Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det mener jeg også! :jepp:

men helt enig altså. for en dustesjef.. :klaske:

og syns du har grunn til å være stolt av deg selv! jeg hadde nok ikke klart å holde meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente! :klappe: Jeg er også stolt av deg! Å bruke energien sin på negative mennesker er waste of time! :Nikke: Det mener skårpan!

Absolutt waste of time. Det er ikke ofte jeg er like flink som i dag da, men nå har jeg jo bevist for meg sjøl at jeg kan klare det :)

Det mener jeg også! :jepp:

men helt enig altså. for en dustesjef.. :klaske:

og syns du har grunn til å være stolt av deg selv! jeg hadde nok ikke klart å holde meg :fnise:

Ja, nå er jeg veldig glad for at han ikke er min sjef, han er sjef for den avdelingen som driver med kundeservice eksternt. Han har vel vært i bedriften et halvt års tid og har nok en del å lære om hvordan ting fungerer her. Han er litt tøff i uttalelsene sine selv, så tror ikke han har vondt av å bli satt litt på plass.

----------------------------------------

I dag ble det 20 min intervaller på sykkel som oppvarming og deretter 75 min extreme spinning. Ca 75 min med intervaller. Temmelig slitsomt, men veldig god trening. Følte meg elendig da jeg dro fra jobb, dønn sliten og kroppen var blytung, men nå føles det egentlig veldig godt. Jeg har fått mye mer energi.

Ellers har jeg vært på ICA og hamstret grønnsaker og frukt. Det var -40% på grønnsaker og frukt i dag, så da kjøpte jeg inn så jeg har en liten stund. Skal prøve å få laget opp litt gryterett og suppe på søndag som jeg kan fryse ned. Det er alt for ofte jeg bare tar brødskive med speilegg eller noe annet lettvint fordi jeg er sliten. Da er det greit å ta en tur i fryseren og finne noe ferdig, hjemmelaget.

Må en tur på ICA i morgen også, da er det -40% på Grillstadprodukter. Får kjøpe inn så jeg kan fryse ned og ha en stund framover. Har massevis av fryseplass, så det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ååååh jeg skulle gjerne vært på Ica idag! Hadde vært noe det, kunne kjøpt litt ekstra gode grønnsaker da... Dumt å være syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig med noen rutiner, da, særlig når det gjelder sånne ting som tilganger. Og noen ganger er et saklig svar et spark godt nok, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag sto jeg opp ekstra tidlig for å kunne dra tidlig på jobb, sånn at jeg kan dra tidligere hjem for å kunne rekke spinning i dag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig med noen rutiner, da, særlig når det gjelder sånne ting som tilganger. Og noen ganger er et saklig svar et spark godt nok, det.

Rutiner er kjempeviktig, og med de mindre pckompetente brukerne vi har er det ikke aktuelt å gi tilganger til hvemsomhelst. Jeg fikk svar på mailen min i dag, nå har han gitt beskjed om at alle spørsmål om tilganger skal sendes til ham :gjeiper:

God morgen Enigma :sol:

God morgen, Annie :sol: Blir så glad når været er sånn som i dag :)

I dag sto jeg opp ekstra tidlig for å kunne dra tidlig på jobb, sånn at jeg kan dra tidligere hjem for å kunne rekke spinning i dag. :sjarmor:

Jau, det skulle jeg gjøre også, i stedet bommet jeg på snoozeknappen og stod opp en halvtime seinere enn hva jeg vanligvis gjør når jeg skal på jobb til normal tid :sukk: Vel, vel, tidlig går jeg nå uansett, så får jeg heller ta det igjen neste uke. Jeg skal til frisøren, så har ikke noe annet valg enn å gå tidlig. Det blir travelt i dag. Skal til frisøren rett etter jobb, deretter innom ICA fordi det er 40% på vareutvalget fra Grilstad, også skal jeg trene.... Enda godt treningssenteret er åpent til kl 23.

Morgendagen kan også bli travel med trening, en tur innom en kjøkkenbutikk eller to, også bursdag på kvelden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal du klippe deg? :nigo:

Ingen klipp denne gangen :) Har klippet meg jevnlig i det siste, så ikke nødvendig nå. Har en bob med kortere hår i nakken og lenger framme ved ansiktet og skrå lugg. Nå skal jeg bare friske opp stripene mine. Striper håret mitt i en varm mørkbrun farge og en litt knæsj, mørk rødfarge. Dessverre går mye av rødfargen ganske fort ut, men den gir jo likevel litt rødskimmer til håret da, også er det kult de ukene de varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokka snart 15, så da tillater jeg meg å ønske deg en GOOOD HELG :klem:

Ah, det finnes ikke noe bedre enn helg noen ganger. Det å stå opp om morgenen å vite at det ikke er noe man MÅ gjøre :)

Lykke til hos frisøren. Jeg eeelsker å være hos frisøren, å bli skikkelig dulla med i en times tid eller mer - for å og føle meg deilig og nystelt når jeg går ut. Hørtes ut som du hadde veldig fint hår også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig på deg som skal til frisøren. Jeg skal ikke før neste lørdag og holder på å bli gal av å ha konstant bad hair-dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Du burde prøve å ha helt rødfarget hår engang, det er kjipt det :P Må nesten farge håret annenhver uke for å få det til å holde seg... Synd, for jeg eeeeelsker håret mitt når det er rødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokka snart 15, så da tillater jeg meg å ønske deg en GOOOD HELG :klem:

Ah, det finnes ikke noe bedre enn helg noen ganger. Det å stå opp om morgenen å vite at det ikke er noe man MÅ gjøre :)

Lykke til hos frisøren. Jeg eeelsker å være hos frisøren, å bli skikkelig dulla med i en times tid eller mer - for å og føle meg deilig og nystelt når jeg går ut. Hørtes ut som du hadde veldig fint hår også!

:hoppe: Snaaart helg :) Jeg er også glad i å gå til frisøren. Riktignok likte jeg det bedre da jeg hadde min forrige frisør, men han har forsvunnet i løse luften :gjeiper: Men min nye er også veldig søt da.

Litt misunnelig på deg som skal til frisøren. Jeg skal ikke før neste lørdag og holder på å bli gal av å ha konstant bad hair-dag.

Jeg får ikke så mange færre bad hair-days av å bare stripe det ;) Men joda, deilig med et frisøbesøk. Det eneste som er dumt med frisyren min er at for å få det ordentlig fint må jeg bruke rettetang, og hvor ofte har jeg tid til å gjøre det? Jeg er litt for glad i å sove til å ha tid hver morgen og fallet mitt gjør at jeg i blant ser ut som et ordentlig bustetroll når jeg har såpass kort hår som jeg har nå. Så da må håret enten bli enda kortere, for å få klippet det av før fallet begynner, eller mye lenger. Skal ikke være lett nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

Rettetang har jeg aldri prøvd. Nå hører det jo med til historien at det ikke er så mye å rette ut heller da :fnise:

Heldig som skal til frisøren :) Jeg må få somlet meg dit snart jeg også, holder også på å bli lei av å ha konstant bad hair days ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: her i gården er det heller inget behov for rettetang.. har helt rett hår jeg. vil ha bølger :sur:

jeg klippet lugg for en stund tilbake siden, men nå må jeg snart gå å stusse den for jeg ser nesten ingen ting :fnise: men jeg har ikke noe lyst, føler alltid at jeg ser ut som en nyfødt kylling når jeg har stusset luggen.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve å ha helt rødfarget hår engang, det er kjipt det :P Må nesten farge håret annenhver uke for å få det til å holde seg... Synd, for jeg eeeeelsker håret mitt når det er rødt...

Du kom innimellom, så jeg så deg ikke :) Har farget håret mitt rødt et par ganger. Aldri mer etter siste gang jeg farget det rødt. Joda, rødt hår er kjempefint, og jeg kler det veldig godt. Men rød farge i blondt hår...Jeg tok avfarging fordi jeg var drittlei. Etter 2 avfarginger var håret mitt knallorange, og føltes som høy, og jeg måtte ta en lysfarging for å kunne gå ut av frisørsalongen + en skikkelig kur på håret osv. Tilbragte vel en 5-6 timer i salongen for å få det noenlunde pent, og det skinte fortsatt temmelig godt orange i håret mitt hvis jeg fikk sollys på det i noen måneder etterpå. Så nei, aldri mer :)

:ler: her i gården er det heller inget behov for rettetang.. har helt rett hår jeg. vil ha bølger :sur:

jeg klippet lugg for en stund tilbake siden, men nå må jeg snart gå å stusse den for jeg ser nesten ingen ting :fnise: men jeg har ikke noe lyst, føler alltid at jeg ser ut som en nyfødt kylling når jeg har stusset luggen.. :riste:

Jeg bruker ikke rettetang når jeg har langt hår, da føler jeg at håret mitt ser tynt og flatt ut, men hvis jeg ikke bruker det når jeg har kort hår så vipper det seg utover og blir stående til alle kanter. I tuppene nederst er det for så vidt greit nok, men når luggen vipper utover ser det bare tåpelig ut.

------------------

Ferdig med dagens treningsøkt. Det ble en ganske lett en, 20 min sykkel, 40 min intervaller på tredemølla og nesten 20 min med lette mage- og ryggøvelser. Ingen vekter i dag ettersom jeg har hatt mye vondt i skuldre, nakke og rygg denne uka, så da ble det enkle øvelser på matte i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet veldig godt hva du snakker om med tanke på rettetang og kort/halvlangt hår. :sukk: Her må det også brukes hvis jeg skal se ut som et menneske på hodet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...