Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres nesten ut til at du er i ferd med å falle for fyren. Det er en deilig periode det du er i nå. *mimre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres nesten ut til at du er i ferd med å falle for fyren. Det er en deilig periode det du er i nå. *mimre*

Hysj! Vil ikke! Ikke enda i alle fall... Skummelt det her. Sitter og snakker med ham på msn nå. Fikk en tekstmelding av ham i stad der han snakket om hvor deilig sofalivet er, eklingen! Han har sagt jeg bare må si i fra hvis jeg synes sofalivet blir for ensomt i kveld, så skulle han se hva han kunne gjøre. Gjett hvem som har lyst til å sende melding i kveld, men litt redd for å være for klengete også da... Jada, tåpelig å tenke sånn når han oppfordrer meg til å sende melding, men... Vil liksom ikke være for klengete og tilgjengelig. Full skjerpings jente, det er bare en fyr...

Skrevet
:klem: Send han en melding hvis det blir for tomt du, han har bedt om det.
Gjest Grafica
Skrevet

Så lenge han oppfordrer til det, er du verken klengete eller for tilgjengelig, synes jeg :Nikke: Om du hadde mast deg til det eller invitert ham (ikke at det hadde vært noe veldig galt i det heller, egentlig) hadde det vært en ting, men når han inviterer deg, så er det han som gjør seg tilgjengelig kinda. Ble det forståelig? Jeg forvirret megselv her nå.

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener Grafica, og det gir absolutt mening. :jepp: Enig med du ja.

Gjest Purple
Skrevet

Åååh, det høres så koselig ut! Jeg vil også! De siste jeg har vært på knærne etter har ikke vært det etter meg, så jeg har ikke hatt sånn spenning på leeeeenge. Det er sånn deilig og skummelt og spennende og fælt på en gang.

Skrevet
Så lenge han oppfordrer til det, er du verken klengete eller for tilgjengelig, synes jeg :Nikke: Om du hadde mast deg til det eller invitert ham (ikke at det hadde vært noe veldig galt i det heller, egentlig) hadde det vært en ting, men når han inviterer deg, så er det han som gjør seg tilgjengelig kinda. Ble det forståelig? Jeg forvirret megselv her nå.

Jeg nevnte noe om å sitte alene og ensom da :fnise: Så det var jo et lite hint :gjeiper: Tidligere har jeg ikke tenkt så mye på sånne ting, men har blitt litt paranoid på mine gamle dager ;) Så er det noe med at det blir 3. dagen på rad da.. Nå ser det ut til at vi skal sees, etter at foreldrene hans har levert noe stæsj hos ham. Veit ikke helt enda om jeg stikker opp eller han kommer hit. Ikke så trivelig her når det er så rotete.

Åååh, det høres så koselig ut! Jeg vil også! De siste jeg har vært på knærne etter har ikke vært det etter meg, så jeg har ikke hatt sånn spenning på leeeeenge. Det er sånn deilig og skummelt og spennende og fælt på en gang.

Jepp, omtrent sånn er det, med litt overvekt av skummelt, spennende og fælt ;)

Skrevet

Spennende, da. Og det skal være litt skummelt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Godt Nytt år Enigma, og for en start på det nye året :lur:

Slapp av og nyt det ;)

Så ses vi i morgen (eller i dag egentlig... kom nettopp hjem fra Amsterdam, så jeg er en smule trøtt).

Skrevet

Hjemme igjen.

Skummelt, skummelt!

:sjarmor:

Greit å komme seg ut før foreldrene hans kom på døra. :rodme:

Skrevet

:fnise:

Godt å høre at du har det fint (selv om det er litt skummelt!). Vi sees i kveld, så da vil vi ha full rapport. :lur:

-misa

Gjest Ansjoni
Skrevet

Oioi! Her høres det ut som om det har skjedd litt :lur:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Foreldre er ikke noe særlig å hilse på nei, så det var lurt å komme seg ut døra før det ;)

Får håpe du hadde det ordentlig hyggelig da, og at det blir en gjentagelse ganske snart ;)

Og hvis du ikke vil tilbringe en kveld uten han da, så har vi sikkert plass til en til i kveld :laugh:

Skrevet

Det har ikke skjedd så mye altså.. Jeg kom bort til ham i 20:30-21:00-tida. Da hadde foreldrene hans vært innom og dratt igjen. Vi satt og skravlet en stund før han åpnet en flaske rødvin også ble vi sittende og skravle enda mer. Plutselig var klokka 2:30 og det fristet ikke så veldig å stikke hjem, så da sov jeg over. Han er snill gutt, han veit at jeg er skeptisk, at jeg ikke er komfortabel med situasjonen så det skjedde ikke noe, bare kos. Føler meg litt slem nå det gjelder det.

Fikk i alle fall klarhet i et par ting i natt, så slapper litt mer av nå. Vet mer om hva han tenker. Litt redd for å skremme ham vekk med usikkerheten min. Jeg har en tendens til å lukke meg helt hvis jeg blir usikker, da stenger jeg alt og alle ute. Hadde et par sånne episoder i går hvor jeg bare lukket meg inne. Han er flink til å lese meg da, og drar ting ut av meg når han merker at det er noe.

Det er litt intenst, jeg traff ham nyttårsaften, og har sett ham hver dag siden da. Det blir vel ikke lenge til jeg ser ham igjen tror jeg, håper ikke det i alle fall. :rodme:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Det ble forresten ikke så veldig vellykkede bilder av dere, men det er ikke noe galt med hverken fotografen eller motivet, altså :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Åååh jeg får helt sommerfugler i magen på dine vegne jeg altså! Han høres ut som en virkelig fantastisk person :)

Skrevet
Foreldre er ikke noe særlig å hilse på nei, så det var lurt å komme seg ut døra før det ;)

Får håpe du hadde det ordentlig hyggelig da, og at det blir en gjentagelse ganske snart ;)

Og hvis du ikke vil tilbringe en kveld uten han da, så har vi sikkert plass til en til i kveld :laugh:

Jeg klarer nok å tilbringe en kveld uten ham. Tror det skal bli litt godt egentlig. Det har vært litt intenst de siste dagene. Følte ikke veldig for å møte foreldrene hans udusjet, med sminke klint utover osv. Ikke vet jeg helt hva han ville presentert meg som heller. Litt ukul situasjon ;) Hyggelig var det i alle fall.

Det ble forresten ikke så veldig vellykkede bilder av dere, men det er ikke noe galt med hverken fotografen eller motivet, altså :fnise:

Jaja, da får jeg klare meg uten bilder, av en eller annen grunn er jeg ikke så lei meg ;)

Åååh jeg får helt sommerfugler i magen på dine vegne jeg altså! Han høres ut som en virkelig fantastisk person :)

Han virker som en veldig bra person :Nikke: Han har mer selvdisiplin enn meg, han skjønte hvor grensen gikk, selv om jeg ikke var i stand til å stoppe der og da. :rodme:

Skjønner ikke helt hva han skal med meg da. Jentene han har vært med tidligere har vært veldig pene (ok, det er mine ord, ikke hans), blonde bimboer (hans fars ord). Så hva vil han da med meg? Jeg er stikk motsatt av det han har hatt tidligere. Mørk, dyster og helt andre interesser enn de tidligere jentene hans. Kanskje han rett og slett bare følger oppfordringen til faren om å finne seg noe annet enn de nevnte bimboene neste gang :gjeiper:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jaja, da får jeg klare meg uten bilder, av en eller annen grunn er jeg ikke så lei meg ;)

Jada, du overlever nok, det var jo bare om å gjøre å få tatt noen bilder på et punkt der :gjeiper:

Skrevet
Jada, du overlever nok, det var jo bare om å gjøre å få tatt noen bilder på et punkt der :gjeiper:

Hmm....hva er det jeg ikke husker nå? :flau:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Han har sikkert innsett at det overhodet ikke funker med blonde bimboer da (selv om vi blondiner vanligvis er fantastiske mennesker :laugh:). Og at han nå vil ha noe annet, og som du sier er jo du rake motsetningen, så da passer det vel i grunn ganske bra :fnise:

Nå må du virkelig slutte å rakke ned på deg selv her altså *snakker strengt til Enigma*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...