*Enigma* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 24. februar 2008 hihi, nå kom jeg ut som den gnieskrukka her. Jeg har jo råd til å ta sol jeg også da, hehe På domus f.eks, er det 10 kroner for 5 mins, og det er absolutt overkommelig. Er ikke bare prisen som gjør at jeg begrenser meg da, er litt redd for å få rynker (og andre uhumskheter, salvsagt).Tok masse sol da jeg gikk på vgs (og da mener jeg masse - flere ganger i uka) Tror ikke det var helt bra. Men det er superdeilig, man blir så varm og døsen i hele kroppen. Og når jeg først tar, vil jeg gjerne litt en halvtime pluss moms, liksom, for det er så deilig. Så jeg prøver å begrense meg, men før sommern blir det garantert noen timer. Og når det åpna et nytt solstudio tvers over veien måtte jeg jo selvsagt prøve det. Voldsomt så fancy de her solstudiene har blitt nå, aromaspray og vanndusj og mp3uttak og greier Jeg er vel ikke noe mindre gjerrig jeg, som kjøper rabattkort og går før kl 13 atpåtil for å få det enda billigere Tilbake fra innflyttingsfest. Sov over hos de nyinnflyttede ettersom de bor et stykke utenfor Oslo. Det var utrolig koselig, selv om jeg ikke var i form. Fikk endelig sett og snakket med E igjen. Etter at han fikk seg dame har han blitt til den verste tøffelen jeg noen gang har møtt, men denne helga hadde han "fri" fra kjæresten, så da var han med på fest. Problemet var bare at siden han nå aldri går på fylla, fordi kjæresten hans er totalavholds ble han veldig full. Når E blir veldig full blir han også veldig sentimental. Ikke bare skal han løse verdensproblemer, han må også bli veldig intim og gi veldig uttrykk for hvor glad han egentlig er i meg (eeeh, jaha?), og hvor fin han visstnok synes jeg er. Han blir også veldig direkte og fysisk så jeg sitter der knallrød i ansiktet og har mest lyst til å synke gjennom golvet. Koselig med komplimenter, men enkelte ting trenger jeg ikke høre fra kompiser. Samtidig så fikk jeg høre at selv om jeg visstnok var en av de fineste venninnene hans og han syntes jeg var helt topp både utseendemessig og i forhold til hva som foregår mellom øra så var jeg, og hadde liksom alltid vært bare kamerat. Selv da vi begge var single så var det et eller annet med meg som bare gjorde at jeg aldri kunne bli noe mer enn kamerat. Han visste ikke helt hva det var med meg, men det var noe som gjorde at jeg alltid ville være heeeeelt uaktuell som noe annet kamerat. *sukk* Akkurat det jeg trenger å høre fra han også, hadde han enda hatt noen konstruktive tips å gi meg, men i stedet fikk jeg bare høre fra enda en av mine kamerater at jeg er dømt til å være den evige kompis. J kom også i det sentimentale hjørnet i går. Han følte litt for å forklare seg overfor meg ettersom han i det siste har gått rundt og vært småforelska i ei jente og også pratet veldig mye om andre jenter han har flørta med. Han ville bare jeg skulle vite at selv om han pratet mye om andre jenter, så betydde ikke det at jeg ikke var spesiell for han lenger. Han var kanskje ikke så flink til å vise det, men jeg var fortsatt veldig, veldig spesiell for ham og kom nok alltid til å være det. Selv om vi ikke klarer å få ting til å fungere som kjærester så var jeg fortsatt i hans øyne en av de flotteste jentene han visste om. Veldig, veldig koselig å høre etter å ha blitt tutet øra fulle om disse flotte jentene han har flørta med og gått hen og forelska seg i i det siste. Det er ytterst sjelden jeg så til de grader blir overrøst med komplimenter, så det var jo koselig. Jeg blir som regel i beste fall karakterisert som søt av de nyere kameratene mine, og det kommer sjelden fram frivillig. Tror de føler seg litt ille til mote av å tenke på meg som jente. Dette var en boost for selvtilliten min, og det viser jo litt at det stort sett er jeg som henger meg opp i at jeg har lagt på meg litt og ikke akkurat føler meg på topp utseendemessig om dagen. I dag blir en slapp dag foran tv-en og pc-en. Vurderer sterkt å finne meg en film og bare slappe av. Må også finne et eller annet å spise på. Orker ikke tanken på å lage middag selv i dag. Fikk bare i meg 1 1/2 glass musserende vin, 1 glass hvitvin og en flaske rødvin (-1 glass som J fikk) i løpet av hele kvelden i går. Vi begynte kl 18 og sluttet vel av kl 3 og de siste timene drakk jeg ikke alkohol i det hele tatt, bare vann, så formen er ikke forferdelig dårlig, men siden jeg hadde feber da jeg la meg i går foretrekker jeg å slappe av i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 24. februar 2008 #242 Del Skrevet 24. februar 2008 Ååå... det er alltid vondt når eksen finner en ny. Høres ut som om du har betydd mye for J i alle fall, og det er jo verdt å ta med seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 #243 Del Skrevet 24. februar 2008 Så fint at du hadde det bra på treffet Var det et generellt treff, eller var det noen du har blitt kjent med her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 24. februar 2008 Så fint at du hadde det bra på treffet Var det et generellt treff, eller var det noen du har blitt kjent med her? Treffet var generelt Oslotreff. Ingen av de jeg har mest kontakt med her inne kom, og det var jo litt synd, men det var veldig koselig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 24. februar 2008 Ååå... det er alltid vondt når eksen finner en ny. Høres ut som om du har betydd mye for J i alle fall, og det er jo verdt å ta med seg videre. Veldig godt å høre at jeg fortsatt betyr mye for ham. Han betyr veldig mye for meg også, men vi får det ganske enkelt ikke til å fungere sammen. Det er ikke alltid det å elske hverandre er nok til å få det til å fungere. Vi var sammen i 3,5 år, og jeg var den første virkelig seriøse kjæresten hans, den første han flyttet sammen med. Vi er fortsatt veldig gode venner og jeg unner ham alt godt, men likevel er det litt kjipt å høre om flørtene hans. Jeg er også litt redd for at han skal finne seg ei ny jente som jeg overhodet ikke går overens med og som vil presse ham til å gi opp kontakten med meg. Ikke at jeg egentlig tror han vil finne på å la seg presse til noe sånt, men det skjedde med forrige ekskjæresten min, så det er klart jeg tenker på det. Samtidig så vet jo hvordan han sikkert følte det den gangen jeg snakket om D til han hele tiden. Jeg trengte noen jeg kunne lufte frustrasjoner til og J er min aller beste venn for tiden, i tillegg til at han ikke var kamerat med D, dermed følte jeg at jeg lettere kunne snakke med ham enn de andre vennene mine. Nå er det jeg som får høre om J sine frustrasjoner og tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 #246 Del Skrevet 24. februar 2008 Treffet var generelt Oslotreff. Ingen av de jeg har mest kontakt med her inne kom, og det var jo litt synd, men det var veldig koselig likevel Jeg har bare truffet de jeg har blitt kjent med her på KG. Skal på treff igjen neste søndag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. februar 2008 #247 Del Skrevet 24. februar 2008 Er visst i fylla sannheten kommer frem Vittig når folk på liv og dø må grave frem og fortelle sine dypeste tanker for deg, bare fordi de har tatt seg noen øl. Og av og til flaut. Særlig når de snøvler. Håper du har kost deg på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har bare truffet de jeg har blitt kjent med her på KG. Skal på treff igjen neste søndag :juhu: Det høres jammen koselig ut Treffes dere ofte? Er visst i fylla sannheten kommer frem Vittig når folk på liv og dø må grave frem og fortelle sine dypeste tanker for deg, bare fordi de har tatt seg noen øl. Og av og til flaut. Særlig når de snøvler. Håper du har kost deg på fridagen din. Hehe, det er visst i fylla man får høre sannheten ja. Aldri i livet om verken E eller J hadde turt å si noe sånt til meg i edru tilstand. Det er E som er verst egentlig, jeg har jo et nært vennskap med J og siden vi har vært sammen tidligere så er det ikke like flaut. E derimot har en tendens til å bli så ekstremt intens når han blir full, og uansett hvor mye jeg prøver å skifte emne så må han liksom sitte og gnage på ting og snøvle i vei. Jeg blir alltid så lattermild også, men det gjør han visst bare enda mer pågående fordi da føler han at jeg egentlig ikke forstår hva jeg mener. Jeg må innrømme at jeg har tenkt en del på det han sa om at det var bare noe ved meg som gjorde at jeg ikke kunne sees på som noe annet enn en kamerat. Jeg vil jo så gjerne være potensiell kjæreste, ikke kompis (for all del, ikke potensiell kjæreste for E, men for andre), og siden han ikke kunne sette fingeren på hva som gjør meg til kompis så hjalp det meg jo akkurat ingenting. Dagen i dag har vært temmelig travel. Seint forrige uke fikk vi beskjed om at det skulle komme enda en ny person til oss i dag. Vi hadde allerede fått vite om en person i god tid, så han hadde vi kontroll på, men han vi fikk beskjed om seint onsdag ettermiddag ble en større utfordring. Heldigvis har vi en superflink kontaktperson hos firmaet vi kjøper pcutstyr fra, så han ordnet med utstyr i ekspressfart. Vi ble akkurat ferdig i tide til han kom i 10-tiden, og fikk masse skryt for å ha klart å ordne alt som trengtes på så kort varsel. Fikk også ekstra skryt av en av sjefene i dag fordi han synes jeg alltid er så effektiv og serviceminded og det var jo veldig hyggelig å høre Formen er ganske mye bedre i dag, så funderer på om jeg skal forsøke å krabbe meg på trening. Jeg bør også få ryddet og ordnet opp hjemme til helga, tilfelle det blir en form for feiring. Det blir i alle fall ikke noe av den planlagte bursdagen, så da får vi se om vi kan finne på noe annet. Det var litt for få som kunne komme til at jeg helt ser poenget i en hjemmefest, da bør det helst være litt flere for at det skal bli noe gøy. Det spørs det om det ikke blir bytur i stedet, eller kanskje jeg drar en tur til Toten. Det frister egentlig ikke å sitte hjemme hos min kjære mor på en lørdagskveld og jeg regner ikke med at mine søsken gidder å ta turen en lørdag for å feire bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 26. februar 2008 #249 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Snuppa! Hva er det med gutter som tror at vi så gjerne vil høre at vi ikke er kjæreste-emne? Kanskje de trenger å overbevise seg selv om det....At du har så mange guttevenner bør du alikvel ta som et kompliment. Jeg har en tendens til å bli den useriøse flørten som aldri når opp til en venninneplass. Jeg tror ikke det at kameratene ser på deg som en kamerat har noe med mangel på feminintet å gjøre. Men heller at du er veldig snill Liker så godt å lese det du skriver her inne. På enkelte områder er vi nok veldig forskjellige. Men måten du skriver og tenker på er lett for meg å gjenkjenne meg i. Vi får gjøre det beste, frem til antianalyse tablettene kommer på markedet. Jeg har bestemt meg for å slutte å lete etter den rette, og heller være den rette. Noe som kan bli ett problem, siden jeg sjelden møter nye mennesker fortiden. Men han kan jo plutselig stå på døren...hvem vet. I påvente av drømmeprinsen har jeg planlagt en date med ventefrosken min på fredag. Er ikke overivrig nå, men det blir vel 3 dager med falsk hjertebank etterpå, en ukes depping over å høre at jeg ikke er den rette :dronning: Ha en fin tirsdag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Snuppa! Hva er det med gutter som tror at vi så gjerne vil høre at vi ikke er kjæreste-emne? Kanskje de trenger å overbevise seg selv om det....At du har så mange guttevenner bør du alikvel ta som et kompliment. Jeg har en tendens til å bli den useriøse flørten som aldri når opp til en venninneplass. Jeg tror ikke det at kameratene ser på deg som en kamerat har noe med mangel på feminintet å gjøre. Men heller at du er veldig snill Liker så godt å lese det du skriver her inne. På enkelte områder er vi nok veldig forskjellige. Men måten du skriver og tenker på er lett for meg å gjenkjenne meg i. Vi får gjøre det beste, frem til antianalyse tablettene kommer på markedet. Jeg har bestemt meg for å slutte å lete etter den rette, og heller være den rette. Noe som kan bli ett problem, siden jeg sjelden møter nye mennesker fortiden. Men han kan jo plutselig stå på døren...hvem vet. I påvente av drømmeprinsen har jeg planlagt en date med ventefrosken min på fredag. Er ikke overivrig nå, men det blir vel 3 dager med falsk hjertebank etterpå, en ukes depping over å høre at jeg ikke er den rette :dronning: Ha en fin tirsdag! Klem Hehehe, snill? Jeg? Jeg tror ikke jeg går inn i den normale kategorien snill.... Eller, jeg kan være snill mot dem jeg er glad i, men det er sjelden jeg viser den siden for guttevennene mine. Jeg tror nok noe av problemet er at jeg har vanskelig for å virkelig vise dem at jeg har følelser for dem. Jeg er så redd for å bli avvist at jeg sjelden tør å gi uttrykk for at jeg ønsker noe mer. Jeg blir useriøs, og flørter med andre, roter med andre, prøver å late som om jeg ikke bryr meg. Jeg tror jeg trenger antinanalyse-tabletter... Jeg analyserer, tenker og grubler til jeg blir sprø. Jeg har gitt opp å lete, men ikke å dagdrømme. I filmene er jo alltid "the delivery guy" en ordentlig kjekkas, jeg venter fortsatt på den dagen da budet fra Peppes, Spice eller Pizza-kinaekspressen skal ta meg med storm På noen måter savner jeg å ha en slik ventefrosk, samtidig som sexen ikke var bra nok til at jeg gadd å fortsette til slutt. Tror nok det i hovedsak var min skyld, jeg orket ikke innvolvere meg. J og jeg hadde også sex en god stund etter at det var slutt. Vi bodde sammen mens jeg ventet på at leiligheten skulle bli innflyttbar, men etter at jeg flyttet ut sluttet vi. Sannsynligvis like greit, men jeg savner noen å krype tett inntil og kose med. Dagen i dag har vært relativt lat. Jeg kom meg ikke på trening i går, og kom meg heller ikke av gårde i dag. I morgen derimot har jeg ikke noe valg. Jeg skal treffe pt-en min. Egentlig veldig bra siden jeg da er nødt til å komme meg på trening. CSI er ferdig, og selv om jeg var dødstrøtt da jeg kom hjem fra jobb er jeg nå lysvåken. Det har vært sånn ofte i det siste. Jeg våkner til på kvelden, og får ikke sove. Temmelig plagsomt, ettersom jeg da blir så trøtt på jobb, og nå har jeg ikke kollegaen min til å gjøre morgenen litt hyggeligere heller. Jeg må innrømme at jeg savner han litt. Men nå tror jeg jeg skal ta meg enda en kopp chai med honning og kanelstang oppi, og se CSI Miami også. Kanskje det kan få meg til å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #251 Del Skrevet 27. februar 2008 Siste treffet var før jul. Og nytt nå på søndag som kommer. Vi planlegger allerede et i april og en hyttetur sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 27. februar 2008 #252 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper du har fått sove. Lysvåken selv, men må tvinge meg under dyna nå. Jeg får sette på Friends DVD, har sett de 1 billion ganger, så det er en sovegreie for meg. Hvis ikke jeg er for overtrøtt, for da blir jeg liggende å le i stedet. *God natt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 27. februar 2008 Siste treffet var før jul. Og nytt nå på søndag som kommer. Vi planlegger allerede et i april og en hyttetur sammen. Ok, sånn ca annenhver måned altså, det blir jo omtrent det samme som Oslotreffene. De er visst annenhver måned. Nå er jo de åpne for alle da, men. Det høres så koselig ut med sånne treff og hyttetur osv. Det blir jo litt mer personlig enn de generelle treffene. Håper du har fått sove. Lysvåken selv, men må tvinge meg under dyna nå. Jeg får sette på Friends DVD, har sett de 1 billion ganger, så det er en sovegreie for meg. Hvis ikke jeg er for overtrøtt, for da blir jeg liggende å le i stedet. *God natt* Jeg fikk sove til slutt. Jeg skulle også hatt Friendsdvd-ene. J har dem, men lurer på om jeg skal driste meg til å spørre om jeg kan få dem. Vi kjøpte dem sammen, og han har hele samlingen akkurat nå. Jeg tror jeg har mer moro av dem enn han, men det er jo ikke sikkert han er så villig til å overlate hele samlingen til meg. Søndag kveld ringte moren min meg for å spørre meg om råd angående en middag hun skulle stelle i stand. Jeg ga henne en grundig beskrivelse og svarte på masse spørsmål om middagen. I går fikk jeg melding om at middagen ble vellykket, og at det var takket være meg at det ble så bra. Veldig hyggelig å høre sånt. Litt morsomt også at det er moren min som spør meg om hjelp til matlaging og ikke omvendt. Jeg tror jeg må jobbe med tålmodigheten min overfor enkelte brukere. I det siste har jeg måttet hjelpe enkelte som ikke har den fjerneste anelse om hva de driver med, og da kjenner jeg at jeg blir irritert og utålmodig. Når da folk i tillegg sitter og spør meg om jeg egentlig vet hva jeg driver med og/eller om det er noen grunn til at jeg ber dem gjøre ditt og datt, om jeg gjør det fordi jeg tror det vil fikse problemet......Da har jeg mest lyst til å rive meg i håret og dunke hodet i tastaturet. Jeg sitter da vel ikke og ber folk om å gjøre ting uten noen som helst grunn? Jeg har ikke så lite å gjøre at jeg sitter og ber dem gjøre ting bare for moroskyld altså, heller ikke synes jeg det er moro å sitte og hjelpe en person som må ha alt inn med teskje (ok, nå var jeg i grunnen alt for snill, kryddermål ville vel vært mer passende). PT-time rett etter jobb i dag. Tror jeg må tenke litt gjennom hva jeg ønsker å gjøre denne perioden. Jeg føler kanskje vi burde skifte litt fokus. Vi skal ta en oppsummering før timen i dag, så vi får snakke om det da. Samtidig sitter jeg og lurer på om jeg skal la meg overtales til å gå på vekta og måle fettprosent eller ikke. Jeg er redd for at det kan slå litt uheldig ut. Jeg vet jo at jeg ikke er fornøyd med størrelsen min og vekta nå, men jeg er redd for at hvis jeg ser tallene så kan jeg tippe over i et uheldig spise- og treningsmønster igjen. Jeg har slitt med et problematisk forhold til mat og kropp siden jeg var liten. Akkurat nå føler jeg at jeg har kontroll, selv om jeg ikke er fornøyd så klarer jeg å spise rimelig normalt og holder treningen på et fornuftig nivå. Hva skjer hvis resultatene fra en eventuell sjekk er hårreisende dårlige? Jeg er redd for å bli deprimert og for å enten sulte meg eller overspise som "trøst". Kanskje snakke litt med PT-en min også først.... Jeg ønsker jo å se forbedringer, og den enkleste måten å se dem på er jo ved hjelp av å se på vekta og måle fettprosenten. Litt usikker, forhåpentligvis kan treneren min gi meg noen gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. februar 2008 #254 Del Skrevet 27. februar 2008 Hm...mye tankevekkende her som vanlig. Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din over å aldri bli sett på som annet enn en kamerat av dine guttevenner, men må si meg litt enig med Aislin, du er jo heldig som har så mange av dem. Jeg er for sjenert til å ha guttevenner, jeg vil ikke at de skal tro at jeg prøver å sjekke dem osv... Morsomt at moren din spør om tips til matlaging! Blir litt stolt da sikkert Kjedelig med anstrengt forhold til vekta, jeg liker heller ikke å bli for opphengt i de tallene der... Du får ha en fin uke videre, *Enigma*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 27. februar 2008 Hm...mye tankevekkende her som vanlig. Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din over å aldri bli sett på som annet enn en kamerat av dine guttevenner, men må si meg litt enig med Aislin, du er jo heldig som har så mange av dem. Jeg er for sjenert til å ha guttevenner, jeg vil ikke at de skal tro at jeg prøver å sjekke dem osv... Morsomt at moren din spør om tips til matlaging! Blir litt stolt da sikkert Kjedelig med anstrengt forhold til vekta, jeg liker heller ikke å bli for opphengt i de tallene der... Du får ha en fin uke videre, *Enigma*! Jeg har alltid syntes det er enklere med gutter enn med jenter. Jeg er som regel livredd jenter og synes de er vanskelige å komme innpå. Gutter derimot har jeg mer til felles med. Jeg kommer aldri veldig nært innpå guttevennene mine da, det blir forholdsvis overfladisk, bortsett fra med noen få, sånn som J. Litt trist egentlig, for jeg skulle gjerne hatt i det minste en virkelig nær venn eller venninne, men jeg er egentlig for redd for å åpne meg. Jeg blir litt stolt når moren min spør meg om tips til matlaging. Det går i alt fra hvilke krydder som passer best, til hvilken saus hun skal velge eller hva slags tilbehør passer best til. Jeg er nok mye mer matinteressert enn hun er, hun er langt i fra dårlig til å lage mat, men hun har ikke den samme interessen som meg, som sluker matprogrammer og sider på nettet om mat og vin. Vi har ikke så mye å snakke om, vi har veldig lite til felles, derfor er det ekstra hyggelig når jeg kan hjelpe henne. Forholdet mitt til vekt og kropp generelt har vært anstrengt så lenge jeg kan huske. Selv da jeg skulle på 4-års kontroll nektet jeg å ta av meg t-skjorten for at legen skulle lytte på meg, og ga meg ikke før han tegnet en virkelig søt tegning av Sylvester (katten) til meg, og moren min hveste i øret mitt at når han var så snill så fikk jeg jammen oppføre meg ordentlig. Jeg har fortsatt tegningen på oppslagstavlen min på barnerommet mitt. Jeg aner ikke hvorfor det alltid har vært så vanskelig, ingen i min familie har noen gang lagt noe press på meg i den retning, jeg har egentlig alltid vært slank, fram til nå som jeg føler meg på grensen til lubben. PT-timen i dag gikk fint. Snakket litt om dette med måling av fettprosent osv. med PT-en min og vi ble enige om å ikke gjøre det foreløpig. Jeg sa ikke så mye, bare at jeg hadde et litt anstrengt forhold til det, og hun mente derfor at det ikke var noen vits her og nå. Fikk en fin time, til tross for at vi ikke presset meg max ettersom jeg fortsatt er litt småsyk. Selv om jeg ikke har et perfekt liv, selv om jeg har mine problemer, så har jeg det fortsatt bedre enn jeg har hatt det på lenge. Jeg føler meg tryggere på meg selv, jeg har det på mange måter veldig bra, jeg er mer fornøyd. Humøret er jevnere og jeg går sjelden i kjelleren lenger. Jeg tror kanskje mye av det som har skjedd de siste 2 årene har vært bra for meg, selv om mye av det har vært vondt, og vanskelig å takle. Jeg tror jeg trengte å komme gjennom det for å bli den jeg er i