Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #2902 Skrevet 30. november 2008 (endret) Pjuh! Nå har jeg lest alt om denne omdiskuterte julebordkvelden din! Og jeg ble og veldig nysgjerrig på hvem Idol-duden var!! Han derre D høres ut som en dust. D for Dust kan du hilse å si.. :gjeiper: Eller ikke. Nei, men helt seriøst høres det egentlig ut som han har litt crush på Enigma synes jeg.. Candy begynte jeg og å se på en gang. Ekstremt deprimerende film ja..slo den av jeg! Håper du og gjorde det, og fant deg noe koselige å se på isteden så du ikke følte deg så ensom. Du sover sikkert allerede, så da ønsker jeg deg en fortsatt god natts søvn Endret 30. november 2008 av skorpio
*Enigma* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #2903 Skrevet 30. november 2008 Pjuh! Nå har jeg lest alt om denne omdiskuterte julebordkvelden din! Og jeg ble og veldig nysgjerrig på hvem Idol-duden var!! Han derre D høres ut som en dust. D for Dust kan du hilse å si.. :gjeiper: Eller ikke. Nei, men helt seriøst høres det egentlig ut som han har litt crush på Enigma synes jeg.. Candy begynte jeg og å se på en gang. Ekstremt deprimerende film ja..slo den av jeg! Håper du og gjorde det, og fant deg noe koselige å se på isteden så du ikke følte deg så ensom. Du sover sikkert allerede, så da ønsker jeg deg en fortsatt god natts søvn Heh, I wish...eller...jeg vet ikke helt. Når han er så dust som han har vært i det siste, så skjønner jeg ikke hva jeg så i ham, men andre ganger så ser jeg de sidene som gjorde at jeg ble så forelska... Så ferdig Candy, likte i grunnen slutten. Satte meg med Bridget Jones dagbok etterpå da. Den er jo morsom, selv om jeg har sett den en million ganger, og jeg skulle ønske jeg fant min egen Mark Darcy Men nå er klokka 2 så nå er det på tide å finne senga og teddybjørnen :gjeiper: Når jeg ikke har selskap i en mann så må jeg ta til takke med det nest beste. Søren og, angrer fortsatt på at jeg ikke tok med K hjem på torsdag....
Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #2905 Skrevet 30. november 2008 Heh, I wish...eller...jeg vet ikke helt. Når han er så dust som han har vært i det siste, så skjønner jeg ikke hva jeg så i ham, men andre ganger så ser jeg de sidene som gjorde at jeg ble så forelska... Så ferdig Candy, likte i grunnen slutten. Satte meg med Bridget Jones dagbok etterpå da. Den er jo morsom, selv om jeg har sett den en million ganger, og jeg skulle ønske jeg fant min egen Mark Darcy Men nå er klokka 2 så nå er det på tide å finne senga og teddybjørnen :gjeiper: Når jeg ikke har selskap i en mann så må jeg ta til takke med det nest beste. Søren og, angrer fortsatt på at jeg ikke tok med K hjem på torsdag.... Nei, nei. Det tilhører fremtiden det nå! :gjeiper: Er ikke en dritt du får gjort noe med det nå, så det er bare å let it go!
*Enigma* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #2906 Skrevet 30. november 2008 Dagens treningsøkt var litt vond. Kjente det veldig godt i kroppen at jeg trente 2 timer i sal i går. I dag ble det 20 min på tredemølle og 45 min spinning. Det blei seint i går også, så jeg er trøtt. Tror det blir en slakk dag i dag, og forhåpentligvis klarer jeg å komme meg i seng tidlig.
Gjest misa Skrevet 30. november 2008 #2907 Skrevet 30. november 2008 Synd at jeg gikk glipp av salmaraton, sa de noe om de skulle ha en ny snart? Dropper trening i dag også pga nakke/skulder. Arg, noe så utrolig irriterende å få dette når jeg endelig har kommet meg i ordentlig trening igjen! Men hvis det ikke er bedre til i morgen så får jeg bare gå over til sykling så lenge... -misa
*Enigma* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #2908 Skrevet 30. november 2008 Synd at jeg gikk glipp av salmaraton, sa de noe om de skulle ha en ny snart? Dropper trening i dag også pga nakke/skulder. Arg, noe så utrolig irriterende å få dette når jeg endelig har kommet meg i ordentlig trening igjen! Men hvis det ikke er bedre til i morgen så får jeg bare gå over til sykling så lenge... -misa De skal begynne å ha slike maraton, både i sal og på sykkel, med jevne mellomrom. Begge to hadde godt oppmøte, og de fikk veldig positive tilbakemeldinger på dem. Så kjedelig at du har vondt da, du får være forsiktig en liten stund. Kjører du spinning må du passe å at du klarer å slappe av i skuldrene når du sykler, for det er fort gjort å spenne skuldrene slik at du får vondt. Håper du blir bedre snart
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2008 #2909 Skrevet 30. november 2008 Skjønner jeg har gått glipp av mye spennende når jeg tok meg en KG-fri helg! Håper det går bedre med deg i dag da, også må du snart innse at man virkelig ikke trenger gutter Trist at du ikke kunne bli med å ta en øl på tirsdag, men det blir iallefall kjempehyggelig å se deg igjen på julebordet
*Enigma* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #2910 Skrevet 30. november 2008 Skjønner jeg har gått glipp av mye spennende når jeg tok meg en KG-fri helg! Håper det går bedre med deg i dag da, også må du snart innse at man virkelig ikke trenger gutter Trist at du ikke kunne bli med å ta en øl på tirsdag, men det blir iallefall kjempehyggelig å se deg igjen på julebordet Neida, man trenger ikke gutter, men av og til hadde det vært greit å ha. Har man sjansen til å få med seg en lekker gutt hjem så sier man jo ikke nei Julebordet blir bra, da blir det hæla i taket, og kanskje jeg moter meg opp til å få med en viss person hjem
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2008 #2911 Skrevet 30. november 2008 Vel, siden jeg ikke var så fornøyd med forrige person jeg tok med meg hjem i fylla så kjenner jeg at jeg har blitt litt mer forsiktig gitt Ikke alltid like morsomt dagen derpå når man har hatt på seg ølbrillene (og tequila og drinker) når man har plukket ut den heldige fyren. Heldigvis var jeg lur nok til å bare sove da, og når han bare ikke ble borte dagen etterpå gikk jeg inn til venninna mi og sov der istedet Morsom søndagsmorgen for henne etter å hatt nattevakt, jeg kommer inn å sier "Kan jeg få låne senga di, det ligger en fyr senga mi" Men på julebordet skal det bli fullt party hele natta ja, eller noe sånn iallefall Nå skal jeg legge meg å lade opp til eksamen jeg! God natt
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #2912 Skrevet 1. desember 2008 Gooood 1. desember! I dag må denne anses som rykende varm gløgg : Valgfritt om man vil ha noe ekstra oppi
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2913 Skrevet 1. desember 2008 Vel, siden jeg ikke var så fornøyd med forrige person jeg tok med meg hjem i fylla så kjenner jeg at jeg har blitt litt mer forsiktig gitt Ikke alltid like morsomt dagen derpå når man har hatt på seg ølbrillene (og tequila og drinker) når man har plukket ut den heldige fyren. Heldigvis var jeg lur nok til å bare sove da, og når han bare ikke ble borte dagen etterpå gikk jeg inn til venninna mi og sov der istedet Morsom søndagsmorgen for henne etter å hatt nattevakt, jeg kommer inn å sier "Kan jeg få låne senga di, det ligger en fyr senga mi" Men på julebordet skal det bli fullt party hele natta ja, eller noe sånn iallefall Nå skal jeg legge meg å lade opp til eksamen jeg! God natt Du var jo rimelig uheldig med ham da. Ikke at jeg har forsøkt, men tror nesten kompisene mine ville vært litt enklere å ha med å gjøre :gjeiper: Selv om jeg tror de ville blitt litt overrasket over å bli behandlet slik de selv behandler jenter Gleder meg til julebordet. Da skal det bli party party! Bare synd det er så leeeeenge til. Jeg har jo en hel helg uten festing først. Gooood 1. desember! I dag må denne anses som rykende varm gløgg : Valgfritt om man vil ha noe ekstra oppi Rykende varm gløgg blir ikke det samme uten mandler, rosiner, nøtter og det aller, aller viktigste: rødviiin!!!!
Gjest Grafica Skrevet 1. desember 2008 #2914 Skrevet 1. desember 2008 God mooooorgen! Er jeg rar som ikke er sååå glad i gløgg? Greit, nå har jeg aldri smakt gløgg med rødvin, men med tanke på at jeg ikke er så glad i rødvin heller, såå...
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2915 Skrevet 1. desember 2008 God mooooorgen! Er jeg rar som ikke er sååå glad i gløgg? Greit, nå har jeg aldri smakt gløgg med rødvin, men med tanke på at jeg ikke er så glad i rødvin heller, såå... Jeg var heller ikke noen stor fan av gløgg før jeg fikk den med rødvin, og på det tidspunktet var jeg ikke noen fan av rødvin heller Så nei, du er ikke rar som ikke er glad i gløgg
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #2916 Skrevet 1. desember 2008 Jeg elsker gløgg! Liker faktisk også å ta litt gløgg og blande med vann og drikke den kald
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. desember 2008 #2917 Skrevet 1. desember 2008 Jeg var rimelig uheldig med han ja Jeg har en hel helg med jobbing før det er julebordhelg jeg. Skal jobbe 12 timer på Lørdag Men det går sikkert det også, selv om jeg kommer til å være utslitt på mandag, men det er jo ingen ny følelse
FrizzleSizzle Skrevet 1. desember 2008 #2918 Skrevet 1. desember 2008 Her sitter jeg og snoker, best å logge seg inn! God 1. desember fra meg som elsker gløgg både med og uten rødvin!
Frk edderkopp Skrevet 1. desember 2008 #2919 Skrevet 1. desember 2008 Leste om julebordet. Du begynner å ta meg igjen, når det gjelder party:) Utruleg kjekt med litt klining då Du ser vel han fyren igjen ei gang. Kan jo heller slå til då, om sjansen byr seg. Rykter skal en jo berre ikkje bry seg om.
*Enigma* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2920 Skrevet 1. desember 2008 Leste om julebordet. Du begynner å ta meg igjen, når det gjelder party:) Utruleg kjekt med litt klining då Du ser vel han fyren igjen ei gang. Kan jo heller slå til då, om sjansen byr seg. Rykter skal en jo berre ikkje bry seg om. Kommer nok til å se ham igjen ja. Han henger med den gamle kompisgjengen min, så jeg får kanskje flere sjanser. Bare spørs om jeg er like interessant etter å ha avvist ham en gang Nå rett før jul ser det ut til at jeg har blitt den samme, gamle partyjenta, hun viser seg nå stort sett 2 ganger i året. På sommerferie og rundt juletider
Fremhevede innlegg