*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3101 Skrevet 13. desember 2008 Sitter og ser på Transformers. Digger den filmen. Samtidig skulle jeg virkelig ønske jjeg hadde noen å se den sammen med. Vet ikke om noe bedre enn å sitte i sofaen på en lørdagskveld og se film, i armkroken på en fyr. Savner faktisk den delen av greia jeg hadde med DR. Det å kunne ligge og slange på senga i armkroken hans og se film, mens han pjusker på meg. Vel, nå hadde det vært bedre om det var noen andre enn ham da, men det var mye bedre enn ingenting Blir litt oppgitt over meg også, liker ikke tanken på at jeg er så avhengig av kos og omsorg. Hater å slippe noen så tett innpå meg, hater at jeg ikke takler å være aleine. Skjønner bestemoren min så utrolig godt som blir ekstra deprimert når det nærmer seg juletider. Veit jeg kommer til å sitte på juleaften og savne noe, ikke en bestemt person, men det å ha "noen". Selv om personen ikke hadde vært der engang..bare visst at det var noen som tenker på meg, som var glad i meg... Oh, well.
Gjest Purple Skrevet 14. desember 2008 #3102 Skrevet 14. desember 2008 Blir litt oppgitt over meg også, liker ikke tanken på at jeg er så avhengig av kos og omsorg. Hater å slippe noen så tett innpå meg, hater at jeg ikke takler å være aleine. Skjønner bestemoren min så utrolig godt som blir ekstra deprimert når det nærmer seg juletider. Veit jeg kommer til å sitte på juleaften og savne noe, ikke en bestemt person, men det å ha "noen". Selv om personen ikke hadde vært der engang..bare visst at det var noen som tenker på meg, som var glad i meg... Oh, well. Som vanlig må kjenner jeg meg igjen her. Jeg liker jula, men samtidig liker jeg den ikke likevel, for det er liksom en sånn "være sammen med de du er glade i"-høytid, og selv om jeg har familien min og er glad i dem, så mangler den ene man er ekstra glad i... Men det positive er at vi ikke trenger å styre med å finne den perfekte kjærestegaven. Jeg slet alltid med å finne bra gaver til kjæresten, så det er litt deilig å slippe å tenke på. Men på den andre siden, jeg elsket å FÅ den perfekte kjærestegaven, og det får jeg jo ikke nå...
*Enigma* Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3104 Skrevet 14. desember 2008 Som vanlig må kjenner jeg meg igjen her. Jeg liker jula, men samtidig liker jeg den ikke likevel, for det er liksom en sånn "være sammen med de du er glade i"-høytid, og selv om jeg har familien min og er glad i dem, så mangler den ene man er ekstra glad i... Men det positive er at vi ikke trenger å styre med å finne den perfekte kjærestegaven. Jeg slet alltid med å finne bra gaver til kjæresten, så det er litt deilig å slippe å tenke på. Men på den andre siden, jeg elsket å FÅ den perfekte kjærestegaven, og det får jeg jo ikke nå... Det er akkurat det Det mangler den ene... Veldig greit å slippe å bruke masse penger på den perfekte gaven ja, men så får man jo ikke den gaven selv heller. Er både fordeler og ulemper Sånn er det nok med alle Det er sikkert det Dagens treningsøkt er unnagjort. Litt sånn mellomfornøyd med økta i dag. Styrkeøkta gikk veldig bra, ca 1 t med ganske tung styrke, men kondisjonsdelen ble bare 15 min oppvarming tredemølle og 15 min tredemølle etter styrkeøkta. Da kjente jeg at jeg hadde fått mer enn nok. Skal vel egentlig ikke være så misfornøyd. Det har vært slitsomme dager, lite søvn og hadde jo feber på fredag og litt i går også. Dermed er det kanskje ikke så rart. Litt bekymret for albuen min også. Det var noe som ikke var helt som det skulle da jeg trente styrke i dag. Kunne ikke ha albuen rett fram under franskpressen, men måtte ha den litt skrått utover. Hvis ikke gjorde det så vondt at jeg holdt på å hyle. Samme med et par av de andre øvelsene, måtte ha den litt på skrå, hvis ikke gjorde det sabla vondt. Får se an litt hvordan det går med den framover. Forhåpentligvis trenger den bare litt tid. Nuh må jeg se å få gjort meg i stand så jeg kan få handlet litt mer julegaver. Har ikke så mye penger igjen, så det blir nok bare til nevøen min, men da er det ikke så mange igjen heller. Egentlig har jeg mest lyst til å krype ned i senga mi, men det får vente litt.
