Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Jula mi blir nok ganske bra, jeg er heldig som har fin familie å feire med. Selv om jeg og mamma har våre issues (fra min side, hvertfall) så pleier alltid jula å være fin. Heldigvis.

Dumt du ikke rakk trening idag da! Håper ting blir litt mer stabilt etter nyttår så du kommer deg tilbake i de treningsrutinene du trives best med :)

Jeg håper jula mi også blir ok, men sånn situasjonen er for enkelte familiemedlemmer nå, tror jeg den kan bli ganske tøff. Dritkjipt å gå glipp av enda en trening, men bare jula er over kommer jeg nok i gang igjen.

Hei! Fint navn på denne dagboka ;)

Takk for det :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt fortalt at jeg er mindre pen på mange kreative måter opp igjennom tidene, men den i går tror jeg nesten tok kaka. Snakka med en fyr om film, og han lurte på om jeg likte Transformersfilmene. Jeg elsker dem jo, så jeg bekreftet at jeg likte dem. Da kom det: Ja, han kunne tenke seg at jeg likte dem. Jenter som ikke akkurat så ut som fotomodeller pleide ikke ha så stort problem med å like sånne filmer siden de følte seg ikke like truet av jenter som Megan Fox. Dama hans derimot hadde sittet og krympet seg under hele filmen.

Takk skal du faen meg ha! :fnise: Jeg skjønner i grunnen ikke helt logikken hans heller. Tror du at du er fin, så har du vel et mindre problem med fine damer i filmer, enn om du selv er usikker og typen sitter og sikler? Nå liker vel jeg filmene fordi de er tøffe actionfilmer, det er tross alt Transformers, og jeg kan fint sitte og kikke på Megan Fox selv. :ler:

Vel, vel. Jeg blir liksom aldri vant til at folk kommenterer utseendet mitt negativt, selv om jeg har fått høre en del sånne kommentarer. Normale mennesker, med en viss sosial intelligens kommenterer ikke andres utseende negativt til personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Vet du hva :overrasket: Først og fremst: Fy FAEN for en fyr! Og for det andre, ingen skal noengang behøve å venne seg til at folk gir negative kommentarer om kropp og utseende. Og hvorfor du får de kommentarene, det skjønner jeg heller ikke! Åh, blir helt provosert av han fyren jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva :overrasket: Først og fremst: Fy FAEN for en fyr! Og for det andre, ingen skal noengang behøve å venne seg til at folk gir negative kommentarer om kropp og utseende. Og hvorfor du får de kommentarene, det skjønner jeg heller ikke! Åh, blir helt provosert av han fyren jeg.

Fyren har en sosial iq på ca -10, det har han også bevist før. Tror ikke helt han har lært å tenke gjennom hva han faktisk sier og hvordan det kan oppfattes før han snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Fasinerende hva det går an å få trøkt ut av seg, eller det vil si at man ikke hører hva det er man selv sier. Jeg kan også komme ut med mye dumt fordi jeg snakker uten å tenke, men så oppdager jeg forhåpentligvis hva det er jeg sier da!

Hva skal man gjøre med sånne folk a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag må det ryddes og ordnes her før jeg stikker. Ikke veldig motivert til å gjøre noe som helst, men må vel få sparket meg selv bak snart.

Gledelig overraskelse da jeg kom hjem i går. Pappa hadde vært innom for å hente julegavene, og satt igjen noen sekker med ved. Deilig å ha nå som det er så kaldt. :)

Håper bare det blir en fin jul, tross alt.

Riktig god jul til alle dere som er innom her! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ved! Det er alltid et ork å kjøpe, så luksus å få det levert hjemme ;)

Håper du får en fin jul hos familien, det fortjener du virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur og god jul. :klem:

Blir du forresten borte hele romjulen?

Nei, jeg drar hjem så fort som mulig, nemlig kvelden 1. juledag. Vi er hos tanten og onkelen min i Oslo den dagen, så da kjører noen meg hjem etterpå.

Kinotur i romjulen hvis du er herover?

Har lyst til å få sett:

- Sherlock Holmes

- The Imaginarium of Doctor Parnassius

så hvis noen har lyst på en kinotur så blir jeg veldig glad! ;)

Så deilig med ved! Det er alltid et ork å kjøpe, så luksus å få det levert hjemme ;)

Håper du får en fin jul hos familien, det fortjener du virkelig.

Kjempedeilig med ved. Pleier ikke kjøpe fordi det er så dyrt, og jeg får ikke hentet selv siden jeg ikke har bil. Snille pappa som fiksa ved til meg! :)

Jula blir nok bra på et vis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg drar hjem så fort som mulig, nemlig kvelden 1. juledag. Vi er hos tanten og onkelen min i Oslo den dagen, så da kjører noen meg hjem etterpå.

Kinotur i romjulen hvis du er herover?

Har lyst til å få sett:

- Sherlock Holmes

- The Imaginarium of Doctor Parnassius

så hvis noen har lyst på en kinotur så blir jeg veldig glad! ;)

Kjempedeilig med ved. Pleier ikke kjøpe fordi det er så dyrt, og jeg får ikke hentet selv siden jeg ikke har bil. Snille pappa som fiksa ved til meg! :)

Jula blir nok bra på et vis. :klemmer:

Jeg tenkte det samme, nemlig kinotur.

Har kjempelyst å se avatar, og tenkte mandag kveld hvis det paseer. Jeg jobber hele helgen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme, nemlig kinotur.

Har kjempelyst å se avatar, og tenkte mandag kveld hvis det paseer. Jeg jobber hele helgen før.

Yay! Mandag passer fint for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL! Og som nevnt tidligere, GODT NYTTÅR! Det håper jeg virkelig du får. (Og du er en nydelig dame, dessuten er det lettere å stæsje seg enn å skifte ut hjernen sin, som han idioten tydeligvis kunne ha trengt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, fikk endelig fiksa dørhåndtaket til soverommet mitt. Alle jenter burde ha en skikkelig verktøykasse og evnen til å bruke den. Men på den annen side, hva trenger man da lenger en mann til? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tja... Armkroken er jo kjekk, da! Men man kan jo også kjøpe sånn "klemmepute" som Ikea hadde før :ler:

Hysj, ikke ødelegg nå da! ;)

God jul <3

God jul!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...