Gjest Grafica Skrevet 3. januar 2009 #3261 Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han bare likte deg, helt uavhengig av hva han har foretrukket tidligere? Det kan skje nemlig. Du har jo møtt Sondre. Før jeg traff ham, var alle jeg ble interessert i skikkelig macho guttegutter ;P Jeg tror at av og til går man etter en viss type personer av gammel vane.
Gjest Ansjoni Skrevet 3. januar 2009 #3262 Skrevet 3. januar 2009 Kanskje han bare likte deg, helt uavhengig av hva han har foretrukket tidligere? Det kan skje nemlig. Du har jo møtt Sondre. Før jeg traff ham, var alle jeg ble interessert i skikkelig macho guttegutter ;P Jeg tror at av og til går man etter en viss type personer av gammel vane. Jepp, man må av og til endre på sine preferanser. Jeg drømte jo om en høy, mørk og kraftig, men endte jo opp med en som er liten, tynn og lys. Og nå kunne jeg aldri tenkt meg noe annerledes
*Enigma* Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3263 Skrevet 3. januar 2009 Han har sånn noenlunde svart på spørsmålet mitt, uten at han egentlig kunne si noe om hvorfor :gjeiper: Han mumlet noe om instant attraction og at han endelig fant ei jente han umiddelbart kunne sette seg og prate skit med. For ikke å snakke om at jeg er like nerd som ham, og vi har mange like interesser. Jeg bare skjønner ikke helt hva han skal med meg, men kanskje faren hans er den rette å spørre Egentlig flaks i at vi i det hele tatt møttes. Han var veldig skeptisk til hele nyttårsaftenfeiringa helt fram til han kom, og var egentlig usikker på om han i det hele tatt skulle dra fram til han satt i bilen tilbake til Oslo, tidlig på nyttårsaften. Gjett hvem som er veeeeldig glad for at han kom...
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2009 #3264 Skrevet 3. januar 2009 Han har sånn noenlunde svart på spørsmålet mitt, uten at han egentlig kunne si noe om hvorfor :gjeiper: Han mumlet noe om instant attraction og at han endelig fant ei jente han umiddelbart kunne sette seg og prate skit med. For ikke å snakke om at jeg er like nerd som ham, og vi har mange like interesser. Jeg bare skjønner ikke helt hva han skal med meg, men kanskje faren hans er den rette å spørre Hva han skal med deg? Du må ikke tenke sånn. Du er ei flott dame med mye mellom ørene. Han liker deg og er tiltrukket av deg, OG dere har masse felles. Det er da mye bedre enn en blond bimbo!
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2009 #3265 Skrevet 3. januar 2009 Se, det er flere enn meg som snakker strengt til deg her nå Enigma. Men nå syns jeg uansett dere skal slutte å disse blondiner. Nesten så jeg føler meg litt truffet når dere snakker nedsettende om dumme blonde bimboer
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2009 #3266 Skrevet 3. januar 2009 Se, det er flere enn meg som snakker strengt til deg her nå Enigma. Men nå syns jeg uansett dere skal slutte å disse blondiner. Nesten så jeg føler meg litt truffet når dere snakker nedsettende om dumme blonde bimboer Men du er da ikke en dum blond bimbo! Du er jo en smart blond dame!
Gjest Grafica Skrevet 3. januar 2009 #3267 Skrevet 3. januar 2009 Men du er da ikke en dum blond bimbo! Du er jo en smart blond dame! Nemlig!
*Enigma* Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3268 Skrevet 3. januar 2009 Hva han skal med deg? Du må ikke tenke sånn. Du er ei flott dame med mye mellom ørene. Han liker deg og er tiltrukket av deg, OG dere har masse felles. Det er da mye bedre enn en blond bimbo! Jammen, jammen, jammen... Se, det er flere enn meg som snakker strengt til deg her nå Enigma. Men nå syns jeg uansett dere skal slutte å disse blondiner. Nesten så jeg føler meg litt truffet når dere snakker nedsettende om dumme blonde bimboer Mulig jeg trenger at noen snakker strengt til meg Forstår fortsatt ikke helt hva han ser i meg, men han må vel bare få lov til å like meg da. Jeg har jo ikke akkurat noe i mot det Men du er da ikke en dum blond bimbo! Du er jo en smart blond dame! Exactly!! Jeg tror ikke de jentene han har vært borti før har vært så fryktelig smarte, med tanke på farens kommentar, ikke vet jeg hvordan de ser ut Tror helst det var tilstanden og ikke hårfargen som var det viktigste. Har vært og trent. Bare én time da. 15 min jogging/løping og 45 min styrketrening. Var bare så vidt jeg kom meg av gårde. Nå må jeg vel komme meg i dusjen sånn at jeg kommer meg på spillkveld.
Gjest Grafica Skrevet 3. januar 2009 #3269 Skrevet 3. januar 2009 Hadde jeg vært gutt (og noen år eldre) hadde jeg nok falt for deg på flekken... Du er min type dame
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2009 #3270 Skrevet 3. januar 2009 Men du er da ikke en dum blond bimbo! Du er jo en smart blond dame! Å, er det sånn det funker Men da er det greit
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2009 #3271 Skrevet 3. januar 2009 Jammen, jammen, jammen... Skjønner deg godt da. Hadde nok tenkt sånn jeg også. Men det er jo en grunn til at han vil treffe deg hele tida
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3272 Skrevet 4. januar 2009 Det var litt vanskelig å løsrive seg i dag. Det begynner å bli veldig intenst nå, og det er litt for tidlig. Tror jeg skal ta en liten telefon til legen i morgen, be om ny resept i steden for den jeg rotet bort. Tror det kan være lurt.... Faen, jeg vet ikke hva jeg gjør, får ikke styrt dette, har ikke kontroll. Vil egentlig hoppe av nå, før jeg involverer meg for mye, før det blir for intenst, for mye følelser, for vanskelig å trekke seg. Livredd for å bli såret nå, det vil gjøre ting fryktelig komplisert ettersom han er kompis med J også. Hvorfor bega jeg meg egentlig ut på dette?
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #3273 Skrevet 4. januar 2009 Man kan sjelden styre slike situasjoner. Du er nesten nødt til å gi slipp på kontrollen din for å få den største gevinsten. Tiltrekningen mellom dere er tydeligvis gjensidig, så da syns jeg du skal satse, jeg! Lykke til
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3274 Skrevet 4. januar 2009 I try not to analyze but didn't he blow my mind this time Didn't he blow my mind? For første gang har jeg ikke hørt noe fra ham nesten med en gang etter at jeg har gått. Akkurat i dag hadde det vært greit å høre noe.... Normalt ser jeg ikke på det som så viktig, men akkurat i dag.... Veit han hadde mye å gjøre, og at jeg eh...forkludret planene hans noe. Så det er helt sikkert derfor jeg ikke har hørt noe.
Nótt Skrevet 4. januar 2009 #3275 Skrevet 4. januar 2009 Trekk pusten dypt nå vennen og ikke overanalyser alt.
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3276 Skrevet 4. januar 2009 Trekk pusten dypt nå vennen og ikke overanalyser alt. Prøver å la være. Prater med ham på msn nå, og fikk verdens søteste melding
Nótt Skrevet 4. januar 2009 #3277 Skrevet 4. januar 2009 Det viktigste er at du husker å puste, og tar det med ro.
Alive Skrevet 4. januar 2009 #3278 Skrevet 4. januar 2009 :rødme: Så søt du er! Skjønner det er skummelt, men du skal leve
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3279 Skrevet 4. januar 2009 Det viktigste er at du husker å puste, og tar det med ro. Litt vanskelig å huske på Det er så intenst og han er så utrolig flott. Ut fra hva han sier tror jeg vi kommer til å bruke god tid til å bli kjent, og finne ut hvor dette fører hen. Han liker meg i det minste, det er det ingen tvil om lenger, selv om jeg har litt problemer med å skjønne hvorfor. Han er så utrolig deilig å sitte og prate med. Vi prater om alt og ingenting; familie, opplevelser, venner, interesser, oss selv. Han tar meg så utrolig på kornet, leser meg så godt. Han er kul, smart, reflektert, veeeeeldig fysisk. Han må liksom sitte og pjuske på meg, holde rundt meg, klemme meg. Han tar rett og slett og bare løfter meg over på fanget sitt i blant, bare for å få meg nærmere. Har ikke møtt så mange gutter som er så fysiske i form av kos og berøring.
*Enigma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3280 Skrevet 4. januar 2009 :rødme: Så søt du er! Skjønner det er skummelt, men du skal leve Ja, det er skummelt men det er litt for lenge siden jeg har tatt sjansen nå, og jeg tror kanskje det er på tide. Så får jeg heller gå på en smell, det kan faktisk være det er verdt det denne gangen.
Fremhevede innlegg