dag. Kanskje når jeg blir trygg nok på meg selv tør jeg ta litt flere sjanser, og ender opp virkelig lykkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. februar 2008 #256 Del Skrevet 27. februar 2008 Uff, måle fettprosent syns jeg da ikke hørtes noe særlig hyggelig ut. Så det tror jeg nok det er lurest at holder deg unna. iallefall hvis du ikke har et helt uproblematisk forhold til mat. Det viktigste fokuset er å bruke treningen til å holde seg sunn og frisk - ikke å gjøre seg syk på en måte. Jeg hadde iallefall ikke villet måle noe fettprosent, tror det hadde vært veldig nedslående. Jeg er helt motsatt av deg, har omtrent ingen guttevenner, og syns gutter som venner er skumle har et par da, forsåvidt, men inten veldig nære.har mye lettere for å få jentevenner, gitt. Selv om jeg hører veldig mange jenter si at de syns det er mye greiere med gutter som venner enn jenter. Okei, da - min absolutt beste venn er en gutt, men det er jo samtidig kjæresten min da, så det blir jo litt annerledes. Skal komme med et par klisjeer her ( er veldig glad i ordtrix og lignende, til varierende glede for min omgangskrets ) - Det er i motbakke det går oppover, og what doesnt kill uou, only makes you stronger. Trøttsomme, ja - men jeg tror man kan leære mye av det. man blir sterkere av motgang, både på godt og vondt. Bra du føler at du har det bedre enn på lenge - håper den følelsen vedvarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 29. februar 2008 Litt smådeppa akkurat nå. Folk er sjuke, folk skal jobbe, de har andre planer.... Ser ikke ut til at det blir noe av bursdagsfeiringa i helga. Det begynner å bli i aller seineste laget å reise hjem til modern også, det kan bli vanskelig å få søsknene mine til å komme på så kort varsel. Får spørre J om vi kan stikke ut og spise og se en film eller noe sånt..... Jeg er jo egentlig litt stor til å ta bursdagen min så alvorlig, men det er første gang jeg ikke har noen som helst planer i det hele tatt for bursdagen min. Det er det kjipe med å ikke ha kjæreste. Jeg hadde overhodet ikke hatt noe imot å ha en rolig bursdag med kjæresten, det har jeg hatt før og det er superkoselig. Blæh, drittdag!! Jaja, for å se det positive i det, jeg slipper i det minste å shine opp leiligheten helt og jeg kan slappe av i morgen, i stedet for å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mars 2008 #258 Del Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så masse med dagen *enigma*! Håper du får en ålreit bursdag, selv om det ikke ble helt som planlagt. Skjønner godt a du er skuffa, man blir aldri for stor til å bry seg om bursdagen akkurat. Ønsker deg iallefall alt godt for bursdagen og at det blir en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 #259 Del Skrevet 1. mars 2008 GRATULERER MED DAGEN *ENIGMA* :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så masse med dagen *enigma*! Håper du får en ålreit bursdag, selv om det ikke ble helt som planlagt. Skjønner godt a du er skuffa, man blir aldri for stor til å bry seg om bursdagen akkurat. Ønsker deg iallefall alt godt for bursdagen og at det blir en koselig dag GRATULERER MED DAGEN *ENIGMA* :blåse: Tusen takk! Jeg tok en kjapp telefon til moren min som ble veldig glad da hun hørte at jeg kunne komme. Jeg blir hentet på toget av broren min og forloveden hans, så da blir det bursdag på meg likevel. Koselig at de kunne komme på så kort varsel. Forhåpentligvis kommer søsteren min og niesen min en tur også. Jeg har sannsynligvis best av en rolig feiring også, merket at jeg ble dårligere av festingen forrige helg, dessuten blir det mye jobbing og opplegg i forbindelse med jobben framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg