Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. desember 2008 #3182 Skrevet 23. desember 2008 :snø: GOD JUL !!!!!!!! KLemmmm fra Lucy
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #3183 Skrevet 23. desember 2008 Fröhliche Weihnachten Feliz Navidad Hyvaa joulua Merry Christmas God Jul
Bokalven Skrevet 25. desember 2008 #3187 Skrevet 25. desember 2008 Synes du er flink som holder deg i skinnet... Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok eksplodert til slutt hadde det vært meg.
*Enigma* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3188 Skrevet 26. desember 2008 Endelig hjemme igjen. Deilig å bare kunne slappe av. være meg selv. Jeg får alltid dårlig samvittighet etter å ha vært hjemme. Føler meg slem, oppfarende og irritabel. Familien min bringer fram det verste i meg. Fikk egentlig ganske fine gaver i år. Fra mamma og pappa fikk jeg 24-delers Hardangerbestikk i serien jeg har nevnt jeg ville begynne å samle på. Fra søsknene mine med familier fikk jeg 2 duker og en iskremmaskin. I fjor fikk jeg 2 bøker med oppskrifter på is, i år fikk jeg altså iskremmaskin. Regner med at de forventer is til dessert neste gang de kommer på besøk. Ellers fikk jeg den vanlige kalenderen, denne gangen var det bilder av både nevøen min og niesen min, de tidligere årene har det naturlig nok bare vært niesen min. Så fikk jeg et par småting fra venninnen til moren min, og et lekkert fat fra Hadeland glassverk fra tanten, onkelen og søskenbarnet mitt. Vi er så liten familie, så det blir aldri mange gaver. Familien på faren min sin side sluttet å gi oss barna gaver da vi stod til konfirmasjon. Morgendagen blir travel. Det er mye som må gjøres før nyttårsaften, og siden jeg er fast bestemt på å trene, så blir det litt travlere enn strengt nødvendig. Har satt opp liste over alt som må gjøres. I morgen er det handling, trening, rydding, oppvask og å male lister på badet som står på timeplanen. Listene på badet skulle vært malt for 2 år siden, men det har rett og slett blitt glemt. På tide å gjøre det nå fant jeg ut, det er ikke mye jobb egentlig, det er bare det å får gjort det. Ellers er jeg fornøyd med at jeg ikke har gått opp i vekt i jula, det til tross for mye mindre trening i desember enn jeg burde ha fått til, og mye mer mat, alkohol og godteri. Nå gjelder det bare å få av seg de siste kiloene da. Håper de forsvinner før bursdagen min i det minste. Da har jeg litt tid på meg, men målet er at de skal være borte da. Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at vasken skal bli ferdig. Måtte sette i gang klesvask for å få rent treningstøy til i morgen, da jeg kom hjem. Nyter stillheten, det å kunne slappe av med pc-en og tv-en. Deilig å slippe å være sosial når jeg egentlig ikke er i humør.
Gjest Ansjoni Skrevet 26. desember 2008 #3189 Skrevet 26. desember 2008 Håper ikke du stresser alt for masse før nyttårsaften, vi er fornøyd bare med godt selskap og noe godt i glasset vi Blir is til dessert da eller? Blir uansett veldig koselig, gleder meg!
*Enigma* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3190 Skrevet 26. desember 2008 Håper ikke du stresser alt for masse før nyttårsaften, vi er fornøyd bare med godt selskap og noe godt i glasset vi Blir is til dessert da eller? Blir uansett veldig koselig, gleder meg! Vel, det er litt som må gjøres her før nyttårsaften, for å si det sånn Men jeg stresser ikke med det. Godt i glasset håper jeg dere fikser selv Er så mange forskjellige ønsker at jeg ville måttet robbe polet om jeg skulle tilfredsstille alle tror jeg Men god mat regner jeg med at det blir i alle fall, får tross alt hjelp av J. Blir nok is til dessert, men ikke hjemmelaget :gjeiper: Jeg skal bruke J som prøveklut over nyttår, så får vi se om jeg kommer fram til en fin oppskrift.
Gjest Ansjoni Skrevet 26. desember 2008 #3191 Skrevet 26. desember 2008 På en slik dag skal det ikke mangle noe på bordene Tar nok med litt av hvert, så får vi se, må ha sprudlende iallefall
*Enigma* Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3192 Skrevet 27. desember 2008 På en slik dag skal det ikke mangle noe på bordene Tar nok med litt av hvert, så får vi se, må ha sprudlende iallefall Sprudlende blir det nok her også ja Det hører med til nyttårsaften. Skal sørge for en liten, julete vordrink til dere når dere kommer
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. desember 2008 #3193 Skrevet 27. desember 2008 Så du har overlevd jula og er tilbake i Oslo eller? Trist at det ikke ble noe tur ut på oss, men jeg orket desverre ikke. Har heldigvis blitt mye bedre nå Du får slappe av litt fram til nyttårsaften også da, sånn at du ikke sovner før 12
*Enigma* Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3194 Skrevet 27. desember 2008 (endret) Så du har overlevd jula og er tilbake i Oslo eller? Trist at det ikke ble noe tur ut på oss, men jeg orket desverre ikke. Har heldigvis blitt mye bedre nå Du får slappe av litt fram til nyttårsaften også da, sånn at du ikke sovner før 12 Jeg overlevde ja Synd at du ble syk, men sånt skjer. Vi får ta det en annen gang Godt at du har blitt litt bedre da, kjipt å være sjuk i jula. Skal nok få slappet av litt også, har ingen planer om å verken sovne eller spy (ala nyttårsaften 2006) før klokka 12 Gjøre i dag: • Male lister på badet • Trene • Handle div. • Gå på polet • Handle mat • Vaske opp (Huske servise/glass/bestikk etter mormor) • Rydde • Henge opp klær • Rydde vekk klær • Sette på klesvask Endret 27. desember 2008 av *Enigma*
Frk edderkopp Skrevet 27. desember 2008 #3195 Skrevet 27. desember 2008 Bra at du kom det nokonlunde heilsinna gjennom familiebesøk og julefering. Håper du og Kg damene får det supert på nyttår.
Gjest misa Skrevet 27. desember 2008 #3196 Skrevet 27. desember 2008 Hei Enigma. Fint å høre om julen din. Var dere noe på fest? Vi har 'bare' festet én dag, men så skal vi kanskje ut på mandag på kino og øl. Dessuten kan det være greit å spare seg litt til Nyttårsaften tror jeg. Har ikke blitt noe trening på meg, men jeg tar det igjen etter jul. Kanskje vi burde møtes over en kopp kaffe og legge en slagplan? -misa
*Enigma* Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3197 Skrevet 27. desember 2008 Bra at du kom det nokonlunde heilsinna gjennom familiebesøk og julefering. Håper du og Kg damene får det supert på nyttår. Det tar på med så mye familiehygge, selv om det er slemt å si det Nyttårsaften blir nok veldig bra. Nå kjenner jeg bare halvparten av gjestene, men det blir sikkert bra. Er de venner av Ansjoni og J så må de jo bare være hyggelige folk Hei Enigma. Fint å høre om julen din. Var dere noe på fest? Vi har 'bare' festet én dag, men så skal vi kanskje ut på mandag på kino og øl. Dessuten kan det være greit å spare seg litt til Nyttårsaften tror jeg. Har ikke blitt noe trening på meg, men jeg tar det igjen etter jul. Kanskje vi burde møtes over en kopp kaffe og legge en slagplan? -misa Ble ikke noe festing på oss nei Tviler på at jeg gikk glipp av stort, det er tross alt Gjøvik vi snakker om Dessuten er det som du sier greit å spare seg til nyttårsaften. En ting er helt sikkert, jeg drar ikke ut dagen før denne gangen Vi får legge en slagplan ja, er ikke overbegeistret for den nye timeplanen, så ser ut som det blir litt mer egentrening på meg utover våren.
*Enigma* Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3198 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Gjøre i dag: • Rydde • Vaske komfyr • Rydde vekk klær • Sette på vask • Vaske opp • Trene • Støvsuge og vaske • Rydde kjøleskap • Pakke ned ting fra bordet i kasser Endret 28. desember 2008 av *Enigma*
Frk edderkopp Skrevet 28. desember 2008 #3199 Skrevet 28. desember 2008 Det blir nok kjempe artig Så flink du er å rydde.
Nótt Skrevet 28. desember 2008 #3200 Skrevet 28. desember 2008 Dere må kose dere masse på nyttårsaften, blir ikke mye feiring på meg i år. Jeg holder nemlig senga og sofan for tida.
Fremhevede innlegg