Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei nå er det lenge siden jeg har skrevet her hos deg!

beklager :rolleyes:

hvordan kjøkken planlegger du, skal du ha kjøkkenøy? :hoppe:

mitt drømmekjøkken ser ut som kjøkkenet i the OC :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom for å takke Grafica for frisørtips. Ja, kanskje man skulle bla opp og bruke Eva & Adam.

Noe spennende som skjer denne uka da, Enigma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå er det lenge siden jeg har skrevet her hos deg!

beklager :rolleyes:

hvordan kjøkken planlegger du, skal du ha kjøkkenøy? :hoppe:

mitt drømmekjøkken ser ut som kjøkkenet i the OC :ler:

Hei mio :klem: Skal nok ikke ha kjøkkenøy, tror det vil bli litt trangt på mitt kjøkken. Synes det er en veldig fin løsning, så må måle litt. Kanskje jeg klarer å få inn en. Litt usikker på hvordan jeg skal ha kjøkkenet enda, må få litt hjelp til å tegne og planlegge litt. Vet så mye som at jeg har lyst på en mørk innredning, kremfargede eller hvite langvegger og kortveggene i en litt dyp rødfarge.

Noe spennende som skjer denne uka da, Enigma?

Jeg skal på In Flames-konsert på fredag, med J og sannsynligvis Misa og typen hennes. Også er det jo treffet på lørdag :) Ellers er det bare samme gamle, trening og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøkkenet hørtes lækkert ut! :)

skal du gjøre det selv? male ogsånn liksom :)

jeg har lyst å male kjøkkenet her.. eller dvs. kjøkkenkroken. kjøkkenet her består av en to meter lang benk med vask, et lite kjøleskap under og selvfølgelig under + overskap. og så en komfyr i enden. liiiiteee. her er det hvertfall ingen plass til en kjøkkenøy :fnise:

men skapdørene er sånn glatte, så jeg lurer på om det kanskje ikke går an å male de.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Om de er glossy, kan de ikke males, nei. Ikke med vanlig maling. Kan hende spraylakkering går.

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøkkenet hørtes lækkert ut! :)

skal du gjøre det selv? male ogsånn liksom :)

jeg har lyst å male kjøkkenet her.. eller dvs. kjøkkenkroken. kjøkkenet her består av en to meter lang benk med vask, et lite kjøleskap under og selvfølgelig under + overskap. og så en komfyr i enden. liiiiteee. her er det hvertfall ingen plass til en kjøkkenøy :fnise:

men skapdørene er sånn glatte, så jeg lurer på om det kanskje ikke går an å male de.. :klø:

Kommer ikke til å male selv nei. Søsteren min prøvde, men malinga vil ikke sitte. Det er murvegger nemlig, så det er ikke bare, bare. En venn av moren min har jobbet en del som maler og generell handyman, så han tar seg av det meste. Kan jo hende jeg må hjelpe til litt da, men det er han som blir "sjefen" og den som kommer til å gjøre mesteparten. Gleder meg veldig til å få ordnet det, er drittlei det stygge, upraktiske kjøkkenet mitt.

Ellers ble treninga i dag minst ti ganger så tøff som jeg hadde planlagt :gjeiper: En av instruktørene som har extreme styrke overtalte meg til å bli med. Det vil si 70 min med sirkeltrening, og instruktører som går rundt og pusher deg. Deretter gikk jeg på spinninga som planlagt. Var en smule sliten etterpå, men tror jeg skal prøve å ta begge deler framover. Det er ei anna jente som gjør det, så da kan jo ikke jeg være dårligere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, kjøkkenet du vil ha hørtes utrolig fint ut :) Noen er virkelig flinke på innredning, du er heldig som har den egenskapen :) Selv er jeg en katastrofe..

Og den treningen din.. :pls: jeg bøyer meg i støvet ;) Kan ikke du sende over litt av den treningsgleden din? Da hadde jeg blitt så glad! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, kjøkkenet du vil ha hørtes utrolig fint ut :) Noen er virkelig flinke på innredning, du er heldig som har den egenskapen :) Selv er jeg en katastrofe..

Og den treningen din.. :pls: jeg bøyer meg i støvet ;) Kan ikke du sende over litt av den treningsgleden din? Da hadde jeg blitt så glad! :fnise:

*sender over treningsglede til Bianca* Håper kjøkkenet blir fint, jeg elsker å lage mat, men sånn det er nå så er det ikke spesielt glad i å lage mat. Er litt redd for at kjøkkenet skal bli mørkt med mørkt interiør, men har fått litt tips om at skap i frostet glass med spotter inni vil bryte opp det mørke. Jeg har nemlig bare 1 vindu, og selv om det er ganske høyt, så er ikke kjøkkenet i seg selv veldig lyst. Heldigvis er det høyt under taket også, så jeg kan tillate meg en del mørkere interiør. Jeg vil jo heller ikke ha skapene så høyt oppover veggen ettersom jeg ikke er spesielt høy selv, og med lys farger på langveggene da blir helhetsinntrykket lysere. Veggene er jo også rød nå, og det virker ikke egentlig fryktelig lite, så satser på at det blir bra.

du har virkelig et misunnelsesverdig trenings-pågangsmot altså! :trene:

føler du at du kommer noen vei da?

Jada, jeg blir i stadig bedre form, og merker at jeg blir sterkere også. Var jo så sterk mens jeg hadde PT, men det har gått littegrann nedover igjen siden det :) Smalere og strammere har jeg også blitt, selv om det går veldig sakte med kiloene. Skal satse litt ekstra på kondisjonstrening de neste to ukene, håper at det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mail angående jobben, de beklaget at det hadde tatt lang tid, og de kan fortsatt ikke si noe om jeg kommer videre til 2.gangs intervju eller ikke. Dette er fordi de fortsatt er usikre på hvor mye de ønsker å legge vekt på erfaring, og jeg vil bli vurdert opp mot andre kandidater som de har inne. Så da må jeg fortsatt belage meg på å vente en liten stund til før jeg får vite noe. Litt synd, men jeg har i det minste fått en tilbakemelding, og slipper å gå og lure på hvorfor jeg ikke har hørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

det var jo fint du fikk svar hvertfall da.. men synd at du ikke fikk noe mer konkret. er så spennende det der syns jeg!

hver gang jeg titter inn i boken din håper jeg at du har skrevet noe nytt om det :fnise:

:kaffekopp: god morgen forresten. eller god formiddag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rolleyes:

det var jo fint du fikk svar hvertfall da.. men synd at du ikke fikk noe mer konkret. er så spennende det der syns jeg!

hver gang jeg titter inn i boken din håper jeg at du har skrevet noe nytt om det :fnise:

:kaffekopp: god morgen forresten. eller god formiddag :gjeiper:

Ja, veldig synd at de ikke har bestemt noe. Men det er tross alt bedre å få vite at de ikke har bestemt seg enn å få nei ;) Er veldig spent nå, håper de bestemmer seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være en pine å vente på svar! Hvis det hadde vært meg så hadde jeg nok ikke tenkt på annet dag og natt. ;)

Ser forresten dårlig ut for fredagen. Vi forsøker å få tak i billetter, men det er feks uaktuelt å betale 800,- per stykk, som en idiot skulle ha på Finn.no.... Åååååå dette er så irriterende! :sukk:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være en pine å vente på svar! Hvis det hadde vært meg så hadde jeg nok ikke tenkt på annet dag og natt. ;)

Ser forresten dårlig ut for fredagen. Vi forsøker å få tak i billetter, men det er feks uaktuelt å betale 800,- per stykk, som en idiot skulle ha på Finn.no.... Åååååå dette er så irriterende! :sukk:

-misa

Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, jeg har jo også nok å gjøre i forhold til jobben jeg har nå, men selvfølgelig er jeg spent :Nikke: Jeg vil jo gjerne gå videre. Kommer nok til å tenke mer på det nå som jeg har fått et svar, ettersom jeg nå nesten regnet med at jeg ikke var aktuell likevel.

Veldig leit at det ble tull med billettene. Hadde vært veldig gøy om dere ble med. Krysser fingrene for at det ordner seg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

Så kjedelig å gå sånn og vente på svar. Man tenker jo ikke på annet mens man går der og venter ;)Husker hvor irriterende det var etter at jeg hadde vært på intervju og ventet på tilbakemelding. Hørte aldri noe, så til slutt ringte jeg opp selv og lurte på hva ståa var. Da var svaret at de ikke hadde midler til å ansette noen likevel, men det hadde de holdt seg for gode til å ringe og opplyse om, sløvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vært mye mer spent og nervøs dersom jeg ikke hadde en jobb jeg trives i. Det er også på en måte forståelig at noen av dem er skeptiske til om jeg bør få den typen jobb. Jeg har jo ikke erfaringen noen av dem tydeligvis mener er nødvendig. Men jeg er jo litt enig i at de kanskje burde avklart dette med erfaring og krav litt tidligere. Så hadde jeg sluppet å gå og vente og ikke vite nå. Ser jo heller ikke helt hvorfor de da ikke kan kalle meg inn til intervju nr 2, der disse skeptikerne er med, og får et inntrykk av meg. Det må da være lettere å ta en beslutning etter å ha møtt meg, enn på grunnlag av et intervju foretatt av en som åpenbart er positiv til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo heller ikke helt hvorfor de da ikke kan kalle meg inn til intervju nr 2, der disse skeptikerne er med, og får et inntrykk av meg. Det må da være lettere å ta en beslutning etter å ha møtt meg, enn på grunnlag av et intervju foretatt av en som åpenbart er positiv til meg?

Vet du, det der ville jeg sendt kontaktpersonen din i en mail. :Nikke:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah! Her leser jeg om super-Enigma som elsker å lage mat og trene! Hjelpes, jeg tror jeg må skjerpe meg litt! :ler:

Beundrer deg jeg også altså! Virkelig! :klem:

Kult med In Flames konsert på fredag da! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...