Gjest Grafica Skrevet 25. november 2008 #2861 Skrevet 25. november 2008 Auda, stakars deg, hørtes ikke ut som noen ålreit form du har idag. Det hjelper nok etter at du har fått i deg litt mat da God bedring
*Enigma* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2862 Skrevet 25. november 2008 Det er jo egentlig ikke synd på meg At jeg var i dårlig form var fullt og helt min egen skyld. Jeg kunne fint latt være å drikke så mye, hvis jeg bare hadde hatt litt viljestyrke Det var jo i grunnen også verdt det, middagen i går var så utrolig nydelig. tror faktisk den kunne passet fint til bryllupsmiddag Ikke umulig at jeg vil ha noe sånt hvis jeg en gang gifter meg. Formen ble betraktelig bedre en liten stund etter at jeg fikk spist, og nå får jeg i meg kaffe, så nå begynner formen å bli ganske grei. Sliten er jeg selvfølgelig fortsatt, men det overlever jeg. Kvalmen har gitt seg i det minste, og det er det viktigste. Hodepinen begynner også å gi seg, og jeg skjelver ikke noe særlig lenger. Nå klarer jeg nesten å glede meg til julebordet på torsdag til og med, selv om lysten på alkohol ikke akkurat er overveldende nå... Vel, vel, det er noen dager til julebordet, så jeg klarer sikkert å kvitte meg med motlysten innen den tid.
Bettie Skrevet 25. november 2008 #2863 Skrevet 25. november 2008 Godt at sånt går greit over, selv om det er ille mens det står på.
*Enigma* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2864 Skrevet 25. november 2008 Formen er litt bedre nå. Var og trente på Myrens etter jobb i dag. 10 min sykkel, 30 - 40 min styrketrening og 90 min spinning. Ikke like bra spinning i dag, ettersom han hadde endret programmet litt.
*Enigma* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2865 Skrevet 25. november 2008 Godt at sånt går greit over, selv om det er ille mens det står på. Formen forverret seg igjen en stund etter lunsj, men etter treninga nå er den grei igjen. Synes egentlig mer synd på enkelte andre av kollegaene mine som hadde det betydelig verre enn meg i dag.
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. november 2008 #2866 Skrevet 25. november 2008 Alltid bra når noen andre lider mer enn en selv Det er derfor det er lurt å gå ut med meg, for jeg blir alltid så fyllesjuk dagen etterpå
Gjest misa Skrevet 25. november 2008 #2867 Skrevet 25. november 2008 Wooohooo, der hadde jeg lest gjennom to sider (eller fire, med de gamle innstillingene...) med innlegg siden sist. Her går det unna! Er nok litt fraværende nå som jeg har begynt i full jobb + trening igjen. Så etter deg i dag på Step! I går var jeg på Step og Explorer dance (hip-hop!), og det var skikkelig gøy. Er enda imponert over mine utrolig lite grasiøse bevegelser, men, jeg kan bare bli bedre! Koselig å lese om deg og niesen din, og kjenner at jeg savner mine nieser utrolig mye. Heldigvis har vi niesen til kjæresten, og hun er bare så fantastisk herlig! Vi passet henne i helgen, og det var så koselig. Håper vi sees på trening igjen snart. Selvfølgelig har jeg tatt meg helt ut med dobbel time i går, og enkel i dag, og er superstøl, men skal prøve å ta en dobbel igjen i morgen. Hva skal du? -misa
*Enigma* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2868 Skrevet 25. november 2008 Wooohooo, der hadde jeg lest gjennom to sider (eller fire, med de gamle innstillingene...) med innlegg siden sist. Her går det unna! Er nok litt fraværende nå som jeg har begynt i full jobb + trening igjen. Så etter deg i dag på Step! I går var jeg på Step og Explorer dance (hip-hop!), og det var skikkelig gøy. Er enda imponert over mine utrolig lite grasiøse bevegelser, men, jeg kan bare bli bedre! Koselig å lese om deg og niesen din, og kjenner at jeg savner mine nieser utrolig mye. Heldigvis har vi niesen til kjæresten, og hun er bare så fantastisk herlig! Vi passet henne i helgen, og det var så koselig. Håper vi sees på trening igjen snart. Selvfølgelig har jeg tatt meg helt ut med dobbel time i går, og enkel i dag, og er superstøl, men skal prøve å ta en dobbel igjen i morgen. Hva skal du? -misa Dobbel i morgen er planen ja Tirsdag er jeg alltid på 90 min spinningtime. Selv om han ødela den litt i dag Han fikk aller nådigst lov å beholde dette programmet et par ganger, hvis han lovet å ta med Poison igjen på et senere tidspunkt Explorer dance har jeg forsøkt meg på før, og det tror jeg nok ikke jeg blir med på igjen. Det var.....mindre vellykket :gjeiper: Niesen min er helt herlig Gleder meg masse til å se henne igjen om et par uker.
Gjest mymlen Skrevet 26. november 2008 #2869 Skrevet 26. november 2008 Nå ble jeg utrolig sulten av å lese hva du spiste igår! Håper du har en fin onsdag, vi sees på julebordet
*Enigma* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2870 Skrevet 26. november 2008 Nå ble jeg utrolig sulten av å lese hva du spiste igår! Håper du har en fin onsdag, vi sees på julebordet Maten var veldig, veldig god Jeg må forsøke å lage den selv en gang, men det får nok bli for en spesiell gjest
Gjest Ansjoni Skrevet 26. november 2008 #2871 Skrevet 26. november 2008 Maten var veldig, veldig god Jeg må forsøke å lage den selv en gang, men det får nok bli for en spesiell gjest Du kan jo slå til når du skulle ha KG-innvielse av kjøkkenet
*Enigma* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2872 Skrevet 26. november 2008 Du kan jo slå til når du skulle ha KG-innvielse av kjøkkenet Beklager, men jeg tror ikke jeg har råd til å lage vaktler, kongekrabbe og ytre- og indrefilet av reinsdyr til 8-10 personer, eller enda fler Det blir nok en helt spesiell gjest som i så fall får den gleden... Så var det bare å finne en man gidder å gjøre noe sånt for :gjeiper: Skal jeg ha KG-innvielse av kjøkkenet blir det nok noe enklere, men skal nok finne noe godt til dere også
Gjest Grafica Skrevet 26. november 2008 #2873 Skrevet 26. november 2008 Om du ska ha KG-innvielse av kjøkkenet så er det lov å spørre gjestene om 100-200kr til å dekke matutgifter da
*Enigma* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2874 Skrevet 26. november 2008 Dagens treningsøkt unnagjort. Var rimelig støl og sliten i dag merket jeg. Det ble 10 min sykkel, 45 min energy step med vikar, 10 min jogging og 45 min aerobic. Ikke helt fornøyd med energy step i dag, ettersom den vanlige instruktøren var syk. Vikaren og jeg hadde ikke helt samme musikksmak, og jeg synes vel timen til den vanlige instruktøren er bedre, men kan jo heller ikke vente noe annet når det er en vikar. Da liker jeg i grunnen bedre vikaren på aerobicen i dag. Hun er veldig søt og flink, så er hun også en av de faste salinstruktørene. Hyggelig å trene med misa også, egentlig glad hun dukket opp, ellers hadde det ikke blitt aerobic på meg.
Frk edderkopp Skrevet 27. november 2008 #2875 Skrevet 27. november 2008 Det virker som ein herlig middag og kveld du hadde her om dagen.
Gjest skorpio Skrevet 27. november 2008 #2876 Skrevet 27. november 2008 Kos deg på julebord i kveld også lurer jeg på hvor mange ganger i uka du trener?
*Enigma* Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2877 Skrevet 27. november 2008 Det virker som ein herlig middag og kveld du hadde her om dagen. Det var en fantastisk middag og en veldig bra kveld, dagen etter derimot var ikke så herlig Kos deg på julebord i kveld også lurer jeg på hvor mange ganger i uka du trener? Skal prøve å kose meg, er ikke egentlig veldig lysten på en fest i dag :gjeiper: Jeg trener 5-7 ganger i uka, så jeg trener mye. Vet ikke om det er et eksempel til etterfølgelse, men jeg trives nå med det.
*Enigma* Skrevet 28. november 2008 Forfatter #2879 Skrevet 28. november 2008 Savner deg jeg, snuppa! Da får vi finne på noe snart da Savner deg også, lenge siden sist nå. Julebord ja.... Det var firmaets julebord i går. Det var i grunnen helt greit det. Maten var god (selv om servitørene var tragisk uproffe) og jeg tok det rolig i forhold til alkoholinntak. Likevel forsvant vettet mitt et eller annet sted på veien i løpet av kvelden. Stakk forholdsvis tidlig sammen med noen kollegaer for å finne et sted der det var mulig å prate litt, for støynivået der vi var var ganske høyt. Så da stakk vi til Fridays der jeg traff på en del fra gamle kompisgjengen min. Jeg burde visst at når D er til stede bør jeg bare holde meg unna. Vi klarer å prate sånn noenlunde koselig en stund, men så begynner han å slenge med leppa osv. og da blir det til slutt lite trivelig. I tillegg klarer jeg ikke helt å ignorere den tåpelige oppførselen hans når det gjelder jenter. Så det ble en del bitching oss i mellom. Endte nesten opp med å ha veddemål om hvem av oss som ville klare å få noen med seg hjem (for å si det sånn, jeg tror ikke han hadde vunnet). Noe så tåpelig egentlig, jeg har ikke peiling på å sjekke opp gutter, men jeg veit hvordan han sjekker jenter, og han er nødt til å bli mer direkte og få jenta til å skjønne hvor han faktisk vil hen. Jeg veit hva han gjør feil, han gjorde akkurat samme tabben med meg, og ikke nok med at det er frustrerende for jenta, men han drar jo ikke akkurat damer på det heller. Men da jeg prøvde å fortelle ham hva han gjorde feil ble han forbanna, begynte å slenge dritt og mente at jeg i alle fall ikke skulle si noe, for jeg hadde nå ikke peiling. Så dermed slengte jeg jo ut: skal vi se hvem av oss som får med seg en hjem i kveld kanskje? Jeg har siklet på en i den gjengen der en stund. En som kom inn etter at jeg begynte å miste litt kontakten. Fyren er kjempesøt, han er morsom og ikke minst han har en del mellom øra. Ok, han er svær i kjeften og kan være veldig direkte, særlig mot jenter som byr seg fram og eh...for å si det på en pen måte: gir jenter på byen dårlig rykte. Siden han er regelrett drittsekk mot sånne jenter så forsvant jenta D flørta med, og dermed ble jo D sur, og det gikk stort sett ut over meg. Uansett, fyren og jeg danset og skravlet mye av kvelden, og jeg ble mer og mer betatt. Vi endte opp med å litt på slutten, og det tok ganske mye viljestyrke å ikke gi etter for hans ønske om å bli med meg hjem, eller jeg bli med ham. Angrer bittelitt på at jeg ikke bare dro ham med hjem, men samtidig hadde det vel ikke vært så smart. Ikke at grunnen jeg ga ham var så jævlig smart heller. Eller....grunnen var vel grei nok, men måten det kom ut på var vel kanskje ikke så helt heldig. Jeg fikk det vel nesten til å høres ut som om jeg var keen på mer enn bare en natt, og det var jo ikke helt meninga. Forhåpentligvis var han så full at han ikke husker det i dag. Selv om jeg ikke akkurat hadde hatt noe i mot mer enn en natt med ham heller. Ville ikke sagt nei hvis han hadde bedt meg med på date for å si det sånn. Han er så kjekk, og har så fine øyne..... Havna forresten bak en idolkjendis i minibankkø i går Fyren var mildt sagt lite blid på minibanken som ikke ville gi ham penger. Jeg blir lettere irritert, fordi det er tydelig at han ikke har penger på kortet, og da er det liten vits å stå og kjefte på minibanken fordi den ikke gir ham penger. Jeg sto i kø, det var seint (eventuelt tidlig, alt ettersom man ser det) og ville hjem, i tillegg hadde jeg jo drukket littegrann, så edru var jeg ikke. Da blir jeg eh, mer temperamentsfull enn i edru tilstand, så jeg ble grinete. Jeg aner jo ikke hvem det er som står foran meg, så jeg spør irritert om han ikke kan bli ferdig, for det er rimelig tydelig at han kom til å få ut noe penger fra den minibanken likevel, så da kan han kanskje la andre komme til. Fyren snur seg og jeg oppdager jo forsåvidt hvem det var. Han mumler litt og sier at joda, jeg kan godt få komme til jeg, men jeg burde ikke stole helt på den minibanken altså. Jeg fikk nå ut penger jeg da, så tror vel ikke det var minibanken som var problemet :gjeiper:
Gjest Ansjoni Skrevet 28. november 2008 #2880 Skrevet 28. november 2008 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken idolkjendis det var Hva veddet dere om? Ser jo ut til at du var ganske nærme å innkassere premien! Litt klinings er jo ikke helt ueffent å ta med seg, så får du spare resten til neste anledning
Fremhevede innlegg