*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2521 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Enigma! Kjempekoselig å endelig treffe deg på lørdag! Du var ikke sånn jeg hadde trodd, men det gjorde ikke noe, for du var mye bedre Og ikke vær redd for at du skravler, det er jo bare kos. Jeg følte meg veldig liten og at alt som kom ut av munnen min var komplett uinteressant, så jeg syntes bare det var bra at noen tok seg av å holde praten (og latteren) igang ;P Dessuten godt å finne noen som deler min elsk for Irish coffee Jeg lar bare meg selv kjøpe det av og til, har nok mage som det er Gleder meg allerede til neste gang! Det var veldig koselig å hilse på deg også Morsomt å treffe folk i virkeligheten. De er sjelden sånn man har sett dem for seg. Nå hadde jeg jo sett bilder av deg da. Hvordan trodde du jeg var forresten? Jeg ble nysgjerrig nå Jeg elsker Irish coffee ja Ikke så voldsomt ofte jeg drikker det da, holder meg som regel til vin. Jeg har kronisk munndiaré når jeg er i selskap jeg trives i, så tror ikke jeg klarer å gjøre noe med det Satser på at jeg er underholdende og at folk ler med meg og ikke av meg jeg og ler folk av meg så tåler jeg vel det også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. november 2008 #2522 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg lo hvertfall med ;P Jeg greier ikke helt forklare åssen jeg så deg for meg, men kanskje litt mer "guttejente" på en måte. Ikke at du gir utrykk for det, er bare jeg som får rare inntrykk av folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2523 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg lo hvertfall med ;P Jeg greier ikke helt forklare åssen jeg så deg for meg, men kanskje litt mer "guttejente" på en måte. Ikke at du gir utrykk for det, er bare jeg som får rare inntrykk av folk Tja, jeg er nok litt guttejente på en del måter også, det har jeg skrevet en del om i begynnelsen av dagboka mi. Var det i enda større grad tidligere, har fått litt sansen for å pynte meg i blant. Blitt litt påvirka av damene på jobb og sånn. Jeg fikk jo så mange kommentarer fra kompisene mine om at jeg aldri ville finne meg en kjæreste hvis jeg fortsatte å kle meg sånn som jeg gjorde tidligere, jeg var alt for lite feminin :gjeiper: Jeg trives fortsatt best i combatbukser, sneakers og hettejakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2008 #2524 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg følte meg veldig liten og at alt som kom ut av munnen min var komplett uinteressant Tøysejente! Du var supersøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2008 #2525 Del Skrevet 2. november 2008 Forresten *enigma* vi må finne en måte å ha språkleksjoner på. Blir gøy å lære seg et nytt språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. november 2008 #2526 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg trives fortsatt best i combatbukser, sneakers og hettejakke Ja det var liksom mer slik jeg så for meg, og igår var du jo DEN stilige dama Tøysejente! Du var supersøt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2008 #2527 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg husker forøvrig første gang jeg møtte deg IRL, *Enigma*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. november 2008 #2528 Del Skrevet 2. november 2008 æsj føler meg nesten litt utafor jeg, siden alle dere i min "KG-gjeng" har møtt hverandre nå hvis dere skal ha et treff i juletidene så kanskje jeg henger meg på.. da er jeg jo i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2008 #2529 Del Skrevet 3. november 2008 Hallo, a *Enigma*. Ciamar a tha thu??? (første gaelic leksjon ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2530 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg husker forøvrig første gang jeg møtte deg IRL, *Enigma*... Hmm....Det kan ikke jeg huske Var det sommer så var jeg sikkert kledd i helhvitt. Jeg har sjokkert en del mennesker som ser på klærne mine, og den gang mitt blonde hår og plasserte meg i blond, dum berte-båsen før jeg åpnet kjeften og som trodde jeg hørte på Britney Spears og Boybands, for ingen som liker metal og hardrock kan jo gå kledd i hvitt :gjeiper: Jeg liker fortsatt å gå i helhvitt på sommeren jeg da, men det er meg æsj føler meg nesten litt utafor jeg, siden alle dere i min "KG-gjeng" har møtt hverandre nå hvis dere skal ha et treff i juletidene så kanskje jeg henger meg på.. da er jeg jo i Oslo Vi skal ha julebord i desember, så det er bare å henge seg på hvis du har tid og er i Oslo. Du får slenge innom Oslo-tråden og sjekke Hallo, a *Enigma*. Ciamar a tha thu??? (første gaelic leksjon ) Tha mi math. Ciamar a thu fhèin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2008 #2531 Del Skrevet 3. november 2008 Tha mi math. Ciamar a thu fhèin? Tha mi math, tapadh leat. Tha I brèagha an-dlugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2532 Del Skrevet 3. november 2008 Tha I brèagha an-dlugh. Den sleit jeg litt mer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2008 #2533 Del Skrevet 3. november 2008 Tha I brèagha an-dlugh. = It a lovely day today. Den sleit jeg litt mer med Det skjønner jeg godt, det er ikke veldig lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2534 Del Skrevet 3. november 2008 = It a lovely day today. Det skjønner jeg godt, det er ikke veldig lett. Aha, hadde en liten mistanke om at det var noe sånt ut fra bréagha. Gaellic er så fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2008 #2535 Del Skrevet 3. november 2008 Aha, hadde en liten mistanke om at det var noe sånt ut fra bréagha. Gaellic er så fint!! Det er nydelig. Må bare få satt meg ned og lært det ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2536 Del Skrevet 3. november 2008 Isj, kjedelige greier, jeg er bedt i bursdag til helga, men jeg har jo egentlig ikke penger.... Som i: egentlig, når jeg har vært ute med kollegaene mine på avskjedsmiddag på torsdag så er jeg helt blakk. Men jeg vil jo på bursdag... Det er ikke akkurat ofte jeg fester med D og gjengen for tida, og at D faktisk ber meg er heller ikke vanlig kost. Vi har veldig lite kontakt for tida, noe jeg har veldig lyst til å gjøre noe med. Jeg har nok fortsatt en liten svakhet for ham, til tross for at J fnyste av meg da jeg nevnte D på fredag og mente jeg kunne gjøre det mye bedre Jeg burde kanskje høre på vennene mine på akkurat det punktet der..., det er visst ganske mange av vennene mine som mener akkurat det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 3. november 2008 #2537 Del Skrevet 3. november 2008 God mandag! Koselig å ses igjen! Ble litt lite snakking med deg, men vi får se om anledningen byr seg i desember. Synes du var blitt tynnere, jeg altså, i hvert fall er du en stilig og feminin jente, mulig kompisene dine hadde rett i at du burde fremheve det. Men jeg vet jo ikke hvordan du var før. Sikkert helt flott. Var så mange fine damer på treff at det er synd jeg ikke er mann, høhø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2538 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) God mandag! Koselig å ses igjen! Ble litt lite snakking med deg, men vi får se om anledningen byr seg i desember. Synes du var blitt tynnere, jeg altså, i hvert fall er du en stilig og feminin jente, mulig kompisene dine hadde rett i at du burde fremheve det. Men jeg vet jo ikke hvordan du var før. Sikkert helt flott. Var så mange fine damer på treff at det er synd jeg ikke er mann, høhø. Jeg har gått ned både i vekt og cm, skulle i grunnen bare mangle så mye som jeg tross alt trener nå. Har jo blitt en del flinkere til å være litt mer feminin etter kameratene mine påpekte at jeg som var såpass guttete av personlighet måtte i alle fall prøve å se litt feminin ut. Combatbukse eller jeans, sneakers og hettejakke var visst ikke helt det de forbant med en jente :gjeiper: Håper du kommer på julebordet, så vi kanskje kan få snakket litt mer sammen da Endret 3. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2539 Del Skrevet 3. november 2008 Hjemme fra dagens treningsøkt. 20 min intervaller tredemølle, 35 min styrke rygg, skuldre og bryst og 55 min spinning. Merker det godt på kroppen at jeg ikke har hatt pause på lenge nå. Det skal bli godt med pause på torsdag, tror jeg rett og slett tar helt pause den dagen. Ellers må jeg opp så forferdelig tidlig. Trøtt og sliten nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. november 2008 #2540 Del Skrevet 3. november 2008 Viktig å gi kroppen pause av og til også, til og med toppidrettsøvere har jo treningsfrie dager, for å la kroppen hvile. Så er den enda mer klar når man setter igang dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg