Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man føler seg ofte friskere hjemme enn når man kommer på jobb. Så jeg forstår at du ble sliten etter en arbeidsdag. Du får ta vare på deg selv, da.

Gjest GossipGirl
Skrevet
Kjip kveld i kveld. Har en liten nedtur. Sikkert mest fordi jeg er syk, er så sliten og burde vært i seng, men også litt fordi jeg føler at vennene mine ikke stiller opp for meg. Sikkert bare en forbigående greie. Kanskje bursdagen min blir ok uansett, selv om det akkurat nå ser ut som om nesten ingen av vennene mine kommer.....

Leit å høre at du også har en kjip kveld... Angående venninner og bursdag så opplever jeg det samme for tiden. Jeg skal feire på forhånd om to uker, men de fleste er opptatte... Alle har tilbudt seg å møtes andre dager istedet da, men det blir liksom ikke like kult.

*sender over en god klem*

Gjest Ansjoni
Skrevet
Kjip kveld i kveld. Har en liten nedtur. Sikkert mest fordi jeg er syk, er så sliten og burde vært i seng, men også litt fordi jeg føler at vennene mine ikke stiller opp for meg. Sikkert bare en forbigående greie. Kanskje bursdagen min blir ok uansett, selv om det akkurat nå ser ut som om nesten ingen av vennene mine kommer.....

Sånt er så kjipt å oppleve. Og det er ikke bare du som har det slik med venner og bursdag altså. Har sett det et par ganger selv, inviterer mange, men det er også mange som ikke kommer. Mens når noen andre finner på noe, da er de der med en gang. Ikke så morsomt akkurat. Men det er jo gjerne de samme folka hver gang, og det er flere veninner som opplever det samme, så bare meg kan det ikke være.

Uansett, bursdag er jo bra, og det er tross alt kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på.Ikke lenge til det blir bursdagssang på deg:) Hva er planene for dagen foressten?

Skrevet
Sånt er så kjipt å oppleve. Og det er ikke bare du som har det slik med venner og bursdag altså. Har sett det et par ganger selv, inviterer mange, men det er også mange som ikke kommer. Mens når noen andre finner på noe, da er de der med en gang. Ikke så morsomt akkurat. Men det er jo gjerne de samme folka hver gang, og det er flere veninner som opplever det samme, så bare meg kan det ikke være.

Uansett, bursdag er jo bra, og det er tross alt kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på.Ikke lenge til det blir bursdagssang på deg:) Hva er planene for dagen foressten?

Planene er, eller var å stikke ut på restaurant å spise, og så enten stikke på en rolig pub eller hjem til meg etterpå. Veldig mange av vennene mine er ikke så glad i å feste, og akkurat på bursdagen min har jeg mer lyst til å kose meg sammen med vennene mine i stedet for å fly rundt ute på byen. Nå vet jeg ikke om det blir noe av. Egentlig overreagerer jeg sikkert, de har sagt kanskje, men de vet ikke helt enda. Det er fortsatt godt mulig at de kommer. Tipper noen av dem ser an hva andre svarer. Jeg gjorde en liten tabbe tror jeg og inviterte to eller tre som ikke går så godt sammen kanskje. Jeg har for lengst gitt opp å følge med på intrigene. Får ta en skikkelig prat med dem og ikke minst, gi dem en tidsfrist for når de må svare.

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Åå, vennen, så trist å lese. Jeg kan tenke meg hvordan du har det. Jeg håper det ordner seg og at noen ønsker å komme. Hvis ikke; da foreslår jeg at du inviterer dagbok- gjestene dine ;). Jeg kommer med bursdagskake og gave! :-D

Jeg har faktisk aldri hørt om Real food by Zenzi, men googlet det da jeg så hva du skrev. Fant ut at to stykker ligger ganske nærme der jeg bor også :). Har du noe å anbefale på menyen?

Håper formen din er bedre. :klemmer:

Skrevet (endret)

Takk for søte hilsner, jenter. Det hjelper utrolig masse på humøret :) Kanskje det er det jeg skulle gjøre, invitere til skikkelig KG-party i stedet, så kan vennene mine bare ha det så godt ;)

Humøret og formen er bedre i dag. Det hjalp med litt søvn, jeg sov en hel time lenger i morges og utnyttet flexitiden min til fulle. Jeg må uansett være lenger på jobb i dag, vi skal ha en demonstrasjon av et nytt verktøy vi vurderer å kjøpe så jeg mister ingen timer.

Gruer meg litt til treffet i morgen, litt skummelt å skulle treffe folk herfra. Ikke kjenner jeg så godt til de brukerne som skal komme heller...Jeg er ikke så glad i å treffe nye folk når jeg ikke har med meg noen jeg er trygg på. Nå er sikkert ikke brukerne her så fryktelig skumle egentlig, men litt nervøs er jeg likevel.

Jeg burde komme meg ut og shoppe denne helgen også. Jeg skal nemlig på bransje/releaseparty neste uke, kunne trenge noe kult å ha på meg da. En stilig, pyntet topp eller noe sånt hadde vært fint. Tror jeg skal ta meg en tur ned i sentrum på lørdag. Droppe treninga helt denne uka og bli helt frisk før jeg tar en skikkelig treningsuke neste uke.

Ada Blûe: Jeg liker veldig godt laks & søtpotet og kylling & bulgur fra wrapsmenyen, deres, kytlling & bulgur, kylling &parma og asiatisk laks fra salatmenyen og kokossuppe, fransk kyllingsuppe og hønsesuppe fra suppemenyen. Gryterettene har jeg ikke smakt enda, men de står øverst på lista over det neste jeg må prøve :) Veldig greit å stikke innom der for å få litt frokost også når man har det travelt. Yoghurt med müsli og skogsbæryoghurten deres er smaker skikkelig godt. Det er så greit å få sunn mat på en lettvint måte, det er ikke alltid jeg orker å lage maten selv, men samtidig har jeg ikke lyst på typisk take away-mat.

Endret av *Enigma*
Gjest Ansjoni
Skrevet
Takk for søte hilsner, jenter. Det hjelper utrolig masse på humøret :) Kanskje det er det jeg skulle gjøre, invitere til skikkelig KG-party i stedet, så kan vennene mine bare ha det så godt ;)

Gruer meg litt til treffet i morgen, litt skummelt å skulle treffe folk herfra. Ikke kjenner jeg så godt til de brukerne som skal komme heller...Jeg er ikke så glad i å treffe nye folk når jeg ikke har med meg noen jeg er trygg på. Nå er sikkert ikke brukerne her så fryktelig skumle egentlig, men litt nervøs er jeg likevel.

KG-party?! Jeg er med! Så skal vi vise dem hvordan det egentlig skal være :skaal:

Lykke til på treffet i morra, det går helt sikkert bra! Selv om det virker skummelt i utgangspunktet så blir jo sånne ting nesten uten unntak en positiv opplevelse :)

Du får kose deg litt ekstra for meg også, så skal jeg absolutt ta det igjen neste gang :)

Gjest GossipGirl
Skrevet
Kanskje det er det jeg skulle gjøre, invitere til skikkelig KG-party i stedet, så kan vennene mine bare ha det så godt ;)

I'll be there. Så kan mine også ha det så godt. :ler:

Godt å høre at formen og humøret er bedre forresten. Når jeg er deppa, synes jeg faktisk kveldene er de verste. Vet ikke om du har det sånn, men da kan jeg ligge i timesvis å gruble uten å få sove...

Også må du ha masse lykke til på treffet i morgen. Håper det blir en kjempesuksess, du må oppdatere oss. :klemmer:

Skrevet

Jeg hadde også kommet på KGbursdag for Enigma :banantroll:

Kjipt å ha sånn dager Enigma. Men bra du føler deg litt bedre.

Jeg kjenner ofte på det i forhold til familien, ofte føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å være barnevakt, hushjelp, hundepasser, osv..Og jeg setter ofte mine egne planer til side for de rundt meg. Selv er terskelen min veldig høy for å be om noen om hjelp. Og når jeg først gjør det, er krise. Da er det kjipt å få nei ("jeg skulle gjerne gjort det men skal ta en soltime nå, eller hadde tenkt til å se film...."), da blir jeg skikkelig lei meg.

Min bursdag skal i allefall ikke feires i år, da har jeg tenkt til å rømme landet og skru av telefonen. Jeg nærmer meg det grusomme runde tallet.

En sang til deg :digge:

Stooor klem

Skrevet

:troest:

Jeg kommer om jeg får lov.... :skaal::roser:

Hvem skal du treffe? Jeg har truffet flere fra KG og det er bare helt supert! Om en drøy uke skal vi ha nok et treff, hjemme hos hun ene :)

Skrevet
I'll be there. Så kan mine også ha det så godt. :ler:

Godt å høre at formen og humøret er bedre forresten. Når jeg er deppa, synes jeg faktisk kveldene er de verste. Vet ikke om du har det sånn, men da kan jeg ligge i timesvis å gruble uten å få sove...

Også må du ha masse lykke til på treffet i morgen. Håper det blir en kjempesuksess, du må oppdatere oss. :klemmer:

Jupp, kveldene er helt klart det verste. Jeg blir sittende foran pc-en og tv-en til det blir så sent og jeg blir så trøtt at jeg tror jeg bare må slukne, men blir fortsatt liggende og gruble i senga uten å få sove. Når jeg er i det humøret drar jeg ofte fram gamle ting også. Treffet blir sikkert koselig det, jeg bare er litt redd for nye mennesker :) Skal komme med oppdatering i kveld.

Jeg hadde også kommet på KGbursdag for Enigma :banantroll:

Kjipt å ha sånn dager Enigma. Men bra du føler deg litt bedre.

Jeg kjenner ofte på det i forhold til familien, ofte føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å være barnevakt, hushjelp, hundepasser, osv..Og jeg setter ofte mine egne planer til side for de rundt meg. Selv er terskelen min veldig høy for å be om noen om hjelp. Og når jeg først gjør det, er krise. Da er det kjipt å få nei ("jeg skulle gjerne gjort det men skal ta en soltime nå, eller hadde tenkt til å se film...."), da blir jeg skikkelig lei meg.

Min bursdag skal i allefall ikke feires i år, da har jeg tenkt til å rømme landet og skru av telefonen. Jeg nærmer meg det grusomme runde tallet.

En sang til deg :digge:

Stooor klem

Wow, nydelig sang! Det grusomme, runde tallet er vel ingen alder? Du virker yngre (positivt ment, ikke som at du er umoden ;) ) og man er ikke eldre enn man føler seg er man vel? Men kanskje greit å stikke av fra pepperbøsser og lignende? Jeg kan ofte føle at jeg stiller opp litt vel mye for venner og familie uten å få så mye igjen. Det er så lite som skal til noen ganger før de sier nei. Heldigvis vet jeg at familien min er der når jeg virkelig, virkelig trenger dem, og faren min er helt topp. Han kan jeg alltid komme til når jeg har problemer.

:troest:

Jeg kommer om jeg får lov.... :skaal::roser:

Hvem skal du treffe? Jeg har truffet flere fra KG og det er bare helt supert! Om en drøy uke skal vi ha nok et treff, hjemme hos hun ene :)

Hehe, på kg-bursdagsparty kan alle få komme, the more the merrier :) Jeg skal på Oslo-treff så det blir vel eh, Pax, Liv og en del til? Har ikke helt oversikten for å være helt ærlig. Forhåpentligvis har jeg det etter i dag.

Nå har jeg nettopp stått en halvtime og bare skravlet med kollegaen min. Det er sånne ting som gjør meg glad om dagen. Gode samtaler med hyggelige kollegaer. Jeg kommer til å savne han mens han er ute i pappaperm. Han er den som hilser meg blidt hver eneste morgen, han skravler med meg og får meg til å føle at jeg hører til her.

Heldigvis er det fredag i dag. Jeg er rimelig sliten i dag, formen er ikke helt på topp enda, selv om jeg er mye bedre og jeg skal på treff i dag, innflyttingsfest i morgen, lurer virkelig på hvordan formen er på søndag. Vel, vel, den tid, den sorg. Jeg skal jo ingenting på søndag likevel. Nå er bare utfordringen å ikke sende fyllemelding til D verken i kveld eller i morgen. Jeg skal heller ikke havne på fylla i det hele tatt i dag, absolutt ikke. Jeg må jo være frisk og opplagt til festen i morgen.

Må innom polet i dag og kjøpe vin. En flaske som skal være bursdagsgave til en kompis jeg var i bursdagsselskap for i januar, men da var vi ute på byen, og jeg kunne ikke ta med bursdagsgave da, og etter det har jeg jo ikke sett snurten av ham. To flasker skal jeg ha selv til festen i morgen, den begynner forholdsvis tidlig mellom kl 18 og 19 og da holder det ikke bare med en flaske. To er kanskje litt i meste laget, men jeg får vel omsetning på dem om jeg ikke orker alt selv tenker jeg. Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe vin eller noe annet i innflyttingsgave. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe vin, fordi jeg vet ikke helt hva de drikker. Tror jeg må finne noe annet.

I morgen skal jeg forsøke å slappe av og kanskje ta litt sol, eksemet mitt har blomstret opp igjen, og da er sol det eneste som hjelper skikkelig. Det kommer alltid på vinteren når jeg ikke har fått sol på kroppen på en stund. Dessuten har sol en tendens til å virke positivt inn på humøret mitt. Så littegrann en gang i blant kan jeg jo unne meg, jeg kommer ikke til å bli knallbrun likevel med den mengden sol jeg unner meg gjennom vinteren.

Jeg hadde egentlig tenkt å shoppe litt i morgen, jeg trenger jo ny topp til bransjefest, men tror jeg utsetter det til neste uke, eller over neste helg. Jeg orker ikke tanken på å se meg selv i speilet akkurat nå, etter en uke uten trening og med litt ekstra kos siden jeg har syntes synd på meg selv. En og en halv uke med knallhard trening og forholdsvis strengt kostholdsregime bør gjøre meg i litt bedre stand til å finne noe kledelig. Bursdagen min blir selvsagt unntatt fra kostholdsregimet, men ikke fra treningen. Jeg elsker å trene, så å bruke et par timer på trening og kanskje badstue på bursdagen min har jeg ingen som helst problemer med.

Jeg regner med at dagen i dag blir ganske behagelig. Jeg skal sette opp utstyr for en nyansatt som kommer på mandag, i tillegg har jeg 2 stk harddisker og en laptop som skal ferdigstilles. Dvs. installeres og gjøres klar, de to harddiskene skal sendes til utekontorene, og jeg håper inderlig at selgeren som skal ha den ene av dem enten er teknisk anlagt eller kan få hjelp til å montere den. Installasjon er relativt greit og jeg har kommet et stykke på vei på alle 3 installasjonene, så det blir nok lite stress i dag heldigvis. *bank i bordet* Farlig å si sånne ting ;)

Skrevet
Wow, nydelig sang! Det grusomme, runde tallet er vel ingen alder? Du virker yngre (positivt ment, ikke som at du er umoden ;) ) og man er ikke eldre enn man føler seg er man vel? Men kanskje greit å stikke av fra pepperbøsser og lignende? Jeg kan ofte føle at jeg stiller opp litt vel mye for venner og familie uten å få så mye igjen. Det er så lite som skal til noen ganger før de sier nei. Heldigvis vet jeg at familien min er der når jeg virkelig, virkelig trenger dem, og faren min er helt topp. Han kan jeg alltid komme til når jeg har problemer.

Så bra du like sangen, jeg er veldig glad i den. Kamelot her mye bra. Jo, 30 tallet er forferdelig. Mamma var ung når hun fikk meg, så jeg husker hennes 30 års dag kjempegodt. Og at jeg Syntes hun var eldgammel. Nå er jeg der snart selv.

Men du har rett i at jeg virker yngre, føler meg yngre også. Men ikke umoden. så det kan virke som du "har tatt meg på kornet her inne". Får ofte høre at jeg ser ung ut også, men har en teori på det.....jeg er ganske rund....og det glatter ut i huden i ansiktet så jeg ikke får noen rynker. :fnise:

Jeg er glad i familien min, og trives med de...men når alt kommer til stykket er jeg aldri sikker på om de stiller opp. Det er nok min skyld også. Jeg har alltid klart meg bra, vært flink til alt og skjult at jeg er sårbar. Har på en måte aldri tydd til de hvis noe har vært vanskelig. Så når jeg spør om noe nå, er det akkurat som det skulle vært en ukjent nabo som spør om noe....

Ta en :ol: for meg på KG treff :danser:

Skrevet
Så bra du like sangen, jeg er veldig glad i den. Kamelot her mye bra. Jo, 30 tallet er forferdelig. Mamma var ung når hun fikk meg, så jeg husker hennes 30 års dag kjempegodt. Og at jeg Syntes hun var eldgammel. Nå er jeg der snart selv.

Men du har rett i at jeg virker yngre, føler meg yngre også. Men ikke umoden. så det kan virke som du "har tatt meg på kornet her inne". Får ofte høre at jeg ser ung ut også, men har en teori på det.....jeg er ganske rund....og det glatter ut i huden i ansiktet så jeg ikke får noen rynker. :fnise:

Jeg er glad i familien min, og trives med de...men når alt kommer til stykket er jeg aldri sikker på om de stiller opp. Det er nok min skyld også. Jeg har alltid klart meg bra, vært flink til alt og skjult at jeg er sårbar. Har på en måte aldri tydd til de hvis noe har vært vanskelig. Så når jeg spør om noe nå, er det akkurat som det skulle vært en ukjent nabo som spør om noe....

Ta en :ol: for meg på KG treff :danser:

Jeg var heller ikke noe flink til å be om hjelp da jeg var liten. Jeg klarte meg jo alltid selv, var den fornuftige som alltid ordnet opp, den veslevoksne som alltid hadde noe fornuftig å si til de voksne. Etter at jeg ble "voksen" har de etterhvert skjønt at ting ikke er så enkelt. Jeg kom veldig nær faren min etter at foreldrene mine ble skilt, og jeg åpnet meg litt for han etterhvert som jeg kom litt opp i tenårene. Det har nok gjort mye. Moren min er ikke like flink til å skjønne når det er alvor, og søsknene mine er aldri der. Men faren min kan jeg alltid stole på.

At jeg kunne glemme den. Den er helt fantastisk. Sitter bare og hører 80-talls og tidlig 90-talls sanger i dag. Mimrer skikkelig og blir i godt humør :)

Skrevet

Her var det stor aktivitet!

Trist å lese om gjester som svikter ved bursdag. Kjenner igjen det der med at gamle ting også trekkes frem når man først begynner å tenke vonde tanker...usj, så trist det er! Heldigvis virker det motsatt vei også.

Bra det tar seg opp med litt 80-tallsstemning! Har du sett filmen "Tjänare kungen"? Der er det fantastisk keyboard-dansing og i det hele tatt gjort grundig research!

God helg og lykke til på KG-treff!

Skrevet

Da er treff vel overstått. Det var litt skummelt, men også veldig hyggelig. Litt rart i begynnelsen, mange spørsmål ala hva jobber folk som, hvem er folk på forumet, hva heter folk i virkeligheten osv. Stemningen løste seg opp etterhvert, og det ble riktig hyggelig. Dette har jeg lyst til å gjenta. De som var på møtet var: Pinkybride, blåmobil, pax, liv, iingvild, Wolfmoon, Tussetrollet, Nolita og jeg. Tror ikke jeg glemte noen da?

I morgen skal jeg ta sol og slappe av. Jeg fikk shoppet vin, bursdagsgave og innflyttingsgave i dag. Dermed er det ikke mye som må gjøres i morgen, men jeg bør nok rydde litt her og vaske opp. Det kan jo hende det blir feiring her neste helg, jeg må i det minste ha det ryddig nok til at jeg har muligheten.

Har ikke sett filmen, nei. Kanskje den er verdt en titt? Den må i det minste sjekkes ut. :)

Gjest Ansjoni
Skrevet
Da er treff vel overstått. Det var litt skummelt, men også veldig hyggelig. Litt rart i begynnelsen, mange spørsmål ala hva jobber folk som, hvem er folk på forumet, hva heter folk i virkeligheten osv. Stemningen løste seg opp etterhvert, og det ble riktig hyggelig. Dette har jeg lyst til å gjenta. De som var på møtet var: Pinkybride, blåmobil, pax, liv, iingvild, Wolfmoon, Tussetrollet, Nolita og jeg. Tror ikke jeg glemte noen da?

I morgen skal jeg ta sol og slappe av. Jeg fikk shoppet vin, bursdagsgave og innflyttingsgave i dag. Dermed er det ikke mye som må gjøres i morgen, men jeg bør nok rydde litt her og vaske opp. Det kan jo hende det blir feiring her neste helg, jeg må i det minste ha det ryddig nok til at jeg har muligheten.

Så bra det var hyggelig på treff :) blir gjerne litt sånn rart i begynnelsen, men det må man bare ta for det det er - det løser seg jo opp som du sier og blir veldig kos :) Bra det er noe som frister til gjentagelse, kanskje jeg kan lure meg med neste gang? :)

Whee, to flasker vin? Da skal jeg love at jeg hadde blitt ganske groggy ;)og av og til er jo det meninga. Jeg blir jo forresten alltid ganske groggy når jeg drikker, når jeg tenker etter, :fnise: Deilig å ta litt sol først føler seg litt fresh da. Det skulle jeg gjerne gjort, men det er sa så utrolig dure solstudioer i oslo? 5-6 kroner per minutt og sånn, det er jo kriminelt! Husker da jeg gikk på videregående, da fikk man 14 minutter for en tier ;)

Det blir nok sikkert feiring til helga, så greit for alt som er unnagjort :) Det var da vel noen som allerede hadde sagt fra, dessuten er alltid folk treige og sier fra dagen før eller noe...Utrolig irriterende, men alle kan jo ikke være som deg og meg ;)

Kos deg på party ikveld, hvertfall :skaal:

Skrevet

Synes du skal være med neste gang ja, jeg har jo blitt så nysgjerrig på deg ;)

2 flasker vin er fra kl 18 og fram til 3-tida på natta eller noe sånt da. Men ja, det kan fort bli mye. Spørs om jeg ikke får litt hjelp da :)

Det er bare 2 stk som har sagt ja enda og blir det bare de to så sier jeg til han ene at hele greia ble avlyst. Han må nemlig sove over og greier, så det er ikke veldig aktuelt å dra han hit uten at det er noe særlig vits. Da vil jeg heller spise middag med J for eksempel og stikke ut på byen. J er en av de som har sagt at han kommer, han tør vel ikke annet ;) Selv om han er en eks så ville jeg aldri tilgitt han om han bare hadde en eller annen dårlig grunn for ikke å komme. Han er en av mine aller beste venner. Jeg får mase litt på folk, si at jeg må ha svar innen onsdag fordi jeg må bestille bord osv. Det er tross alt bursdagen min det er snakk om, blir ikke den planlagte feiringa noe av må jeg komme opp med en annen plan, og da trenger jeg litt tid.

Solstudioer er grisedyre ja, men jeg har kjøpt kort, og da får du en del i rabatt. Dessuten soler jeg meg før kl 13, da er det billigere på det studioet jeg bruker. Dermed blir jeg ikke flådd, selv om det fortsatt er dyrt. Jeg soler meg såpass lite også at jeg ikke har store problemer med å betale det det koster når det gjør meg så godt.

Gjest Ansjoni
Skrevet
Solstudioer er grisedyre ja, men jeg har kjøpt kort, og da får du en del i rabatt. Dessuten soler jeg meg før kl 13, da er det billigere på det studioet jeg bruker. Dermed blir jeg ikke flådd, selv om det fortsatt er dyrt. Jeg soler meg såpass lite også at jeg ikke har store problemer med å betale det det koster når det gjør meg så godt.

hihi, nå kom jeg ut som den gnieskrukka her. Jeg har jo råd til å ta sol jeg også da, hehe :fnise: På domus f.eks, er det 10 kroner for 5 mins, og det er absolutt overkommelig. Er ikke bare prisen som gjør at jeg begrenser meg da, er litt redd for å få rynker :sjenert: (og andre uhumskheter, salvsagt).Tok masse sol da jeg gikk på vgs (og da mener jeg masse - flere ganger i uka) Tror ikke det var helt bra. Men det er superdeilig, man blir så varm og døsen i hele kroppen. Og når jeg først tar, vil jeg gjerne litt en halvtime pluss moms, liksom, for det er så deilig. Så jeg prøver å begrense meg, men før sommern blir det garantert noen timer. Og når det åpna et nytt solstudio tvers over veien måtte jeg jo selvsagt prøve det. Voldsomt så fancy de her solstudiene har blitt nå, aromaspray og vanndusj og mp3uttak og greier :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...