Bettie Skrevet 11. desember 2008 #3061 Skrevet 11. desember 2008 Vi damer har veldig mye skyldfølelse. Og vi skulle lære oss å gi litt blaffen. Jeg forstår deg godt når du synes det blir anstrengende å være sammen med familie over flere dager. Synes at din plan for svigerinnebesøk er god, jeg.
Nótt Skrevet 11. desember 2008 #3062 Skrevet 11. desember 2008 Jeg skjønner veldig godt pliktfølelsen du har ovenfor familien, men det viktigste er faktisk at du har det bra. Jeg støtter planen du har lagt ang svigerinnen din.
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3063 Skrevet 12. desember 2008 Vi damer har veldig mye skyldfølelse. Og vi skulle lære oss å gi litt blaffen. Jeg forstår deg godt når du synes det blir anstrengende å være sammen med familie over flere dager. Synes at din plan for svigerinnebesøk er god, jeg. Var veldig flink til å gi blaffen tidligere, men har oppdaget følgende av det, og det var ikke så kult :gjeiper: Skal snakke med svigerinnen min, forhåpentligvis forstår hun. Jeg skjønner veldig godt pliktfølelsen du har ovenfor familien, men det viktigste er faktisk at du har det bra. Jeg støtter planen du har lagt ang svigerinnen din. Jepp, må nesten ta litt hensyn til meg selv tror jeg. Orker ikke irritasjon osv. Det er tross alt jul. Er litt oppgitt nå. Har fått herpesutbrudd ved leppa og lett feber. Vet ikke hva som kom først jeg. Feber pga. herpesutbrudd eller herpesutbrudd pga. feber. Heller mest til det første egentlig, ettersom herpesutbruddet begynte å komme i går, og da var jeg fin. Hater det! Jeg hadde ikke dette før jeg fikk kyssesyke, men det er ikke uvanlig å få problemer med herpesutbrudd etter kyssesyke. Søren og!!!
Gjest Grafica Skrevet 12. desember 2008 #3064 Skrevet 12. desember 2008 Stakar deg, jeg sliter også med herpesutbrudd, hadde akkurat blitt kvitt et før forrige treff. Det er ikke noe ålreit! Og de compeed-plasterne hjelper ikke, for de detter jo bare av
FrizzleSizzle Skrevet 12. desember 2008 #3065 Skrevet 12. desember 2008 Yey, gøy med gode tilbakemeldinger på jobb og at det merkes tydelig når du er borte! Fin plan ang svigerinnen, at du foreslår Oslo-tur osv, men jeg tenkte nå bare det at hvis du sier at du ikke orker å være eneste single etc, vil de synes direkte synd på deg og presset om partner og barn vil ikke akkurat bli mindre fremover (sånn jeg tror jeg kjenner familien din nå!). Så jeg ville funnet på et eller annet, jeg tror jeg. Hvit løgn om jobb eller allerede sagt ja til annen fest. KOOOOOS deg på julebord i kveld! GOOOOD helg!
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3066 Skrevet 12. desember 2008 Yey, gøy med gode tilbakemeldinger på jobb og at det merkes tydelig når du er borte! Fin plan ang svigerinnen, at du foreslår Oslo-tur osv, men jeg tenkte nå bare det at hvis du sier at du ikke orker å være eneste single etc, vil de synes direkte synd på deg og presset om partner og barn vil ikke akkurat bli mindre fremover (sånn jeg tror jeg kjenner familien din nå!). Så jeg ville funnet på et eller annet, jeg tror jeg. Hvit løgn om jobb eller allerede sagt ja til annen fest. KOOOOOS deg på julebord i kveld! GOOOOD helg! Hvit løgn fungerer ikke, ettersom jeg i første omgang sa at jeg sannsynligvis ble med. Så hun vet at jeg ikke har noen planer... Dårlig planlagt dette her altså. Tviler ikke på at presset fra min kjære svigerinne kan bli enda større, men enn så lenge får jeg putte det på kvoten for ammetåke. Ingen av de andre i familien holder på sånn i noen stor grad, og gjør de det setter jeg dem på plass. Det er bare ikke like lett å sette henne på plass, og jeg føler meg så sinnsykt slem når jeg gjør det. Litt enklere med ordentlig familie enn folk som har kommet inn utenfra.
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3067 Skrevet 12. desember 2008 Stakar deg, jeg sliter også med herpesutbrudd, hadde akkurat blitt kvitt et før forrige treff. Det er ikke noe ålreit! Og de compeed-plasterne hjelper ikke, for de detter jo bare av Jeg har heldigvis medisin som funker ganske greit, og utbruddet er ikke så ille ettersom jeg satte i gang behandling med en gang jeg merket noe. Det er mest feberen som gjør meg slått ut nå. Får stappe innpå med febernedsettende, for julebordet SKAL jeg ikke gå glipp av.
Gjest skorpio Skrevet 12. desember 2008 #3068 Skrevet 12. desember 2008 Gøy med skrytemail fra sjefen da!! Woho! Hvordan går det med familieproblemet? Drar du til Toten, eller blir du hjemme? Jeg syns og du bør gjøre det du selv har lyst til. Det er jul jo! Men vil det si at du blir sittende helt alene på julaften da? Ha en fin helg, Enigma! Jeg skal til frisøren i dag, wish me luck!
cypress Skrevet 12. desember 2008 #3069 Skrevet 12. desember 2008 Å ja, får håpe du blir fort bedre!!
Gjest Ansjoni Skrevet 12. desember 2008 #3070 Skrevet 12. desember 2008 Håper du blir fort bedre til i kveld! Gleder meg til å se deg!
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3071 Skrevet 12. desember 2008 Gøy med skrytemail fra sjefen da!! Woho! Hvordan går det med familieproblemet? Drar du til Toten, eller blir du hjemme? Jeg syns og du bør gjøre det du selv har lyst til. Det er jul jo! Men vil det si at du blir sittende helt alene på julaften da? Ha en fin helg, Enigma! Jeg skal til frisøren i dag, wish me luck! Til Toten skal jeg uansett, ellers ville jeg bli sittende aleine på juleaften. Spørsmålet var om jeg skulle bli lenger eller ikke Men jeg tror nok jeg drar hjem 2.dag som planlagt først, før jeg fikk vite om planene til svigerinnen min. Får snakke med henne, kommer det noen single dit så kan jeg jo kanskje ta sjansen, hvem vet, kanskje jeg går glipp av drømmeprinsen? (yeah right :gjeiper:) Frisør kan være spennende Skal du klippe deg kort, eller bare klippe tupper? Uansett: break a leg Å ja, får håpe du blir fort bedre!! Takk Jeg SKAL på julebord, så enkelt er det, så får jeg bare være syk og ta konsekvensene i morgen
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3072 Skrevet 12. desember 2008 Håper du blir fort bedre til i kveld! Gleder meg til å se deg! Det håper jeg også. Gleder meg til å se deg også
Nótt Skrevet 12. desember 2008 #3073 Skrevet 12. desember 2008 Vi syke får holde hverandre med selskap *host host*
FruLuna Skrevet 12. desember 2008 #3074 Skrevet 12. desember 2008 (endret) God bedring med albue, feber og herpes og eventuelt andre ting Endret 12. desember 2008 av FruLuna
LekeHusmor Skrevet 12. desember 2008 #3075 Skrevet 12. desember 2008 Godt at noen forstår. Veit at jeg må prøve å kvitte meg med den dårlige samvittigheten min, men når det gjelder familien har jeg konstant dårlig samvittighet. Mest fordi jeg var så utrolig dårlig på kontakt noen år. Så bare familien til jul og bursdager, også når foreldrene mine stakk innom på overraskelsesbesøk. Tror de passet på å overrumple oss sånn at vi ikke skulle ha mulighet til å unngå dem :gjeiper: Jeg får bare spørre svigerinnen min om hvem/hva som kommer og si som LekeHusmor foreslo at jeg orker ikke være eneste single. Kan jo spørre henne om hun ikke har lyst til å komme en tur til Oslo før hun er ferdig i mammaperm, også kan brodern være hjemme og passe lillegutt. Så kan hun og jeg ha det koselig her. Vi kan shoppe litt, spise middag ute (kan evt. spandere middag på henne, de har det litt tøft økonomisk nå) og kose oss, bare hun og jeg. god idé! håper du blir bedre og at dere får det kjempe gøy i kveld alle sammen
*Enigma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3076 Skrevet 12. desember 2008 Vi syke får holde hverandre med selskap *host host* God bedring med albue, feber og herpes og eventuelt andre ting god idé! håper du blir bedre og at dere får det kjempe gøy i kveld alle sammen Takk Akkurat nå lever jeg på febernedsettende og formen er sånn noenlunde. Har skikkelig verandaleppe føler jeg akkurat nå, men håper det endrer seg litt til i kveld. Blemmene er i det minste blitt utrolig mye bedre. Er sliten, og det ser ikke ut til at jeg får gått tidlig i dag. Typisk at alt skal skje når jeg vil gå tidlig. Må rett og slett bare slutte å planlegge sånne ting, for da går det alltid i vasken. Men på julebord skal jeg, og gøy skal jeg nok også få det. Pleier alltid å være så koselig når vi treffes
Gjest skorpio Skrevet 12. desember 2008 #3077 Skrevet 12. desember 2008 Klipt pannelugg! Det er grufullt!! både frisøren og mamma sa det var fint, så det er vel bare VEELDIG uvant.. God helg søta! og hvem vet, kanskje du treffer på en hunkybunky på juleparty
Regndråpe Skrevet 13. desember 2008 #3078 Skrevet 13. desember 2008 Så utrolig koselig å treffe deg igjen i kveld, søta! Du er bare herlig!
Gjest Purple Skrevet 13. desember 2008 #3079 Skrevet 13. desember 2008 Takk for i kveld! Regner med det blir heftige opplevelser på dere som fremdeles er ute på byen nå
*Enigma* Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3080 Skrevet 13. desember 2008 Klipt pannelugg! Det er grufullt!! både frisøren og mamma sa det var fint, så det er vel bare VEELDIG uvant.. God helg søta! og hvem vet, kanskje du treffer på en hunkybunky på juleparty Hehe, pannelugg kan være en litt drastisk forandring hvis du ikke har hatt det før Du er sikkert fin Traff nok ingen hunk gitt, men traff på D et sted på veien og han var for en gangs skyld ordentlig glad for å se meg. Så utrolig koselig å treffe deg igjen i kveld, søta! Du er bare herlig! Veldig koselig å se deg igjen også, trist at du måtte hjem. Takk for i kveld! Regner med det blir heftige opplevelser på dere som fremdeles er ute på byen nå Takk for i går! Blir nok ingen heftige opplevelser uten Wolfmoon tror jeg vi kan si, de gangene det har skjedd noe spesielt har hun vært med
Fremhevede innlegg