*Enigma* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #281 Skrevet 7. mars 2008 Har du blitt syk? Var det vellykka i går da? Note to self: Ikke drikk så mye champis som jeg drakk i går. For all del IKKE fortsett å drikk vin etter så store mengder champis som jeg drakk i går. Det er IKKE smart å sitte på fortauet i flere minusgrader og halvsove/vente på taxi. Sånn bortsett fra det, og at V ringte meg og jeg sa et eller annet dumt og at jeg havnet hjemme hos DR i stedet for hjem til meg selv og jeg nå er i dårlig form/småfyllesyk/øm og lemster i hele kroppen (hva var det egentlig jeg drev med i går???) og har blitt verre av forkjølelsen igjen så var det meget vellykket
Gjest Ansjoni Skrevet 7. mars 2008 #283 Skrevet 7. mars 2008 Note to self: Ikke drikk så mye champis som jeg drakk i går. For all del IKKE fortsett å drikk vin etter så store mengder champis som jeg drakk i går. Det er IKKE smart å sitte på fortauet i flere minusgrader og halvsove/vente på taxi. Sånn bortsett fra det, og at V ringte meg og jeg sa et eller annet dumt og at jeg havnet hjemme hos DR i stedet for hjem til meg selv og jeg nå er i dårlig form/småfyllesyk/øm og lemster i hele kroppen (hva var det egentlig jeg drev med i går???) og har blitt verre av forkjølelsen igjen så var det meget vellykket hehe- det høres ut som om du har hatt det morsomt iallefall, da syns det hørtes bra ut jeg, å drikke både champis og vin, i uanstendige mengder,mener jeg! Dessuten, bli med hjem?! Detaljer, takk ser du ikke at jeg ber på mine knær God bedring. Høres slitsomt å være både fyllesjuk og forkjøla på en gang! Men det høres ut som om det var verdt det
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #284 Skrevet 8. mars 2008 hehe- det høres ut som om du har hatt det morsomt iallefall, da syns det hørtes bra ut jeg, å drikke både champis og vin, i uanstendige mengder,mener jeg! Dessuten, bli med hjem?! Detaljer, takk ser du ikke at jeg ber på mine knær God bedring. Høres slitsomt å være både fyllesjuk og forkjøla på en gang! Men det høres ut som om det var verdt det Jada, morsomt var det Problemet med å drikke champis og vin i uanstendige mengder er at den champisen plutselig slår....og da er du fort så drita at du ikke helt vet hva du gjør Ble med DR hjem ja.....Det er lenge siden sist, vi var relativt faste sengebuddies en stund. Men så ble "forholdet" vårt en smule komplisert fordi jeg hadde mistanke om at han kanskje ville noe mer, jeg visste at han også hadde sex med andre, og jeg gikk litt lei fordi sexen bare var sånn passe. Men på torsdag havnet jeg altså hjemme hos han igjen. Absolutt ikke bra. Hadde glemt hvor festlig det er å møte alle han deler leilighet med morgenen etter Ikke fikk jeg sove heller. Jeg var oppe aldri så mange ganger for å drikke vann og gå på do, og da ble jeg jo iskald, og det hjalp ikke at dyna var varm og DR var varm og jeg kunne krype tett inntil han. Satt og halvsov hele dagen på jobb, og fikk ganske mange kommentarer på at jeg så helt elendig ut. Var så trøtt at jeg gikk og la meg kl 19 i går og sov til 08:30 i dag. Formen er elendig, så i dag blir det definitivt en rolig kveld med pledd og film. Må bare være litt flink og rydde og ordne her først.
Gjest Ansjoni Skrevet 8. mars 2008 #285 Skrevet 8. mars 2008 Uff ja, det er egentlig kjedelig å bli med noen hjem sånn. Husker de hin hårde dager, da jeg var ute på livet. Var alltid så forferdelig å ta bussen hjem etterpå,med partyklær og sminka sånn halveis over og under øyet tenkte at alle kunne se på meg hva jeg hadde gjort den natta Ikke kult å møte på de andre kollektivebeboerne heller...Prøvde mest å smyge meg rundt og gjøre meg mest mulig usynlig. Ikke pleier jo sexen i sånne tilfeller være så veldig bra egentlig, det deiligste var egentlig å ha en kropp og ligge inntil. Var jo i de dager som FFMK ble starta, underernært på kos, hehe. Pledd og film høres bra ut. Når fyllesjuken henger i et par tre dager så er det viktig å pleie seg mest mulig. Og det er søvnen som er den kritiske faktoren, ikke alkoholen, for meg iallefall. begynner nok å bli litt for gammel for dette gamet;)
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #286 Skrevet 8. mars 2008 Uff ja, det er egentlig kjedelig å bli med noen hjem sånn. Husker de hin hårde dager, da jeg var ute på livet. Var alltid så forferdelig å ta bussen hjem etterpå,med partyklær og sminka sånn halveis over og under øyet tenkte at alle kunne se på meg hva jeg hadde gjort den natta Ikke kult å møte på de andre kollektivebeboerne heller...Prøvde mest å smyge meg rundt og gjøre meg mest mulig usynlig. Ikke pleier jo sexen i sånne tilfeller være så veldig bra egentlig, det deiligste var egentlig å ha en kropp og ligge inntil. Var jo i de dager som FFMK ble starta, underernært på kos, hehe. Pledd og film høres bra ut. Når fyllesjuken henger i et par tre dager så er det viktig å pleie seg mest mulig. Og det er søvnen som er den kritiske faktoren, ikke alkoholen, for meg iallefall. begynner nok å bli litt for gammel for dette gamet;) Største problemet mitt var jo at jeg skulle på jobb.....Jada, rett fra overnattingsbesøk til jobb. Fikk dusja da, og hadde sminke i veska jeg hadde på festen. Heldigvis lå det litt klær på jobben fordi jeg måtte skifte før jeg dro på fest også, så litt orden ble det da på meg, og ingen av de jeg var på fest med var på jobb, men jeg tror ikke jeg gjør noe sånt en gang til..... Egentlig burde jeg ikke føle meg så dum overfor gutta i kollektivet hans. De er hyggelige gutter, selv om jeg ble behørig mobbet for fyllesyken min morgenen etter. Jeg skravlet også med et par av dem da jeg kom ditt på natta, skikkelig fyllepludder, var jo så full at jeg knapt klarte å stå på beina. Husker vagt at drosjesjåføren prøvde å småsnakke med meg for å være sikker på at jeg ikke sovna i drosjen, han var nok litt bekymra ettersom han fant meg virrende midt i vegen da han plukka meg opp. Nå er det vel ikke så mye fyllesyken som forkjølelsen som henger i, men jeg har vondt i hodet og er dehydrert også, som sikkert ikke hjelper på formen, og det er garantert fra festinga. Får se det positive i det. Jeg fikk snakket med viktige mennesker (som jeg ikke husker hvem er), så noe fikk jeg sikkert ut av kvelden, sånn utover all alkoholen Dette hadde egentlig vært den perfekte helgen å stikke en tur på TilBords for å se om jeg kunne få brukt opp gavekortet jeg fikk til bursdagen min. Jeg har jo ingen planer for helga for en gangs skyld, men tror jeg skal holde meg hjemme. Det blir en tur på matbutikken, men ellers vil jeg helst holde meg inne, tror jeg vil skremme vettet av folk hvis jeg beveger meg innenfor dørene i respektable butikker. Folka på Kiwi har tross alt sett meg med fyllenerver og feber før
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #287 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Bæ bæ, lille lam, har du noe ull? Nei, nei, kjære barn, jeg har ikke ull. Bonden kom i går, og klippet mine hår, så nå må du vente helt til neste ååår. *Synge med stor innlevelse* Inspirert av far og sønn i matbutikken. Ikke helt sikker på hvem som sang verst av dem...... Men søte var de nå i det minste. I løpet av helga må jeg: - Rydde soverommet - Rydde stua - Vaske opp - Rydde kjøkkenet - Legge sammen og rydde vekk rene klær - Sette på klesvask - Støvsuge og vaske - Handle mat Endret 8. mars 2008 av *Enigma*
Lipstick Skrevet 8. mars 2008 #288 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, høres ut som om du har hatt det moro siste dagene. Rett fra overnattingsbesøk etter en fyllekule til jobb, da hadde jeg følt meg groggy da! God det var fredag og nesten helg Hvordan er forholdet mellom deg og DR nå? Vet du har skrevet litt om det før. Er det følelser i bildet eller muligheter for å bli det? Jeg blir nesten alltid forelsket i elskerene mine, ikke et spesielt smart trekk, i og med at de stort sett aldri er på forholdsjakt. Det må jeg visst slutte med.. Følelser er farlige saker. Skulle egentlig bare innom for å oppdatere meg litt, og for å ønske deg en riktig god helg! Kose deg
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. mars 2008 #289 Skrevet 8. mars 2008 (...)og jeg gikk litt lei fordi sexen bare var sånn passe (...) Finn en ny!
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #290 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, høres ut som om du har hatt det moro siste dagene. Rett fra overnattingsbesøk etter en fyllekule til jobb, da hadde jeg følt meg groggy da! God det var fredag og nesten helg Hvordan er forholdet mellom deg og DR nå? Vet du har skrevet litt om det før. Er det følelser i bildet eller muligheter for å bli det? Jeg blir nesten alltid forelsket i elskerene mine, ikke et spesielt smart trekk, i og med at de stort sett aldri er på forholdsjakt. Det må jeg visst slutte med.. Følelser er farlige saker. Skulle egentlig bare innom for å oppdatere meg litt, og for å ønske deg en riktig god helg! Kose deg Jeg følte meg VELDIG groggy og jævlig. Riktignok fikk jeg dusjet og sånn, men jeg følte meg ikke veldig smart da jeg kom på jobb i klærne jeg hadde på meg på festen kvelden før likevel. Forholdet mellom DR og meg er tja.... vi har hatt mer kontakt i det siste, og det synes jeg er veldig koselig. Han er jo på mange måter en fin fyr, men han er ikke min drømmetype. Føler meg litt overfladisk ettersom noen av grunnene til at han ikke akkurat er drømmemannen er at han mangler ambisjoner, kan ikke gi meg noen utfordringer mentalt, han er ekstremt kresen når det gjelder mat og vil nok aldri bli med meg på fine restauranter, lage god mat hjemme og drikke god vin til. Dessuten er sexen bare sånn passe (ok, den var bedre denne gangen, men...). Har fått noen hint fra ham som tyder på at han kanskje har eller i alle fall har hatt følelser for meg, men han har ikke lyst til å si så mye, og det er kun halkvedede viser som kommer fram i fylla. Å forelske seg i elskere er ikke særlig lurt nei, det ender som regel opp med at en blir såret. Finn en ny! Jeg er på leting , det bare er så vanskelig å finne en. Men hva er egentlig vitsen med en elsker hvis sexen ikke er bra?
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. mars 2008 #291 Skrevet 8. mars 2008 Men hva er egentlig vitsen med en elsker hvis sexen ikke er bra? My point! Hva med annonse i avisen før en audition- runde?
*Enigma* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #293 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hmm.....kanskje det er sånn jeg skal skaffe meg en ny en ja I dag må jeg: - Rydde ferdig stua - Vaske opp - Rydde kjøkkenet - Legge sammen og rydde vekk rene klær - Sette på klesvask - Henge opp klesvask - Støvsuge og vaske - Gå ut med søpla Det er vel bare å sette i gang, selv om jeg allerede har fått ryddet vekk klesvasken fra i går og satt på ny klesvask. Jeg får sannsynligvis besøk neste uke, og da må det se pent ut her. Endret 9. mars 2008 av *Enigma*
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. mars 2008 #294 Skrevet 9. mars 2008 Klokken er snart 4 på ettermiddagen og det eneste jeg har rukket i dag er èn klesvask, frokost og oppvasken fra i går. Besøk neste uke? Først audition-runde, eller?
*Enigma* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #295 Skrevet 9. mars 2008 Klokken er snart 4 på ettermiddagen og det eneste jeg har rukket i dag er èn klesvask, frokost og oppvasken fra i går. Besøk neste uke? Først audition-runde, eller? I wish! :gjeiper: Meeen det er nok familie som tydeligvis kanskje ikke kommer likevel. Jeg blir litt oppgitt i blant fordi folk i familien min ikke klarer å bestemme seg for om de skal komme eller ikke, eller bestemmer seg bare et par dager i forveien for at de skal ta seg en Oslotur. Det er ulempene ved å bo i denne leiligheten. Jeg har alltid familie som forventer at de skal kunne sove over. Brodern og hans bedre halvdel ga beskjed forrige helg om at de hadde lyst på en tur til Oslo i løpet av neste uke, men nå ser det ikke ut til at de kommer likevel. Uten å varsle fra til meg selvsagt. Ba brodern bestemme seg innen tirsdag og sa at jeg får jo ikke planlagt noe så lenge jeg ikke vet om de kommer eller ikke. Jeg er utrolig heldig som bor i leiligheten etter besteforeldrene mine. Den er stor, den er billig (betaler kun fellesutgifter + lån på badet som ble pusset opp da jeg skulle flytte inn) og den ligger kjempesentralt i umiddelbar nærhet til Bogstadveien/Hegdehaugsveien og Karl Johan. Men det blir litt slitsomt når familien min ikke kan gi skikkelig beskjed om besøk. Særlig søsteren min som bodde i den før føler nok at hun kan oppføre seg akkurat som hun vil. Jeg har forsøkt å ta det opp med henne, og etter forrige seriøse krangel forstod hun nok litt at det er ikke bare det at jeg prøver å være vanskelig, men at hun gjorde det vanskelig for meg ved å ikke gi skikkelig beskjed. Jeg har også forsøkt å jenke meg littegrann ved å bare bite i meg irritasjonen når jeg får kort varsel. Nå skjønner forhåpentligvis også brodern at selv om han er flink og sier i fra til skikkelig tid, så trenger jeg også å få vite det dersom det ikke blir noe av likevel. Ellers går det ut over mine planer. Jeg får se litt hvordan det går framover om de blir litt flinkere, hvis ikke må jeg prøve å ta det opp med dem på en pen måte, sånn at de ikke blir sure. Men nå er det på tide å lage middag. Det blir svinekotelett med fullkornspasta og saus laget på hovedsaklig hvitvin, fløte og hvit castello. Har aldri laget sånn saus før, så vi får se hvordan det går. Det kan jo bli spennende.
*Enigma* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #297 Skrevet 9. mars 2008 Kanskje vi er naboer!! Hehe, kanskje det? Jeg tror nok vi bor i nærheten av hverandre i alle fall
Gjest Ansjoni Skrevet 9. mars 2008 #298 Skrevet 9. mars 2008 Hehe, kanskje det? Jeg tror nok vi bor i nærheten av hverandre i alle fall Du bor ikke langt unna meg heller, da Et helt herlig strøk! Elsker å bo så sentralt, har forelska meg helt i dette området. Nå leier jo vi bare foreløpig, men planen er å kjøpe noe så fort jeg får meg jobb (og har iallefall lånt "jobbsøkerskolen" på biblioteket, )Og området her er første pri. Selv om det er dyrt.... Men det er jo oslo, stort sett alikevel,da. Hvor stor leilighet har du? Heldig som har den muligheten iallefall! Litt irriterende med familie so aldri gir klar beskjed om de kommer eller ikke, da. Iallefall hvis man liksom må være på alerten i tilfelle. Ble det bra saus forresten? Pasta her også, med chorizo,kjøttboller, mozarella og tomat\ricottasaus. Må bare få energien til å lage først vært ute og gått lang (alt er relativt)tur nå, deilig
*Enigma* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #299 Skrevet 9. mars 2008 Du bor ikke langt unna meg heller, da Et helt herlig strøk! Elsker å bo så sentralt, har forelska meg helt i dette området. Nå leier jo vi bare foreløpig, men planen er å kjøpe noe så fort jeg får meg jobb (og har iallefall lånt "jobbsøkerskolen" på biblioteket, )Og området her er første pri. Selv om det er dyrt.... Men det er jo oslo, stort sett alikevel,da. Hvor stor leilighet har du? Heldig som har den muligheten iallefall! Litt irriterende med familie so aldri gir klar beskjed om de kommer eller ikke, da. Iallefall hvis man liksom må være på alerten i tilfelle. Ble det bra saus forresten? Pasta her også, med chorizo,kjøttboller, mozarella og tomat\ricottasaus. Må bare få energien til å lage først vært ute og gått lang (alt er relativt)tur nå, deilig Akkurat hvor stor leiligheten er vet jeg ikke, men jeg har stor spisestue og stue, 2 soverom + pikeværesle, kjøkken og bad. Et sted rundt 100kvm tenker jeg. Jeg har store planer om å kjøpe ut tanten min i det minste, sånn at jeg sitter med litt over 50% av leiligheten. Søsknene mine og jeg eier allerede en brøkdel hver. Sausen ble meget bra Lurer på hvem jeg kan invitere på en sånn middag? Tror jeg må prøve å servere midagen med pinjekjerner, asparges og cherrytomater og en frisk, tørr hvitvin. Må bare finne den rette først Den sausen din hørtes også utrolig god ut. Oppskrift?
Gjest Ansjoni Skrevet 9. mars 2008 #300 Skrevet 9. mars 2008 Sausen ble meget bra Lurer på hvem jeg kan invitere på en sånn middag? Tror jeg må prøve å servere midagen med pinjekjerner, asparges og cherrytomater og en frisk, tørr hvitvin. Må bare finne den rette først Den sausen din hørtes også utrolig god ut. Oppskrift? Husk at veien til mannens hjerte går gjennom magen Så med et slikt måltild blir det årnings, vettu Har ikke laget den sausen før, men satser på at det blir bra Pleier ikke følge noen spesiell oppskrift når jeg lager mat, det blir mest på slump-prinsippet Men ingrediensene jeg har tenkt å bruke er iallefal grovhakkede tomater, ricotta, fløte, olivenolje, hvitløk,salt, pepper og basilikum, og koke det i sammen. Og slenger i kjøttet og mozarella, samt parmesan på toppen. kan gi rapport om hvordan det smakte
Anbefalte innlegg