*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2501 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Takk for i kveld. Takk for i kveld Alltid hyggelig å se deg Det var utrolig koselig å se deg igjen. Takk for i kveld, veldig koselig å se deg også Urk, jeg er ikke helt edru Ble sittende med Wolfmoon og en venn av henne på The Dubliners + en rekke andre mer eller mindre random mennesker som kom bortom bordet vårt. Jeg kan ikke noe for det, men når jenter som ikke engang har snakket til meg først, bare sittet ved bordet og nærmest stirret, spør: ja, hva blir det til, blir du med hjem eller ikke? Så blir jeg satt ut og har store vanskeligheter med å reagerer annerledes enn å le... Uansett, veldig koselig å tilbringe kvelden med Wolfmoon og kameraten hennes, en veldig trivelig fyr. Likevel...hver gang jeg er på sånne treff som dette her så vet jeg at jeg skravler for mye.... Det blir bare sånn når jeg er i selskap med jenter jeg trives med og føler jeg kan være meg selv med, så skravler jeg i vei, og klarer ikke helt å stoppe Hadde det uansett kjempetrivelig i kveld, koselig selskap hele kvelden, og god mat på Red Seastar. Nå skal jeg bare bli litt mer edru før jeg legger meg... :gjeiper: "Jorden snurrer rundt og rundt" er ikke en god tilstand å legge seg i :fniser: Endret 2. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. november 2008 #2502 Del Skrevet 2. november 2008 Kjenner igjen tilstanden Veldig morsomt med hun dama, virkelig fasinerende fremgangsmåte. Tror jeg må prøve den neste gang Jeg fikk følge helt hjem til døra, og føler meg relativt edru. Håper jeg får en god natts søvn, uten den evindelige tidlige oppvåkninga etter at jeg har vært på fylla. En utrolig koselig kveld Enigma (og alle de andre som var med) vi må nok ta en tur på dubliner igjen en kveld. Kjempemorsomt å snakke engelsk med deg Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2503 Del Skrevet 2. november 2008 Kjenner igjen tilstanden Veldig morsomt med hun dama, virkelig fasinerende fremgangsmåte. Tror jeg må prøve den neste gang Jeg fikk følge helt hjem til døra, og føler meg relativt edru. Håper jeg får en god natts søvn, uten den evindelige tidlige oppvåkninga etter at jeg har vært på fylla. En utrolig koselig kveld Enigma (og alle de andre som var med) vi må nok ta en tur på dubliner igjen en kveld. Kjempemorsomt å snakke engelsk med deg Sov godt! Jepp, gå helt opp til ei jente, så nær du kan komme. Stirr, uten å si noe.... Og så, når hun begynner å slappe av igjen og snakke med vennene sine, da slår du til og spør om hva det blir til Veldig effektivt på meg i alle fall. Min reaksjon er å le rått fordi jeg får lettere sjokk og må tenke meg om før jeg faktisk skjønner hva vedkommende faktisk mener, og så få latterkrampe av hele situasjonen. Så koselig å få følge da En fyr verdt å satse på tror jeg Veldig gøy å snakke engelsk med deg også, alt for sjelden jeg får snakket engelsk egentlig, jeg får skrevet engelsk hele tida, men litt for sjelden jeg får snakket. The Dubliner må definitivt gjentaes, også må vi se og komme oss på jentetur til Edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. november 2008 #2504 Del Skrevet 2. november 2008 Skjønner at jeg har gått glipp av noe her, oppsjekking av damer, søtfylla og engelsk konversasjon Uansett så var det veldig koselig så lenge jeg var med Takk for i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #2505 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for i går! Koselig å hilse på deg. Etter å ha lest om kveldens/nattas hendelser, angrer jeg på at jeg dro så tidlig... Neste gang! Og etter å ha sniklest litt i dagboka di, ser det ut til at vi trener samme sted. Kjente igjen navnene på timene og instruktørene. Får litt prestasjonsangst nå da, siden du trener så mye og jeg så lite... Går bare på Active-timene jeg da, tør ikke gå på de andre ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2008 #2506 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor er det aldri damer som spør meg om jeg vil være med dem hjem? ~*~ For you, my dah'lin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2507 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for i går! Koselig å hilse på deg. Etter å ha lest om kveldens/nattas hendelser, angrer jeg på at jeg dro så tidlig... Neste gang! Og etter å ha sniklest litt i dagboka di, ser det ut til at vi trener samme sted. Kjente igjen navnene på timene og instruktørene. Får litt prestasjonsangst nå da, siden du trener så mye og jeg så lite... Går bare på Active-timene jeg da, tør ikke gå på de andre ennå Takk for i går ja Du må bli litt lenger neste gang Mente jeg hadde sett deg et sted før, da har jeg sikkert sett deg på treningssenteret Sporttimene er ikke så farlige som de høres ut som, man bestemmer jo selv hvor mye man gir, den største forskjellen er at de er litt lenger enn activetimene. Jeg var også litt skremt av sporttimene før jeg slengte meg med, og oppdaget at de ikke var så ille som jeg hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2508 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor er det aldri damer som spør meg om jeg vil være med dem hjem? ~*~ For you, my dah'lin! Du hadde blitt med henne og typen hjem altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2008 #2509 Del Skrevet 2. november 2008 Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #2510 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for i går ja Du må bli litt lenger neste gang Mente jeg hadde sett deg et sted før, da har jeg sikkert sett deg på treningssenteret Sporttimene er ikke så farlige som de høres ut som, man bestemmer jo selv hvor mye man gir, den største forskjellen er at de er litt lenger enn activetimene. Jeg var også litt skremt av sporttimene før jeg slengte meg med, og oppdaget at de ikke var så ille som jeg hadde trodd. Blir liksom litt tilbakeholden når jeg ikke kjenner folk, men nå har jeg jo møtt dere, så neste gang er det bare å slå ut håret! Har så smått lekt litt med tanken på sport spinning, siden active spinning faktisk bare er 45 minutter, men jeg holder jo på å dø etter halve timen der uansett, så jeg tror jeg må trene litt mer først! Så du hadde vært på Energy step. Er det bra? Jeg skulle teste det en gang, men da var det vikar, så det ble vanlig step istedet, og da slet jeg litt. Er visst ikke så koordinert som jeg trodde... Liker litt enklere koordinasjon og mer intensitet, ihvertfall på step. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2511 Del Skrevet 2. november 2008 Blir liksom litt tilbakeholden når jeg ikke kjenner folk, men nå har jeg jo møtt dere, så neste gang er det bare å slå ut håret! Har så smått lekt litt med tanken på sport spinning, siden active spinning faktisk bare er 45 minutter, men jeg holder jo på å dø etter halve timen der uansett, så jeg tror jeg må trene litt mer først! Så du hadde vært på Energy step. Er det bra? Jeg skulle teste det en gang, men da var det vikar, så det ble vanlig step istedet, og da slet jeg litt. Er visst ikke så koordinert som jeg trodde... Liker litt enklere koordinasjon og mer intensitet, ihvertfall på step. Skjønner godt at du blir litt mer tilbakeholden når du ikke kjenner folk. Jeg syntes det var kjempeskummelt de første gangene jeg var på treff. Energy step er en av yndlingstimene mine. Det er enkel koordinasjon, og høy intensitet (selvsagt litt opp til deg hvor hardt du tar i). Jeg er veldig glad i timen, og jeg har ikke verdens beste koordinasjon for å si det sånn, men klarer å henge greit med. Synes absolutt du bør hive deg med på timen så lenge det er den faste instruktøren har den. Hun kjører jo også stort sett samme koreografien hver gang, så man lærer seg programmet og det blir lettere å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #2512 Del Skrevet 2. november 2008 Da tror jeg at jeg skal prøve det til uka. Greit å variere litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. november 2008 #2513 Del Skrevet 2. november 2008 Du hadde blitt med henne og typen hjem altså? Er du sikker på at det faktisk var typen hennes :klø: jeg tviler litt på det nemlig. Men nå var jeg litt for opptatt av å ha latteranfall til å faktisk få med meg hva som skjedde etter replikken og ditt forvirrede ansiktsuttrykk før du fikk med deg hva det egentlig var hun spurte om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2008 #2514 Del Skrevet 2. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 2. november 2008 #2515 Del Skrevet 2. november 2008 Det høres ut som det var fart og spenning også etter at jeg dro Takk for en koselig kveld, og gleder meg allerede til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2516 Del Skrevet 2. november 2008 Er du sikker på at det faktisk var typen hennes :klø: jeg tviler litt på det nemlig. Men nå var jeg litt for opptatt av å ha latteranfall til å faktisk få med meg hva som skjedde etter replikken og ditt forvirrede ansiktsuttrykk før du fikk med deg hva det egentlig var hun spurte om Nei, veldig godt mulig at han ikke var typen hennes. Herregud, jeg fatta jo ikke hva dama bablet om. Først ser hun passe småpsycho på meg, og så skal hun ha meg med hjem? Jaja Det høres ut som det var fart og spenning også etter at jeg dro Takk for en koselig kveld, og gleder meg allerede til neste gang. Jada, det var veldig moro Takk for i går, blir veldig koselig å se deg igjen -------------------------------------- Vært og trent nå. Møtte på Purple også på terningssenteret, så ikke bare jeg som kan føle meg flink i dag Det ble 10 min oppvarming på tredemølle, 45 min spinning, 30 min styrke bein og 45 min på tredemølle. Sleit voldsomt med å klare de 45 minuttene på slutten, allerede under spinninga var jeg helt sikker på at jeg kom til å spy. De siste 3 kvarterene på tredemølla var vonde og jeg tok 5 minutter av gangen. Det føles veldig godt nå da. Nå skal jeg kose meg med god middag. Skjærer opp poteter i skiver og har dem i ildfast form sammen med hvitløk, løk, chili, purre, gulrot, tomat og lammelår i skiver. Putter det hele i ovnen og lar det passe seg selv. Godt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. november 2008 #2517 Del Skrevet 2. november 2008 Det hørtes nydelig ut! Mmmmmm. Det blir bare tur på oss i dag, magen min er ikke helt enig i trening i dag. Også må jeg få forberedt jobbting etter sløving på sofaen i hele dag! *skammeseg* Dumt at jeg ikke hadde nr ditt i går, for vi var også ute. Nå skal vi tusle ut. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2518 Del Skrevet 2. november 2008 Det hørtes nydelig ut! Mmmmmm. Det blir bare tur på oss i dag, magen min er ikke helt enig i trening i dag. Også må jeg få forberedt jobbting etter sløving på sofaen i hele dag! *skammeseg* Dumt at jeg ikke hadde nr ditt i går, for vi var også ute. Nå skal vi tusle ut. -misa Tur hørtes også herlig ut, deilig med litt frisk luft og været var jo så nydelig i dag. PM sendt angående nr, om enn litt i seneste laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #2519 Del Skrevet 2. november 2008 Vært og trent nå. Møtte på Purple også på terningssenteret, så ikke bare jeg som kan føle meg flink i dag Det ble 10 min oppvarming på tredemølle, 45 min spinning, 30 min styrke bein og 45 min på tredemølle. Sleit voldsomt med å klare de 45 minuttene på slutten, allerede under spinninga var jeg helt sikker på at jeg kom til å spy. De siste 3 kvarterene på tredemølla var vonde og jeg tok 5 minutter av gangen. Det føles veldig godt nå da. Er meget imponert over treningsiveren din, spesielt etter den heftige kvelden dere hadde i går For meg holdt det med de 45 minuttene på spinning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. november 2008 #2520 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Enigma! Kjempekoselig å endelig treffe deg på lørdag! Du var ikke sånn jeg hadde trodd, men det gjorde ikke noe, for du var mye bedre Og ikke vær redd for at du skravler, det er jo bare kos. Jeg følte meg veldig liten og at alt som kom ut av munnen min var komplett uinteressant, så jeg syntes bare det var bra at noen tok seg av å holde praten (og latteren) igang ;P Dessuten godt å finne noen som deler min elsk for Irish coffee Jeg lar bare meg selv kjøpe det av og til, har nok mage som det er Gleder meg allerede til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg