*Enigma* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2961 Skrevet 3. desember 2008 Kjedelig å ikke være på Energy Step. Er vår faste favorittinstruktør tilbake nå? -misa Jepp Så det var en veldig bra time! Veldig glad for at hun er tilbake. Jeg er fortsatt blå oppover armene og med klor både her og der etter forrige time. Den jenta jeg måtte "bryte" med var ikke direkte forsiktig. Det så så lekkert ut med bare armer på julebordet :gjeiper: Endringer i timeplanen fra neste uke forresten, så basic aerobic utgår. Er en del andre endringer også, så du bør sjekke timeplanen før du eventuelt går på timer.
Gjest misa Skrevet 3. desember 2008 #2962 Skrevet 3. desember 2008 Hva slags bryting?? Hm, kan ikke huske å ha lest noe om det. :gjeiper: -misa
LekeHusmor Skrevet 3. desember 2008 #2963 Skrevet 3. desember 2008 Meget bra ordtrix, som om jeg skulle sagt det selv ( og det, LekeHusmor, er et stort kompliment ! )
*Enigma* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2964 Skrevet 3. desember 2008 Hva slags bryting?? Hm, kan ikke huske å ha lest noe om det. :gjeiper: -misa Det var en del av timen, det var ikke egentlig meningen å skulle være bryting. Vi skulle "fange ryggen" til hverandre. Hun jeg var i par med var bare litt voldsom. Så ikke blåmerkene før en stund etterpå. Jeg merket at hun klorte meg, og jeg blødde litt fra småsår her og der og jeg var øm alle stand. Var ikke før dagen etter og på fredag jeg begynte å bli blå. Nå har jeg et svært blåmerke rundt albuen der jeg fikk det kloret som var dypest. Hadde det vært samme instruktøren i dag hadde jeg droppet timen.
Gjest misa Skrevet 3. desember 2008 #2965 Skrevet 3. desember 2008 I all verden....! Hun kan jo ikke være helt riktig skrudd sammen... -misa
*Enigma* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2966 Skrevet 3. desember 2008 I all verden....! Hun kan jo ikke være helt riktig skrudd sammen... -misa Meh, fort gjort å bli ivrig veit du. Konkurranseinstinkt og alt det der Tror hun hadde støpenegler eller noe sånt, så derfor så det med en gang litt verre ut. Har vært med på sånne ting på kickboxinga også, og da går det ganske hardt ut over folk til tider. Vi hadde også en sånn del der vi skulle prøve å dra hverandre ut av balanse. For all del fin trening for coremuskulatur hvis man er noenlunde jevnstore og like sterke. Ikke like fin trening når den ene er mye større og sterkere enn deg :gjeiper: Så da blei det litt blåmerker og sånn. Hadde det vært kickboxing så hadde det vært greit, men jeg gidder ikke bedrive risikosport under Energy step
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. desember 2008 #2967 Skrevet 4. desember 2008 Ha en fin dag i dag Enigma, og kos deg med niesen din i kveld
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2968 Skrevet 4. desember 2008 Alt man skal begynne å tenke på på jobb :gjeiper: På vei til jobb i dag satt jeg overfor ei jente med piercing i leppa. Jeg har lenge hatt lyst på piercing, men litt usikker på hvor. Fant ut at leppa kanskje ikke var stedet jeg ville hatt piercing, tenkte litt på at den måtte da bli veldig i veien når man Da gikk tankene over på piercing i tunga, og at det hadde jo i grunnen vært spennende å kline med en med piercing i tunga. Da kom jeg på at ah...K har jo piercing i tunga, og da jeg oppdaget det da vi var ute sammen så hadde jeg tenkt akkurat det samme. Oh, spennende å kline med ham siden han har piercing i tunga :gjeiper: Fant ut at jeg hadde jo klina med K den dagen, så egentlig burde jeg jo vite hvordan det var. Kanskje det var det som gjorde det så bra? :gjeiper: Anyway, det er jo greit tidsfordriv på t-banen, der trenger jeg ikke være oppmerksom, kan bare la tankene fly. Problemet begynte da jeg kom på dette her da jeg gikk fra lunsj. Så nå har jeg vært lettere fraværende en stund Tror jeg har fått litt lite kos i det siste ja..... Nå vil jeg i grunnen bare stikke fra jobb. Kjeder meg grenseløst, må sette meg inn i en applikasjonsløsning til i morgen fordi vi skal oppgradere, og det er så kjedelig Vil komme meg på trening, og så hjem til søsteren min og niesen min!
Gjest Ansjoni Skrevet 4. desember 2008 #2969 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Det er visst ikke så stas å kline med noen som har piercing i tunga som man skal ha det til, det har jeg fra flere uavhengige kilder Kos deg sammen med niesen din i kveld Endret 4. desember 2008 av Ansjoni
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2970 Skrevet 4. desember 2008 Det er visst ikke så stas å kline med noen som har piercing i tunga som man skal ha det til, det har jeg fra flere uavhengige kilder Kos deg sammen med niesen din i kveld K har piercing og han var veldig digg å kline med. Kan ha noe med at jeg er helt utsultet på kos, og muligens at han var sabla dyktig... Ok, ikke tenke på det akkurat nå nei Skal teste litt mer vitenskapelig neste gang, være hakket mer edru for eksempel Er for øvrig ikke baaaare klining jeg er lettere nysgjerrig på , men dit skal tankene i alle fall ikke en gang til i dag...
FrizzleSizzle Skrevet 4. desember 2008 #2971 Skrevet 4. desember 2008 *Enigma*! Back to work!! (ser du er avlogget, så da er du vel snill pike nå! Eller...??)
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2972 Skrevet 4. desember 2008 *Enigma*! Back to work!! (ser du er avlogget, så da er du vel snill pike nå! Eller...??) Jeg er da alltid snill pike Snill, søt og uskyldig, that's me Men jeg er da ikke avlogget?
Regndråpe Skrevet 4. desember 2008 #2973 Skrevet 4. desember 2008 Engle- *Enigma*! Ikke meningen å le altså! Det bare hørtes så bra ut! Du er snill og søt. Også er du lille vennen min, for det har vi blitt enige om! Men uskyldig? Det vet jeg ingen ting om! Håper du har en fortreffelig dag, og tusen takk for masse god hjelp i går!
Gjest Purple Skrevet 4. desember 2008 #2974 Skrevet 4. desember 2008 Det var en del av timen, det var ikke egentlig meningen å skulle være bryting. Vi skulle "fange ryggen" til hverandre. Hun jeg var i par med var bare litt voldsom. Så ikke blåmerkene før en stund etterpå. Jeg merket at hun klorte meg, og jeg blødde litt fra småsår her og der og jeg var øm alle stand. Var ikke før dagen etter og på fredag jeg begynte å bli blå. Nå har jeg et svært blåmerke rundt albuen der jeg fikk det kloret som var dypest. Hadde det vært samme instruktøren i dag hadde jeg droppet timen. Var det Johanna som hadde timen? Hun var nemlig vikar på Energy step en gang jeg var der, og da var det også sånn bryting. Jeg fikk heldigvis ei som var like forvirra som meg selv, så det ble ikke så hardt. Vi skjønte liksom ikke konseptet helt. Men jeg likte ihvertfall IKKE den "øvelsen", så jeg har vært litt redd for å treffe på henne igjen... Og kos er det flere som er litt sultefora på her gitt... Kanskje man skulle skaffet seg et lite førjulseventyr i disse julebordstider?
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2975 Skrevet 4. desember 2008 Var det Johanna som hadde timen? Hun var nemlig vikar på Energy step en gang jeg var der, og da var det også sånn bryting. Jeg fikk heldigvis ei som var like forvirra som meg selv, så det ble ikke så hardt. Vi skjønte liksom ikke konseptet helt. Men jeg likte ihvertfall IKKE den "øvelsen", så jeg har vært litt redd for å treffe på henne igjen... Og kos er det flere som er litt sultefora på her gitt... Kanskje man skulle skaffet seg et lite førjulseventyr i disse julebordstider? Johanna ja Nei, jeg likte ikke den øvelsen. Synes i grunnen ikke den har noe på en sånn time å gjøre. Men så er hun jo egentlig ikke salinstruktør heller, og det er sikkert ikke greit å steppe inn sånn uten videre. Jeg har et lite ønske om å få til et lite førjulseventyr ja Men det spørs om jeg får tid da. Eneste helga jeg skal være ute er jo neste helg når vi skal på julebordet. Kanskje jeg skulle stikke ut på lørdag kveld også Jeg har nå endelig fått niesen min til å sove. Det var ikke bare enkelt, for da hun skulle sove begynte hun plutselig å savne mammaen sin. Da var ikke tante helt bra nok, men da jeg begynte å synge og strøk henne over ryggen, så var jeg nok ikke så verst likevel. Jeg får så vondt av henne når hun blir så lei seg også. Det verker i meg å se henne med tårer i øynene... samtidig har jeg sunget meg gjennom alle de vuggesangene jeg kan og ikke kan så jeg er veldig glad for at jeg ikke må gjøre dette hver kveld. For synge kan jeg absolutt ikke
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2976 Skrevet 4. desember 2008 Engle- *Enigma*! Ikke meningen å le altså! Det bare hørtes så bra ut! Du er snill og søt. Også er du lille vennen min, for det har vi blitt enige om! Men uskyldig? Det vet jeg ingen ting om! Håper du har en fortreffelig dag, og tusen takk for masse god hjelp i går! Nei, det er vel ingen som helt tror på den Jeg er mer uskyldig enn folk tror, men langt mindre enn jeg prøver å påstå
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2977 Skrevet 4. desember 2008 Det ble for øvrig en kort treningsøkt på meg i dag. Hadde lyst til å komme hjem til søsteren min og niesen min. Søsteren min hadde vært supersnill og vasket og ryddet deler av leiligheten min da jeg kom hjem. Uansett, dagens treningsøkt bestod av en halvtime intervaller på tredemølle. Rettere sagt 5 min oppvarming så 4 x 4 min intervaller med 1 min veldig aktiv "hvile" mellom, og 5 min nedtrapping. Fant ut at jeg er i bedre form enn jeg trodde, og det er jo positivt i det minste.
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2008 #2978 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har trent i dag og Deilig følelse når man er ferdig! Jeg er bare litt nysgjerrig - hvilket treningssenter trener du(dere) på?
*Enigma* Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2979 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har trent i dag og Deilig følelse når man er ferdig! Jeg er bare litt nysgjerrig - hvilket treningssenter trener du(dere) på? Deilig å trene ja Skrev en pm jeg, har vel skrevet det diverse ganger i dagboka, men trenger jo ikke gjøre det alt for enkelt for folk å finne ut alt om meg
Gjest misa Skrevet 4. desember 2008 #2980 Skrevet 4. desember 2008 Så flink tante du er! Vi var på trening for litt siden, ble styrke ben i dag, helt ok trening. -misa
Fremhevede innlegg