Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er bare superkoselig :hjertesmil:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Slagene i hodet hjalp :strix:

Høres veldig bra ut det her Enigma, nesten så jeg er litt misunnelig. Sånn bortsett fra at jeg har funnet ut at jeg trives altfor godt som singel til å orke og starte på noe sånt da :laugh:

:klemmer:

Skrevet

Enigma!

Her har det virkelig skjedd mye. Så koselig at du har truffet en slik drømmemann! Håper du har skjerpet deg litt og ikke fortsatt tenker på slikt som "hva skal han med meg" som du skriver for noen innlegg siden. Dette må du bare nyte, nyte, nyte...! Hvis ikke tar jeg det som en fornærmelse for oss andre som lengter etter å møte en slik drømmemann ;)

Ønsker deg lykke til, og gleder meg til å lese fortsettelsen :)

Skrevet

Så søte dere er alle sammen :klemmer: Tro meg, jeg nyyyyyyter! :strix: Innser mer og mer at han faktisk er type drømmemann :) Nå har jeg ikke sett de dårlige sidene hans enda da, men... Han har alle de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Han er snill, omtenksom, smart, ambisiøs, han er flink til det han driver med, morsom, utrolig flink til å lytte, vi har mange av de samme interessene, han er trygg på seg selv, og han er veldig glad i god mat og godt drikke. Ikke er han så aller verst til å lage mat heller. Han er glad i å trene og har en kropp til å dø for :ler: Ikke verst i én og samme pakke det, men det aller, aller viktigste er jo selvfølgelig at han liker meg :)

Har nettopp spist middag, lagde omelett og for en gangs skyld ble den helt perfekt. Perfekt tykkelse, fikk spredd den utover hele panna så den så fin ut også, og den ble helt perfekt stekt. Yummy!

Tror ikke det blir noen trening på meg i dag. Er trøtt og sliten, i tillegg er det ganske mye som bør gjøres her i dag. Må få vasket opp og ryddet litt. Benytte meg av en "frikveld" fra K. Må få satt på klesvask også. Har lite reine klær igjen. Søren og, hva har man på seg på middagsdate egentlig? Vil jo ikke være for pynta heller, men han liker at jenter dresser seg opp litt. Dermed er yndlingsbuksa utelukket :gjeiper: Den er ikke akkurat pyntete. Blir vel sannsynligvis en dressbukse, men hva søren har jeg på oventil? Har ingenting å ha på meg, og ikke råd til å kjøpe noe nytt....

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Du kan jo alltids gå naken, men det blir kanskje heller antrekket senere på kvelden :lur:

Jeg er helt sikker på at du har noen fine klær, jeg har jo tross alt etterhvert sett deg pynta på noen kg treff. Også må du huske på at han ikke har sett så mange av klærne dine da, selv om du er lei dem så har dere tross alt bare kjent hverandre i hva? 8 dager? :laugh:

Skrevet

Jeg er sikker på at du har noe fint, som ikke er overpynta, i skapet :)

Gjest Grafica
Skrevet

En dressbukse med en enkel topp og en blazer kanskje, om du har det? (likte den du hadde på julebordet) Gjerne blazeren i en annen farge enn bukse for å ikke få en sånn "dressfølelse"

Skrevet

Jeg blir så glad når jeg leser her for tiden *Enigma*. Det er så godt å lese at du har det så fint for tiden. :klem:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

ÅÅ, koselig å høre hva som skjer!! :rødme:

Skrevet (endret)
En dressbukse med en enkel topp og en blazer kanskje, om du har det? (likte den du hadde på julebordet) Gjerne blazeren i en annen farge enn bukse for å ikke få en sånn "dressfølelse"

Takk for innspill!! :klem: Jeg har en lilla blazer, den i cordfløyel fra H&M, men ikke helt sikker på om den funker? Eller hva sier du? :) Den blazeren jeg hadde på julebordet er kjempefin, men den er kort, type bolero, så ikke sikker på om det funker så bra. Har litt kort overkropp, så tror ikke jeg bør dele opp for mye.

Ellers kan jeg jo alltids ta den toppen jeg hadde på meg i går, ettersom han syntes jeg var så fin da :gjeiper: Til tross for at det egentlig bare var rimelig normalt jobbantrekk for meg. Ellers bør jeg vel heller ikke glemme at mye av det som ikke har passet det siste halve året, nå passer igjen, så kanskje jeg kan rote fram noe av det jeg ikke har brukt på en stund.

Jeg blir så glad når jeg leser her for tiden *Enigma*. Det er så godt å lese at du har det så fint for tiden. :klem:

Så søt du er Nótt :klem: Siste uka tror jeg jeg har vært blidere og mer harmonisk enn på det jeg kan huske. Det er andre som har bemerket det også, både folk som har gjennomskuet meg, og folk som bare kommenterer at jeg er så blid og det virker som om jeg har det så bra om dagen. Rart det der hvordan et menneske kan påvirke deg så mye i løpet av så kort tid.

ÅÅ, koselig å høre hva som skjer!! :rødme:

:klem: Litt i syvende himmel om dagen :)

K reiste bort i går, så jeg måtte legge meg aleine. Tror jeg hadde godt av det. For det første kom jeg meg i seng "tidlig", og for det andre så fikk jeg sammenhengende søvn i stedet for å våkne opp hver gang han rører på seg. Kjente jeg ble ørlite skuffet over ikke å ha fått noen nattamelding før jeg la meg, siden han er så flink til å sende meldinger, men tenkte at han var sikkert for opptatt til å tenke på det. Han skulle møte en business partner/venn og spise en bedre middag og drikke cognac, så jeg regnet med at da passet det seg ikke akkurat å sende en sms til meg heller. Det har jo tross alt noe med vanlig høflighet overfor den man er med å gjøre. Våknet i morges og hva fant jeg? Joda, en søt godnattmelding på telefonen. Sendt i den tida jeg normalt har lagt meg i det siste.

Blir nok greit med søvn i natt også, ettersom han skal til J og spille. Må få trent i dag, og ryddet litt, også prøve å få lagt meg tidlig. Merker jeg er litt nervøs for middagen i morgen. Jeg er ikke vant med sånt, det har vært så avslappa i det siste, bare sittet i sofaen hans eller min og pratet og drukket vin. Også var vi på mucho mas da, men det var mer sånn spur of the moment-ting. Nå er det Dinner og "date". Skummelt :ler: Samtalene våre på msn er også litt småskumle om dagen.... På en koselig måte altså, men likevel.. :)

Endret av *Enigma*
Skrevet

:danse::sjarmor::biggrin::klem::strix::nigo:

Åh så glad jeg blir når jeg leser de siste hendelsene i livet ditt Enigma :)

Ang. klesplagg til daten, så anbefaler jeg heller en pen topp (langermet eller med en cardigan til) og dressbukse, enn blazer og dressbukse. Kan kanskje bli litt for formelt? Men uansett klesplagg, så er jeg sikker på at det blir en vinner. For det tror jeg du allerede er for han ;)

Skrevet
:danse::sjarmor::biggrin::klem::strix::nigo:

Åh så glad jeg blir når jeg leser de siste hendelsene i livet ditt Enigma :)

Ang. klesplagg til daten, så anbefaler jeg heller en pen topp (langermet eller med en cardigan til) og dressbukse, enn blazer og dressbukse. Kan kanskje bli litt for formelt? Men uansett klesplagg, så er jeg sikker på at det blir en vinner. For det tror jeg du allerede er for han ;)

Så søt du er :klem: Det var veldig søtt sagt av deg :rodme:

Ja, tror kanskje også jeg vil føle det blir litt stivt med blazer (har tenkt litt), men jeg får rote fram noe fra skuffene mine og skapet mitt og finne et eller annet. Han er selv som regel kledd i dressjakke på jobb, men litt mer avslappet på fritida.

Er så glad i dag ettersom jeg kunne være litt til nytte. K spurte meg om jeg kjente noen i bransjen som kunne hjelpe ham med en ting (vil ikke utdype for mye her) og jeg hadde kontaktene mine i orden så nå har han møte med min kontakt til uka :hoppe: Deilig å føle at jeg kan brukes til noe. Han er så smart og flink innen vårt felt at jeg føler meg som en dust, til tross for at han snakker om hvor deilig det er at han endelig kan snakke jobb/teknologi med ei jente (av alle ting) som forstår hva han prater om og som han kan utveksle erfaringer med. Men han er så mye flinkere (selv om jeg tror jeg er sleipere på klientsiden), så jeg er litt redd for å komme til kort på den biten der (alt i mitt eget hode så klart).

Jeg vet jo så inderlig godt at det kun er jeg som føler på dette her, han er overlykkelig over å finne noe med hodet sånn noenlunde på rett plass. Jeg bare klarer ikke helt å skjønne hvorfor. Veit at jeg burde ha bedre selvtillit egentlig, og den er på plass i blant, men når jeg møter på sånne som ham som er så utrolig flinke føler jeg meg ikke så flink likevel, fordi han er flink på områder jeg ikke er så god på. Skulle egentlig bare mangle da, han har vel en 5-6 års forsprang på meg i bransjen eller noe sånt, og ut fra det vi har pratet om er jeg bedre på å løse brukernes problemer + klientting enn ham. Jeg har også bedre utdanning enn ham, så jeg har ingenting å føle meg dum for. Jeg bare er så redd for dette her fordi ting har gått så fort, og jeg klarer ikke helt å se alle disse positive sidene som han liker ved meg.

Nå høres jeg fryktelig negativ ut, og det er ikke sånn at jeg går rundt og tenker at jeg ikke er bra nok for ham osv. Stort sett går jeg rundt med et stort smil og er lykkelig med masse sommerfugler i magen. Men tankene kommer snikende i blant, da er det SÅ utrolig deilig når lille, ubetydelige meg virkelig kan være til nytte. Så er det litt gøy overfor kontaktene mine også, så er jeg litt verdifull den veien også. Alltid nyttig med kontakter.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Mitt råd er kjole eller skjørt, men man velger jo det man føler seg best i selv :Nikke: Et annet tips er jo selvsagt alltid kort, trangt og utfordrende :fnise: Bra tipper jeg det blir okke som. Kos deg masse iallefall! :hug:

Skrevet

Klart du er flink, og selvfølgelig synes han ikke at du er dum. Så utrolig deilig å plutselig sitte der med drømmefyren innen rekkevidde...! Og ja, jeg har ingen problemer med å skjønne at det også er skummelt!

Ha det fint og mere til på daten! :nigo:

Gjest Grafica
Skrevet

Lilla cordfløyelblazer!!!!! Med sort dressbukse og en enkel sort topp under. Kan tenke meg at du ser smashing ut i lilla :strix:

Skrevet
Mitt råd er kjole eller skjørt, men man velger jo det man føler seg best i selv :Nikke: Et annet tips er jo selvsagt alltid kort, trangt og utfordrende :fnise: Bra tipper jeg det blir okke som. Kos deg masse iallefall! :hug:

Er nok ikke like kjole/skjørt-jente som deg ;) Har nok noe med guttejenta i meg. Føler meg gjerne litt awkward i kjole/skjørt jeg :( Kort, trangt og utfordrende får bli til en annen gang tror jeg :fnise: Det kan bli til Smuget 30. januar. Loveshack!! :hoppe: Skal kose meg så godt jeg kan, litt nervøs er jeg jo. På en god måte vel og merke ;)

Klart du er flink, og selvfølgelig synes han ikke at du er dum. Så utrolig deilig å plutselig sitte der med drømmefyren innen rekkevidde...! Og ja, jeg har ingen problemer med å skjønne at det også er skummelt!

Ha det fint og mere til på daten! :nigo:

Neida, det er kun i mitt eget hode, vet jo det. Er så redd for å ødelegge dette her altså, men samtidig har han sett meg som totalt nervevrak uten å rømme, så oddsene for at dette skal gå bra bør være gode :)

Lilla cordfløyelblazer!!!!! Med sort dressbukse og en enkel sort topp under. Kan tenke meg at du ser smashing ut i lilla :strix:

Det kan nok funke :Nikke: Jeg elsker lilla, og sort har jeg jo nok av :fnise: Da står det mellom det, en langermet sort topp jeg har, og en sort topp med 3/4-lange ermer. Må se an dagsformen og humøret litt, og ikke minst, selvtilliten. Dessuten ble han imponert over å se meg i farger en dag jeg hadde på meg rød jakke :ler: Sier vel sitt om hva slags inntrykk jeg gjør på folk.

Skrevet (endret)

Hmm....nå kan det bli spennende å se hvor middagen blir. Dinner hadde visst bare bord ledig litt tidlig, så K var ikke helt sikker på hva det da ble til. Jeg sa det var opp til ham, så vi får se. Enten så blir det middag tidlig, eller så blir det et annet sted. Blir nok bra uansett, det er selskapet som er det viktigste. :rødme:

Jeg må nok begynne å ha med telefonen min over alt. Han hadde sendt meg melding uten at jeg hadde fått det med meg. Fikk litt dårlig samvittighet da, for det var en veldig søt melding. Jeg er ikke flink nok til å gjøre sånt, både fordi det ikke faller meg naturlig, og litt fordi jeg er redd for å mase. Må snart slutte å uroe meg for at jeg skal mase eller klenge for mye, for jeg er mye mer tilbakeholden og forsiktig enn ham.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Det virker som om du kan ta det helt med ro, med tanke på at du er redd for å mase. Men jeg skjønner at du tenker slik. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...