Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

oi, for en herlig opplevelse! han høres jo bare skjønn ut!!

så romantisk start på det nye året da!!

håper vi får høre mer om ham!

tvi tvi

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se ut som om horoskopet mitt hadde litt rett likevel :fnise: Har sittet og sendt meldinger nå.. Sitter bare og håper jeg får svar på siste meldingen min også, føler meg som en fjortis igjen :gjeiper: Litt skremmende egentlig, jeg åpnet meg veldig for fyren, og fortalte ham ting jeg normalt ikke forteller andre. Merker at jeg liker ham veldig, veldig godt. Håper det ikke tar så lang tid før vi treffes igjen.

Skrevet

ah! spennende :hoppe:

hold oss oppdatert ;)

godt nyttår forresten, enigma! det har vært moro å bli "kjent" med deg i 2008. Håper på mer moro, flere reflekterte innlegg og delt matglede i 2009 :nigo:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Blir spennende å se fremover da, han virket iallefall som en ålreit kar :)

Skrevet

Det var en fin start for deg på det nye året. :)

Skrevet
Så spennende *Enigma*. :klem:

Jaaa!! :hoppe:

ah! spennende :hoppe:

hold oss oppdatert ;)

godt nyttår forresten, enigma! det har vært moro å bli "kjent" med deg i 2008. Håper på mer moro, flere reflekterte innlegg og delt matglede i 2009 :nigo:

Skal nok holde dere oppdatert :) Godt nyttår til deg også, LekeHusmor :klemmer: Veldig gøy å bli kjent med deg også, alltid fint å bli kjent med flere som liker å lage mat :)

Blir spennende å se fremover da, han virket iallefall som en ålreit kar :)

Jaa, blir veldig spennende. Foreløpig går det i meldinger ;) Det har visst blitt noen i løpet av dagen :rodme: Kjipt å sitte her i sofaen aleine, var mye triveligere da jeg ikke satt aleine under teppet :fnise: Han virker veldig ok ja, og J går god for ham, så da må han vel være bra?

Det var en fin start for deg på det nye året. :)

Jupp!! :hoppe: Ting skjer når man minst venter det.

:ler: Skulle akkurat til å skrive: hvor mye må man egentlig hinte for å få en invitasjon til å se film, så sender han melding og spør om jeg vil joine ham :sjarmor: Det frister egentlig veldig...

Skrevet

Da joiner du han. Det bestemmer jeg. :fnise:

Gjest Purple
Skrevet

Se her ja, her har det vært action! Får satse på at det kan bli noe bra ut av dette her da :)

Skrevet

Hei vennen!

Så morsomt å høre om feiringen din! Hvordan ble maten (jeg må jo selvfølgelig spørre om det)? Vi hadde en koselig feiring, bortsett fra at jeg fikk et sjerneskudd i hodet og nå har en bar flekk midt på hodet, så jeg må gre håret over den i noen måneder til nytt hår har vokst ut... :( Her har man gått rundt og vært redd for sånne styrepinneraketter... :gjeiper:

Godt nyttår! :klemmer:

-misa

Skrevet

Så spennende, da - og koselig. En fin start på et nytt år.

Takk for mange hyggelige ord i dagboka mi for 2008.

Jeg håper å se seg i min nye dagbok også.

Og så vil jeg ønske deg

Et riktig godt nytt år :helen:

Skrevet

Action ja, det kan man si. Jeg dro jo bort til ham for å se film. Ble sittende og se film og kose. Etter filmen fant vi ut at vi var sultne, så da gikk vi på Mucho mas og spiste, så skulle han bare følge meg hjem, men jeg ba ham med opp, så nå har vi sittet og pratet og kost i noen timer. Fy søren så vanskelig det var å la ham gå hjem nå.

Ble ganske skeptisk etter å ha pratet med ham da. Han snakket en del om hvor deilig han syntes det var å være singel osv. Veit ikke helt hvor jeg har ham hen. Vi kommer jo godt overens, kan prate og kose i timesvis. Samtidig er jeg livredd for å få følelser for ham, for jeg veit ikke helt hva han synes om meg sånn innerst inne og det virker ikke som om han er så innmari klar for å gå inn i noe nytt nå. Dessuten traff jeg ham jo i går, vi kjenner hverandre ikke liksom. Han snakket om det at han var litt redd for å gå for fort fram med meg også, han veit at jeg er redd for å bli såra, at jeg er kynisk som faen, at jeg samtidig som jeg er omtrent som en kattunge og kryper tett inntil ham og nyter å bli kost med så trår han egentlig over en grense når han koser med meg. Jeg kjenner jeg stivner litt når han koser meg på magen for eksempel. Det skal mye til før jeg liker at folk koser meg på magen. Det tok over et år før jeg sluttet å bli anspent når J koste med meg og strøk meg på magen.

