FrizzleSizzle Skrevet 21. januar 2009 #3502 Skrevet 21. januar 2009 Ser at til du har inspirert en del av KGs single til å følge ditt eksempel... men jeg kjenner flere det har gått slik for, gitt. Meg selv inkludert. Og min kjære. Og eksen min sa at damene var aldri så pågående på byen som da han var sammen med meg. Akkurat som om man sender ut "jeg er ikke desperat"-signaler.
*Enigma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3503 Skrevet 21. januar 2009 Akkurat nå er jeg ikke så sikker på om det er så smart av meg å skrive noe. Jeg er trøtt, sliten, oppgitt, forbanna, såra og vil mest sannsynlig skrive en hel masse jeg ikke meiner. Kort vei mellom himmel og helvete ja.... alt for kort enkelte ganger. Drittlei akkurat nå. Men det går vel over det og. Kommunikasjon..right?
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 #3504 Skrevet 21. januar 2009 Akkurat nå er jeg ikke så sikker på om det er så smart av meg å skrive noe. Jeg er trøtt, sliten, oppgitt, forbanna, såra og vil mest sannsynlig skrive en hel masse jeg ikke meiner. Kort vei mellom himmel og helvete ja.... alt for kort enkelte ganger. Drittlei akkurat nå. Men det går vel over det og. Kommunikasjon..right? å nei.. hva har skjedd? håper det ikke har røket mellom deg og K.. og jo det er sikkert lurt å skrive, bare få det ut! det hjelper som oftest.
*Enigma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3505 Skrevet 21. januar 2009 å nei.. hva har skjedd? håper det ikke har røket mellom deg og K.. og jo det er sikkert lurt å skrive, bare få det ut! det hjelper som oftest. Neida, nå er det jo forsåvidt ingenting mellom oss som kan ryke heller da, som K påpekte så fint i går :gjeiper: Altså, det var ikke det han sa, men han påpekte jo at jeg fortsatt var single. Tror jeg skal droppe å utdype ting for mye her. Har ikke engang forsøkt å snakke med ham om ting som ble sagt i natt, hvor lei jeg er av en bestemt situasjon og ja...i det hele tatt. Ting er litt vanskelig bare. Han lurte på om noe var galt i morges siden jeg var så stille, men jeg var trøtt og lei meg og vi hadde dårlig tid. Jeg skulle jo på jobb, og jeg går IKKE på jobb og ser ut som jeg har grått, for det tror jeg jeg hadde endt opp med å gjøre hvis vi hadde begynt å snakke i morges.
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 #3506 Skrevet 21. januar 2009 ok. puh. det var bra å høre.. da skal jeg ikke presse deg til å si noe mer! håper du får ordnet opp i hva det enn nå er, og at du føler deg litt bedre utover dagen
*Enigma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3509 Skrevet 21. januar 2009 Takk jenter, selv virtuelle klemmer varmer. Da har jeg fått opprettet kostholds- og treningsdagbok! Takk, Grafica!! Så da kan jeg holde sånne ting i den, også bruke denne til ting av mer privat karakter. Har fått snakket med enkelte venner om hva som har skjedd og fått en del støtte, noe velfortjent :slår: for å få tilbake fornuften og en hel haug konstruktive tilbakemeldinger. Ting føles bedre nå, men det er helt klart et behov for å snakke om i alle fall enkelte ting med K. Det beste var kanskje tilbakemeldingen fra J, fordi hvis han ikke synes jeg er teit og overreagerer fryktelig, da er jeg kanskje ikke så dum likevel.... Han er så fin, jeg er så utrolig glad i ham, og jeg håper virkelig, virkelig at ting ordner seg med den jenta han liker nå.
Gjest Grafica Skrevet 21. januar 2009 #3510 Skrevet 21. januar 2009 Værsågod Og trenger du flere å snakke med, er vi ikke lenger enn en PM eller noe unna vet du! Sånn hvis du ikke vil legge det ut i dagboka
*Enigma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3511 Skrevet 21. januar 2009 Værsågod Og trenger du flere å snakke med, er vi ikke lenger enn en PM eller noe unna vet du! Sånn hvis du ikke vil legge det ut i dagboka Jepp, veldig greit sånn sett Samtidig så er det noen ganger greit å la temperamentet kjøle seg ned litt før man går ut med hvor dum og teit man synes en person er der og da. I alle fall synes jeg det når det gjelder K, fordi han egentlig ikke er det og jeg kan være ganske urimelig i blant. Han er jo så søt også :rødme: Vi har litt av hvert å prate om, det er det ingen tvil om, men så får vi ta det derfra og hvis han ikke forstår mine synspunkter DA kan man begynne å snakke om hvor dum og teit han er
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. januar 2009 #3513 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skjønner hva du mener jeg, og hvis han ikke gjør det er han dum Håper det ordner seg bare dere får snakket sammen
*Enigma* Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3515 Skrevet 22. januar 2009 Han forstod, til en viss grad, mer får jeg ikke gjort. Det kan bli for mye prat også. Vi er ikke alltid enige om beste måten å gjøre ting på, nå må han bare få innse på egenhånd at akkurat nå har kanskje vi rett og ikke han. For J er enig med meg. På en måte håper jeg på en skikkelig konfrontasjon. Ellers vet jeg nå at det ikke er kult om jeg oppfører meg som om jeg er singel, det var ikke DET han mente da han understreket at jeg var singel, og ikke visste hvor kult han ville synes det var om jeg fant meg en ONS. Han kunne så klart ikke nekte meg det, og det ville ikke bety at han ville sparka meg ut, men.... Så i bunn og grunn er ønsket hans at jeg skal oppføre meg som om vi er sammen, men vi ER ikke sammen. Jeg gjør jo allerede det, kunne ikke falle meg inn å rote med andre, men at han faktisk tenker sånn blir jeg litt irritert over. Samtidig er det jo greit å vite at han overhodet ikke tenker på å rote med noen andre, greit at vi ikke er sammen, men han roter ikke med flere samtidig. Jeg bare får spader av usikkerheten hans. Må belage meg på 5 nye uker med usikkerhet. Han vil bli kjent med meg, ha muligheten til å finne på ting sammen sånn at han kan bli skikkelig kjent med meg. Til helga blir det rolig hjemmehelg (den planen kan fort gå i vasken, på en måte håper jeg den gjør det, på en annen måte håper jeg IKKE det), de to neste helgene er han borte. Helga deretter er helga 14. - 15. da skal vi på party lørdagen. Deretter håper han vel at vi skal kunne reise bort eller noe sånt. Tipper jeg satser på å reise til Toten siste helga i januar, 7. februar skal jeg jobbe, så da skal jeg sørge for å ha kjøpt og satt opp hjemmekinoanlegget og bare dette sammen i sofaen foran tv-en når jeg kommer hjem, bestille mat og se film. De to helgene vi er fra hverandre skal jeg absolutt ikke ta kontakt først. Han skal få lov å tenke og savne litt og bare få gjøre sine egne greier.
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #3516 Skrevet 22. januar 2009 Usj, så kjipt og vanskelig Men synes du takler det veldig fint
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #3517 Skrevet 22. januar 2009 hm.. hvorfor må det være så vanskelig? er dere ikke begge forelsket/interessert i hverandre da? og så skal dere bare fordi det ikke "passer nå" å bli sammen, utsette det? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? :klø: (det kan fort skje )
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #3518 Skrevet 22. januar 2009 Jeg tror K sa noe som var skikkelig teit og dumt som Enigma reagerte på, som de har litt oppvask på
*Enigma* Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3519 Skrevet 22. januar 2009 hm.. hvorfor må det være så vanskelig? er dere ikke begge forelsket/interessert i hverandre da? og så skal dere bare fordi det ikke "passer nå" å bli sammen, utsette det? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? :klø: (det kan fort skje ) Nå går dette litt på at ingen av oss er særlig interessert i et liksom-forhold som varer i 2 mnd, og at vi begge har brent oss ganske kraftig. Man blir ikke "sammen" fordi man er forelsket, for så å slå opp om 2 mnd fordi ting gikk litt fort i svingene og vi ikke helt visste hva vi egentlig gikk inn i. Vi har begge noen gode grunner for å være litt skeptiske, uten at jeg har alt for lyst til å legge ut om dem her. Jeg skjønner ekstremt godt hans grunner for å være skeptisk, men å legge dem ut her synes jeg blir å trå over en grense i forhold til å bevare hans privatliv i alle fall. Legger jeg ut mitt så er det mitt valg, hans er noe annet. I tillegg så er det en del ting som bør avklares først, en situasjon jeg absolutt ikke føler meg komfortabel med, men jeg har dessverre svært lite jeg skulle ha sagt, jeg må bare håpe på at han klarer å løse den på en tilfredsstillende måte. Jeg tror K sa noe som var skikkelig teit og dumt som Enigma reagerte på, som de har litt oppvask på Stemmer nok delvis det ja. Vi har pratet en del, og noe er nå ute av verden, mens andre ting er jeg fortsatt ikke akkurat fornøyd med. Igjen, jeg forstår sinnsykt godt en del av hans grunner for å gjøre som han gjør, jeg er ikke happy for det, men jeg forstår. Enkelte andre ting har jeg mer vanskelig for å forstå og er enda mindre happy med. Jeg må innrømme at jeg synes situasjonen er litt vanskelig. Vi har nærmest bodd hos hverandre de siste 3 ukene, samtidig som han ikke ønsker å definere oss som noe enda. Han ønsker å ta det med ro, men det er jo ikke det vi egentlig gjør. Det er definisjonen vi drøyer med. Nå kommer ting til å roe seg ned litt de neste ukene da, vi får mer tid fra hverandre, fordi vi begge er opptatt på hver vår kant med jobb, venner osv. så det gjør kanskje ting litt bedre. Jeg vakler mellom å forstå at han ønsker å bli kjent med meg og observere meg i litt andre situasjoner, og å tenke: hvor annerledes tror han egentlig jeg er i andre situasjoner? Skal jeg være realistisk så har han vel litt rett. Jeg er en person det kan være ekstremt vanskelig å bli kjent med. Selv ikke J som var kjæresten min i 3,5 år, og som har vært en del av livet mitt i 7 år, min aller beste venn, den personen som kjenner meg bedre enn noen annen, kjenner meg fullstendig. K har kjent meg i 3 uker, han oppdager stadig nye sider ved meg som overrasker ham. Vi har pratet veldig lite om viktige ting, selv om vi fikk pratet mye i går. Det er vel egentlig jeg som har snakket, fordi han har lyst til å finne ut mer om meg. Jeg er ikke like flink til å prate om ting, noe som gjør at jeg kanskje heller ikke spør så mye. Det er ikke det at jeg ikke er interessert i å høre, men jeg synes det er vanskelig å stille de riktige spørsmålene, holde en samtale i gang med mindre personen jeg snakker med gir meg veldig mye respons. Vi trenger tid begge to, til å bli ordentlig kjent, vite hva vi begir oss ut på. Jeg kan være veldig utålmodig i blant, impulsiv, handle før jeg tenker. Men jeg vet innerst inne at han har rett i at vi bør drøye litt og bli skikkelig kjent før vi definerer noe som helst og innvolverer menneskene rundt oss. Det betyr ikke at vi roter rundt med andre, eller ikke er forelska, men at vi begge bruker fornuften litt og ikke bare lar oss rive med og styres av følelsene.
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #3520 Skrevet 22. januar 2009 aha, da skjønner jeg men det høres jo veldig fornuftig ut da.. skjønner deg godt jeg. men må være slitsomt å være i en sånn situasjon hvor hjertet sier noe og hjernen noe annet.. men hvis dere klarer å ta det rolig men samtidig ha det bra og "bygge opp mot" noe mer varig og definert, så er jo det bare supert! vet jo ikke hva han har sagt/gjort, men håper hvertfall det løser seg til det beste for dere
Fremhevede innlegg