*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3081 Skrevet 13. desember 2008 I dag er jeg skikkelig tiltaksløs. Burde egentlig komme meg på trening og ut for å kjøpe julegaver. Nå spørs det egentlig om jeg har penger til julegaver da, ettersom jeg fortsatt ikke har fått tilbake pengene jeg lånte søsteren min. Er i grunnen rimelig forbanna på det ettersom jeg understreket at jeg var pokka nødt til å ha dem igjen med en gang. Dette her var den helga jeg hadde tid til å kjøpe julegaver, og jeg har egentlig ikke penger. Tør bare ikke si så mye, redd for at det skal bli en krangel ut av det, samtidig som jeg egentlig vil si i fra at dette her er faktisk ikke greit. Ikke når jeg understreker sånn at jeg egentlig ikke har råd selv om jeg har pengene, og at det er så viktig å få dem tilbake. En ting er helt sikkert, jeg låner ikke bort så mye penger en gang til.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. desember 2008 #3082 Skrevet 13. desember 2008 Skylder du liksom på meg nå da, for at det skjer mye når vi er ute? Er ganske sikker på at du har like mye med saken å gjøre Skikkelig kjipt å ikke få tilbake penger ja, syns du skal minne henne på det i det minste jeg. Strengt tatt kan man ikke bli sur når man har lovet å tilbakebetale penger man har lånt!
Gjest Ansjoni Skrevet 13. desember 2008 #3083 Skrevet 13. desember 2008 Takk for i går, og for kveldens største gledesutbrudd
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3084 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Skylder du liksom på meg nå da, for at det skjer mye når vi er ute? Er ganske sikker på at du har like mye med saken å gjøre Skikkelig kjipt å ikke få tilbake penger ja, syns du skal minne henne på det i det minste jeg. Strengt tatt kan man ikke bli sur når man har lovet å tilbakebetale penger man har lånt! Klart det Bare din skyld, alt sammen, i alle fall ikke min. Det er det jo aldri Problemet med pengene er at det er typen hennes som skal betale tilbake og han oveførte først penger, dvs et beløp med to nuller for lite :gjeiper: Så skulle han liksom fikse det da, og noe mer har jeg ikke sett til pengene. Nevnte det for så vidt for henne på torsdag også da hun sov over her. At jeg ikke hadde fått dem og at jeg ikke fikk bestilt noe til modern før jeg fikk dem. Har jeg ikke fått dem i løpet av mandagen må jeg jo bare si noe, er bare det at jeg har en tendens til å bli litt vel krass, så jeg må prøve å finne en litt pen måte å si det på som ikke kan oppfattes galt. Mandag får jeg jo lønn også, så da ordner ting seg på en måte. Bortsett fra at jeg skulle ha bestilt julegave til modern allerede da, noe jeg ikke får gjort så lenge jeg ikke har pengene. Så nå håper jeg bare at vi får gaven hennes før jul (den skal hentes i butikk da). Takk for i går, og for kveldens største gledesutbrudd Takk for i går ja Hmmm...gledesutbrudd? Hva er det jeg har glemt nå? Endret 13. desember 2008 av *Enigma*
Nótt Skrevet 13. desember 2008 #3085 Skrevet 13. desember 2008 Tusen takk for en herlig kveld *Enigma*. Gleder meg til å se deg igjen neste gang.
Gjest Reka Skrevet 13. desember 2008 #3086 Skrevet 13. desember 2008 Takk for i går Enigma Var veldig koselig å møte deg i virkeligheten!
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3087 Skrevet 13. desember 2008 Ugh! Aldri mer gå på Riktige Leker rett før jul. Aldri, noensinne! Det var så fullt at jeg holdt på å få noia. Hvem søren er det som tar med seg ungene til en sånn butikk 2 uker før jul og sier: nå må dere gå rundt og kikke, også komme med ønsker? Eller drasser med seg ei bikkje? Tydeligvis folk i Oslo på juleshopping Mener nå at ei bikkje ikke har stort å gjøre inne i butikker generelt jeg da, også rundt jul når det er så utrolig mye folk da.... Men jeg fikk da kjøpt julegave til lille niesen min og til brodern og svigerinna mi (felles gave) så nå gjenstår nevøen min, også små litt mer personlige gaver til brodern, søstera mi, svogeren min og svigerinna mi. Mammas gave må bestilles på nett, og den større gaven til søsteren min og svogeren min har svigerinna mi tatt seg av. Må finne bursdagsgave til svigerinnen min også. Ingen aning om hva jeg skal kjøpe, vil gjerne finne noe litt personlig. Nå har jeg tenkt å komme meg en tur på trening. Er litt sliten, men har ikke samvittighet til å droppe trening 3 dager på rad.
Nótt Skrevet 13. desember 2008 #3088 Skrevet 13. desember 2008 Riktige leker var vel like ille som Toys'r'us tenker jeg, der var det nemlig helt jævlig i dag - aldri om jeg går dit igjen før jul.
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3089 Skrevet 13. desember 2008 Riktige leker var vel like ille som Toys'r'us tenker jeg, der var det nemlig helt jævlig i dag - aldri om jeg går dit igjen før jul. Tipper det var like ille på Toys'r'us ja. Hater å gjøre sånne ting rett før jul. Når jeg er innom Riktige Leker rundt bursdagen hennes neste år skal jeg like gjerne kjøpe med julegave til henne også :gjeiper: Fant ut at det egentlig er en ganske fin lekebutikk. De har veldig mye kult der. Denne gangen ble det Ludde-bok og en Luddebamse. Hun er veldig glad i Ludde, så det burde falle i smak. Hun er ganske opptatt av spøkelser også, så tenker jeg skal introdusere henne for Laban og Labolina etterhvert. Urk...Sliter litt med å motivere meg for å trene nå. Er fryktelig trøtt, men vet ikke om jeg har samvittighet til ikke å trene. Bare 4 ganger denne uka er jeg ikke veldig fornøyd med, men den juleshoppinga var rimelig slitsom. Jeg hater når det er så mye folk. Kjenner at det snører seg i brystet og jeg ønsker meg langt, langt vekk. Men det er vel bare å bite tenna sammen og komme seg ut i morgen også. Få gjort unna de siste tingene jeg kan få gjort her i Oslo og ta en snartur innom et par butikker på Gjøvik når jeg er der til helga. Kanskje snakke litt med søsteren min også og få noen tips.
Nótt Skrevet 13. desember 2008 #3090 Skrevet 13. desember 2008 Vi snakket om å dra en tur til Sverige imorgen vi da, få kjøpt litt mat og andre ting der borte. Kommer sikkert til å være mange mennesker der også, men det er det jo uansett når man drar til Sverige så det holder man liksom ut. Hvis niesa di liker spøkelser synes jeg du skal kjøpe denne, denne, eller denne til henne. De er så søte at jeg kunne tenke meg sånne selv.
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3091 Skrevet 13. desember 2008 Hvis niesa di liker spøkelser synes jeg du skal kjøpe denne, denne, eller denne til henne. De er så søte at jeg kunne tenke meg sånne selv. Så utrolig søte de var! Nesten så jeg kunne tenkt med dem selv jeg også. Kanskje jeg skulle stikke på Ikea etterhvert også, så har jeg en bursdagsgave til henne. Tror det får holde med de julegavene jeg har kjøpt nå, må være litt forsiktig så jeg ikke skjemmer henne helt bort Det er riktignok litt vanskelig, samme med nevøen min. Så noen helt nydelige lamper på Riktige Leker i dag, men de var litt dyre for meg å kjøpe alene. Sånne snurrelamper som lager bilder.
Nótt Skrevet 13. desember 2008 #3092 Skrevet 13. desember 2008 Har lyst på de selv jeg også, men mannen har sagt nei. MEN jeg har tenkt litt på å kjøpe de og gjemme de slik at vi kan ha de til nattlamper på barnerommet når vi kommer så langt. For da får jeg de uansett.
Gjest Ansjoni Skrevet 13. desember 2008 #3093 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en sånn nattlampe, supersøt
cypress Skrevet 13. desember 2008 #3095 Skrevet 13. desember 2008 Takk for i går!! Hyggelig å treffe deg!!
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3096 Skrevet 13. desember 2008 Har lyst på de selv jeg også, men mannen har sagt nei. MEN jeg har tenkt litt på å kjøpe de og gjemme de slik at vi kan ha de til nattlamper på barnerommet når vi kommer så langt. For da får jeg de uansett. Jeg har ingen mann, så jeg har ingen som kan si nei Jeg kunne godt tenke meg den rød.... Jeg har en sånn nattlampe, supersøt Den var søt
Nótt Skrevet 13. desember 2008 #3097 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har ingen mann, så jeg har ingen som kan si nei Jeg kunne godt tenke meg den rød.... Jeg vil ha en av hver jeg da.
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3098 Skrevet 13. desember 2008 Takk for i går!! Hyggelig å treffe deg!! Takk for i går, veldig hyggelig å hilse på deg også
Gjest Grafica Skrevet 13. desember 2008 #3099 Skrevet 13. desember 2008 Det var utrolig koselig å treffe deg igjen igår, selv om det ikke ble så mye prat. Og beklager at vi ikke sa ordentlig hadet, men jeg MÅTTE komme mg hjemover, for føttene mine døde en langsom og smertefull død Men ja, det var veldig ålreit å treffe deg igjen, du er så søt!
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3100 Skrevet 13. desember 2008 Det var utrolig koselig å treffe deg igjen igår, selv om det ikke ble så mye prat. Og beklager at vi ikke sa ordentlig hadet, men jeg MÅTTE komme mg hjemover, for føttene mine døde en langsom og smertefull død Men ja, det var veldig ålreit å treffe deg igjen, du er så søt! Det går så bra så, var sliten sjøl, så har ikke noe problem med å forstå det Håper føttene dine har det litt bedre nå.
Fremhevede innlegg