*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2341 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nyttårsaften i Edinburgh høres helt herlig ut, så syns du skal benytte deg av den sjansen Her skjer det jo sjelden noe spennende likevel, og den betingelsen skal du vel klare å oppfylle Håper du finner ut av hva du vil gjøre iallefall. Du er vel så glad i den byen at du får et hyggelig opphold omtrent uansett Det er ikke akkurat noen vanskelig betingelse å oppfylle nei Jeg heller veldig mot å reise dit. Hadde vært veldig hyggelig å se AH igjen. Han er jo søt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #2342 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fordi han ikke vet 100% sikkert hvor han jobber eller bor ved juletider. Han søker ny jobb, og da kan det hende han flytter. Han sa riktignok at for meg så kunne han gjerne sørge for å være i Edinburgh på nyttårsaften, om han så flyttet til verdens ende, men jeg har nå en liten tendens til å være pittelitt realistisk (les: pessimistisk) når jeg skal vurdere noe sånt likevel. I tillegg vet jeg ikke om jeg har lyst til å være avhengig av akkurat ham for å få en bra nyttårsfeiring. Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig føler for ham, og ikke minst hva han egentlig tenker om meg. Vi kjenner hverandre ikke så godt, så jeg er litt redd for at kvelden kan få en "bitter end" dersom vi har litt forskjellige forventninger til kvelden Aah, skjønner! Kan du ikke se om du får med deg noen venninner da? Så er du garantert ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2343 Del Skrevet 22. oktober 2008 Aah, skjønner! Kan du ikke se om du får med deg noen venninner da? Så er du garantert ikke alene! Nja, de fleste venninnene mine vil nok helst feire nyttårsaften med kjærestene/samboerne sine. Jeg har *tenke* akkurat nå tror jeg ikke jeg har noen single venninner som jeg kunne tenke meg å dra på ferie med. I alle fall ikke til Edinburgh. Edinburgh er for meg nærmest hellig, og når jeg er der pleier jeg å møte masse gamle venner og da er det ikke alltid like enkelt å dra med seg andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. oktober 2008 #2344 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan veldig gjerne blir med deg til Edinburgh jeg Har jo foreløpig bare vært i Glasgow og litt nordover i Skottland, så Edinburgh blir nok neste stopp når jeg skal til Skottland igjen. Men nå skal jo jeg til Amsterdam å feire nyttår da Men som du sier, det er litt vanskelig det der med å dra på tur med venninner. Vet av erfaring at jeg har enkelte venninner som jeg liker veldig godt her hjemme, men som jeg aldri kommer til å dra på tur med igjen! Ellers er jeg helt enig med deg i at jeg heller vil ha iPod enn creative, har hatt creative før og synes det var en ordentlig drittspiller. Nå har jeg to iPod'er da, en shuffle til trening og en vanlig iPod med 30 GB til ellers. Ganske imponerende med tanke på at jeg hater apple og iTunes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2345 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan veldig gjerne blir med deg til Edinburgh jeg Har jo foreløpig bare vært i Glasgow og litt nordover i Skottland, så Edinburgh blir nok neste stopp når jeg skal til Skottland igjen. Men nå skal jo jeg til Amsterdam å feire nyttår da Men som du sier, det er litt vanskelig det der med å dra på tur med venninner. Vet av erfaring at jeg har enkelte venninner som jeg liker veldig godt her hjemme, men som jeg aldri kommer til å dra på tur med igjen! Ellers er jeg helt enig med deg i at jeg heller vil ha iPod enn creative, har hatt creative før og synes det var en ordentlig drittspiller. Nå har jeg to iPod'er da, en shuffle til trening og en vanlig iPod med 30 GB til ellers. Ganske imponerende med tanke på at jeg hater apple og iTunes Du må gjerne bli med til Edinburgh en gang hvis du har lyst Jeg bare vet at enkelte av de gamle venninnene mine, de få som er igjen som er single kunne jeg aldri i livet dratt på ferie med. De ville drevet meg til vanvidd. Det er annerledes med de som ikke er single, men dem er det litt vanskeligere å få med seg, spesielt på nyttårsaften Er ingen stor fan av Apple og iTunes selv, men spillerne er jeg stor fan av shuffle har jeg siklet litt på også, veldig praktisk til trening. De armbåndene til å bruke når man trener er egentlig noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. oktober 2008 #2346 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det hadde jo vært flott å sett byen med noen som er kjent der, å få litt inside information er alltid bra Shuffle er helt genial til trening, bare å klipse den på deg også er du klar, men tror ikke jeg hadde orket å bruke den ellers. Problemet er jo at man ikke har display, så litt vanskeligere å navigere til sanger du har lyst til å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2347 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det hadde jo vært flott å sett byen med noen som er kjent der, å få litt inside information er alltid bra Shuffle er helt genial til trening, bare å klipse den på deg også er du klar, men tror ikke jeg hadde orket å bruke den ellers. Problemet er jo at man ikke har display, så litt vanskeligere å navigere til sanger du har lyst til å høre. Det er noe av grunnen til at jeg ikke har skaffet meg shuffle. Det at man ikke har noe display, men utrolig praktisk med at man bare kan klipse den på seg. Da blir den ikke i veien, og du slipper et "armbånd" som strammer og blir svett og ekkelt når man trener. Jeg er jo lommekjent i Edinburgh, så inside information har jeg masse av. Bare å henge deg på en gang, jeg skal dit flere ganger neste år regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2348 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette var i grunnen en interessant artikkel, selv om jeg blir litt oppgitt over overskriften. De sier jo at det ikke er rart om spelt fungerer annerledes enn hvete ettersom den har en annen sammensetning av protein og dermed kan tarmen reagere annerledes. Jeg synes også at speltbrødet jeg kjøper smaker mye bedre enn annet brød, så da får det heller være at det koster nærmere 30 kr. Så lenge det gjør at jeg kan spise brød og det smaker nydelig så er jeg happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 22. oktober 2008 #2349 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har faktisk sittet og irritert meg over akkurat den samme artikkelen i dag. Det at speltbrød er oppskrytt er det bare Fedon Lindberg som sier helt nederst i artikkelen. Ellers så kommer det jo frem at spelt kan være bedre for tarmen for de som sliter med det. Jeg er så lei av at folk kommer bort til meg og sier at "det spelt-greiene er jo helt oppskrytt - for det har jeg lest". Også må jeg liksom legge ut om at dette ikke handler om sunnhetshysteri, men det faktum at tarmen min reagerer helt grusomt på hvete. Ikke så gøy å fortelle til folk man ikke kjenner så godt, særlig menn. Eller man kan droppe det og bli misforstått. Endring: Oooh, nyttårsaften i Edinburgh hørtes jo helt herlig ut!!!! Men hvis du er redd for å være avhengig av han, kan du ikke også møte dine andre venner i Edinburgh? (syntes jeg leste at du skrev du hadde en del gamle venner der). Uansett så trenger du jo ikke å være der så lenge, og da gjør det kanskje ikke noe om du er avhengig av han en kveld eller to? Endret 22. oktober 2008 av Bianca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2350 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Uff, ok, jeg føler meg litt slem som ler sånn, men.... Jeg fikk nettopp sms fra min lille portugisiske sommerflørt (lille både som i ung og i lav, eh, og at den overhodet ikke var seriøs fra min side :gjeiper:). Skrev noe i forrige melding om at det var kaldt her og at jeg skulle ønske det var sommer. Svaret jeg fikk nå var: You wish it was already summer again for to be with me in katedral (nattklubb) yeah. Han har i det minste selvtilliten i orden. Ikke ofte jeg får så cheesy sms-er. Vel, vel. Den fikk meg i det minste til å le. Endret 22. oktober 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. oktober 2008 #2351 Del Skrevet 22. oktober 2008 fyren har iallefall selvtillit, det skal han ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2008 #2352 Del Skrevet 22. oktober 2008 Greit å vite, sånn i tilfelle du skulle være på de kantene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2353 Del Skrevet 22. oktober 2008 fyren har iallefall selvtillit, det skal han ha Jepp, det er ikke noe i veien med egoet til den gutten der. Greit å vite, sånn i tilfelle du skulle være på de kantene igjen Jada, han sa det da jeg dro også, at han var available neste år også, og da kunne vi kanskje gå litt lenger også Vel, han kan jo drømme :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2008 #2354 Del Skrevet 22. oktober 2008 må bare le av han portugiseren.. for en type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 22. oktober 2008 #2355 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er også med til Edinburgh. Hvis jeg får lov da. :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2356 Del Skrevet 22. oktober 2008 må bare le av han portugiseren.. for en type! Han er ganske festlig Merket ikke like mye til egoet hans i Portugal da, da var han mere hundevalp Jeg er også med til Edinburgh. Hvis jeg får lov da. :gjeiper: -misa Helt greit for meg Nuh er jeg ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykkel, 20 min intervaller tredemølle, 60 min energy step, 60 min aerobic. Det var deilig å være tilbake på Energy step igjen og så koselig å se instruktøren igjen. Hun er så utrolig søt Litt trist at jeg gikk glipp av Spinn tour-en, de andre spinningtimene er ikke så farlig å gå glipp av, men, men. Jeg får den neste uke regner jeg med. Hadde det jo ganske bra i går også Selv om jeg sleit med å møte blikket til V. Han har et utrolig flott blikk, og jeg må innrømme at jeg er litt svak for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2357 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg må lære meg å komme meg i seng tidligere. Er så fryktelig søvnig i dag. Sleit med å komme meg opp av senga. Hadde ikke lyst til å forlate den gode varme dyna, og puta i dag. Det hjelper heller ikke på at kroppen er blytung og treg etter den harde treninga i går. Blir litt lei av enkelte på jobb. De ringer, ber meg fikse noe, jeg forklarer dem rutinen for hvordan dette skal gjøres. Jeg skal ha mail fra sjefen når de skal ha ekstra tilganger og jeg skal også vite hvor de skal ha tilganger. Gidder de å følge rutinen? Neeei, de venter til neste gang de møter på samme problemet, ringer meg, jeg forklarer dem nok en gang rutinen. De går til sjefen sin og klager over at jeg er vanskelig, sjefen ringer. Jeg forklarer rutinen, men denne sjefen synes da bare jeg er vanskelig. Klarte likevel å sende en mail der jeg forklarte rutinen og hvorfor jeg vil ha sånne ting på mail. Å lete seg gjennom en så dyp filstruktur som vi har med bare muntlig forklaring på hvor det ligger er umulig. Når sjefen på telefon ikke engang kunne si hvor jeg skulle gi tilgang, men bare forventet at jeg hadde oversikt gjorde jo ikke saken noe bedre. Klarte å holde tonen i mailen profesjonell i det minste. Selv om jeg gjerne skulle gitt dem begge et spark bak. Denne sjefen synes alle våre rutiner er tungvinte, fordi de betyr at han ikke bare kan få ting opp i hendene etter 2 minutter, og i tillegg kan det jo hende han må sette seg inn i et par saker og til og med skrive en mail. Vi er virkelig slemme her.. :gjeiper: Vil helst bare hjem og sove nå. Trenger energi og overskudd. Det har jeg ikke hatt mye av i det siste. Skal innom og trene på vei hjem fra jobb, men det blir ikke så sein trening i dag i det minste, så kommer hjem til fornuftig tid. Har fortsatt ikke hørt noe om 2.gangs intervju. Vet ikke om jeg skal ta det som et dårlig tegn eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. oktober 2008 #2358 Del Skrevet 23. oktober 2008 Huff, sånne folk er vanskelige. Noen ganger lurer jeg på om enkelte er vanskelige med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #2359 Del Skrevet 23. oktober 2008 Huff, sånne folk er vanskelige. Noen ganger lurer jeg på om enkelte er vanskelige med vilje. Man kan jo nesten begynne å lure på det innimellom ja, at de er vrange bare for å være vrange. Eller kverlurerer bare for å være uenig, nesten hva det gjelder. Merker jeg hisser meg litt opp når jeg tenker over det, for jeg kjenner noen sånne! Det eneste som omtrent hjelper er å være tapper og heve seg over det, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2360 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er litt stolt av meg selv for at jeg ikke skrev noen krass og spydig mail, men en rolig mail som forklarte hvorfor jeg handlet som jeg gjorde. Det var et ganske klart spark, vel og merke hvis man har fått med seg telefonsamtalen vi hadde, men skrevet så pent at ingen kan ta meg for noe som helst. Jeg kan til tider være ganske krass på mail hvis jeg får sure mail eller lignende, men denne gangen holdt jeg meg i skinnet. Gidder ikke bruke masse energi på å være sur på ham. Jeg bare tenker i mitt stille sinn at hvis du er for treg i oppfattelsen til å skjønne hvorfor vi har sånne rutiner når vi har forklart hvorfor, og du faktisk er sjef for en serviceavdeling med rutiner selv...Vel, da sier det mer om ham enn om oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg