Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eg kjenner meg veldig godt igjen i den første tida etter eg traff K. Vi begynte tidlig å tenke framover og følelsene tok veldig overhånd. En ser jo kor bra det gjekk fire mnd etter :ler: I motsettning til andre her er eg veldig glad i rosa skyer :gjeiper: Men det sier eg deg, eg nyter kjærligheten endå i store åndedrag. NYYT det! :strix:

Det går litt fort i svingene her, men ja, jeg nyyyyyyter :-D

SÅ KOSELIG ENIGMA! :strix:

Her skal man ikke være borte for lenge, skjer jo mer her enn i Hotell Cæsar! Veldig bra. Skal følge heftig med heretter...:sjarmor: Nå er det mulig at jeg, i likhet med en del andre lesere, faller litt på dine vegne, men *må* du være så redd for å falle, da? Skjønner veldig godt frykten for at ting skal gå galt, men i visse tilfeller er det kanskje ikke så dumt å fire på kontrollen.

Menn som liker selvstendige jenter, ja, til og med jenter som på et eller annet vis er mer "suksessfulle" enn dem selv, er helt herlige. De har sånn god og trygg ro over seg.

Og godt nyttår for all del! :) *veldig* godt nyttår får vi håpe!

Jaaa! Kjempekoselig! :strix: Så får vi se hvordan dette her går :)

Gi meg viljestyrke noen!! Vi var sånn halvveis enige (i alle fall var jeg enig) om å vente til onsdag med å sees siden jeg har det litt småtravelt med jobb og trening osv. i dag og i morgen. Hvem er det nå som frister meg med massasje etter treningsøkta? Someone, give me strength! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fancy Nancy
Skrevet

Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den.

Oscar Wilde

Skrevet (endret)
Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den.

Oscar Wilde

Jammen jeg er litt redd for at han skal bli lei ;) Og ikke svar som K gjorde: "Jammen det var jo JEG som inviterte jo". Her snakker vi om at det blir intenst og at vi skal roe ned, også han snakker om hvordan han som regel får fnatt av å sitte oppå hverandre helt i begynnelsen. Også maser han om at jeg skal komme likevel. Bare fordi: "du er annerledes, jeg savner deg og det har ikke gått 6 timer siden du dro engang jo." (Det var i går, da han sa han vurderte sterkt å be meg oppover igjen.)

Vel, vi får se når jeg kommer hjem fra trening i dag ;) Kanskje han også har ombestemt seg innen da :)

Endret av *Enigma*
Skrevet

I caved in, of course ;)

Sov der i natt noe som resulterte i nesten null søvn. Er ikke vant med å sove sammen med noen, så våkner bare han rører på seg. Klarer ikke helt å slappe av, så er nok derfor jeg våkner så lett.

Kom dit ganske seint, trente spinning fra 20 - 21, og deretter styrke fra 21 til 22:15. Dermed var jeg ikke hos han før nærmere kl 23. Da skulle jeg dusje, spise litt også la vi oss. Heldige meg fikk massasje :) Vet ikke helt om det var så mye vits å være der, så hverandre ikke så mye at det gjorde noe, siden vi måtte legge oss nesten med en gang, og i dag var det bare å hive seg i dusjen og stikke omtrent.

Problemet er at han gjør meg så usikker i blant, han lå nå og pjusket på meg og plutselig sier han noe sånn som at han egentlig ikke er så kosete av seg, og sjelden har tålmodighet til å pjuske på folk særlig lenge av gangen... Eh, han gjør jo ikke annet enn å pjuske og kose på meg jo... :klø:

Han reiser til Køben på mandag :( Skal være borte i alt fra 3-5 dager, i mens skal søsteren hans og typen hennes låne leiligheta, så da står han uten noe sted å sove når han kommer tilbake. Selvsagt sa jeg han kunne sove hos meg. Hvilket betyr at jeg må foreta en seriøs opprydding :gjeiper: Var litt usikker på om jeg skulle la han overnatte hos meg, jeg er litt privat av meg så å ha noen som "invaderer" privatlivet mitt i kanskje flere dager vet jeg ikke om jeg er så komfortabel med. Dessuten er det jo lenge til neste uke ;) Planlegge framover er skummelt.

Ikke behagelig på jobb så langt i dag. Jeg er dødstrøtt etter alt for lite søvn i det siste, og telefonen ringte i ett fra jeg kom på jobb og fram til for 10 min siden eller noe sånt. Aldri fred å få.

Skrevet

Tenkte eg det ikkje :ler: Men eg har samme problem som deg at eg sliter med å sove om noen ligger ved siden av og dette merker sjølvsagt kjæresten. Han våkner når eg våkner. Denne gangen var så myykje bedre, sikkert fordi at vi låg i seng og ikkje på luftmadrass sånn som vi gjere hos meg.

Skrevet

Lurer på om jeg skal begynne å tro på horoskop jeg. Det her stemmer i alle fall sabla bra på meg akkurat nå:

With the Moon square Neptune very late tonight, you will be moody and out of sorts. Life will be confusing, and you will feel vulnerable to being taken advantage of. You may feel as if you can't cope with demands very well.

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg blir ofte skremt over hvor mye horoskop kan passe!! :jepp: Velger å tro på det når det er positivt, og ikke tro på det når det er negativt! :Nikke:

Skrevet

:strix:

denne boka er jo reneste spennings-serien om dagen!

det er så gøy å lese, er skikkelig glad på dine vegne :)

Skrevet

Og like fort som humøret mitt var rimelig labert, kom smilet på plass igjen. Av noe så enkelt som en melding fra K da jeg var ferdig med å trene. :rødme:

Jeg blir ofte skremt over hvor mye horoskop kan passe!! :jepp: Velger å tro på det når det er positivt, og ikke tro på det når det er negativt! :Nikke:

Jeg synes det stemmer veldig sjelden jeg da ;) Skulle jeg trodd på horoskopet mitt skulle jeg jo hatt kjæreste for lenge siden :fnise: Men akkurat nå om dagen stemmer det skremmende godt, og det er ikke nødvendigvis så negativt :)

Hvor henter du horoskopet ditt fra Enigma?

Oi, henter det fra mange forskjellige steder, og ikke alle horoskopene passet så bra i dag. Men det var flere i dag som gikk litt i samme stil.

Henter blant annet herfra, Yahoo også månedshoroskop.

:strix:

denne boka er jo reneste spennings-serien om dagen!

det er så gøy å lese, er skikkelig glad på dine vegne :)

Takk :klemmer: Utrolig deilig følelse om dagen. Fortsatt veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Prøver å ta en dag av gangen, men det er faktisk litt vanskelig akkurat når jeg er sammen med ham. Det blir helt naturlig å snakke litt fram i tid, enklere når jeg er aleine.

gleder meg til å høre fortsettelsen!

:)

Blir nok heftig oppdatering av dagboka en stund framover ;) Mye tanker og følelser i sving. Nå føler jeg ikke at jeg kan snakke så mye med J heller, som er den jeg vanligvis tyr til. Dessuten så erter han både K og meg :ler: En kompis av meg strammet meg opp i dag i forhold til at jeg er redd for å klenge osv. Mente at så lenge det faktisk er K som tar initiativet til at vi skal treffes selv når vi egentlig har sagt vi ikke skal det, og han gjerne sender en melding eller 3 hvis vi ikke skal sees, så bør ikke jeg være redd for å være for innpåsliten. Det har han jo selvfølgelig helt rett i ;)

Nå har jeg nettopp vært på trening, 15 min jogging, litt mageøvelser også 45 min spinning. Sitter på jobb og skal ha vedlikehold. Alltid like gøy :P Det kommer nok til å bli en slitsom dag i morgen. Må dra tidlig da, skal innom legesenteret og hente resepten min. Tror kanskje det er tryggest nå :sjarmor:

Skrevet

Han er det, men jeg kan jo ikke si det til ham, for da blir han så innbilsk :ler: Han er veldig god å ha i blant. Har hatt et par andre ting jeg har kommet til ham med også. Det ble slutt mellom ham og bestevenninna mi omtrent samtidig som det ble slutt mellom min daværende og meg, så vi hadde god støtte i hverandre og vi har i grunnen hengt sammen siden da. Det har aldri vært noe mellom oss, men vi prater om en del sånne ting. Greit med sånne som har kjent deg lenge.

Skrevet

Jobbinga ble langt fra så kjip som jeg hadde fryktet :) Først og fremst fordi K hadde sendt meg melding da jeg var ferdig med treninga, noe som med en gang gjorde humøret mitt mye bedre, men også fordi jeg ba så pent om litt oppmuntring på msn, og vi satt og skravlet gjennom hele vedlikeholdet. Smilet ble bredere og bredere, og plutselig var vi ferdig med alt som skulle gjøres.

Han reiser ikke til gokk for å hilse på gampen sin likevel, som opprinnelig tenkt, ettersom han reiser til Køben til uka. Dermed ser det ut til at det blir hyggelig helg på meg likevel. :sjarmor: Det må uansett bli hjemmehelg siden jeg er så blakk at det flyr møll ut av lommeboka mi, men jeg har ikke noe i mot å sitte i sofaen hans og drikke rødvin og skravle jeg altså. :rødme:

Fikk nattamelding av ham i stad også. Jeg stakk fra jobb før han rakk å svare meg på msn, så da måtte han jo sende sms og ønske meg god natt i stedet. Godt at det ikke bare er meg som savner og vil ha kontakt :)

Skrevet

VRÆÆÆÆÆL!!! Er det kjæresteemne på gang??? :bolledeig:

Finnes ikke oppdatert, men gleder meg med deg! :tommelopp:

Skrevet
VRÆÆÆÆÆL!!! Er det kjæresteemne på gang??? :bolledeig:

Finnes ikke oppdatert, men gleder meg med deg! :tommelopp:

Vi får se, vi får se ;) Siden vi møttes på nyttårsaften så vet vi ikke helt hvor dette fører hen enda, men jeg kan jo si så mye som at jeg har sett ham hver eneste dag siden nyttårsaften (ok, bare på morgenen i går, og ikke enda i dag ;)). Han er definitivt en keeper, og jeg er nok aldri så lite betatt :rødme: Kan virke som om det er gjengjeldt også :hoppe:

Skrevet

Så fantastisk bra!!! Året kunne jo ikke fått en bedre start! :danser::bolledeig::hoppe: Dette fortjener du! :hug:

Skrevet
Så fantastisk bra!!! Året kunne jo ikke fått en bedre start! :danser::bolledeig::hoppe: Dette fortjener du! :hug:

Takk! :hug: Nei, det kunne i grunnen ikke det. Vi satt oppe til kl 10 på 1.nyttårsdag og pratet. Det ble litt kosing og småklining (jeg fant ut at jeg skulle overfalle ham i gangen midt under nyttårsfesten :ler:) også har vi i grunnen bare tatt det derfra. Så det var en flying start på det nye året for å si det sånn.

Skrevet

Oh, ser ut til at i dag er dagen for å dra på TilBords og bruke opp gavekortet mitt. Opptil -50% er ikke dumt. Kjeler og gode kjøkkenkniver står høyt på lista, så kanskje det gode sjanser for å få noe sånt for bursdagspresangen min. Må jo passe på å bruke den før den går ut.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...