Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyttårsaften er oppskrytt :sukk: Vet heller ikke hva jeg skal den dagen, pleier sjelden å ha voldsomme planer ;)

Enig!

Lukter jeg kg-nyttårsfeiring? :ler:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

-misa

Hehehe, kanskje ingen dum idé ;)

Jeg skal i alle fall være sammen med min kjære. Vi har nemlig 2-årsdag da. :rødme:

-misa

Hvis han takler en gjeng jenter så er jo ikke det noe problem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hehehe, kanskje ingen dum idé ;)

Hvis han takler en gjeng jenter så er jo ikke det noe problem :ler:

Kan vel ikke la min make være igjen alene den dagen heller, så da har han iallefall én forbundsfelle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften er oppskrytt :sukk: Vet heller ikke hva jeg skal den dagen, pleier sjelden å ha voldsomme planer ;)

Enig. Vet aldri hva jeg skal, og ender alltid opp med en passe kjedelig kveld med familien. Sånn går det når man absolutt skal ha lang juleferie hjemme der man ikke har mye venner lenger. Glemmer alltid hvor kjedelig det er å være hjemme så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg kan dra med Sondre, selv om han telles vel mer som jente, og er sikkert ikke noe særlig interessant for disse mannfolka deres :fnise:

Nyttårsaften er kjedelig. I fjor gjorde jeg rett og slett ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller..... :sukk: Edinburghtur blir det nesten garantert ikke. Vi får slå oss sammen og få i stand et eller annet ;) J har heller ikke store planer foreløpig.

Bestiss har bursdag, men jeg vet ikke om han har tenkt å feire eller hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

-misa

Var det jeg lurte på at jeg luktet her også. :fnise: Hadde vært litt moro, men det spørs om våre bedre halvdeler synes det er like moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Var det jeg lurte på at jeg luktet her også. :fnise: Hadde vært litt moro, men det spørs om våre bedre halvdeler synes det er like moro.

Det virket ikke helt svart her, da jeg luftet tanken iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det hadde jo nesten vært litt morsomt ;)

Helt greit med middag ute og treningsfri i dag, selv om jeg rett etter middag vurderte sterkt å stikke hjem i stedet for å bli sittende, og ta meg en liten tur på Myrens.....

Fikk snakket med mamma også, og tror jeg fikk fram hvor stressa jeg var osv. Så hun ga meg litt slack. Så lovte jeg også å gi henne en liten oppdatering i helga. Sjekket åpningstider på det kjøkkenstedet jeg ikke har vært enda, de stenger jo kl 16 på fredager. Så da blir det ny tur til kvik for å se de nyeste modellene der etter jobb i morgen, så må jeg ta turen til Groruddalen på lørdag. Drar rett fra Myrens da, enklere det fordi jeg slipper å bytte t-bane/buss/tog.

Må innom polet også på lørdag, trenger litt vin eller noe før jeg stikker ut hvis jeg skal på Yatzi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så håper jeg det blir noe ribberock på Gjøvik i jula :hoppe:

Tja, for min del blir det nok ikke det :) Jeg har ingen planer om å være på Kapp lenger enn høyst nødvendig :) Tipper jeg reiser hjem 1. eller i verste fall 2. juledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :hallo: Bare innom for å ønske deg en fin dag.

Jeg har kjøpt inn nyrer så nå kan vi bare finne en dato for middagen vi har snakket om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :hallo: Bare innom for å ønske deg en fin dag.

Jeg har kjøpt inn nyrer så nå kan vi bare finne en dato for middagen vi har snakket om. ;)

Morgen :) Da må vi finne en dag snart da jo. Er litt spent på den middagen der :ler:

I dag er det "casual Friday" for min del. Ingen møter eller noe annet som tilsier at jeg må se ut, så da ble det behagelig hettejakke, joggesko og for en gangs skyld skjerf i halsen. Jeg bruker jo egentlig aldri skjerf, men jeg fant et kjempekult et da jeg var i Trondheim. Et veldig behagelig skjerf med hodeskaller på.

Siden halsen verker og er sår, så følte jeg det passet med skjerf. Er potte tett i nesa og tung i hodet. Lurer på om jeg kanskje får herpesutbrudd på leppa også. Har et eller annet litt udefinerbart som klør ved underleppa. Har slitt litt med herpesutbrudd når jeg blir forkjøla etter at jeg hadde kyssesyken. Kyssesyken kan få sånne ting til å blomstre opp, og jeg som aldri hadde det før jeg ble syk. Har begynt forebyggende/behandling for sikkerhetsskyld, så håper det går over.

Skulle gjerne blitt under dyna i dag, men med lansering av nytt serviceverktøy i dag så går ikke det. Håper virkelig ikke det blir mye spørsmål. Alle som skal bruke det har hatt kurs, men av erfaring veit jeg at enkelte sannsynligvis kommer til å lesse oss ned med unødvendige spørsmål de enkelt kan finne ut av selv bare ved å bruke 10 sekunder på å se litt før de spør.

Tror det blir en skikkelig te-dag i dag også. Drakk vel sikkert minst 10 kopper te i løpet av arbeidsdagen i går, i tillegg til at det gikk med over 1,5 l kaldt vann bare i løpet av de 9 timene jeg var på jobb. Jeg fløy en del på do for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper du ikke blir liggende og sånn som meg... :klem:

Jeg har ikke tid til å bli sengeliggende, så det håper jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvem har vel tid til slikt? Dessuten er det plagsomt kjedelig... Jeg har dessuten ikke orket å trene, og dermed ikke fått gjort det på to uker! Jeg flyr snart på veggen... Men jeg hadde nok fått rimelig bra kjeft hadde jeg trent nå, slik som jeg hoster og harker og... Ja. Anbefales med andre ord ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...