Frk edderkopp Skrevet 1. desember 2008 #2921 Del Skrevet 1. desember 2008 Ein må unne seg litt fest og morro! Eg krysser fingrene for at du ser han igjen og at du lurer han med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2922 Del Skrevet 1. desember 2008 Dæven...tror jeg har lært leksa min nå :gjeiper: Her kommer et par gode råd: Ikke rot med stakkars, uskyldige, unge portugisere. Hvis du mot bedre vitende skulle rote med en sånn liten, uskyldig en.... Ikke gi ham telefonnr ditt, og dersom du nå en gang skulle være så dum at du tenker at han sikkert ikke vil bruke det likevel og gir ham det, så sørg for å aldri svare... Min lille flørt har de siste dagene forsøkt å ringe meg flere ganger, og sutrer på sms over at jeg ikke svarer ham, ikke skriver sms, savner jeg ham ikke? Jeg kan strengt tatt ikke si jeg gjør det altså, og burde sikkert si det til ham i så klare ordelag også. Hittil har jeg bare pent forsøkt å forklare at jeg ikke er så voldsomt interessert, han er jo alt for ung, og at hele greia bare var en liten sommerflørt og knapt nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2008 #2923 Del Skrevet 1. desember 2008 bare pass deg, så du plutselig ikke får besøk på døra! det skjedde nemlig med meg, bare at portugiseren var byttet ut med en italiener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2924 Del Skrevet 1. desember 2008 bare pass deg, så du plutselig ikke får besøk på døra! det skjedde nemlig med meg, bare at portugiseren var byttet ut med en italiener Han har heldigvis ikke adressen min, og om han sender meg melding fra Gardermoen om at han står der så får han bare stå der Jeg liker ikke masete, innpåslitne gutter, men jeg klarer liksom ikke helt å være slem heller. Begynner så smått å revurdere å dra tilbake neste år, fyren bor jo der nede Ellers har det blitt mye kake i det siste. Nok en person på jobb fylte år i dag, rundt tall, og da feires det med kake. Det har vært mange runde bursdager i år, i tillegg til at det har vært mange som har sluttet, så det føles som om vi har fått kake hver eneste uke siden september. Det var greit tidligere i år da de kun serverte marsipankake, og jeg ikke kunne spise det. Det var verre da de begynte å kjøpe inn ostekake også, for det kan jeg jo spise. Vel, jeg skal jo på trening i kveld, så får jeg heller bare utsette åpning av julekalender til en annen dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2008 #2925 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) dobbelt posting gitt Endret 1. desember 2008 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2008 #2926 Del Skrevet 1. desember 2008 luksusproblem! jeg vil også ha kake! her går det i mandariner, har spist 5 i dag allerede.. jeg har satt treningen litt på vent til over nyåret. eller dvs, jeg trener fortsatt, men det å begynne å gå ned i vekt har jeg utsatt til neste år. så nå går jeg mest turer, trener på wii'en og et par økter spinning i uken, sånn bare for å være i rutinene og holde ting i sjakk er det toskete tror du? sånn rent bortsett fra at det kommer til å være stappfullt på alle treningssentere etter nyttår pga alle som skal oppfylle nyttårsforsettene sine..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #2927 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil også ha kake! Den tørre pepperkaken jeg smakte på var ikke tilfredsstillende, skjønner ikke hvorfor jeg liksom skal glede meg så mye hvert år til å blant annet kunne spise pepperkaker, de er da bare stusselige :dåne: Sånn er det, husker bare de positive minnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2928 Del Skrevet 1. desember 2008 luksusproblem! jeg vil også ha kake! her går det i mandariner, har spist 5 i dag allerede.. jeg har satt treningen litt på vent til over nyåret. eller dvs, jeg trener fortsatt, men det å begynne å gå ned i vekt har jeg utsatt til neste år. så nå går jeg mest turer, trener på wii'en og et par økter spinning i uken, sånn bare for å være i rutinene og holde ting i sjakk er det toskete tror du? sånn rent bortsett fra at det kommer til å være stappfullt på alle treningssentere etter nyttår pga alle som skal oppfylle nyttårsforsettene sine..? Neh, er vel ikke toskete det? Det er jo opp til deg når du ønsker å gå ned i vekt, og det er søren ikke enkelt sånn i desember. Kjipt å ikke kunne unne seg litt når det er jul. Det er jo ekstra mange fristelser nå i desember. Jeg vil også ha kake! Den tørre pepperkaken jeg smakte på var ikke tilfredsstillende, skjønner ikke hvorfor jeg liksom skal glede meg så mye hvert år til å blant annet kunne spise pepperkaker, de er da bare stusselige :dåne: Sånn er det, husker bare de positive minnene Du kan komme hit og spise kake, her har vi det nesten så ofte at man blir lei. Gleder meg faktisk litt til å spise pepperkaker jeg da, men de blir hjemmebakte, og ikke før på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 1. desember 2008 #2929 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, så du har også en slik partyjente som kommer frem et par ganger i året? Jamen bra hun ikke har gjemt seg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. desember 2008 #2930 Del Skrevet 1. desember 2008 Pepperkaker er bare gode når de er hjemmebakte! Det er ordentlige pepperkaker ^^ Har såå lyst til å bake pepperkaker her hjemme i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2931 Del Skrevet 1. desember 2008 Dagens treningsøkt ferdig. 20 min på tredemølle, 25 min styrke mage/rygg og 55 min spinning. Veldig bra opplegg i dag, han har endret litt på timen. Mer musikk jeg synes er ok, og et annerledes opplegg med litt intervaller og spurter. Morsomt. Får en ganske heavy dag matmessig den 12. Det er julelunsj på dagen med leverandøren vår, også julebordet på kvelden Tror jeg må trene på morgenen for å holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #2932 Del Skrevet 1. desember 2008 Trening er satt på vent til etter jul. Men da..... Ellers hadde jeg en lignende erfaring med utdeling av telefonnr for noen år siden. En helt uskyldig sommerflørt - men jeg fikk litt hetta da jeg fikk en telefon fra Hellas med spørsmål om besøk. Sluttet å ta telefonen en stund, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2933 Del Skrevet 1. desember 2008 Uff, jeg innser jo nå at det var rimelig dumt av meg å gi ham telefonnr mitt. Jeg bare trodde ikke han skulle bruke det. Vanligvis ber gutta om telefonnr også lar de aldri høre fra seg. I dette tilfellet hadde det vært det greieste :gjeiper: Jeg er redd for at jeg blir nødt til å være slem, men det har jeg slett ikke lyst til. Han er jo forsåvidt en søt gutt, han er bare veldig ung, og ikke veldig interessant som noe annet enn litt Kan ikke være for slem heller, han bor jo der jeg var på ferie. Ettersom jeg håper på å komme tilbake dit neste sommer blir det litt dumt om han hater meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. desember 2008 #2934 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, du må forsøke å finne en balanse slik at du har mulighet for litt neste år også. Hvis du skulle ha behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2935 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, du må forsøke å finne en balanse slik at du har mulighet for litt neste år også. Hvis du skulle ha behov. Ikke sant Alltid greit å ha noen i bakhånd. Ikke at det var noe stort problem å finne villige eh... "ofre", men det er jo greit å ha et sikkert kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. desember 2008 #2936 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke skrive en sms og si det til ham da. At du ikke er interessert i noe mellom dere, men vil gjerne få ha ham som et sikkert stikk hvis du skulle komme tilbake neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2937 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke skrive en sms og si det til ham da. At du ikke er interessert i noe mellom dere, men vil gjerne få ha ham som et sikkert stikk hvis du skulle komme tilbake neste år? Det kunne jo vært en god ide. Se hva han sier om den. Hvem har ikke ønske om å føle seg brukt? Har faktisk ikke hørt noe fra ham etter at jeg sendte irritert melding om at han måtte slutte å ringe fordi jeg satt på jobb og at jeg generelt hadde det for travelt til å holde kontakten. Mulig det holder ham borte en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. desember 2008 #2938 Del Skrevet 2. desember 2008 Du kan komme hit og spise kake, her har vi det nesten så ofte at man blir lei. Gleder meg faktisk litt til å spise pepperkaker jeg da, men de blir hjemmebakte, og ikke før på lørdag. Hjemmelagde pepperkaker er jo godt! Iallefall pepperkakedeig Og så er det så morro å lage pepperkakene Kan du ikke skrive en sms og si det til ham da. At du ikke er interessert i noe mellom dere, men vil gjerne få ha ham som et sikkert stikk hvis du skulle komme tilbake neste år? Det hørtes ut som en god ide, alltid lurt å ha noe i bakhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2939 Del Skrevet 2. desember 2008 Hjemmelagde pepperkaker er jo godt! Iallefall pepperkakedeig Og så er det så morro å lage pepperkakene Gleder meg til å bake i helga, har ikke bakt julekaker på flere år. Det blir nok både pepperkakedeig og pepperkaker på meg i helga, må jo prøvesmake Kommer sikkert til å få vondt i magen pga. hvetemelet, men det er det verdt. Får sørge for å ta forhåndsregler med idoform og yoghurt. Ser for øvrig ut til at jeg skal få sett mye av niesen min de neste dagene. Søsteren min og niesen min kommer torsdag, og torsdag kveld skal jeg passe niesen min. Fredag reiser jeg hjem sammen med dem på kvelden. Lørdag skal vi bake, så da spørs det om niesen min er med. Hun vil vel være mest i veien, men regner med at det blir familiesamling på søndag. Da får jeg se nevøen min også. Klart, det er litt begrenset hvor spennende han er foreløpig, men han er nå tross alt fadderbarnet mitt da, og jeg føler jeg må følge med ham litt ekstra. Vil jo også at svigerinna mi og brodern skal føle at jeg er interessert i barnet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2940 Del Skrevet 2. desember 2008 Akkurat nå er jeg ganske oppgitt. Alt har gått galt i dag, og nå ser det ut til at jeg ikke får noen fritimer mellom de to jobbøktene mine i dag. Det vil også si at jeg ikke får trent Hadde store planer om å få en treningsøkt i dag siden jeg ikke får trent i helga, men dengang ei. Eneste trøsten nå er at jeg får ekstra penger i januar, men det er litt lenge til, og egentlig synes jeg ikke pengene veier opp for manglende fri akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg