Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Har ikke spurt nei. Jeg har tenkt på det flere ganger, men glemmer det når jeg er innom. Synes han var veldig flink, også var han veldig søt da. :ler: Skal prøve å huske det neste gang jeg er der, må innom og kjøpe shampo likevel, så kan prøve å huske på å spørre da.

Hvis du får kjøpt den sjampoen en annen plass så sparer du penger. Typen kjøpte en voks der, og den var femti (!) kroner dyrere enn Nikita på Storosenteret. Hadde selv tenkt å kjøpe sjampo og balsam der, men så at de lå 30-40,- kr over andre salonger....

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du får kjøpt den sjampoen en annen plass så sparer du penger. Typen kjøpte en voks der, og den var femti (!) kroner dyrere enn Nikita på Storosenteret. Hadde selv tenkt å kjøpe sjampo og balsam der, men så at de lå 30-40,- kr over andre salonger....

-misa

Hmm, aldri tenkt over at de er dyrere på shampo og balsam, men da bør jeg kanskje sjekke det. Jeg kjøper som regel med meg når jeg er i salongen, er litt lat så gidder ikke gå så mye rundt. Burde egentlig bli flinkere til å handle på lookfantastic, men jeg trenger shampo nuh, og kan ikke vente på lookfantastic akkurat nå.

Savner salongen jeg gikk i der jeg bodde før jeg :( De var ikke dyre, de var råflinke på hår og de hadde billige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hårprodukter er generelt dyre i Norge, så jeg bruker kjøpe når jeg er i Storbritannia, siden de ligger på minst halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Noen har tydeligvis ikke hentet billetter, for jeg fikk billetter på billettservice i dag :danser: Har vært innom ca hvert 15. minutt i dag, og plutselig, rett før lunsj så var det billetter der!!!! :danser:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det en bra helg på dere. :jepp:

Jaaa! :) Konsert i dag, J skal på Halloweenparty på Gotham Nights i morgen, jeg skal på KG-treff... Herlig helg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, nå kan jeg i alle fall være sikker på at all treninga mi funker. Stod og snakket med resepsjonsdamen nå, da en av kollegaene mine kom bort til meg og mente jeg hadde blitt så tynn i det siste. Så da synes det tydeligvis, og det er jo litt hyggelig. Særlig siden jeg tross alt trener mye og lever sånn halvveis på diett for tida. Har følt at det kanskje ikke synes noe særlig, men da gjør det kanskje det likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Godt å lese at all treningen synes! Og husk at det er utrolig bra for innsiden også :jepp: Uff, jeg så akkurat Fab5 og herregud, jeg ble inspirert til å begynne å trene altså! Var sånn spesielle episode hvor de hjalp et ektepar å slanke seg, og endte med å se så jævlig bra ut! Hehe, nei, nå babler jeg fælt her.. Ville egentlig bare ønske deg god helg! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så bra det ordna seg med billettene likevel, snakker om å gå fra den dypeste sorg til den ypperste glede :strix:

Absolutt :) Konserten var helt fantastisk, blir nesten religiøs når de spiller Only for the weak og Come Clarity :strix:

Godt å lese at all treningen synes! Og husk at det er utrolig bra for innsiden også :jepp: Uff, jeg så akkurat Fab5 og herregud, jeg ble inspirert til å begynne å trene altså! Var sånn spesielle episode hvor de hjalp et ektepar å slanke seg, og endte med å se så jævlig bra ut! Hehe, nei, nå babler jeg fælt her.. Ville egentlig bare ønske deg god helg! :):klem:

Ikke dumt å trene nei, man føler seg så mye bedre psykisk også :jepp: God helg!! :klem:

God helg vennen. :klem:

God helg!! :klem: Regner med at det blir bra med kg-treff! :)

Rakk en liten treningsøkt før konserten i dag. 15 min intervaller tredemølle, 25 min styrke mage og armer, 30 min intervaller tredemølle. Håper jeg orker å stå opp i morgen (eh...dag :gjeiper:) for å trene litt før jeg drar og kikker på kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende med kjøkkentitting! :jepp:

Fant ut at det ville bli for travelt i dag, så tar det på mandag i stedet. Det ville ta en time hver vei å bare komme dit. Fra jobb tar det en god del kortere tid.

Vært på trening nå. 15 min intervaller, litt over 45 min styrke armer, rygg og mage, og 30 min intervaller tredemølle til slutt. Må hente pakke på posten i dag og vaske opp litt før jeg stikker på kg-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...