Gjest Grafica Skrevet 13. januar 2009 #3421 Skrevet 13. januar 2009 Herlig. Kanskje han lærer seg å ikke være på msn når han er i møte Vi er mange som bryr oss Kommer ikke over hvor gode venner jeg har fått her på KG, du en av dem søta!
*Enigma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3422 Skrevet 13. januar 2009 Utrolig bra! Kan tenke meg den førte til en god del latter og gøy på det møtet Har fått visse hint om det ja :gjeiper: Uff... Nå er det ingen hemmeligheter at han har fått seg kjæreste på jobben hans lengre i hvertfall.. :rødme: Hehe, katta er ute av sekken før eh...ja, vi er jo strengt tatt ikke noe definert enda. Den offisielle versjonen for de som er informert er jo at vi tar det med ro :gjeiper: Den var noe å fortelle barnebarna Nei, for nå tar vi ikke av her *rusler ut* Iiick, må ikke snakke om barnebarn til meg Lo godt her jeg sitter hjemme i sofan alene. Nå er det ikke hemmelig at han har en søt jente hjemme. Heldigvis er det bare Køben-kontoret. Litt mindre skummelt enn Oslo-kontoret. Der har jeg jo faktisk truffet en del av kollegaene også, gjennom J vel og merke. Kan jo strengt tatt ikke annet enn å selv da.
*Enigma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3423 Skrevet 13. januar 2009 Herlig. Kanskje han lærer seg å ikke være på msn når han er i møte Vi er mange som bryr oss Kommer ikke over hvor gode venner jeg har fått her på KG, du en av dem søta! Takk, det samme, søta Godt mulig han lærer nå Han tok det veldig pent, heldigvis.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. januar 2009 #3424 Skrevet 13. januar 2009 En god latter forlenger livet, og der ble mitt akkurat forlenga Også må jeg huske på å ikke ha på msn hvis jeg f.eks. skal skrivetolke med min egen pc en gang *skriver huskelapp*
Gjest misa Skrevet 13. januar 2009 #3425 Skrevet 13. januar 2009 De ER ikke så negative altså, sånn egentlig... Fikk meg en liten latter og en nå nettopp. Skrev nemlig til ham på msn, bare sånn: "savner deg litt jeg. Ville bare si det. Skal ikke forstyrre deg"-type melding. Den poppet visst opp på en 65" skjerm i et møte HAHAHAHA! Så utrolig bra!! Jeg lo HØYT da jeg leste dette. Og du.. det var bra du ikke skrev noe á la "Når skulle vi ta den sex-praten?" eller "Du var en hingst i natt". :ler: -misa
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2009 #3426 Skrevet 13. januar 2009 enig med misa! selvom det hadde vært moro om du gjorde det - da hadde jeg mest sannsynlig ledd til jeg daua. så kanskje det var like greit likevel :gjeiper:
*Enigma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3427 Skrevet 13. januar 2009 Sånne ting prøver jeg å holde unna msn, misa og LekeHusmor Work safe og alt det der. Vært og trent, yndlingstimen min, nå et kvarter kortere. Knalltøff time da, extreme nå, i stedet for sport. Instruktøren er fortsatt like hot! Musikken er bra. Tror jeg skal ta med meg noe In Flames en dag, det hadde vært noe det. 75 min knallhard spinning var trening nok i dag, fortsatt en del som må gjøres her før jeg kan legge meg. K hadde forsøkt å ringe meg da jeg kom hjem, må innrømme jeg ble litt nervøs. Hvorfor skulle han ringe meg? Sendte melding tilbake, forklarte at jeg hadde vært på trening, og lurte på om middagen var bra. Han skulle på restaurant med stjerne i Michelinguiden. Fikk kjapp melding tilbake, han spiste fortsatt middag, men ville gjerne ringe meg hvis jeg ikke hadde noe i mot det. Han ville høre stemmen min! :rødme: Selvsagt får han lov å ringe, men hjelpe trøste det er vanskelig å prøve å ta det med ro, ikke ha forhåpninger, når han oppfører seg som han gjør....
*Enigma* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3428 Skrevet 13. januar 2009 Ok, what the heck just happened? Hva var det i vinen han drakk til maten? Evt. avec-en? K, som hele tida har sagt ta det med ro, se hva som skjer..., spør om jeg kan holde mulighetene åpne for Køben-tur....i MAI!?! :klø:
Nótt Skrevet 13. januar 2009 #3430 Skrevet 13. januar 2009 Han har funnet ut at du nok er en å satse på da vennen. Så koselig.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. januar 2009 #3431 Skrevet 13. januar 2009 Kanskje det er arbeidskollegaene hans som har forlangt å få treffe denne fantastiske jenta som driver å sender meldinger på msn når han er i møte Du må nok bare forberede deg på å beholde han her en stund da, iallefall fram til Mai
Gjest misa Skrevet 13. januar 2009 #3432 Skrevet 13. januar 2009 Da var vi på trening samtidig i dag. Jeg trua egentlig med å legge meg, er så sliten for tiden, men så fant jeg ut at litt styrke ville gjøre susen. Og det gjorde det! Åååå så fin K er, jeg blir helt mo i knærne for deg, jeg! : :rødme: Så deilig at han sitter på restaurant og tenker på deg, og han har sikkert tenkt hele dagen på den Køben-turen! Jeg er så glad på dine vegne vennen! Du fortjener dette! -misa
*Enigma* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3433 Skrevet 14. januar 2009 :rødme: He is in there for the long run Heh, fyren som skulle være singel og bare ta hensyn til seg selv? Hmm.. joda, det kan nesten se litt sånn ut som han er "in there for the long run" :rødme: Han har funnet ut at du nok er en å satse på da vennen. Så koselig. Vi får se, vi får se. Er fortsatt litt redd for å håpe for masse... Kanskje det er arbeidskollegaene hans som har forlangt å få treffe denne fantastiske jenta som driver å sender meldinger på msn når han er i møte Du må nok bare forberede deg på å beholde han her en stund da, iallefall fram til Mai Må nok beholde ham til mai i det minste ja, samtidig så skulle vel vi på single/heisa/jentetur i august, så da må jeg vel kvitte meg med ham før da? Da var vi på trening samtidig i dag. Jeg trua egentlig med å legge meg, er så sliten for tiden, men så fant jeg ut at litt styrke ville gjøre susen. Og det gjorde det! Åååå så fin K er, jeg blir helt mo i knærne for deg, jeg! : :rødme: Så deilig at han sitter på restaurant og tenker på deg, og han har sikkert tenkt hele dagen på den Køben-turen! Jeg er så glad på dine vegne vennen! Du fortjener dette! -misa Flink jente som kom deg på trening likevel. :klemmer. Ja, han er veldig søt og fin. Selv om han har en tendens til å komme med ting han mener er komplimenter, men som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke :gjeiper: Han er søt da, og mener det godt. Han bare er litt alternativ Er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. K var redd for å ha skremt meg med uttalelsene om å dra til Køben, og ting ble litt snålt. Så da ble vi sittende og prate på msn, og jeg måtte overbevise ham om at neida, jeg var ikke skremt, men derimot fryktelig forvirret av de signalene han sender meg. I kveld kommer han til meg, så da skal vi drikke litt rødvin og prate litt face-to-face. Enkelte ting snakker man ikke om på msn
Gjest Ansjoni Skrevet 14. januar 2009 #3434 Skrevet 14. januar 2009 Koselig med tur da! Selv om man vil ta det med ro, så kan man jo planlegge litt fremover Og man ber jo ikke med noen på tur flere måneder frem i tid hvis man ikke er interessert på å fortsette! Jeg kunne forresten vært typen til å dra noe skikkelig grovt på sånn IM Det har jeg forsåvidt gjort flere ganger også men man har jo ikke på popups, da :gjeiper:
*Enigma* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3435 Skrevet 14. januar 2009 Koselig med tur da! Selv om man vil ta det med ro, så kan man jo planlegge litt fremover Og man ber jo ikke med noen på tur flere måneder frem i tid hvis man ikke er interessert på å fortsette! Jeg kunne forresten vært typen til å dra noe skikkelig grovt på sånn IM Det har jeg forsåvidt gjort flere ganger også men man har jo ikke på popups, da :gjeiper: Jeg kan godt gjøre det når man ikke er på jobb, men det har jo litt med hva jeg selv ønsker å risikere også. Er jeg på jobb så må jeg prøve å holde meg litt profesjonell, sånn til en viss grad, vet aldri hva folk får med seg. På privaten derimot Jeg kan forsåvidt planlegge framover, det som gjorde at det ble sånn sjokk er jo at han knapt har villet planlegge ut januar :gjeiper: Nå viser det seg at det kanskje er mer fordi han ikke vil skremme meg vekk da, og mindre fordi han er usikker. Finner ut mer om det i kveld... Herregud så lenge det er til klokka 9 i kveld
Nótt Skrevet 14. januar 2009 #3436 Skrevet 14. januar 2009 Jeg kan godt gjøre det når man ikke er på jobb, men det har jo litt med hva jeg selv ønsker å risikere også. Er jeg på jobb så må jeg prøve å holde meg litt profesjonell, sånn til en viss grad, vet aldri hva folk får med seg. På privaten derimot Jeg kan forsåvidt planlegge framover, det som gjorde at det ble sånn sjokk er jo at han knapt har villet planlegge ut januar :gjeiper: Nå viser det seg at det kanskje er mer fordi han ikke vil skremme meg vekk da, og mindre fordi han er usikker. Finner ut mer om det i kveld... Herregud så lenge det er til klokka 9 i kveld Det er ennå lenger til 9 i morgen tidlig. Skjønner hva du mener, spennende med avklarin gi kveld da.
*Enigma* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3437 Skrevet 14. januar 2009 Det er ennå lenger til 9 i morgen tidlig. Skjønner hva du mener, spennende med avklarin gi kveld da. Uff ja Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått på veggen. Krysser fingrene for at alt står bra til! Vi får nå se hva slags avklaring jeg får i kveld, vi må i alle fall prate om ting. Vi pratet en del på msn i går, men han var småbrisen, msn er ikke riktig forum, og vi var begge fryktelig trøtte, så det ble litt håpløst.
Nótt Skrevet 14. januar 2009 #3438 Skrevet 14. januar 2009 Uff ja Hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått på veggen. Krysser fingrene for at alt står bra til! Jeg er veldig glad jeg skal på jobben en tur i dag for å si det sånn. Trenger å gjøre noe annet enn å være alene. Også kan det hende at jeg får besøk av en venninne i dag - heldigvis. Vi får nå se hva slags avklaring jeg får i kveld, vi må i alle fall prate om ting. Vi pratet en del på msn i går, men han var småbrisen, msn er ikke riktig forum, og vi var begge fryktelig trøtte, så det ble litt håpløst. Msn er ikke rette fora for sånn prat nei.
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. januar 2009 #3439 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Må nok beholde ham til mai i det minste ja, samtidig så skulle vel vi på single/heisa/jentetur i august, så da må jeg vel kvitte meg med ham før da? Du må nok kvitte deg med han før singel/heisa/jentetur ja, med mindre den blir omgjort til bare jentetur da. For det må jo funke selv om man har kjæreste en beundrer :klø: Høres ut som du får en avklaring i kveld da, så får du ha lykke til med ventinga fram til da Edit: Jeg mener forresten at man kan dra på heisatur selv om man har kjæreste også, humpetur derimot blir værre Endret 14. januar 2009 av Wolfmoon
Frk edderkopp Skrevet 14. januar 2009 #3440 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Skrev nemlig til ham på msn, bare sånn: "savner deg litt jeg. Ville bare si det. Skal ikke forstyrre deg"-type melding. Den poppet visst opp på en 65" skjerm i et møte flau.gif Har han bedt deg med på tur? Så kjekt! Skjønner imidlertid at hodet ditt er sliten. Lykke til i kveld Endret 14. januar 2009 av Frk edderkopp
Fremhevede innlegg