Gjest Grafica Skrevet 4. januar 2009 #3281 Skrevet 4. januar 2009 Altså, nå snakker jeg kanskje over hva jeg burde, så bare kjeft på meg om jeg antar for mye Men jeg tror du har skikkelig godt av å ta noen sjangser nå, bevege deg utenfor komfortsonen din, være litt redd og nervøs. Og OM det skulle gå galt, så torde du å satse! Det er verre å sitte igjen og tenke "hva om..." fordi man ikke torde å satse. Jeg synes du er kjempemodig, og jeg mener, i beste fall får du kanskje et supert forhold med en super fyr, og i verste fall så kan du være stolt av deg selv fordi du torde Og han virker jo helt oppslukt av deg, kan tenke meg det er ganske godt for selvtilliten :D
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3282 Skrevet 4. januar 2009 Altså, nå snakker jeg kanskje over hva jeg burde, så bare kjeft på meg om jeg antar for mye Men jeg tror du har skikkelig godt av å ta noen sjangser nå, bevege deg utenfor komfortsonen din, være litt redd og nervøs. Og OM det skulle gå galt, så torde du å satse! Det er verre å sitte igjen og tenke "hva om..." fordi man ikke torde å satse. Jeg synes du er kjempemodig, og jeg mener, i beste fall får du kanskje et supert forhold med en super fyr, og i verste fall så kan du være stolt av deg selv fordi du torde Og han virker jo helt oppslukt av deg, kan tenke meg det er ganske godt for selvtilliten :D Det er lov å "kjefte" Grunnen til at jeg er så redd er at jeg har brent meg stygt et par ganger da jeg har satsa. Har ikke lyst til å oppleve det igjen. Samtidig så har du helt rett, satser jeg ikke nå, så kommer jeg til å angre. Fyren er helt super, det er ikke så mange gutter som klarer å få meg til å føle meg trygg og tatt vare på, men K klarer det... Selv om jeg er skeptisk og redd. Får så lyst til å rekke tunge til kompisene mine og si at de tok feil. De som bedyret at gutter liker å kunne ta vare på og beskytte jenta og det funker ikke hvis hun er så fordømt selvstendig som jeg er. K klarer det helt fint han, bare kompisene mine som ikke er "mann" nok :gjeiper: Han er ikke nedlatende eller noe sånt, han prøver ikke å late som han vet bedre enn meg, han bare er så trygg på seg selv.
Gjest Purple Skrevet 4. januar 2009 #3283 Skrevet 4. januar 2009 Synes det høres så koooooselig ut! :rødme: Må stadig innom her og se om det har skjedd noe nytt!
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 #3285 Skrevet 4. januar 2009 Han her må du ta vare på og satse på! Veldig spennende lesing!
Bettie Skrevet 4. januar 2009 #3286 Skrevet 4. januar 2009 Er en mann trygg nok på seg selv, skremmes han ikke av en selvstendig jente. Tror til og med en trygg mann synes det er flott at jenter er selvstendige, står på egne bein og kan klare seg selv. Hadde det vært sånn at bare jenter som trenger beskyttelse fikk seg en mann, ville jeg aldri hatt en mann i mitt liv. Så ta imot det vennskapet som dere utvikler, og siden dere er så på bølgelengde - ta også imot det som er mer og dypere enn vennskap. Skummelt - helt klart, men likevel - godt.
Gjest Amorina Skrevet 4. januar 2009 #3287 Skrevet 4. januar 2009 Oj, flying start på nytt år *krysser fingre*
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3288 Skrevet 4. januar 2009 Sant det, Bettie, og nei, K lar seg overhodet ikke skremme. Han foretrekker selvstendige jenter som kan passe på seg selv. Kommer liksom ikke over hvor fin han er jeg da, og oppdager til min store skrekk at jeg er i ferd med å falle for ham. For det er alt, alt for tidlig.... Han sitter med noe av samme følelsen, av at det er intenst, og går alt for fort. Ja, Amorina, en litt mer flying start enn jeg hadde forventet. Nyttårsfeiring med eks, vennepar og kollega med ex, hvor romantisk kunne det bli liksom :gjeiper: Hadde hatt muligheten til å være hos ham igjen i natt, men sikkert greit at jeg ikke er det. Det har vært 4 intense dager, nå blir det noen dagers pause. Er travelt opptatt med jobb og trening både i morgen og tirsdag, så da får jeg ikke tid.
LekeHusmor Skrevet 4. januar 2009 #3289 Skrevet 4. januar 2009 ååååå så koselig å lese om, Engima!! kan godt skjønner du er spent, nervøs og hele pakka jeg.. det hører med! men er enig med de andre - go for it
Nótt Skrevet 5. januar 2009 #3290 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner godt at du synes det er skummelt. Men du fortjener dette nå.
Frk edderkopp Skrevet 5. januar 2009 #3291 Skrevet 5. januar 2009 Veldig enig i at dette fortjener du! Nokon sjanser må ein rett og slett berre ta. Bruk god tid på å verte kjent og så ser du kva fremtiden bringer.
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #3292 Skrevet 5. januar 2009 Det er godt å savne hverandre littegrann også, da blir gleden ekstra stor når man først møtes (selv om jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å bite i meg de ordene om 2 uker, da den mannlige delen av venneparet reiser :gjeiper: ) Og det er jo dessuten greit å ta det litt rolig når det blir for intenst, selv om man bare har lyst til å være sammen :rødme: Blir helt varm i hjertet mitt jeg, når jeg leser om dere to
*Enigma* Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3293 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner godt at du synes det er skummelt. Men du fortjener dette nå. Takk Veldig enig i at dette fortjener du! Nokon sjanser må ein rett og slett berre ta. Bruk god tid på å verte kjent og så ser du kva fremtiden bringer. Vi skal nok bruke god tid ja. Vi tar oss i det begge to når vi sitter og snakker sammen at vi uten å tenke over det planlegger og snakker som om ting er mye mer avklart enn de er. Skummelt, og egentlig veldig deilig. Det er godt å savne hverandre littegrann også, da blir gleden ekstra stor når man først møtes (selv om jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å bite i meg de ordene om 2 uker, da den mannlige delen av venneparet reiser :gjeiper: ) Og det er jo dessuten greit å ta det litt rolig når det blir for intenst, selv om man bare har lyst til å være sammen :rødme: Blir helt varm i hjertet mitt jeg, når jeg leser om dere to Takk vennen! Jada, det har blitt litt vel intenst i det siste. Så er det jo greit å få savner deg-meldinger på msn også Så får du se hvor enig du er i at det er godt å savne hverandre når din andre halvdel reiser Dagen har ikke akkurat startet så bra. Ble vekket av en bruker i dag...kl 8:15, ble mobbet av sjefen da jeg sendte melding om at jeg kom snart. Han hadde hørt rykter om at jeg var blitt vekket av brukeren Så kommer jeg på jobb, uten kaffe, jobben er full av idioter (eh, muligens en liten sammenheng mellom null kaffe og irritasjonen over brukerne, men enkelte er virkelig ikke enkle å skjønne seg på), og enkelte av brukerne sliter med nettverket (nnkludert meg). I tillegg er det da en kollega som kjenner meg litt vel godt og som rimelig kjapt spør om det har skjedd noe (les: har du møtt noen nå?) Konsentrasjonen er definitivt ikke på topp, enda godt jeg skal på trening med misa i dag, for jeg må få tankene mine over på noe litt annet. Kanskje prøve å ikke sitte oppe og skravle med K på msn i kveld. Det gjorde jo bare at jeg savnet ham enda mer, og angret som ei bikkje på at jeg ikke kom oppover da han spurte meg i første omgang. Jeg mener...si nei til å stikke opp, dele en flaske vin og sove over? Hva gikk det av meg?
Gjest Grafica Skrevet 5. januar 2009 #3294 Skrevet 5. januar 2009 Guuud, for en mann, jeg blir helt betatt på dine vegne jeg :rødme:
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #3295 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bare gleder meg til du skal skrive at han har bra humor jeg, for det har han virkelig, han lo jo av spøkene mine!
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #3296 Skrevet 5. januar 2009 (endret) ....og de er så morsomme at innlegget kom to ganger Endret 5. januar 2009 av Ansjoni
*Enigma* Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3297 Skrevet 5. januar 2009 Guuud, for en mann, jeg blir helt betatt på dine vegne jeg :rødme: Jeg vet, han er egentlig skremmende bra. :rødme: Uansett hva som skjer mellom oss, så tror jeg jeg har godt av å bli kjent med en sånn fyr. Om ikke annet så for å skjønne at det finnes faktisk prakteksemplarer der ute. Bare er livredd nå for å falle skikkelig, også går det skeis. Prøver å holde litt igjen og ta ting som de kommer, greit å vite at han tenker på akkurat samme måten i alle fall, så er det ikke bare meg Jeg er håpløs da, sitter her med et glis som omtrent går rundt hodet, og sommerfugler i magen, det til tross for at jeg har fått verst tenkelige starten på uka. Konsentrasjon? Nei, det har vi ikke hørt om
*Enigma* Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3298 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg bare gleder meg til du skal skrive at han har bra humor jeg, for det har han virkelig, han lo jo av spøkene mine! ....og de er så morsomme at innlegget kom to ganger Der kom du innimellom ja Joda, han HAR faktisk bra humor også Hmm...får en liten følelse av at jeg svever på en lyseblå (jeg hater jo rosa :gjeiper:) sky og at jeg kanskje er litt lite objektiv akkurat nå Ok, jeg har funnet ut at han har litt flere skrivefeil enn jeg normalt synes er greit når vi skriver på msn, men for en gangs skyld plager det meg ikke. Fear! Uansett, sitter her og må le litt av ene horoskopet mitt i dag også: Daily Flirt: You're feeling all warm and fuzzy, and would rather just hang out quietly at home with a new sweetie (or potential sweetie, or even just an old friend) than go bar-hopping or try to show off much. Det skal liksom ikke være noen tvil Endret 5. januar 2009 av *Enigma*
Frk edderkopp Skrevet 5. januar 2009 #3299 Skrevet 5. januar 2009 Eg kjenner meg veldig godt igjen i den første tida etter eg traff K. Vi begynte tidlig å tenke framover og følelsene tok veldig overhånd. En ser jo kor bra det gjekk fire mnd etter I motsettning til andre her er eg veldig glad i rosa skyer :gjeiper: Men det sier eg deg, eg nyter kjærligheten endå i store åndedrag. NYYT det!
FrizzleSizzle Skrevet 5. januar 2009 #3300 Skrevet 5. januar 2009 SÅ KOSELIG ENIGMA! Her skal man ikke være borte for lenge, skjer jo mer her enn i Hotell Cæsar! Veldig bra. Skal følge heftig med heretter... Nå er det mulig at jeg, i likhet med en del andre lesere, faller litt på dine vegne, men *må* du være så redd for å falle, da? Skjønner veldig godt frykten for at ting skal gå galt, men i visse tilfeller er det kanskje ikke så dumt å fire på kontrollen. Menn som liker selvstendige jenter, ja, til og med jenter som på et eller annet vis er mer "suksessfulle" enn dem selv, er helt herlige. De har sånn god og trygg ro over seg. Og godt nyttår for all del! *veldig* godt nyttår får vi håpe!
Fremhevede innlegg