Gjest skorpio Skrevet 14. desember 2008 #3105 Skrevet 14. desember 2008 Den "noen" dukker nok opp en dag vettu
Frk edderkopp Skrevet 14. desember 2008 #3106 Skrevet 14. desember 2008 Håper formen og humøret stiger
FrizzleSizzle Skrevet 15. desember 2008 #3107 Skrevet 15. desember 2008 Perfekt kjærestegave? :klø: Tror jeg kan se langt etter den, gitt. Nei, du må ikke gi opp håpet om at den rette dukker opp! Jula er forresten ikke noen typisk kjærestehøytid i mine øyne, den er en jævla-mas-fra-familien og tvangssosialisering-med- kollegaer-høytid. Og hadde æ berre hatt foodprosessor...jeg mener, hadde jeg bare vært på KG-julebord nå, så hadd aillt vært så my' lættar!
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3108 Skrevet 15. desember 2008 Håper formen og humøret stiger Det ble sløvedag de luxe i går, fikk ikke gjort noe fornuftig. Men akkurat det driter jeg litt i. Det var ingenting som måtte gjøres som ikke kan gjøres i dag, eller utsettes til i morgen Perfekt kjærestegave? :klø: Tror jeg kan se langt etter den, gitt. Nei, du må ikke gi opp håpet om at den rette dukker opp! Jula er forresten ikke noen typisk kjærestehøytid i mine øyne, den er en jævla-mas-fra-familien og tvangssosialisering-med- kollegaer-høytid. Og hadde æ berre hatt foodprosessor...jeg mener, hadde jeg bare vært på KG-julebord nå, så hadd aillt vært så my' lættar! Jeg har fått noen perfekte kjærestegaver ja. Har hatt kjærester som har vært flinke til å huske når jeg sier noe er fint og som har lagt mye omtanke bak gavene de har gitt meg. Har vel ikke gitt opp, han dukker nok opp en gang. Bare håper han dukker opp snart, ikke når jeg er 40 Er enig i at jula er en jævla-mas-fra-familien og tvangssosialisering-med-kollegaer-høytid. Det kan bli litt mye av det gode. Nå har jeg i det minste en virkelig god unnskyldning for ikke å bli til 4.juledag og gå i bursdagen til svigerinna mi. Jeg skal nemlig ha nyttårsfest, og jeg er bare helt nødt til å ha helga på å gjøre i stand på. Jeg skal jo jobbe 29. og 30. Du skulle vært med på KG-julebordet ja Men du får jo flere sjanser til å være med på kg-treff da. Du får satse på å bli med på julebordet neste år
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3109 Skrevet 15. desember 2008 Ick, hva skal jeg finne på i bursdagsgave til svigerinna mi? Gavekort osv. kan fort bli litt vanskelig i forhold til at jeg aner ingenting om smaken hennes. Tror vi er ganske forskjellig der. Får nesten håpe at søsteren min ikke har funnet på noe enda, så kanskje vi kunne gitt henne gavekort på hudpleie eller massasje eller noe sånt. Vil gjerne at bursdagsgaven skal være litt mer personlig.
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #3110 Skrevet 15. desember 2008 Ick, hva skal jeg finne på i bursdagsgave til svigerinna mi? Gavekort osv. kan fort bli litt vanskelig i forhold til at jeg aner ingenting om smaken hennes. Tror vi er ganske forskjellig der. Får nesten håpe at søsteren min ikke har funnet på noe enda, så kanskje vi kunne gitt henne gavekort på hudpleie eller massasje eller noe sånt. Vil gjerne at bursdagsgaven skal være litt mer personlig. Gavekort på massasje er jo helt fantastisk å få i gave da! Fikk kroppsmassasje i fjor til bursdagen min, og det er en av de beste gavene jeg har fått altså!
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3111 Skrevet 15. desember 2008 Gavekort på massasje er jo helt fantastisk å få i gave da! Fikk kroppsmassasje i fjor til bursdagen min, og det er en av de beste gavene jeg har fått altså! Jepp, helt klart fin gave, meeeen avhengig av at søsteren min ikke har funnet på noe enda. Har ikke råd til å gi henne gavekort på det helt aleine.
Frk edderkopp Skrevet 15. desember 2008 #3112 Skrevet 15. desember 2008 Min kjære dukka opp når eg minst venta det og kanskje ikkje på det beste tidspunktet heller. Sånt veit ein aldri. Eg synes jula egentlig er masse dødtid. Begrensa kor gøy det er med all familie også, det er ikkje det at eg ikkje liker å vere sammen med dei. Eg får berre litt overdose av alt. Kjærestegaver er kjekt. Men eg tipper på at mannen din dukker opp snart, i alle fall før du runder 40
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3113 Skrevet 15. desember 2008 Min kjære dukka opp når eg minst venta det og kanskje ikkje på det beste tidspunktet heller. Sånt veit ein aldri. Eg synes jula egentlig er masse dødtid. Begrensa kor gøy det er med all familie også, det er ikkje det at eg ikkje liker å vere sammen med dei. Eg får berre litt overdose av alt. Kjærestegaver er kjekt. Men eg tipper på at mannen din dukker opp snart, i alle fall før du runder 40 Jeg er litt sånn halvlunken i forhold til jul. Jul for meg innebærer alt for mye tid sammen med familien. Jeg foretrekker familie i små doser, som jeg har skrevet mye om i boka mi. Ikke fordi jeg ikke er glad i dem, men fordi jeg føler meg utenfor og ikke har noe særlig til felles med dem. Juleaften er koselig, men allerede 1.juledag begynner jeg å bli rastløs. Da hadde jeg foretrukket å være ferdig med familiehyggen og kunne kose meg med kjæreste i stedet. Lage god mat, tenne opp i peisen, og kose meg med nøtter, voksengløgg, julebrus, klemmentiner og marsipan.
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3114 Skrevet 15. desember 2008 Dagens treningsøkt unnagjort. 25 min på tredemølle og 1 t spinning. Har fått kjøpt julegave til nevøen min også. Ikke det jeg hadde tenkt, ettersom det var litt i dyreste laget, men jeg fikk da tak i noe. Nå gjenstår det noen smågaver. Ikke helt sikker på hva jeg skal gi til brodern som en sånn liten gave. Til svigerinnen min legger jeg på litt på bursdagsgaven og dropper smågave. Så får hun gavekort enten på en bestemt behandling, eller på beløpet som en del av behandlingene koster.
FrizzleSizzle Skrevet 16. desember 2008 #3115 Skrevet 16. desember 2008 Designjuletre, diamantsmykkegave, champagnegløgg, marmorpeis og Santa Claus-inspirert undertøysett! Sånn voksenjul vil jeg ha
Frk edderkopp Skrevet 16. desember 2008 #3116 Skrevet 16. desember 2008 Den jula kommer nok veit du:) Synes masasje høres konge ut!
Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #3117 Skrevet 16. desember 2008 Designjuletre, diamantsmykkegave, champagnegløgg, marmorpeis og Santa Claus-inspirert undertøysett! Sånn voksenjul vil jeg ha En sånn voksenjul kunne jeg tenke meg også, men ser ikke det skje i den nærmeste fremtid akkurat Sannheten er vel nærmere en dryssende,tynngrenet granbusk med all den stygge julepynten som ble laget i barnehagen, et smkke som gjør deg helt grønn på halsen når du bruker det, gløgg basert på dårlig heimert, panelovn som er så støvete at brannalarmen går når den settes på, og undertøysett med alt for liten BH og alt for stor truse
Gjest misa Skrevet 16. desember 2008 #3118 Skrevet 16. desember 2008 Designjuletre, diamantsmykkegave, champagnegløgg, marmorpeis og Santa Claus-inspirert undertøysett! Sånn voksenjul vil jeg ha Jeg får kanskje én av de tingene i år. ~~~ Har du hatt en fin dag Enigma? Skjønner at det blir mye tanker på deg i denne tiden, og du må bare pinge på msn hvis du vil ha noen å skravle med. I kveld har vi tenkt oss på trening, men det blir sent. Kjæresten er ikke ferdig på jobb før kl ni. Vi liker faktisk å trene sent, for da er det nesten ingen der, og null kø. Skal du på trening? -misa
*Enigma* Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3119 Skrevet 16. desember 2008 Så negative dere er da folkens Jeg får kanskje én av de tingene i år. ~~~ Har du hatt en fin dag Enigma? Skjønner at det blir mye tanker på deg i denne tiden, og du må bare pinge på msn hvis du vil ha noen å skravle med. I kveld har vi tenkt oss på trening, men det blir sent. Kjæresten er ikke ferdig på jobb før kl ni. Vi liker faktisk å trene sent, for da er det nesten ingen der, og null kø. Skal du på trening? -misa Takk, misa Dagen har vært helt grei Busy på jobb, også trening etterpå. 45 min spinning, 25 min styrke mage/rygg og 1 t spinning med min favorittinstruktør. Deilig å trene, og egentlig er det veldig deilig å trene seint ja. Rett etter jobb er det bare ok å trene hvis man skal på saltimer, ellers er det alt for fullt.
Gjest misa Skrevet 16. desember 2008 #3120 Skrevet 16. desember 2008 Flink du er! Det ble ikke trening på meg i dag. Tror du ikke den jæ*** skulderen holder et leven igjen...! Heldigvis har jeg fysiotime på torsdag igjen. Ang. dietten, så er det faktisk vanskelig å klare å spise nok, plutselig. Forresten så har jeg fått satt opp program (halvveis) etter nyttår, vi kan se på det sammen hvis du vil. -misa
Fremhevede innlegg