Gjest misa Skrevet 13. november 2008 #2721 Skrevet 13. november 2008 Vel, man bør ikke bli for sjokkert. Det er jo tross alt et rart dyr vi snakker om, og som man nok aldri kan forstå seg helt på: mannen. Feigen! Men jeg hadde blitt skikkelig forbannet hvis jeg hadde tatt meg fri fra jobben, og blitt behandlet sånn. Det er jo faktisk utrolig at noen kan være så egoistiske. Island-mannen ----> :slår: <---- Enigma -misa
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2722 Skrevet 13. november 2008 Vel, man bør ikke bli for sjokkert. Det er jo tross alt et rart dyr vi snakker om, og som man nok aldri kan forstå seg helt på: mannen. Feigen! Men jeg hadde blitt skikkelig forbannet hvis jeg hadde tatt meg fri fra jobben, og blitt behandlet sånn. Det er jo faktisk utrolig at noen kan være så egoistiske. Island-mannen ----> :slår: <---- Enigma -misa Nå avlyste jeg jo ferien min, men jeg hadde jo i utgangspunktet bedt meg fri, og vi planla rundt det, og hadde jeg ikke mast daglig slik jeg en periode gjorde så hadde det tatt enda lenger tid før jeg hadde fått noen avklaring. Har foreløpig ikke fått noe svar fra fyren på mailen min heller. :gjeiper:
LekeHusmor Skrevet 13. november 2008 #2723 Skrevet 13. november 2008 så nå blir det ingen island-tur? så dumt! håper du får en forklaring hvertfall da!
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2724 Skrevet 13. november 2008 så nå blir det ingen island-tur? så dumt! håper du får en forklaring hvertfall da! Islandsturen har jeg sagt at ikke ble noe av for flere uker siden, og han kom med masse lame unnskyldninger om hvorfor (vil du vite så les gjerne de siste innleggene mine ) og jeg har funnet den egentlige grunnen, igjen, les de siste innleggene mine
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2008 #2726 Skrevet 13. november 2008 Tror ikke du kommer til å få noe svar jeg, hvis han er for feig til å si den egentlige grunnen i utgangspunktet, så har han neppe guts nok til å svare deg nå.
Gjest misa Skrevet 13. november 2008 #2728 Skrevet 13. november 2008 Hei tøtta, skal du være med Wolfmoon og meg på middag-kaffe-øl i helga? Flott, det var bra det passet! Da har vi tre en date, hvis ikke flere har lyst å hive seg med. -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2008 #2729 Skrevet 13. november 2008 Nå må vi ikke bare anta at Enigma er like dateless som meg i helga da, kanskje hun har en hemmelig deit som hun ikke har fortalt oss om
Gjest misa Skrevet 13. november 2008 #2730 Skrevet 13. november 2008 Nå må vi ikke bare anta at Enigma er like dateless som meg i helga da, kanskje hun har en hemmelig deit som hun ikke har fortalt oss om Enigma... nå må du være ærlig! Har du en hemmelig deit?? -misa
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2731 Skrevet 13. november 2008 I'm in! Uhm...så lenge det er utenom daten min med en spinningsykkel fra kl 14 til 16 på søndag
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2008 #2732 Skrevet 13. november 2008 (endret) Får vel se om vi ikke kan få det til utenom det da Mer detaljert beskrivelse av planene finnes forøvrig i dagboka mi! Endret 13. november 2008 av Wolfmoon
Gjest misa Skrevet 13. november 2008 #2733 Skrevet 13. november 2008 I'm in! Uhm...så lenge det er utenom daten min med en spinningsykkel fra kl 14 til 16 på søndag Yey! Får vel se om vi ikke kan få det til utenom det da Mer detaljert beskrivelse av planene finnes forøvrig i dagboka mi! Mer detaljert planlegging i dagboka di da? -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2008 #2734 Skrevet 13. november 2008 Og hvis noen flere vil melde seg på er det bare å komme dit
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2735 Skrevet 13. november 2008 (endret) Yey! Mer detaljert planlegging i dagboka di da? -misa Og hvis noen flere vil melde seg på er det bare å komme dit Må jeg gå heeeelt dit altså? Jeg som er så sliten!! :gjeiper: Dagens treningsøkt: 20 min intervaller på tredemølle, 75 min extreme spinning. Endret 13. november 2008 av *Enigma*
FrizzleSizzle Skrevet 14. november 2008 #2736 Skrevet 14. november 2008 Extreme spinning, blir sliten bare av å høre om det :gjeiper:
*Enigma* Skrevet 14. november 2008 Forfatter #2737 Skrevet 14. november 2008 Extreme spinning, blir sliten bare av å høre om det :gjeiper: Det er ikke så ille, selv om det var tungt i går. Timen er lenger, også er det intervalltrening, så du jobber hardt i intervaller på 2,4 eller 6 minutter også har du en liten, aktiv pause i mellom. Ellers er det ikke noen stor forskjell på den og f.eks en sporttime. Intensiteten er den samme.
Gjest Purple Skrevet 14. november 2008 #2739 Skrevet 14. november 2008 I'm in! Uhm...så lenge det er utenom daten min med en spinningsykkel fra kl 14 til 16 på søndag Åh, det er nå på søndag det skal være spinningmaraton? Det passer jo ikke inn i planen min! Har bare fått trent en gang denne uka pga mye jobbing, så jeg skulle jo på Active spinning på søndag. Orker ikke to timer spinning, så da får jeg finne på noe annet... Ha en fin helg, og kos deg ute med de andre!
Gjest Fancy Nancy Skrevet 14. november 2008 #2740 Skrevet 14. november 2008 whow.. nå var det mye jeg måtte oppdatere meg på.... den fyren! for en dust! ikke en å bruke opp mer tid på ihvertfall! håper du får en deilig helg! klem
Fremhevede innlegg