Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

ha.ha. her var det mange festligheter om folk som kjører rundt på snøføret med sommerdekk, ja :filer:

Vel, jeg hadde i hvert fall kommet så langt at jeg hadde lagt dekkene bak i bilen og dermed fikk jeg levert den inn til skifting i dag og tok bussen til skolen og gikk derfra.

Skifte dekk selv, nei, dæ gidd oss ikkje .

Får ellers si meg enig med Regndråpe, Super-Enigma var et godt navn til deg! Blir koselig å ses til lørdag, da!

:fnise: Greit for oss som ikke har bil vet du ;) Blir kjempekoselig å sees på lørdag :jepp: Forhåpentligvis slipper vi å tiltrekke oss alle mulige rare folk denne gangen :ler:

God aften :popcorn: How's life?

God aften :) Livet er veldig lite spennende, men ikke så verst likevel :) Har liksom kommet inn i en vane med jobb, trening og så avslapping foran tv-en med laptopen i fanget. Er det sånn man treffer gutter da? Neeeh, men bryr det meg? Neeeh :riste:

Ferdig med dagens trening som gikk overraskende bra. Jeg har følt meg litt tung og treg i kroppen i dag. Har vært ganske støl etter de siste dagers trening, men treninga i dag hjalp veldig på. Nå skal jeg ikke garantere at jeg ikke er støl i morgen igjen, men akkurat nå føles kroppen lett og jeg har masse energi.

I dag ble det 15 min på AT, 1 t energy step som er en høyintensitets steptime. Veldig enkel koreografi, men da forventes det jo også at man tar i og Åsa, instruktøren er flink til å presse oss, 45 min jobbing på gulv og step, 10 min styrke. Deretter roet jeg ned med en time basic aerobic. Også en veldig enkel time sånn koordinasjonsmessig, og bare 35 min aerobic også avsluttes timen med 15-20 min styrke. Det som er så fint med basic aerobic er jo at man kan jobbe ekstra hardt med kondisjonen, siden man ikke trenger å konsentrere så mye på koordinasjonen.

Lurer fortsatt på om jeg skal reise til Edinburgh eller ikke. Jeg har veldig lyst, men skeptisk til om jeg har råd. Vil så gjerne feire nyttår der, det har vært en drøm i flere år, og nå har jeg jo også en som svært gjerne vil feire nyttår med meg. Så spørs det bare om jeg ikke heller burde spare litt penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en knusekosesmaskeklem!!

Den slo alt av klemmesmileyer på KG, tenk! :ler:

Og du, du er bare råflink! :Nikke:

Endret av Regndråpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttår i Edinburgh er du ikke alene om å drømme om. Men er det ikke vanskelig å finne overnatting da? Trodde det var sånn superpopulært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttår i Edinburgh er du ikke alene om å drømme om. Men er det ikke vanskelig å finne overnatting da? Trodde det var sånn superpopulært?

Det er fortsatt ledig på hostel. De fleste er booket, ja, men jeg har ett jeg har sovet på før hvor de har ledige rom. Hadde jeg ikke visst at det fortsatt var ledige rom, så hadde jeg ikke fortsatt drømt om det for i år ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[..] And I don't need you

And guess what

I'm having more fun

And now that we're done

I'm gonna show you tonight

I'm alright, I'm just fine [..]

Da jeg fortsatt var sammen med J trodde jeg at jeg trengte en kjæreste for å klare meg. Ikke fordi jeg ikke kan fikse ting sjøl, det gjorde jeg jo også da jeg var sammen med J. Jeg er ikke typen som overlater alt praktisk til typen min for å spille hjelpeløs, eller tror han er mye flinkere eller rett og slett er lat. Nei, jeg trodde jeg trengte en person til å dra meg opp når jeg var langt nede.

Jeg trodde jeg trengte noen til å fortelle meg at jeg var søt, pen, smart og flink, fordi hvis jeg ikke fikk høre det ofte nok så ville jeg slutte å tro på meg selv. Jeg som alltid har vært søsteren til, datteren til, eller kjæresten til, hvordan skulle jeg kunne klare meg på egenhånd? Hvem ville vel være interessert i å bli kjent med meg for den jeg er, jeg som bare har vært interessant fordi folk kan snakke med meg om den personen de faktisk kjenner.

Etter 3 år har jeg vel bevist for meg selv at jeg ikke trenger noen der. Ønsker ja, men jeg klarer meg faktisk fint uten også.

Hehe :ler: As long as you're happy! ;)

Jeg vet ikke om jeg er så happy, eller...Jeg har det jo fint, men selvsagt har jeg lyst på en kjæreste. Det er bare det at jeg var ikke så voldsomt happy den gangen jeg gikk inn for å være sosial og var veldig innstilt på å finne meg en kjæreste heller. Da ble jeg jo så nedbrutt hver gang ting ikke gikk som jeg håpet. Det er tross alt bedre å gi litt f... og tenke at det ordner seg når man minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorina
Det er tross alt bedre å gi litt f... og tenke at det ordner seg når man minst venter det.

Enig. Jeg tror det er mer tiltrekkende for en person å møte noen som står støtt på egne ben. Det ville jeg synes, i hvert fall, den dagen jeg møter noen.

Snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en knusekosesmaskeklem!!

Den slo alt av klemmesmileyer på KG, tenk! :ler:

Ikke verst det for en onsdagskveld, eller torsdagsmorgen for den saks skyld :ler::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Nå har jeg mest lyst til å grine.... Vi har rota det til med billetter... Begge har gått ut i fra at den andre har bestilt... :grine: Jeg har ikke tenkt på å spørre ham engang, så gjorde jeg det i dag.... :cry3:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Nå har jeg mest lyst til å grine.... Vi har rota det til med billetter... Begge har gått ut i fra at den andre har bestilt... :grine: Jeg har ikke tenkt på å spørre ham engang, så gjorde jeg det i dag.... :cry3:

Dere også!!?!?!? :sukk:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Ble faktisk ganske imponert over den nye Pink cd'n jeg, veldig morsomt var det at ex'n hennes var med i musikkvideoen til den sangen :)

Så kjipt at dere ikke hadde billetter allikevel. Helt umulig å få tak i nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk ganske imponert over den nye Pink cd'n jeg, veldig morsomt var det at ex'n hennes var med i musikkvideoen til den sangen :)

Så kjipt at dere ikke hadde billetter allikevel. Helt umulig å få tak i nå?

:klem:

Ja, de har vært utsolgt i lange tider. Fryktelig trist så klart, men sånt skjer. Ingen vits å dvele for mye ved det, da blir alt bare verre.

----------------------------------------------------

Vært på trening, 25 min intervaller tredemølle, 10 min sykkel og 75 min extreme spinningtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig at vi alle klarte å rote med billetter, altså! :sukk:

Visste du forresten at A. har sluttet som frisør hos Studio Alf i Grensen?? Åååååå, jeg som skulle klippe meg i går! De har også satt opp prisen fra kr 550,- til kr 595,-, så da orket jeg ikke bestille time i det hele tatt. For en pervers prisøkning på få måneder, jeg var jo der i sommer jo! :frustrert:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at vi alle klarte å rote med billetter, altså! :sukk:

Visste du forresten at A. har sluttet som frisør hos Studio Alf i Grensen?? Åååååå, jeg som skulle klippe meg i går! De har også satt opp prisen fra kr 550,- til kr 595,-, så da orket jeg ikke bestille time i det hele tatt. For en pervers prisøkning på få måneder, jeg var jo der i sommer jo! :frustrert:

-misa

Ja, har fått med meg det :( Han var jo min faste frisør fram til juli/august. De hadde gått opp ganske kraftig i pris på striping også, så jeg er ikke helt sikker på om jeg kommer til å fortsette der. Samtidig så vet jeg ikke om så mange av de andre salongene er så mye billigere. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte ikke om han hadde begynt en annen plass? Jeg skulle gjort det i går, men glemte det da jeg hadde de på tlf...

-misa

Har ikke spurt nei. Jeg har tenkt på det flere ganger, men glemmer det når jeg er innom. Synes han var veldig flink, også var han veldig søt da. :ler: Skal prøve å huske det neste gang jeg er der, må innom og kjøpe shampo likevel, så kan prøve å huske på å spørre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...