Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg venter på rapport om gårdagens drama! Hm, må vel gå over i Wolfmoon sin dagbok og mase.. *traske*

-misa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kom deg over i hennes dagbok og mas. Jeg er fyllesjuk, må rydde, vaske og vaske opp, og jeg skal på to timers spinningmaraton.... :sur: Synes ganske synd på meg selv akkurat nå :ler: Vel, det er selvforskyldt, så skal vel strengt tatt ikke klage ;) Håper å bli i litt bedre form den neste timen, sånn at spinninga ikke blir et mareritt.... Det kan være ganske j****g akkurat under treninga, men det føles som regel så utrolig godt etterpå. Godt å få ut restene av all dritten man har i seg på fylla. Fatter ikke hva jeg skulle med tequila i går.... Vettet forsvant tydeligvis et eller annet sted på veien til eh...hvor var det nå vi var i går? :ler: Har en liten følelse av at det var gin fizzen sin skyld :gjeiper:

Skrevet
WESLEY SNIPES!!!!

:ler:

-misa

:skratte:

Ok, dårlig søndagshumor. ;)

Skrevet

:fnise:

virker som dere hadde det litt gøy i går også da!

Skrevet
:fnise:

virker som dere hadde det litt gøy i går også da!

Det var veldig gøy :Nikke:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå har jeg laget en liten rapport om gårsdagens drama i dagboka mi, men desverre så er mitt minne ganske blury. Så det kan hende Enigma må hjelpe til :jepp:

Skrevet

Flink jente som er på spinning maraton nå! Jeg sov til kl 14, så spinning var ihvertfall ikke aktuelt i dag.

Høres ut som dere hadde en bra kveld ute i går da. Virker som det stadig blir drama når dere er ute, med jentesjekking og utro menn! ;) Lite sånne ting som skjer når jeg er på byen. Kanskje jeg må begynne å henge med dere istedet. Satser på masse action og drama på KG-julebordet :biggrin:

Skrevet

Det var ikke godt å stå opp i morges. Var temmelig redusert, satt jo oppe til 5 etter at jeg kom hjem. Jeg måtte faktisk hjelpe en fyr å få de to damene han drasset på hjem, i natt :fnise: Han hadde vært ute med dama si og venninna hennes, begge to var rimelig fulle og sleit med å gå sjøl, og han prøvde da å halvveis slepe med seg begge to. Jeg syntes jo det var en god ide å hjelpe ham, så da fikk jeg ei drita full jente å slepe på, i tillegg til å sjangle litt selv :gjeiper: Det gikk overraskende bra faktisk.

Ellers har jeg nå vært på 2 timers spinningmaraton. Også det gikk overraskende bra. Første timen var ikke voldsomt behagelig, men nå føler jeg meg helt fin. Det var utrolig morsomt å være med, stemninga var kjempegod og instruktørene veldig flinke. Folk var jo kjempemotivert for en hard og lang økt. Håper de gjøre noe sånt igjen om ikke alt for lenge.

Skrevet

Enda en drittmandag. Våknet opp til nok en ubehagelig melding fra kompisen min i Edinburgh. Jeg fikk nok en gang høre hvor utrolig uhøflig jeg var, men at han skulle la tvilen komme meg til gode siden jeg tydeligvis ikke skjønte hvor uhøflig det var. Han hadde jo tross alt kontaktet meg hele 5 ganger på msn uten å høre noe tilbake, hva annet skulle han da tro enn at jeg ignorerte ham. Jeg mener...hvordan kan man forvente at folk skal svare kl halv 4 natt til søndag? Fyren er jo aldri på utenom midt på natta når han har vært på fylla.

Sendte han en utrolig krass melding tilbake, der jeg fortalte ham akkurat hva jeg mente om hans oppførsel med å legge igjen dritkjipe meldinger til meg på den måten og at jeg hadde blokkert ham på msn. Han fikk også klar beskjed om at han fint kunne sende en oppriktig unnskyldning på sms, mail eller myspace og hvis han ikke var interessert i det så trengte han ikke ta kontakt. Jeg finner meg ikke i å bli fortalt at jeg er uhøflig når jeg ikke har gjort noe galt, og jeg finner meg heller ikke i at voksne mennesker skal "oppdra" meg på den måten han gjør. Han er en nedlatende, arrogant tosk, og jeg gidder ikke bli behandlet sånn.

Jeg var egentlig i godt humør da jeg våknet. Nok en gang har vekta gått nedover, denne gangen har den gjort et skikkelig hopp også, så jeg begynner virkelig å nærme meg målet mitt. Går jeg ned 2,5 kg til kan jeg være sånn noenlunde fornøyd, selv om jeg egentlig fortsatt ønsker å gå ned 3,5-4,5 kg. Men 2,5 er absolutt minimum, og jeg kan være fornøyd hvis jeg klarer det. Det ser jo faktisk ut som jeg skal klare det også :)

Denne uka må jeg riktignok være litt forsiktig med hva jeg putter i meg. Det blir begrenset med trening, ettersom jeg skal til Stavanger, og foreldrene mine sannsynligvis kommer til helga. Dermed kan det være at jeg ikke får trent mer enn 3-4 ganger denne uka. Ikke veldig fornøyd med det, men ikke stort jeg kan gjøre. Får jeg puttet inn rundt 30 min på morgenen torsdag og fredag, evt. trent bittelitt på ettermiddagen torsdag går det bra. Det gjelder bare å komme seg opp tidlig nok.

Skrevet

Stavanger! :hjerte: Norges flotteste by! Håper du får tid til å tusle litt rundt, og ikke bare jobb. Egentlig en skam at jeg aldri har fått tatt turen tilbake igjen, nesten 10 år siden sist :sukk:

Gratulars med vektnedgang også! :)

Skrevet

Så deilig at du endelig ser resultat av hard trening på vekta.

Kos deg i Stavanger :klem:

Skrevet
Stavanger! :hjerte: Norges flotteste by! Håper du får tid til å tusle litt rundt, og ikke bare jobb. Egentlig en skam at jeg aldri har fått tatt turen tilbake igjen, nesten 10 år siden sist :sukk:

Gratulars med vektnedgang også! :)

Får tid til å vandre litt rundt ja, altså, jeg skal bare jobbe fram til kl 16 på torsdag og fredag. Så regner med å få sett littegrann. Skal ut med ei venninne på onsdag og torsdag. Det blir koselig å se henne igjen.

Vektnedgang er oppmuntrende, godt å se at det blir resultater av arbeidet jeg legger ned for å gå ned. I tillegg har jeg jo tidligere slitt sånn med å gå ned, så da er det godt at det endelig funker.

Ellers skulle jeg virkelig ønske jeg kunne finne noen å ta med meg til Praia da Rocha neste år. Det blir så dyrt å skulle reise helt aleine pga. enkeltromstilleggene. Må finne meg en singel partyjente å reise med tror jeg :fnise:

Skrevet (endret)
Så deilig at du endelig ser resultat av hard trening på vekta.

Kos deg i Stavanger :klem:

Veldig deilig å se resultater ja. Merket plutselig i dag at ikke nok med at buksa jeg har på meg i dag har blitt videre i livet, men den har nesten blitt saggebukse :fnise: Har nok minket ganske jevnt over hele kroppen, og det er jo ikke så dumt.

Regner med at det blir koselig i Stavanger, hyggelig å komme seg vekk fra kontoret litt, og bare få en liten endring i hverdagen. Blir koselig å se venninna mi igjen også, også blir det gøy å se Stavanger. Der har jeg nemlig ikke vært før. Har reist mye rundt i Norge med foreldrene mine, og vært mange steder. Men aldri i Stavanger.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Gratulerer med vektnedgang :D Og fysj for en dustekompis... Barnslig måte å reagere på!

Skrevet
Gratulerer med vektnedgang :D Og fysj for en dustekompis... Barnslig måte å reagere på!

Takk for det :)

Fyren er 34 år gammel eller noe sånt, så det er utrolig barnslig :Nikke: Gir i grunnen blaffen i om jeg hører noe mer fra ham eller ikke. Gidder ikke sånn oppførsel. Bare synd at jeg da evt. mister kontakten med hans kompis igjen, som faktisk var en helt grei flørt :sjarmor:

Skrevet
Finnes ikke oppdatert... :sjenert: men her er jeg :hallo:

:hallo: Hyggelig at du stikker innom og legger igjen spor :)

Så nå at det kommer en Fast and the Furious 4 til sommeren. Denne gangen er Vin Diesel og Paul Walker tilbake... :sjarmor: Raske biler, action og kjekke menn, hva mer kan man ønske seg :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...