*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2661 Skrevet 9. november 2008 Hvis jeg ikke roter meg borti noe mer enn en klem når jeg er ute på by'n pleier jeg å være fornøyd jeg da men Neida, det var vel i grunnen greit det, men begynner å få et visst behov for litt kos nå ja. Det har blitt veldig lite av det siden i sommer. Samtidig kan jeg vel ikke akkurat si jeg har møtt noen jeg har så voldsomt stort behov for å kose med, selv om fyren fra i går var kjekk og hyggelig han altså.
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #2662 Skrevet 9. november 2008 Hvilke filmer har han spilt i? Jeg har sikkert sett dem Norsk film er bra!
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2663 Skrevet 9. november 2008 Hvilke filmer har han spilt i? Jeg har sikkert sett dem Norsk film er bra! PM sendt Vil være litt forsiktig med å si for mye her
Gjest misa Skrevet 9. november 2008 #2664 Skrevet 9. november 2008 Jeg ser heller ikke norske filmer, det blir rett og slett for flaut... Vi prøvde å se Fritt Vilt for noen dager siden, men slo av etter et kvarters tid for det var så pinlig å se hvor ufattelig dårlig skuespill det var... -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2008 #2666 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en annen grunn til ikke å se norske filmer også da, er nemlig litt i protest mot at norske filmer ikke blir tekstet. Det gjør at så utrolig mange døve og hørselshemmede ikke kan se norsk film!
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #2667 Skrevet 9. november 2008 Jeg har en annen grunn til ikke å se norske filmer også da, er nemlig litt i protest mot at norske filmer ikke blir tekstet. Det gjør at så utrolig mange døve og hørselshemmede ikke kan se norsk film! Det er faktisk et godt poeng! Enig med deg der! Savner av og til tekst selv, ikke alltid like lett å få med seg alt. Man at man ikke ser det fordi det er for flaut eller kjedelig o.l er ikke spesielt gode argumenter, hvis man aldri ser norske filmer kan man jo ikke vite det Enig i at det er mange kalkuner, men mange riktig så gode også, norsk film er ikke hva det en gang var
Gjest Purple Skrevet 9. november 2008 #2668 Skrevet 9. november 2008 (endret) Merkelig det der med søvn etter alkohol altså, fatter og begriper ikke hvorfor det skal være slik. I går la jeg meg halv 12 og sov til 10 uten problemer, men når jeg har vært på fylla og legger meg kl 5, ja da våkner jeg selvfølgelig klokka 8! Sånn er jeg også. Utrolig merkelig, og ikke minst irriterende! Man at man ikke ser det fordi det er for flaut eller kjedelig o.l er ikke spesielt gode argumenter, hvis man aldri ser norske filmer kan man jo ikke vite det Enig i at det er mange kalkuner, men mange riktig så gode også, norsk film er ikke hva det en gang var Enig i at det er mye bra norsk film, men for et par år siden var jeg skikkelig lei av Kristoffer Joner, Pia Tjelta og resten av den gjengen. De figurerte jo i hver eneste nye film som kom. Godt det er kommet noen flere norske skuespillere å velge mellom. Endret 9. november 2008 av Purple
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #2669 Skrevet 9. november 2008 Enig i at det er mye bra norsk film, men for et par år siden var jeg skikkelig lei av Kristoffer Joner, Pia Tjelta og resten av den gjengen. De figurerte jo i hver eneste nye film som kom. Godt det er kommet noen flere norske skuespillere å velge mellom. Det blir vel dessverre sånn, markedet for skuespillere er jo ikke det største i Norge. Er jo ikke noe vits i å utdanne seg til arbeidsløshet heller, så må nok slite med de samme folka en stund. Ingen norsk film uten Bjørn Sundquist, for å si det sånn
Gjest Purple Skrevet 9. november 2008 #2670 Skrevet 9. november 2008 Det blir vel dessverre sånn, markedet for skuespillere er jo ikke det største i Norge. Er jo ikke noe vits i å utdanne seg til arbeidsløshet heller, så må nok slite med de samme folka en stund. Ingen norsk film uten Bjørn Sundquist, for å si det sånn Sant nok. Bjørn Sundquist ja, syns han er litt skummel jeg...
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2671 Skrevet 9. november 2008 Da er jeg hjemme fra dagens treningsøkt. Den var ikke spesielt behagelig for å si det sånn. Formen er ikke på topp og i tillegg var jeg veldig støl etter gårsdagens treningsøkt, så det var så vidt jeg kom opp trappa hjemme nå. 20 min intervaller på tredemølle og 45 min spinning ble det i dag. Da var jeg ganske ferdig. Nå må jeg bare finne ut hva jeg kan ha til middag. Egentlig ingenting som frister....
Annie Skrevet 9. november 2008 #2672 Skrevet 9. november 2008 Vi har hatt risengrynsgrøt i dag. Har ikke spist det siden jul i fjor..
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2673 Skrevet 9. november 2008 Vi har hatt risengrynsgrøt i dag. Har ikke spist det siden jul i fjor.. Det ble baconburgere fra Grilstad, med ris, masse hvitløk, agurk og avokado. Veldig godt Trenger kjøtt etter å ha trent.
