Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

At det skal være så utrolig vanskelig å bli sammen med noen nå for tiden da? Hva definerer egentlig et forhold? Jeg og R oppførte oss som kjærester og hadde sex over flere måneder, men han var fortsatt "singel". Snakker vi forholdsangst, eller? :sukk:

Er i alle fall bra at dere har en åpen kommunikasjon rundt det der, lurt at du forteller han hva du tenker når han kommer med sånne utsagn. Håper det går fint med dere, var så herlig å lese at du hadde truffet en du virkelig likte, Enigma;) Enkelte konflikter er vel uunngåelige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi er jo fortsatt i en bli-kjent-fase, så sånn sett er det nok like greit at vi drøyer litt. Jeg har jo heller ikke lyst til at vi skal definere oss som sammen også finner vi ut like etterpå at vi kanskje ikke passer så godt sammen likevel. Det er jo heller ikke så farlig hva vi definerer oss som når alt kommer til alt. Det viktigste foreløpig er at vi har det bra sammen, at vi blir kjent, nyter hverandres selskap. Vi har det utrolig hyggelig og morsomt sammen, humøret mitt er utrolig mye bedre enn et har vært på veldig lenge. Ja, jeg blir frustrert i blant, ting er ikke bare rosenrødt. Men det kan man strengt tatt ikke forvente heller.

Jeg skjønner jo at det er lurt å tenke litt gjennom ting, det har blitt veldig intenst alt dette her. Jeg må stadig minne meg selv på at det er jo faktisk bare 3 uker siden vi traff hverandre første gang. Sånn sett er det nok greit at han holder beina godt planta på jorda, og holder igjen litt. Dæven, det hadde jeg ikke trodd jeg skulle innrømme gitt :fnise:

Nå er K veldig skeptisk, og som jeg har nevnt tidligere har han ekstremt gode grunner for å være det. I tillegg har han knapt vært singel de siste 10 årene, nå hadde han tenkt å være singel en stund og bare ta hensyn til seg selv. Så stikker han på fest på nyttårsaften og møter ei jente som snur opp-ned på livet hans og alle planene hans på under en uke. Ei jente som er eks-kjæresten til en av hans virkelig gode venner, en person han også jobber med.

Det er mange gode grunner til å drøye ting, jeg er skeptisk selv. Samtidig har jeg blitt så glad i denne personen at jeg mer enn noe annet ønsker å være jenta hans. Men hvor viktig er det egentlig å definere noe nå? Om han ønsker å bruke de neste 5 ukene på å få litt tid hver for oss, bruke tid på å bli ordentlig kjent, gjøre ting sammen i stedet for å bare sitte i sofaen og kanskje til og med reise bort på en helgetur sammen, så tror jeg ikke jeg skal klage og syte egentlig. Det er egentlig bare fornuftig.

Han oppfører seg heller ikke som om han er singel, han holder seg til meg, og kommer ikke til å rote rundt med andre. Det er ikke et ønske om å holde andre muligheter åpne som gjør at han ikke ønsker å definere noe og jeg tror ikke han synes det er enkelt å holde igjen, men samtidig er han så redd for å gå på en ny smell at han ønsker ikke å hive seg hodestups inn i noe, kun basert på følelser og kjemi.

God damn, det her er jo virkelig ikke bra.... Har nok vært litt urimelig mot ham også. Han har sagt og gjort ting jeg har god grunn til å reagere på, og han har ikke gjort det enkelt for meg med vinglinga si. Samtidig så er nok han på enkelte områder den mest fornuftige av oss, selv om han burde taklet ting på en annen måte.

Endret av *Enigma*
Gjest Grafica
Skrevet

Amerikanerne har et fint ord for det: exclusive. Man er ikke sammen, men man treffer ikke andre heller. Det er vel ganske fint ord for dere nå :)

Skrevet
Amerikanerne har et fint ord for det: exclusive. Man er ikke sammen, men man treffer ikke andre heller. Det er vel ganske fint ord for dere nå :)

Det er nok et veldig fint og dekkende ord for oss nå :Nikke:

Urk, det er jo så vanskelig å være irritert på ham også da, fikk utrolig søt melding fra ham nå nettopp. I tillegg har vi avtalt date i morgen. Først indisk på Rehmans, deretter skal vi se The Spirit på Ringen kino. Har bestilt 2-seters sofa bakerst i salen :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Åååh jeg vil også på Ringen!

Det er en berg og dalbane dette livet, men oppturene veier nå godt opp for nedturene :Nikke:

Skrevet

Ble så smått litt satt ut av meldinga hans.... Følelsene hans kommer ikke så ofte fram, men av og til, sånn som i meldinga i dag blir han veldig ærlig, og jeg blir litt satt ut. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.

En smule nervøs for i morgen. Første ordentlige daten, siden forrige ble litt modifisert pga. demonstrasjonen...Alt for lenge til i morgen!

Gjest Grafica
Skrevet

Æsj, jeg skulle prøve å skrive noe smart, og så blei det bare bedreviter og teit. Så jeg nøyer meg med å håpe dere får en fin kveld ;)

Skrevet
Æsj, jeg skulle prøve å skrive noe smart, og så blei det bare bedreviter og teit. Så jeg nøyer meg med å håpe dere får en fin kveld ;)

Hehe, en ting er å treffes etter jobb, eller i helga og slappe av i sofaen. Det er noe helt annet å skulle ut og spise og så på kino. Det blir litt big deal fordi han gjør det til en big deal.... Også er jeg ikke så vant med sånne ting lenger, alt for lenge siden sist. :sjenert:

Håper vi får en fin kveld jeg også, selv om jeg er redd jeg kan komme til å bli så opphengt i at det er en "date" at jeg sier eller gjør noe tåpelig.

Skrevet

Dere virker ganske like, K og du...? Og det virker som om dere har lik livserfaring på enkelte ting. Da er det ikke så rart at ting ("ting"??) utvikler seg på denne måten. Du sier så mye fornuftig rundt det, og det er helt sikkert riktig. "Exclusives" er et greit ord, ja. Sånn for denne fasen.

Kos dere på Ringen, jeg vil dit snart. Nærmeste nabo ca til min kjære, så kan du gjette hvor han bor, hihi.

Skrevet

Her var det mye å lese siden sist. Kos deg masse med date i morgen! :)

Skrevet
Dere virker ganske like, K og du...? Og det virker som om dere har lik livserfaring på enkelte ting. Da er det ikke så rart at ting ("ting"??) utvikler seg på denne måten. Du sier så mye fornuftig rundt det, og det er helt sikkert riktig. "Exclusives" er et greit ord, ja. Sånn for denne fasen.

Kos dere på Ringen, jeg vil dit snart. Nærmeste nabo ca til min kjære, så kan du gjette hvor han bor, hihi.

Vi har veldig mye til felles, sånn av interesser osv, og vi har veldig lik tankemåte på en del områder. Det gjør jo ting en del enklere. Vi har mange tilsvarende mål i livet, og har begge lagt planer og satt oss mål, noe K er overrasket over at jeg har gjort. Han har liksom ikke vært borti at jenter gjør det før. Da blir jeg litt :klø: Det er da vel normalt å sette seg mål (både karrieremessig og privat) som man jobber for å nå, drømmer man ønsker å gjøre til virkelighet. Er ikke det en naturlig del av livet? Jeg nekter å tro at SÅ mange mennesker bare lar seg føre med strømmen og lar det som skjer skje, og ikke løfter en finger for å styre livet sitt i den retningen de vil?

Vi har begge brent oss ganske kraftig, så at ting blir litt komplisert er ikke så rart. Når han da møter ei jente med bein i nesa, noe han tydeligvis ikke har møtt før (hvor finner jeg disse gutta egentlig??) så er det kanskje ikke så rart at han blir satt ut. Wow, ei jente med flere lag liksom... Ei jente man ikke kjenner og vet alt om etter 2 dager.

Her var det mye å lese siden sist. Kos deg masse med date i morgen! :)

Jaaa, her har det skjedd mye de siste 3 ukene :) Det har vært en eneste lang berg-og-dalbanetur. Gruegleder meg til i kveld. Du er forresten savnet!! :klem:

Ha en fin date i kveld :klemmer:

Håper den blir fin ja....Nervøs.... ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Dinner og movie ja, det er en klassisk date! :Nikke: Håper dere koser dere. Rehman's har forresten veldig god mat :jepp: ! Du er søt som er litt smånervøs, men jeg er sikker på at det blir veldig bra! :klemmer:

Skrevet
Dinner og movie ja, det er en klassisk date! :Nikke: Håper dere koser dere. Rehman's har forresten veldig god mat :jepp: ! Du er søt som er litt smånervøs, men jeg er sikker på at det blir veldig bra! :klemmer:

Klassisk date ja, akkurat som K ønsker. Fallhøyden er ganske stor når det blir sånn klassisk dateopplegg. Har jo knapt vært på sånt før jeg med mindre jeg har vært sammen med fyren. Også skal jeg jo prøve å være litt feminin, siden han har snakket om det at jeg var så søt på nyttårsaften, fordi jeg hadde stæsja meg opp skikkelig. Har jo ikke gjort det etterpå. Ikke at jeg skal stæsje meg opp like mye som på nyttårsaften, :fnise: men jeg har nå kjole på på jobb i dag i det minste, enkel kjole og støvletter.

Så er jeg jo litt usikker for tenk om maten ikke er bra nok, og filmen er dårlig og...og... For det er jo jeg som har foreslått dette her. *biter negler* Urk! Jeg VET jo at det ikke er farlig, jeg VET at han er glad i meg og fryktelig betatt og at det ikke bare går over fordi en date går i vasken, men jeg vil jo så innmari gjerne at den skal være vellykket sånn at han ser at jeg er et godt kjæresteemne også, ikke bare en venninne han kan slappe helt av og være seg selv med og snakke om alt med.

*Trekke pusten dypt*

Slapp av og kos deg i kveld :klem:

Prøver å slappe av, puste dypt, tenke positive tanker. Første ordentlige date er nå litt spesielt uansett om vi kjenner hverandre godt fra før da.

Noe av grunnen til at jeg er såpass nervøs er jo at nå skal vi faktisk ut og spise middag (offisiell date, damn!). Vi har ingenting som kan distrahere oss eller noe sånt, blir det stille, så blir det stille og da kan det fort bli pinlig selv om jeg helt fint kan sitte og bare se fortapt inn i øynene hans jeg altså :rodme: også kino da, vi har sånn sofa jo. Tenk om han bare blir opptatt av filmen.... Eller tenk om vi får noen sånne skikkelige kosemosepar ved siden av oss. Sånne som blir pinlig mer opptatt av å kline og hvem vet hva framfor å se filmen?

:scorpis: Det blir en fin date, alt kommer til å bli helt perfekt! :Nikke: Tenke positivt ;)

Skrevet

Kline og "hvem vet hva" på kino? Det Ringen-opplegget høres jaggu interessant ut.

God helg Enigma, virkelig, kos deg masse, det er meningen det, i denne fasen! ;)

Skrevet
Kline og "hvem vet hva" på kino? Det Ringen-opplegget høres jaggu interessant ut.

God helg Enigma, virkelig, kos deg masse, det er meningen det, i denne fasen! ;)

Ringen kino har 2-seters sofaer bakerst i noen av salene sine. Hvem vet hva man kan finne på der :fnise: JEG gjør ikke sånt, jeg er snill pike, :engel: men det finnes jo mange som gjør veldig mye rart på bakerste rad på vanlig kino. Hva kan man ikke da komme til å finne på i en sofa, hvis man er litt ekshibisjonistisk? ;)

Skrevet

:fnise:

håper uansett du får en flott kveld! Høres veldig koselig ut :)

prøv å ikke legg så mye i det, tenk at du bare skal ut å kose deg med en person du liker veldig godt å kose deg med :ler:

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Date er bra,

Date er best,

For Enigma blir det fest.

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

*Løper ut, flau over ekstremt dårlige rim :laugh:*

Endret av Wolfmoon
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...