Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Viktig å gi kroppen pause av og til også, til og med toppidrettsøvere har jo treningsfrie dager, for å la kroppen hvile. Så er den enda mer klar når man setter igang dagen etter :jepp:

Jada, absolutt, men ikke før torsdag ;) Trenger treningsøkta i morra for å orke å dra tilbake på jobb på kvelden for å jobbe på vedlikehold. Skal ta en liten og lett treningsøkt på onsdag også, før det blir juleverksted hos misa. Det gleder jeg meg til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var liksom mer slik jeg så for meg, og igår var du jo DEN stilige dama ;)

:rødme:

Var det jeg også tenkte etter å ha lest starten på denne dagboka. Så for meg at du skulle være mye mer guttejente :-)

Og så flink du er til å trene, *Enigma*. Skulle egentlig trene i dag jeg også, men rakk det ikke. I morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Nå er det klart hvor vi skal være på bursdagsfeiringen i helga. Er det noen av dere kg-jenter som kan gjette hvor vi skal være? :legrine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Nå er det klart hvor vi skal være på bursdagsfeiringen i helga. Er det noen av dere kg-jenter som kan gjette hvor vi skal være? :legrine:

Ikke Yatzy, vel? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Sea Star? Dubliner? :P

Du var ikke med på treffet i oktober ;) Så retter det da til: Noen av dere kg-jenter som var med på treffet i oktober som kan gjette hvor vi skal :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du nevnte ikke oktober, hehe ;P

Nå er ikke dette en bursdag med spising, og hadde det nå vært The Dubliner hadde det vært mer :hoppe: enn :skratte:

Akkurat den Yatzi?-tingen er en liten intern ting for oss som var med på treffet i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 attenåringer da. :fnise:

-misa

D blir 28, en annen av kameratene mine blir eh...25, de andre veit jeg faktisk ikke. Kjenner ikke de 3 siste som skal feire så godt. Hovedpoenget var vel sikkert å finne et sted der alle over 20 kan komme (det er sikkert noen småttiser i vennegjengen :gjeiper:), som ikke kostet noe, og som var lett å få tak i på kort varsel. Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D blir 28, en annen av kameratene mine blir eh...25, de andre veit jeg faktisk ikke. Kjenner ikke de 3 siste som skal feire så godt. Hovedpoenget var vel sikkert å finne et sted der alle over 20 kan komme (det er sikkert noen småttiser i vennegjengen :gjeiper:), som ikke kostet noe, og som var lett å få tak i på kort varsel. Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? :sjarmor:

hahaha, ja, dette høres interessant ut! For å sitere en eller annen TV-serie; "I watch babies, I don't date them".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja, dette høres interessant ut! For å sitere en eller annen TV-serie; "I watch babies, I don't date them".

Trenger ikke date vet du, mye rart man kan gjøre med sånne småttiser for en kveld :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? :sjarmor:

Hvilken dag er det snakk om? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du får stå i Karl Johan og gi veibeskrivelser du da Enigma, å får du bare satse på at ingen dytter deg :laugh:

Tror ikke jeg skal på yatzy mer i mitt liv gitt, av en eller annen merkelig grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...