Gjest misa Skrevet 9. november 2008 #2674 Skrevet 9. november 2008 Man at man ikke ser det fordi det er for flaut eller kjedelig o.l er ikke spesielt gode argumenter, hvis man aldri ser norske filmer kan man jo ikke vite det Hvorfor er ikke det gode argumenter? Vi har prøvd å se flere norske filmer, men synes at skuespillerprestasjonene er pinlig dårlig, og det må det vel være lov å mene? Er for øvrig helt enig med Wolfmoon! Jeg har problemer med å høre hva de sier, og går aldri på kino for å se en norsk film, feks. Enigma; nå kom jeg nettopp hjem fra trening. :gjeiper: -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2008 #2675 Skrevet 9. november 2008 Jeg har også prøvd å se flere norske filmer, uten at jeg har funnet noen som virkelig falt i smak. I tillegg har jeg et lite problem med at det jo er de samme skuespillerne i absolutt alle filmene, jeg trenger litt mer variasjon! Også selvfølgelig hovedargumentet som er at de ikke er tekstet da, og det kommer fra meg som egentlig hater teksting. Men jeg skjønner godt problemet til de jeg kjenner som hører dårlig! Så flink du er som har trent i dag Misa
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2008 #2676 Skrevet 9. november 2008 Kunne sikkert fortsatt i en evighet med diskusjon om norsk film tror jeg, men skal ikke spamme ned boka til *Enigma* med det, så det er slutt på diskubitaen for min del Vil bare avslutte med at alle er selvsagt berettighet til å ha egne meninger, såfremt de er de samme som mine
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2677 Skrevet 9. november 2008 Tror nesten jeg må se begge filmene han har spilt i nå da Han var slett ikke verst, fin kropp hadde han også. Har sett klipp fra filmene, og tviler på at jeg kommer til å bli imponert over dem, men har jeg litt eyecandy å se på så kan jeg sikkert holde ut
*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2678 Skrevet 10. november 2008 Drittstart på en mandag. Da jeg våknet i morges hadde jeg fått melding fra en kompis på msn. De siste gangene han har tatt kontakt har vært sånn i 3-4 tiden på natta, helst natt til mandag eller noe sånt, når jeg naturlig nok ikke sitter oppe. Så nå var han mildt sagt forbanna og skjelte meg ut og ga meg klar beskjed om hvor frekk jeg var som ikke svarte, og at han var ikke vant med å bli ignorert. Fyren er omtrent aldri på msn selv, så det er ikke så enkelt å får svart ham, og jeg gidder sjelden å sende en melding når folk er avlogget. Jeg gjorde det i dag og sa akkurat hva jeg mente om den type meldinger. Hvis det hadde vært så viktig for ham å få kontakt så burde han kanskje bruke litt andre fora enn msn. Han har begge mobilnumrene mine, epostadressen min og han har meg som kontakt på myspace. Ingen av disse kanalene har han brukt. Og å komme med en furtemelding om at han ikke er vant med å bli ignorert? Unnskyld meg, men han er over 30, ikke 5. Jeg får fnatt av folk som tror at bare fordi man er logget på msn, så er man også til stede. Jeg er alltid logget på msn så lenge jeg har nettilgang. Synes det er praktisk fordi da kan folk evt. legge igjen en beskjed der selv om jeg ikke er til stede og kan svare akkurat der og da, dessuten gidder jeg ikke bruke tid på å måtte logge meg på hver gang jeg setter meg ned ved pc-en, og å sette "status" som @work, in the shower osv. som enkelte gjør synes jeg blir litt i overkant teit. Dagen ble jo ikke akkurat bedre av regnet som kom fra alle kanter og vinden som vrengte paraplyen min diverse ganger på vei ned til t-banen. I tillegg renner det jo vann over alt, så man er nødt til å vasse for å komme fram. Som om ikke det var nok holdt en gammel, halvblind dame på å kjøre på meg i fotgjengerfeltet i dag. Hun hadde flaks som i det hele tatt klarte å stoppe, for hun touchet meg faktisk med støtfangeren. Ettersom jeg hadde det travelt og var forbanna over alt og alle fra før, rakte jeg henne bare fingeren før jeg gikk videre, men jeg fikk meg en liten støkk ja.
Gjest misa Skrevet 10. november 2008 #2679 Skrevet 10. november 2008 Wow! Du har hatt en skikkelig dårlig start på dagen ja! Men jeg må innrømme at jeg lo litt av at du viste henne fingeren. På den andre siden så skulle du tatt reg.nr. hennes, og ringt politiet, bare på faen. Folk som ikke klarer å holde oversikt når det er fotgjengerfelt til stede, burde (nesten) ikke få kjøre bil. Når det i tillegg er mørkt og dårlig vær, skal man være ekstra obs! Hva slags fyr er dette da? For en dust. Snakk om syte og bære seg over helt latterlige ting! Nei og nei og nei og nei. Håper at du får en enkel dag på jobb, uten for mange imbesile folk som spør om samme greia de har gjort tusen ganger før. Fant ut at du trengte en ekstra i dag. -misa
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2008 #2680 Skrevet 10. november 2008 Det er så utrolig mange inkompetente bilister i Oslo by! Fotgjengerfelt, nei det har vi ikke sett. Fingern var absolutt på sin plass!
Fremhevede innlegg