Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

heldiggriiiis som har gavekort på tilbords :sur:

de har såå mye fint!

hva har du tenkt å kjøpe? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
heldiggriiiis som har gavekort på tilbords :sur:

de har såå mye fint!

hva har du tenkt å kjøpe? :nigo:

Jepp, på 600 kr, så det blir nok en kjele og en god kjøkkenkniv tenker jeg. Får jeg råd til noe mer så blir det enten 2 kjeler og en kjøkkenkniv eller 1 kjele og 2 kniver. Må ned og se litt hva de har.

Skrevet

Av og til hater jeg virkelig hjernen min. Den er så lite snill mot meg. Nå sitter jeg og tenker dumme tanker igjen, også blir alt helt feil. Det er så mange sider ved det å være i en sånn slags begynnerfase der man ikke veit hva som kommer til å skje osv. som jeg ikke takler. Det låser seg helt, og jeg kan ikke skrive om det i detalj her fordi det er for personlig. Jeg kan ikke snakke med K om det fordi da tror han det har tørna fullstendig for meg, og jeg kan ikke snakke med J om det fordi eh...ja, han er ekskjæresten min og kompis av K og jeg vil ikke at han helt skal vite alt som foregår mellom K og meg.

Fatter ikke hvorfor jeg skal henge meg sånn opp i ting, jeg klarer ikke slappe av og bare friker ut, til tross for at jeg veit at det ikke er noe å henge seg opp i og at det bare er meg som henger seg opp i det. K gjør det i alle fall IKKE. Jeg veit jo at han liker meg, likevel er jeg livredd for å gjøre noe dumt, si noe feil, klenge, mase og at han skal bli lei av meg. Til tross for at det er han sender meg meldinger, vil at jeg skal komme, osv. Også når jeg da ikke tør å sende melding fordi jeg er så redd for å mase, så er jeg redd for at han skal tro at jeg ikke er interessert, men det ER jeg jo. Så vet jeg så godt at det bare er dumt å tenke sånn jeg gjør nå, og da låser ting seg enda mer, fordi da synes jeg jeg selv er teit, også blir alt bare FEIL. Så nå får jeg kanskje bare vente på en sms fra K fordi da ordner alt seg, alltid... Urk...

Så spurte jeg ham om hjelp til en ting i dag, også får jeg høre fra J at han egentlig er superbizzi, og da får jeg dårlig samvittighet for å plage ham med ting som jeg sikkert kunne fått noen andre til å gjøre, men jeg spurte jo om han hadde tid og han sa at det ikke var noe problem. Likevel føler jeg at jeg var dum som forstyrret ham på jobb, redd for at han skal synes det var teit av meg... Også snakker han til meg nå, også er ting ok helt til han sier at han reiser i morgen... faen!

Skrevet
:slår:

Takk :klemmer: både for slaget og at du snakker fornuft til meg :)

Skrevet (endret)

Jeg kan :slår: deg litt jeg og om det hjelper :ler:

:klem:

Edit: Søren så vanskelig det var å finne riktig slå-smily!

Endret av Reka
Skrevet

Slapp av. Vær deg selv. Det er det beste i alle situasjoner. For mye tenking føre sjelden noe godt med seg. :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Usj da. Det høres litt slitsomt ut må jeg vedgå, ikke sende meldig fordi man ikke vil mase, og så blir det dumt hvis man ikke gjør det også. Vanskelig å finne en balanse! Akkurat den delen der må jeg si at jeg ikke savner spesielt mye. Det er veldig lett å si for andre at man ikke skal tenke og analysere for mye, men akkurat det hjelper jo fint lite når man er midt oppe i det selv. Det eneste som er sikkert er jo at han liker deg godt :) Håper den slitsomme begynnerfasen går fort over, slik at du blir trygg og glad igjen! :klemmer:

Skrevet
Jeg kan :slår: deg litt jeg og om det hjelper :ler:

:klem:

Edit: Søren så vanskelig det var å finne riktig slå-smily!

:fnise: Skal ikke være lett nei ;) Jada, jeg tror det hjelper :gjeiper: For jeg ER teit når det gjelder det her, det er jeg fullt klar over :)

Slapp av. Vær deg selv. Det er det beste i alle situasjoner. For mye tenking føre sjelden noe godt med seg. :)

Nei, men det er så lett å si det ;) Nå får jeg igjen for alle gangene jeg har sagt det selv :ler:

Usj da. Det høres litt slitsomt ut må jeg vedgå, ikke sende meldig fordi man ikke vil mase, og så blir det dumt hvis man ikke gjør det også. Vanskelig å finne en balanse! Akkurat den delen der må jeg si at jeg ikke savner spesielt mye. Det er veldig lett å si for andre at man ikke skal tenke og analysere for mye, men akkurat det hjelper jo fint lite når man er midt oppe i det selv. Det eneste som er sikkert er jo at han liker deg godt :) Håper den slitsomme begynnerfasen går fort over, slik at du blir trygg og glad igjen! :klemmer:

Det er bare dumt i mitt eget hode, så det er der jeg må rydde litt. Også tror jeg jeg skal ta en ørliten prat med K. Det verste er jo at jeg i blant tviler på at han liker meg, og det til tross for at han sender meg meldinger, ber meg komme, sier han savner meg, og har sagt til J at han liker meg :gjeiper: Ok, ikke med rene ord da, men han omtalte meg i svært pene ordelag til J.

Jeg er jo glad også, det er bare sånne momentary lapses i blant, der jeg friker fullstendig. Stort sett går jeg rundt med et stort glis, og sliter med å sitte stille pga. de dumme sommerfuglene som romsterer i magen min.

Men jeg har nå sendt melding, spurt om han hadde planer om å kaste meg ut i kveld så han får sove. For jeg skal visst på besøk, en eller annen gang i dag. Sånn sett er det egentlig på tide å komme seg hjem, henge opp vask, helst sette på ny vask og henge opp den før jeg stikker. Har knapt vært hjemom i det siste, og det begynner å merkes :gjeiper:

Gjest Grafica
Skrevet

:scorpis:

Neida, bare tuller. Er nå greit å få ut tankene, eller deler av tankene, her på KG hvertfall.

Selv om alle her kommer jo bare til å be deg ti still og være glad, for vi sitter med hjerter i øynene på dine vegne :fnise:

Skrevet
Selv om alle her kommer jo bare til å be deg ti still og være glad, for vi sitter med hjerter i øynene på dine vegne :fnise:

Hehe, nå trodde jeg et øyeblikk det sto "Vi kommer alle til å be for deg", det er nesten slik, vet du :ler:

Skrevet
:slår:

:scorpis:

Bare innom og støtter opp om et par smarte kommentarer. :fnise:

Dette går så bra så! :klemmer:

-misa

Skrevet

*trekker pusten dypt og prøver å roe sommerfuglene i magen*

:strix:

This one's a keeper... Hadde en utrolig herlig samtale i går etter at vi hadde lagt oss, så på en måte er jeg roligere, samtidig som sommerfuglene er enda mer aktive enn før. Kan sommerfugler formere seg som kaniner tro?

Nå reiser han bort i dag så jeg får ikke sett ham før på lørdag, men da skal han ta meg med på Dinner :rødme: Så reiser han igjen enten søndag kveld eller tidlig mandag morgen, og blir borte til onsdag, da skal han sove hos meg til fredag eller noe sånt.

Skrevet
Næmmen, så koselig da!! :hjerter_rundt:

Mhm! Gleder meg masse! Elsker maten på Dinner :) Han er så utrolig søt. Han satt og kikket på meg lenge, litt sånn grunnende så jeg ble egentlig litt nervøs. Etter en tids stillhet lurte han på hva jeg ville svare hvis han ba meg med ut på en skikkelig date (J har drevet og mobbet oss med date osv, mens vi begge har sagt at det ikke er snakk om noen date, vi bare prøver å bli kjent). Han visste ikke helt hva han skulle be meg ut på da, men etter litt prating om alt mulig annet rart fant han ut at Dinner måtte jo være midt i blinken for meg. Så glad i god mat og vin som jeg er :ler:

Heldigvis var det han som tok initiativet til den lille samtalen vår også. Vi tar det fortsatt med ro og bare ser hvor dette går hen, men jeg vet i det minste litt mer om hva han føler og det gjør at jeg slapper veldig mye mer av. Trenger ikke være noe redd der nei :) Sånn rent bortsett fra at det ble fryktelig lite søvn i natt, så var alt så utrolig bra. Evig takknemmelig overfor J som tok ham med på nyttårsaften. Merkelig å tenke på at jeg bare har kjent ham en uke, det føles som en evighet! :rødme:

Gjest Grafica
Skrevet

Awww, også Dinner da! :strix: (men reserver bord, ellers kan dere stå og vente i flere timer...)

Jeg får litt sommerfugler for deg nå jeg :fnise: Så utrolig koselig!

Skrevet
Awww, også Dinner da! :strix: (men reserver bord, ellers kan dere stå og vente i flere timer...)

Jeg får litt sommerfugler for deg nå jeg :fnise: Så utrolig koselig!

Jada, han skulle reservere bord :) Har så sommerfugler selv at jeg blir sprø snart. Er så happy nå, og ikke minst avslappet i forhold til hvor vi står hen. Må innrømme at jeg ble litt satt ut da han tok opp ting i går, blei helt stum, ante ikke hva jeg skulle si bare ble helt varm inni meg. Klarte til slutt å stotre fram at jeg følte på samme måten. Han ble litt bekymret da jeg ble så stille, jeg bare klarte ikke få fram et ord på en liten stund.

Alt ble så mye enklere etter praten, ting jeg til da hadde syntes var vanskelig løste seg, og jeg kunne egentlig bare nyte, i stedet for å få masse dumme, kjipe tanker. Må understreke at vi fortsatt bare ser hvor dette her går hen, men det er godt å vite hvordan K ser på ting, og hva han føler.

I ettermiddag reiser han altså bort, og blir borte til i morgen. Må innrømme at jeg er pittelitt skuffet over at han heller vil spille ps3 med J i morgen kveld enn å møte meg ;) Selvfølgelig skal jeg ikke klage, og det er ikke seriøst ment heller. Han har godt av å møte andre, også kanskje J slutter å mobbe sånn :fnise: Dessuten har jeg ham jo all to myself på lørdag :sjarmor:

Det jeg kanskje synes er aller, aller best med ham er at han er så seriøs og ikke minst, han har virkelig peiling på det han driver med. Han måtte jobbe litt (over telefonen) mens jeg var der i går, og bare å høre ham snakke om ting i forhold til jobb osv... Da ble han liksom enda mer sexy i mine øyne :fnise: Han fortalte også mye annet i forhold til jobbing og han har akkurat den seriøse, reflekterte og ambisiøse holdningen jeg vil at en potensiell kjæreste skal ha.

Gruegleder meg til han kommer tilbake fra Køben på onsdag. 2 døgn hos meg kan kanskje bli litt i overkant? Jeg som er så glad i privatlivet mitt :ler: Samtidig blir det utrolig godt å se ham igjen da, etter 3 dager uten å se ham. Her begynner jeg å bli kravstor gitt, men det er ikke bare meg som har det sånn da. Han snakker jo om at han savner meg hvis han ikke ser meg på en liten stund, og at det nesten er rart å legge seg alene.

Urk, klarte jo å si til ham at jeg har forpliktelsesangst i går også. :ler: Kanskje ikke det smarteste å komme med til en fyr jeg faktisk er interessert i og aldri så lite betatt av, men jeg tror han skjønte greia. Det er også veldig deilig med K, han skjønner hva jeg meiner, uten at jeg må forklare sånn. At ting ikke alltid er ment akkurat sånn de kommer ut.

Bare å si i fra når dere blir lei altså :fnise: Det blir mye K her akkurat nå, men jeg klarer å la være å tenke på ham et par sekunder av gangen hvis det blir for mye. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...