Vi pratet en del nå i kveld, etter at vi kom hit. Om at jeg digger å bli kost med, men samtidig føler meg litt ukomfortabel. Vi snakker så godt sammen, og selv om jeg er vanskelig i forhold til denne kosinga og det å være så nær hverandre så fort, så er han utrolig forståelsesfull. Er fryktelig redd for å falle for ham. Han er utrolig hyggelig, vi prater om alt og ingenting, han klarer ikke holde seg unna meg når vi sitter sånn og prater, og sitter og stryker på meg hele tiden, kysser meg og er i det hele tatt veldig fysisk. Til tider blir det også veldig intenst. Han har meg på msn nå, og jeg sa jeg håpet at det ikke blir alt for lenge til vi sees igjen. At han bare måtte si ifra hvis han ville finne på noe en dag. Han sa at jeg kom nok til å få en melding en av de nærmeste dagene...

Maten tror jeg ble veldig bra? Jeg syntes det var veldig godt i alle fall, og K skrøt veldig av både potetene og sausen min. Kjipt med håret ditt da :( Godt nyttår, vennen :)

Akkurat nå har jeg bare lyst til å pakke bagen og stikke bort til ham. Dette var virkelig ikke etter planen. Synes det er vanskelig, liker ikke komme så nær en person jeg egentlig ikke kjenner. Han fikk vite fryktelig mye personlig om meg i går. Veit at J går god for ham, men likevel.... Veit jeg tenker og analyserer for mye nå, men klarer ikke la være.

Skrevet
Så spennende, da - og koselig. En fin start på et nytt år.

Takk for mange hyggelige ord i dagboka mi for 2008.

Jeg håper å se seg i min nye dagbok også.

Og så vil jeg ønske deg

Et riktig godt nytt år :helen:

Takk, Bettie, så koselig med hilsen fra deg :) Kommer nok til å følge med i den nye dagboka di, du skriver så mye klokt!

Er for øvrig veldig fornøyd akkurat nå. Kom inn i en bukse i dag som jeg ikke har følt meg komfortabel i på evigheter. Nå sitter den perfekt :hoppe: Deilig å virkelig merke at jeg har blitt mye slankere. Så var det en aldri så liten boost at K lurte på hvorfor i alle dager jeg prøvde å bli slankere og mente at jeg burde passe meg så jeg ikke ble for tynn. Han tippet en vekt på meg som var rimelig mye lavere enn hva jeg faktisk veier :rodme: Sitter og prater med ham på msn nå... Klarer ikke helt å slippe ham i kveld. Han er så utrolig fin..... :hjerter_rundt: Redd for å falle skikkelig for ham jeg....

Gjest Purple
Skrevet

:klem: Skjønner deg godt jeg. Hadde vært temmelig redd selv. Det er skummelt med gutter og følelser. Og så kommer alle med råd om at man skal ta det med ro og se hva som skjer, men hvor enkelt er det da? Følelsene lever jo sitt eget liv, og plutselig sitter man der og er forelska selv om man ikke hadde tenkt det.

Men det virker jo som en bra fyr da. Og det virker jo som han liker deg veldig godt. Hadde han bare ville hatt sex, hadde du jo merka det for lenge siden, så noe er det nok der ;)

Er det ikke litt spennende også? :hoppe:

Litt morsomt at det stod i horoskopet ditt også da. Jeg tror ikke på horoskoper, men jeg leser dem alltid i håp om at det kanskje skal være noe i det likevel. Men de stemmer jo aldri for meg, ihvertfall ikke når det gjelder kjærleiken...

Skrevet
:klem: Skjønner deg godt jeg. Hadde vært temmelig redd selv. Det er skummelt med gutter og følelser. Og så kommer alle med råd om at man skal ta det med ro og se hva som skjer, men hvor enkelt er det da? Følelsene lever jo sitt eget liv, og plutselig sitter man der og er forelska selv om man ikke hadde tenkt det.

Men det virker jo som en bra fyr da. Og det virker jo som han liker deg veldig godt. Hadde han bare ville hatt sex, hadde du jo merka det for lenge siden, så noe er det nok der ;)

Er det ikke litt spennende også? :hoppe:

Litt morsomt at det stod i horoskopet ditt også da. Jeg tror ikke på horoskoper, men jeg leser dem alltid i håp om at det kanskje skal være noe i det likevel. Men de stemmer jo aldri for meg, ihvertfall ikke når det gjelder kjærleiken...

Jada, han er en bra fyr. Nevnte det faktisk for ham da vi prata i går. Ga uttrykk for at jeg var skeptisk, og at jeg ikke var helt comfy med all nærheten og kosen. Så kom vi inn på det her med at jeg hadde liksom ikke helt følelsen av at han bare var ute etter sex heller, og han ga rimelig klart uttrykk for at det var ikke det han var ute etter i det hele tatt. Han bare syntes det var så kos å være sammen med meg og ha en å pjuske på osv. Sitte under et teppe og skravle med mens man drikker kruttsterk espresso.. Han forstår egentlig veldig godt hvordan jeg tenker, selv om jeg kløner når jeg forsøker å forklare. At jeg digger å bli kost med, men samtidig er superskeptisk på generelt grunnlag og at jeg ikke er så comfy med at folk jeg ikke kjenner kjempegodt koser på meg.

Jeg stresser alt for mye med dette her, og blir på en måte litt grinete når folk sier jeg må ta det med ro. For jeg veit jo det, og jeg stresser ikke overfor ham, men i hodet mitt raser tankene. Det her var da for pokker ikke planen, men som K sier: ikke alt kan planlegges. Han hadde ikke akkurat planlagt noe sånt da han kom på nyttårsaften han heller. Men at han liker meg kan det strengt tatt ikke være så stor tvil om. Faren hans ringte diverse ganger mens han var sammen med meg i går, fordi de skal på kino hele familien til helga og se Max Manus. Jeg nevnte at det var en film jeg hadde lyst til å se, så da kom han med at han kunne godt invitert meg med han, men jeg var kanskje ikke så interessert i å møte hele familien så tidlig :gjeiper: Nå er jeg jo opptatt på lørdag også, og jeg måtte jo presisere at kommentaren min ikke var noe hint om å få være med, og at jeg kanskje ikke var helt klar for å møte hele familien enda, nei. :fnise:

Han er pålogget msn, og det holder hardt å ikke kontakte ham. Vil ikke mase og klenge. Det hjelper jo ikke akkurat på at han har lekker kropp, og er sterk. Han satt i sofaen og syntes jeg satt for langt unna, så da tok han like godt å løftet meg som en liten unge og plasserte meg på fanget sitt. Konsentrasjonen er på topp her jeg sitter på jobb skjønner dere :ler:

Har egentlig ikke møtt så mange gutter som ham. Som elsker lange samtaler i sofaen under teppe og med kaffekoppen. Som sitter og pjusker på meg og koser uten at det skal lede til noe mer. Tror jeg har funnet meg en keeper :ler:

Skrevet

Skjønner at du er redd... Det hadde nok jeg også vært.

Ellers kjenner jeg meg veldig igjen det med å bli kost på magen. Jeg liker virkelig ikke å bli kost på magen. Magen og rumpa er fy-områder for meg, hvor jeg ikke liker å bli tatt på...

Gjest Ansjoni
Skrevet

Sterk kar ja, han løftet jo til og med opp meg når vi skulle gå ;)

Deilig og litt slitsom periode du er inne i nå *mimre tilbake*

Skrevet
Skjønner at du er redd... Det hadde nok jeg også vært.

Ellers kjenner jeg meg veldig igjen det med å bli kost på magen. Jeg liker virkelig ikke å bli kost på magen. Magen og rumpa er fy-områder for meg, hvor jeg ikke liker å bli tatt på...

Jeg har så komplekser for magen at jeg automatisk stivner og vrir meg unna når han kommer i nærheten av magen. Har strengt tatt ikke hatt så veldig lyst til å si noe heller, ettersom da må jeg forklare hvorfor.

Sterk kar ja, han løftet jo til og med opp meg når vi skulle gå ;)

Deilig og litt slitsom periode du er inne i nå *mimre tilbake*

Han er sterk ja, selv om han ikke egentlig ser sånn ut. Han har fine armer :sjarmor: Fikk tekstmelding fra ham nå, og humøret som i grunnen har vært veldig bra, men som var i ferd med å dale fordi jeg var så trøtt ble plutselig på topp igjen. :rodme: Fatter ikke at det er mulig, er fnisete som en jentunge og går rundt med det gliset... Folk lurer jo på hva som er feil med meg :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...