Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Vet du, det der ville jeg sendt kontaktpersonen din i en mail. :Nikke:

-misa

Skulle gjerne, men veit ikke om jeg tør ;)

Aaaah! Her leser jeg om super-Enigma som elsker å lage mat og trene! Hjelpes, jeg tror jeg må skjerpe meg litt! :ler:

Beundrer deg jeg også altså! Virkelig! :klem:

Kult med In Flames konsert på fredag da! :skya:

Hei! :klem: Jeg må jo være flink til noe ;) Jeg er håpløs når det gjelder det meste annet i huset osv.

Konsert blir helt topp. Jeg har hatt lyst til å gå på konsert med dem i årevis, men aldri hatt sjansen. Så det er en drøm som går i oppfyllelse og jeg gleder meg :hoppe:

-------------------------

Ferdig med dagens treningsøkt. Gårsdagens trening satt godt i beina, men det ble nå 25 min sykkel, 15 min på AT og 90 min spinning. Klarer ikke la være å dra på skikkelig i den timen på tirsdager heller, det er en av de klart beste timene. Digger musikken også, hvem klarer vel å daffe til Poison, Master of Puppets og Whisky in the jar? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så heldig du er som har så kul musikk til spinningen!! :sur:

der hvor jeg går er det bare sånn gørr techno-trance-ting.. er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør. Tiddelibom!

Det er det det gjør, tiddelibom! :plystre:

Det er man jo selvfølgelig kjempeglad for! Hva er vel bedre enn å komme ut en tidlig oktobermorgen og finne ut at det laver ned? :gjeiper:

så heldig du er som har så kul musikk til spinningen!! :sur:

der hvor jeg går er det bare sånn gørr techno-trance-ting.. er så kjedelig.

Nå er det den spesielle timen som har så bra musikk da. De andre har fra grei nok til ordentlig ræva musikk. Heldigvis er det lite hardcore trance det går i, men pop, trance, techno, elektronika, dance og litt rock er vel de vanligste innslagene. Så har du Dawson da, som på fredagene spiller bare afrikansk trommemusikk. Jeg har ikke noe i mot den musikken, i små mengder, og kanskje ikke bare det når man er på spinningtime.... Den timen har jeg helt gitt opp. Fredag ettermiddag er jeg sliten i huet, i tillegg til at jeg ikke akkurat blir inspirert av så ensformig musikk. Derfor har jeg kuttet ut de timene. Har hørt flere som murrer over valget hans av musikk.

Jeg hadde egentlig tenkt å være enda tidligere på jobb i dag, men så tidlig på morgenen bruker jeg visst ekstra lang tid, så da ble det halv åtte i stedet for sju. Jeg må ta igjen for den timen jeg gikk tidligere på fredag, og for den timen jeg går tidligere fredag denne uka. Dermed blir det tidlig på'n i morgen og på fredag også.

Kroppen er en smule vond i dag også, er skikkelig støl på baksiden av låra, og rumpa. Det kan jo bli festlig når jeg skal trene step i dag :fnise: Håper bare jeg orker aerobictimen etterpå også. Jeg trenger litt koordinasjonstrening, og basic aerobic er en fin time å få inn det på.

I dag får jeg vel endelig lys på kjøkkenet mitt også, etter å ha vært uten i flere uker, siden håndverkerne satte opp taket mitt. Skal hjem rundt lunsjtider og ha hjemmekontor ut dagen. Det blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du kan jo faktisk sangen du, jeg gjorde et patetisk forsøk i dagboka mi, men fant ut at jeg ikke husket den så godt :fnise:

Ikke akkurat snø man ønsker seg på en oktober morgen nei, spesielt ikke i Oslo, for det blir det bare kluss av. Noen som vil vedde på hvor mange biler som har kjørt av veien i Oslo i løpet av morningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil vedde på hvor mange biler som har kjørt av veien i Oslo i løpet av morningen?

Det er en del foreløpig :ler: Uff, det er stygt å le, men jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forberede seg til vinteren. Dette skjer jo hvert eneste år, vi bor i Norge, vi vet det kommer snø.

God morgen! :kaffekopp:

God morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Det er en del foreløpig :ler: Uff, det er stygt å le, men jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forberede seg til vinteren. Dette skjer jo hvert eneste år, vi bor i Norge, vi vet det kommer snø.

Jeg ler like godt hvert år jeg, for det ser ut til å komme som julekvelden på kjerringa _hver_ gang. Læringseffekt finnes ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg finner det helt utrolig at folk ikke er forberedt på snø ja, spesielt siden det plutselig ble ganske kaldt for et par dager siden.

:opplyser: Kaldt + nedbør = snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det helt utrolig at folk ikke er forberedt på snø ja, spesielt siden det plutselig ble ganske kaldt for et par dager siden.

:opplyser: Kaldt + nedbør = snø!

Det har jo vært meldt snø så lenge også. En ting er jo om man ikke har hatt tid til å skifte til vinterdekk, men å da faktisk ta bilen likevel? En kollega av meg tok banen i dag, fordi han ikke hadde hatt tid til å skifte til vinterdekk enda, men de so mer så dumme at de tar sjansen på å kjøre? Nei... Men nå er jo vi godt over gjennomsnittet smarte også da :fnise: Så det er jo ikke så rart at ikke alle er like smarte som oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg også undres like mye hvert år. Hvordan klarer de det, egentlig? Hallo? Norge! Snø! *riste litt oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg også undres like mye hvert år. Hvordan klarer de det, egentlig? Hallo? Norge! Snø! *riste litt oppgitt på hodet*

Ikke sant! Nå har det jo også vært meldt at det ville komme snø i dag og i dagene framover, jeg så da det på yr.no i helga. Da bør folk klare å tenke at kanskje det kunne være lurt å skifte til vinterdekk for sikkerhetsskyld? Dersom de da ikke har skiftet og de ser at det snør/har snødd så burde de da også skjønne at det kunne være lurt å ta seg til jobb på annen måte? Men nå var det stor kø hos Oslo Taxi i morges også da, så en del var tydeligvis smarte nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også ha snø!! :sur:

her bare er det regn her. ikke nå da, men hvis det kommer nedbør blir det bare regn og ikke snø.

håper du får en finfin dag med lys på kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg vil også ha snø!! :sur:

her bare er det regn her. ikke nå da, men hvis det kommer nedbør blir det bare regn og ikke snø.

håper du får en finfin dag med lys på kjøkkenet :)

Lys på kjøkkenet er veldig bra :Nikke: Greit å kunne se maten når man lager den :fnise: Snøen smelter jo bare igjen da, så det blir slapsete, vått og glatt. Men det så jo ganske koselig ut en times tid i morges.

Her begynte det akkurat å snø... igjen. Så mye for det finværet.

Det er snart november, glem finværet i et par måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Men det var finvær tidligere idag!!! *furte* Sola skinte fra knallblå himmel og det var skikkelig idyllisk. Nå er det grått og mørkt og kjiiiipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha.ha. her var det mange festligheter om folk som kjører rundt på snøføret med sommerdekk, ja :filer:

Vel, jeg hadde i hvert fall kommet så langt at jeg hadde lagt dekkene bak i bilen og dermed fikk jeg levert den inn til skifting i dag og tok bussen til skolen og gikk derfra.

Skifte dekk selv, nei, dæ gidd oss ikkje .

Får ellers si meg enig med Regndråpe, Super-Enigma var et godt navn til deg! Blir koselig å ses til lørdag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...