Gjest Ansjoni Skrevet 2. desember 2008 #2941 Del Skrevet 2. desember 2008 Surt det i øyeblikket, men i januar kommer du helt sikkert til å være glad for de pengene, det er jo en litt blå og kjip måned sånn regningsmessig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2942 Del Skrevet 2. desember 2008 Surt det i øyeblikket, men i januar kommer du helt sikkert til å være glad for de pengene, det er jo en litt blå og kjip måned sånn regningsmessig! Spørs om det blir nok penger til at jeg blir så veldig glad av det :gjeiper: Jeg trekkes sabla mye skatt for de overtidskronene, men litt ekstra kroner er jo alltid greit. Jeg må bli litt flinkere til å spare, i stedet for å bruke. Får satse på at jeg får en grei bonus til neste år også, og at jeg får igjen godt på skatten, sånn at jeg får satt av litt penger. Er litt for flink til å bruke, og litt for lite flink til å spare. Jeg har egentlig ikke dårlig råd, jeg bare er fryktelig flink til å bruke opp de ekstra pengene jeg har på ting jeg ikke har bruk for i stedet for å spare dem :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. desember 2008 #2943 Del Skrevet 2. desember 2008 Har tydeligvis vært action her også mens jeg har vært borte ja. Tok litt tid å oppdatere meg, men nå har jeg fått lest alt. Skulle egentlig trene i dag jeg også, men... I morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2944 Del Skrevet 2. desember 2008 Har tydeligvis vært action her også mens jeg har vært borte ja. Tok litt tid å oppdatere meg, men nå har jeg fått lest alt. Skulle egentlig trene i dag jeg også, men... I morgen!!! Litt mindre action enn jeg hadde håpet på da Jeg skulle jo... Nei, kan ikke tenke sånn. Får heller tenke: neste gang!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. desember 2008 #2945 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt mindre action enn jeg hadde håpet på da Jeg skulle jo... Nei, kan ikke tenke sånn. Får heller tenke: neste gang!! :gjeiper: Litt action er uansett bedre enn ingen action I helga fikk jeg en lang forelesning fra mine to etablerte venninner om hvordan tiltrekke meg menn på byen, så nå regner jeg med det blir mye action på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2946 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt action er uansett bedre enn ingen action I helga fikk jeg en lang forelesning fra mine to etablerte venninner om hvordan tiltrekke meg menn på byen, så nå regner jeg med det blir mye action på meg også! Jeg skulle av og til ønske jeg traff de som var veldig rett fram jeg. Altså...guttene som prøver seg på å få med seg meg hjem legger som regel ned litt godt grunnarbeid først, og da blir jo jeg sjarmert... Også blir det så himla vanskelig å si nei :gjeiper: I tillegg til at jeg blir nedfor fordi det går opp for meg at de egentlig bare var ute etter å få seg noe. Ja takk til gutter som er ærlige og spør om du vil være med hjem, uten å ha flørtet og hatt dype samtaler med deg hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2008 #2947 Del Skrevet 2. desember 2008 det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. desember 2008 #2948 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg skulle av og til ønske jeg traff de som var veldig rett fram jeg. Altså...guttene som prøver seg på å få med seg meg hjem legger som regel ned litt godt grunnarbeid først, og da blir jo jeg sjarmert... Også blir det så himla vanskelig å si nei :gjeiper: I tillegg til at jeg blir nedfor fordi det går opp for meg at de egentlig bare var ute etter å få seg noe. Ja takk til gutter som er ærlige og spør om du vil være med hjem, uten å ha flørtet og hatt dype samtaler med deg hele kvelden Og ja takk til de som flørter og har dype samtaler med deg, men ikke inviterer deg med hjem, men derimot vil treffe deg igjen dagen etter (ikke at det noengang har skjedd meg, men... Det skjer jo på film!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2949 Del Skrevet 2. desember 2008 det enkle er ofte det beste Altså....de ville jo ikke komme så langt med det :gjeiper: Men da ville de gjort det enklere for meg å si nei I stedet blir jeg forvirra og usikker og lettere deppa fordi det viser seg at igjen og igjen er de egentlig bare ute etter én ting. Selv de gangene jeg føler at vi faktisk har litt å prate om og det virker som om de har litt omløp i huet. Uff, nå høres jeg fryktelig bitter ut... Det er jo egentlig ikke meininga. Må si jeg har fryktelig lyst til å spørre D om all flørtinga kun var for å få meg til sengs, eller om det faktisk var noe mer... Jeg mener, hvis du legger ned så mye arbeid kun for å få ei jente til sengs... Shit, jeg begynner å gruble, og jeg er ikke full engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 2. desember 2008 #2950 Del Skrevet 2. desember 2008 Skjønner godt grublingen, det er virkelig ikke lett å bli klok på... Enig i at det hadde vært greit med helt ærlige gutter som ikke brukte så mye tid på interessante samtaler og slikt først. At man bare vil ha med noen hjem er jo en ærlig sak... ;-) Men - jeg er faktisk en av de som har erfaring med at et "engangstilfelle" faktisk kan bli til noe mer. For mitt vedkommede varte det ikke evig, men 2,5 år er jo ganske lenge det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2951 Del Skrevet 2. desember 2008 Og ja takk til de som flørter og har dype samtaler med deg, men ikke inviterer deg med hjem, men derimot vil treffe deg igjen dagen etter (ikke at det noengang har skjedd meg, men... Det skjer jo på film!) Finnes de altså? Sånn i virkeligheten mener jeg? Joda, jeg vet jo at de finnes, jeg har vært sammen med to av dem, men jeg traff dem ikke på byen da. Skjønner godt grublingen, det er virkelig ikke lett å bli klok på... Enig i at det hadde vært greit med helt ærlige gutter som ikke brukte så mye tid på interessante samtaler og slikt først. At man bare vil ha med noen hjem er jo en ærlig sak... ;-) Men - jeg er faktisk en av de som har erfaring med at et "engangstilfelle" faktisk kan bli til noe mer. For mitt vedkommede varte det ikke evig, men 2,5 år er jo ganske lenge det også? Jeg mener også det er en ærlig sak at de bare vil ha meg med hjem, bare drit i å sjarmer meg først Jeg er nok egentlig litt for feig til å dra med meg folk hjem vanligvis. Har vel ikke de beste opplevelsene med det heller, så det gjør meg ikke modigere. Men jeg angrer i blant da, på at jeg er så vanskelig Vel, egentlig ikke noe poeng å dvele ved sånne ting, men det med D plager meg virkelig. Mest fordi vi hadde så god tone og nå blir det bare drittslenging. Må prøve å finne ut av ting tror jeg, ikke at jeg helt vet hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2008 #2952 Del Skrevet 2. desember 2008 :klø: jeg prøver å skrive et morsomt rime-dikt til deg, men jeg må bare si at jeg syns du har valgt et veldig urimelig navn her på KG!! - jeg håper dere fikk med dere dobbelbetydningen av visse ord her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2953 Del Skrevet 2. desember 2008 :klø: jeg prøver å skrive et morsomt rime-dikt til deg, men jeg må bare si at jeg syns du har valgt et veldig urimelig navn her på KG!! - jeg håper dere fikk med dere dobbelbetydningen av visse ord her... Ok, that's it! Jeg må legge meg, jeg er alt for trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2008 #2954 Del Skrevet 2. desember 2008 :slår: sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. desember 2008 #2955 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg måtte lese gjennom et par ganger før jeg forstod dobbeltbetydningen din, snuppa. Vinen og baileysen gjorde at veeeeldig morsomt i går? Innom med en , håper dagen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2956 Del Skrevet 3. desember 2008 Dagen er betraktelig bedre enn den i går. I dag går plutselig alt på skinner. Så rent bortsett fra at jeg er så trøtt at hadde det ikke vært for kaffen som gjør meg omtrent sånn så er den ikke så verst. Med 3 toppede teskjeer instant espressokaffe før jeg dro hjemmefra, og en kopp krutt da jeg kom på jobb så er det kanskje ikke så rart Har egentlig ikke noe valg, uten den kaffen ville jeg sovnet foran maskinen. Tipper det kommer til å gå i mer kaffe og sikkert etterhvert også Cola Zero etterhvert som magen min begynner å protestere høylytt Har ikke tid til å være trøtt i dag. Skal rett fra jobb og på trening, deretter hjem og rydde, vaske opp og gjøre i stand litt til søsteren min og niesen min kommer i morgen. Heldigvis ser det ikke alt for ille ut, ettersom familien var hos meg for 1,5 uke siden, men det må gjøres, og det tar tid likevel. Uansett blir det koselig å se niesen min i morgen. Skal jo passe henne mens søsteren min går ut. Regner med at det blir synging og lesing på meg da. Jeg synes nesten synd på henne som skal ha meg til å synge for seg, men av en eller annen grunn er hun veldig fornøyd når jeg synger, så hun er tydeligvis tonedøv enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. desember 2008 #2957 Del Skrevet 3. desember 2008 Merkelig det der med tonedøvhet ja Så bra at dagen i dag er bedre enn i går da, for den hørtes ikke så bra ut Min dag ble topp allikevel, bruker dukket ikke opp og jeg kunne dra hjem fra jobb tidlig Takke seg til å ha ungdommer som brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #2958 Del Skrevet 3. desember 2008 :klø: jeg prøver å skrive et morsomt rime-dikt til deg, men jeg må bare si at jeg syns du har valgt et veldig urimelig navn her på KG!! - jeg håper dere fikk med dere dobbelbetydningen av visse ord her... Meget bra ordtrix, som om jeg skulle sagt det selv ( og det, LekeHusmor, er et stort kompliment ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2959 Del Skrevet 3. desember 2008 Dagens treningsøkt: 20 min tredemølle, 40 min styrke bein, skuldre og bryst og 1 t energy step. Nå venter en oppvask og litt rydding på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. desember 2008 #2960 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjedelig å ikke være på Energy Step. Er vår faste favorittinstruktør tilbake nå? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg