Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2008 #3161 Del Skrevet 20. desember 2008 ..så ut som du trengte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3162 Del Skrevet 20. desember 2008 Takk skorpio I dag fikk jeg mail fra sjefen min, og det er sånne mailer som gjør det verdt det å ha sånne dager som i går. Den var full av lovord og takk for flott innsats. Han får gode tilbakemeldinger fra brukerne om meg, og det er utrolig godt å høre. Humøret ble på topp med en gang. Jeg er glad i jobben min, og det er godt å høre at jeg gjør en god jobb, for jeg føler i blant jeg jobber ræva av meg og at det er en utrolig utakknemmelig jobb noen ganger. Nå skal jeg bare pakke inn en gave og komme meg av gårde til Toten. Har vært en tur på treningssenteret, bare for å våkne litt. Det ble 10 min på tredemølle og 50 min spinning. Liker instruktøren som var i dag også. Hun er utrolig søt, og selv om ikke all musikken hennes er helt min smak, så er det i det minste fengende musikk som det er lett å trene til. Det er jo uansett det viktigste. Hun er såpass ivrig selv også at man står litt ekstra på og får en god treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. desember 2008 #3163 Del Skrevet 20. desember 2008 Så bra, at du føler deg bedre. God tur til toten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. desember 2008 #3164 Del Skrevet 20. desember 2008 Stress gjør i hvert fall min lunte kort. Får håpe du får noen roligere dager nå framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2008 #3165 Del Skrevet 21. desember 2008 Her har det også godt unna. Er det ingen av dere som har et liv, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. desember 2008 #3166 Del Skrevet 21. desember 2008 Mye å lese seg opp på her med bare et par døgn uten nett syns jeg Så bra med koselig tilbakemelding, sånn ros er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3167 Del Skrevet 21. desember 2008 Så bra, at du føler deg bedre. God tur til toten Takk, det var egentlig ganske koselig Så niesen min igjen. Like søt og herlig som alltid, selv om hun var litt småsyk og pjusk. Fikk hentet julegaven til moren min, laget marsipan, strøket en haug med duker som skal bli brukt i løpet av jula, tørket støv og lagt på juleduker. Brodern satte opp juletreet og satte på lys i dag, Så nå begynner det å bli julestemning hjemme hos moren min. Stress gjør i hvert fall min lunte kort. Får håpe du får noen roligere dager nå framover. Det ser dessverre ikke ut som om det blir mindre å gjøre i jula. Rosen kom etter at min kjære sjef hadde lesset på meg mer arbeid enn jeg har sjans til å gjøre unna i løpet av jula. Men jeg slipper forhåpentligvis unna en del mas fra brukerne, så kanskje jeg kan få litt fred til å gjøre unna en del av oppgavene i det minste. Det er også brukernes mas som gir meg kort lunte, så jeg regner i det minste med at jeg slipper irritasjonen. Her har det også godt unna. Er det ingen av dere som har et liv, eller? Liv? Hva er det for noe da? :gjeiper: Mye å lese seg opp på her med bare et par døgn uten nett syns jeg Så bra med koselig tilbakemelding, sånn ros er gull verdt Absolutt bra med koselig tilbakemelding. Det gjør virkelig alt strevet verdt det. Hjemme igjen fra en koselig helg hos moren min. Har fått sett niesen min, nevøen min, laget marsipan, spilt julesanger på pianoet og hjulpet til litt, så jeg kan ha litt bedre samvittighet. Ellers ble jeg temmelig oppgitt over svigerinnen min. Jeg lurer på hva som foregår oppe i hodet hennes om dagen. Nevøen min var trøtt og grinete og lite trivelig å ha med å gjøre rett før jeg dro. Hun satt da og snakket til ham og nevnte at når han var så grinete så kunne han jo skremme meg fra å ville ha barn, og kanskje han ikke fikk noen søskenbarn fra den fronten når han oppførte seg sånn osv. Jeg hadde mest lyst til å si noe, men ettersom jeg var på besøk der så sa jeg ingenting. Hva søren er det egentlig som får folk til å si sånne ting? Jeg synes det er så utrolig utidig. Får så lyst til å riste henne når hun oppfører seg sånn, prøve å banke litt fornuft inn i huet hennes. Enda godt vi ikke skal feire juleaften sammen. Tror det kunne blitt lettere anstrengt. Regner med at det blir festlig nok med onkelen min og svigerinnen min 1. juledag. Det kommer nok til å komme en del kommentarer fra begge to. Jeg har avfunnet meg med at onkelen min mangler litt sosiale antenner og funnet en måte å få han til å holde kjeft på. Men når de slår seg sammen så pleier det å bli ganske slitsomt. Oh, well... Har nettopp hatt en koselig samtale med D på msn i det minste Begynner å bli en stund siden sist. Mulig vi sees på by'n 1.dag, det hadde vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. desember 2008 #3168 Del Skrevet 22. desember 2008 I min uvitenhet må jeg bare spørre, du er sikker på at by'n er oppe 1. juledag? Søster'n spurte om det, og da ble jeg temmelig usikker. Pleier liksom aldri å gå ut da jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3169 Del Skrevet 22. desember 2008 I min uvitenhet må jeg bare spørre, du er sikker på at by'n er oppe 1. juledag? Søster'n spurte om det, og da ble jeg temmelig usikker. Pleier liksom aldri å gå ut da jeg! 1. dag er den store gå-ut-dagen, så med mindre de da har gjort noe helt nytt i år så er det åpent. Ansjoni blir nok ikke med så vidt jeg skjønte, ettersom det ikke blir noe vorspiel noe sted. Jeg er jo opptatt med familieselskap fram til jeg evt. drar på byen, ikke har jeg akkurat mengder med venner herover heller som kan trylle fram et vorspiel 1.juledag. De jeg kjenner er ikke herfra og er jo hos sin familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. desember 2008 #3170 Del Skrevet 22. desember 2008 Men da er det greit, jeg har alltid trodd at 2. var den store gå ut dagen, men så går jeg jo stort sett ikke ut i jula heller da Jeg kan jo forsåvidt spørre søster'n om å få bruke leiligheten hennes til vorspiel hvis det er interesse for det. Har alt fått overtalt henne til å la meg og venninna mi overnatte der (så pappa slipper å kjøre), så det kan jo hende jeg får til vorspiel der også. Hvis det er interesse for det da selvfølgelig :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3171 Del Skrevet 22. desember 2008 Men da er det greit, jeg har alltid trodd at 2. var den store gå ut dagen, men så går jeg jo stort sett ikke ut i jula heller da Jeg kan jo forsåvidt spørre søster'n om å få bruke leiligheten hennes til vorspiel hvis det er interesse for det. Har alt fått overtalt henne til å la meg og venninna mi overnatte der (så pappa slipper å kjøre), så det kan jo hende jeg får til vorspiel der også. Hvis det er interesse for det da selvfølgelig :klø: Man må nok ut ganske tidlig dvs. før vanlig gå-ut-tid siden det er 1.dag, så jeg har ingen mulighet til å komme på noe vorspiel, men du kan jo høre med Ansjoni Jeg går heller ikke ut vanligvis i jula, var ute 2.dag i fjor og det var fryktelig dødt. Da fikk jeg vite av søsknene mine at det er 1.dag som er den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. desember 2008 #3172 Del Skrevet 22. desember 2008 Ellers ble jeg temmelig oppgitt over svigerinnen min. Jeg lurer på hva som foregår oppe i hodet hennes om dagen. Nevøen min var trøtt og grinete og lite trivelig å ha med å gjøre rett før jeg dro. Hun satt da og snakket til ham og nevnte at når han var så grinete så kunne han jo skremme meg fra å ville ha barn, og kanskje han ikke fikk noen søskenbarn fra den fronten når han oppførte seg sånn osv. Jeg hadde mest lyst til å si noe, men ettersom jeg var på besøk der så sa jeg ingenting. Hva søren er det egentlig som får folk til å si sånne ting? Jeg synes det er så utrolig utidig. Får så lyst til å riste henne når hun oppfører seg sånn, prøve å banke litt fornuft inn i huet hennes. Klarer ikke la være bli sjkkert av slike uttalelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3173 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, jeg vet. Det som gjør det ekstra vanskelig er jo at hun er svigerinnen min, altså er hun ikke ordentlig familie. Derfor vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gripe an problemet. De gangene jeg har forsøkt å si i fra om det jeg anser som utidig innblanding tidligere har det blitt tatt veldig ille opp. Hadde det vært søsteren min (som for øvrig aldri i verden ville funnet på å si noe sånt) så hadde det vært annerledes, ettersom vi tross alt er søstre. Vi kan krangle så busta fyker, men det ødelegger ikke ting mellom oss. Jeg får like hakeslepp hver gang hun holder på sånn, og lurer litt på hvor lenge jeg klarer å bite i meg ting. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette her på en ordentlig måte, men det går bare ikke inn. Urk, dagen i dag har vært stress fra ende til annen. Jeg hadde allerede fått alt for mye å gjøre for én person før jeg kom på jobb i dag, og når da veldig mye går galt og folk maser og mener de er den viktigste personen i verden til tross for at de faktisk kan jobbe så blir det slitsomt. Forsøker å gjøre 100 ting på en gang og får ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. desember 2008 #3174 Del Skrevet 22. desember 2008 Uff, stakkars barn da! Ikke alltid lett å la være å blande seg opp i andres oppdragelsesmetoder. Men nå er jeg nå her på god jul-runden min, jeg GOD JUL, *Engima*, håper du får en fin feiring enten det blir hjemme i stua eller ute på byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3175 Del Skrevet 22. desember 2008 Uff, stakkars barn da! Ikke alltid lett å la være å blande seg opp i andres oppdragelsesmetoder. Men nå er jeg nå her på god jul-runden min, jeg GOD JUL, *Engima*, håper du får en fin feiring enten det blir hjemme i stua eller ute på byen! LOL! Det er ikke oppdragelsesmetodene jeg reagerer på her, guttungen er 6 måneder, så det er ikke snakk om oppdragelse. Det er det evige maset og sparkene mot meg om at jeg skal sette i gang og produsere barn som jeg får så fnatt av. Feiring blir vel forhåpentligvis bra...hvis jeg klarer å roe meg ned og ikke bare tenke på alt jeg ikke rakk å gjøre før jeg tok juleferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. desember 2008 #3176 Del Skrevet 22. desember 2008 Hehe, javisst, nevøen din. Jo, jeg har da fulgt såpass med her at jeg kjenner alderen hans bedre enn som så. Hva slags smartass-svar skal man gi når folk maser om sånt da, det var en tråd om det her en gang. Én ting er jo å svare direkte "nei, jeg skal ikke ha" hvis du da får et direkte spørsmål, men slike hint er det verre med. Anyways. "je er egentlig itte her", som sjefen på lokalbutikken sa, han sto og ekspederte i bar overkropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. desember 2008 #3177 Del Skrevet 22. desember 2008 For noen mødre er det visst totalt utenkelig at ikke alle andre i verden er like interessert i barn som det de er Utrolig teit kommentar Er kanskje hun som trenger litt oppdragelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 22. desember 2008 #3178 Del Skrevet 22. desember 2008 Sånne uttalelser må du nok bare heve deg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3179 Del Skrevet 22. desember 2008 Hehe, javisst, nevøen din. Jo, jeg har da fulgt såpass med her at jeg kjenner alderen hans bedre enn som så. Hva slags smartass-svar skal man gi når folk maser om sånt da, det var en tråd om det her en gang. Én ting er jo å svare direkte "nei, jeg skal ikke ha" hvis du da får et direkte spørsmål, men slike hint er det verre med. Stakkaren er nok litt i yngste laget til å bli oppdratt enda Hater de hintene hennes. Hun gir seg jo aldri, uansett hvor mange ganger jeg har forsøkt å si i fra til henne. For noen mødre er det visst totalt utenkelig at ikke alle andre i verden er like interessert i barn som det de er Utrolig teit kommentar Er kanskje hun som trenger litt oppdragelse Jepp, hun skjønner ikke det der. Hun har jo null forståelse for at jeg ikke heller vil reise til Toten hver bidige helg, i stedet for å slappe av i Oslo, gå ut på by'n eller whatever annet jeg kan gjøre her. For familien kommer jo foran alt, og jeg burde heller prioritere å komme oppover å se familien enn å leve mitt eget liv Sånne uttalelser må du nok bare heve deg over. Ja, man bør vel egentlig det. Det bare er så vanskelig. Jeg har fått dem så utrolig mange ganger fra henne, og når hun selv klaget over at folk kom med sånne kommentarer til henne så burde hun jammen holde kjeft. Vet så klart at det er kun meg selv det går utover når jeg irriterer meg sånn, men klarer ikke helt å la være likevel Har nå vært innom farmor en tur. For en gangs skyld var hun ikke deppa, og det var egentlig godt. Hun var fryktelig glemsk, så alt ble sagt i alle fall 2 ganger, om ikke 3, men hun satt i det minste ikke og gråt. Jeg har vært der tidligere år rett før jul og hun har bare vært lei seg og grått og det har vært så vondt. Rakk ikke trene noe da, ettersom jeg ble sittende over på jobb, måtte innom og kjøpe blomst til henne og så ble jeg sittende 1,5 t og prate litt med henne. Så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne kjøpe julegave til søskenbarnet mitt for mamma og pappa i dag, i stedet for å utsette det til i morgen. Men da får jeg i det minste bedre tid til å trene i morgen før jeg tar toget oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. desember 2008 #3180 Del Skrevet 22. desember 2008 Er bare innom for å ønske deg en god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg