Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Håper du får en fin dag :klemmer:

Den ble slett ikke så verst. :hug:

:kyss:

jeg liker deg!

:) Jeg liker deg også. :kyss2:

Herregud, jeg er sulten. Men ikke noe mat før etter legebesøk. Hater å skulle møte fastende. Kunne kanskje stått opp kl 6 i morges og spist litt, men det orker jeg rett og slett ikke. Foretrakk å sove til halv åtte. :gjeiper: Dessuten ville jeg bare vært grusomt sulten igjen likevel innen jeg kunne spise, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastende legebesøk er ikke noe særlig nei. Får håpe du ikke svimer av på veien ;)

Håper du får en fin dag :klemmer:

:frustrert: Jævla mye vits å be meg møte opp fastende uten grunn. De dumme blodprøvene som jeg skulle faste for hadde jeg jo allerede tatt. :sur: Så dermed gikk jeg 14-15 t uten mat helt uten grunn. Litt kontroll bør de vel kunne ha vel. Vil ha helg nå jeg, på trening og hjem og slappe av. Får stikke tidlig fra jobb i dag, så kanskje jeg rekker å hente pakke med shampo og balsam på posten i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear you talking, but your words don't mean a thing.

Jeg har alt for mange mennesker i livet mitt som er eksperter på å uttrykke vennskap og fine følelser, men når alt kommer til alt, så betyr ikke ting en dritt. Hvorfor fortsetter man da "vennskapet"? Kanskje jeg i blant legger litt for mye mening i ting? Irriterende og sårende er det likevel. Hater å føle meg "utenfor" og "utestengt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
:frustrert: Jævla mye vits å be meg møte opp fastende uten grunn. De dumme blodprøvene som jeg skulle faste for hadde jeg jo allerede tatt. :sur: Så dermed gikk jeg 14-15 t uten mat helt uten grunn. Litt kontroll bør de vel kunne ha vel. Vil ha helg nå jeg, på trening og hjem og slappe av.

:sjokkert: Tuller du? Da hadde jeg blitt kjempesint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Håper du får en fin helg til tross! Skulle du på trening nå snart? Jeg kan ikke dra på Extreme fordi leggene mine er ødelagte av HS-apparatet. Så det blir noe elipsekardio på meg nå ca kl 17. Tror jeg :nigo: Kanskje jeg ser deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg til tross! Skulle du på trening nå snart? Jeg kan ikke dra på Extreme fordi leggene mine er ødelagte av HS-apparatet. Så det blir noe elipsekardio på meg nå ca kl 17. Tror jeg :nigo: Kanskje jeg ser deg?

Skal på trening straks ja, hvis vi sees må du vise meg hvilket HS-apparat du brukte. Jeg vil også ha ødelagte legger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Skal på trening straks ja, hvis vi sees må du vise meg hvilket HS-apparat du brukte. Jeg vil også ha ødelagte legger :nigo:

:fnise: Med glede!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Med glede!! :hug:

Fikk ikke ødelagte legger da, men treninga var veldig effektiv :hug:

Sitter og ser Charlie and the chocolate factory. Johnny Depp er genial, all mimikken og stemmebruken er så utrolig bra! Formen er litt ymse, så bortsett fra en tur på lagersalget har jeg ikke fått gjort stort i dag.

Kokosbollefabrikken skryter av at kokosbollene og sjokoladebollene kan fryses og smaker like godt etterpå. Ikke 100% enig der. Selvsagt er de gode, men sjokoladebollene blir litt seige i bunnen. Fudgen jeg kjøper i Edinburgh, derimot ... Like god som før den fryses ned, så hvis man fryser den ned umiddelbart, så er den like fin når den tas opp.

Noe av fudgen min var blitt litt tørr i kantene før den ble frosset ned, men det var jo bare å fjerne, så var den like myk og god. :sikle: Tror jeg skal kjøpe mer fudge når jeg er der, bare putte den i kofferten denne gangen kanskje, så slipper jeg å bli stoppet i sikkerhetskontrollen igjen, mistenkt for å ta med meg flytende sprengstoff. :fnise:

Neida, jeg er ikke litt bias (søren og, kommer ikke på det norske ordet) når det gjelder fudge fra Jim's fudge kitchen heller. :ler:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Partisk? :klø:

Mmm nå fikk jeg også lyst på Fudge. Får heller ta en After Eight, som var dagens kalendergave.

Og ja, Johnny Depp er helt genial! Mye av inspirasjonen hans til Willy Wonka var visst Michael Jackson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partisk? :klø:

Mmm nå fikk jeg også lyst på Fudge. Får heller ta en After Eight, som var dagens kalendergave.

Og ja, Johnny Depp er helt genial! Mye av inspirasjonen hans til Willy Wonka var visst Michael Jackson.

Nopes, ikke ordet jeg lette etter. Altså, problemet er ikke å oversette, men å komme på akkurat det norske ordet jeg lette etter. ;)

Fudge er så godt! Særlig fudgen fra Jim's fudge kitchen, og fudgen fra det andre stedet i Edinburgh som lager fudge. De har så mange forskjellige smaker, også blir den ikke så hard og tørr som den man får kjøpt på butikken. Den man kjøper i butikken blir jo stående mye lenger, mens denne er helt fersk. :sikle:

Det går an å bestille på nett også, og de sender visstnok til utlandet. Synes denne: Without prejudice to your statutory rights we accept no liability for any failure to ship products where this results from acts of God, civil commotion, riots, flood, draught, fire, legislation orother factors outside our control, or our decision on reasonable grounds not to do so for reasons of suspicion of credit card fraud or similar, provided that we take all reasonable steps to notify you within fourteen (14) days of order placement that products will not be shipped as ordered. tatt fra terms & conditions er utrolig bra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Nei prøvde ikke å oversette, men å komme med riktig ord. Men da er jeg også lost (haha).

Og :ler: herlig, elsker selskaper med humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt låst i rygg, nakke og skuldre. Eller, låsningen sitter i ryggen og sprer seg muskulært opp i skuldre og nakke. Har hatt spenningshodepine i mange dager og jeg ser mer og mer ut som Quasimodo. Heldigvis fikk jeg hastetime hos behandler E. Ikke at jeg egentlig har råd, eller at jeg tror en kort behandlingstime vil hjelpe, men jeg er bare nødt til å gjøre noe. Kan ikke gå sånn lenger. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det høres da virkelig ikke bra ut! Håper det hjelper litt med behandlig. :klem:

Ikke spesielt behagelig nei, men forhåpentligvis får han knekt opp litt, og da burde det løsne. Håper jeg. *krysser fingre*

God bedring. Låsninger er noe dritt! Håper det går fort over. :hug:

Låsninger er noe fordømt dritt, ja. Gruegleder meg til behandlinga, er temmelig desperat nå. Kommer sikkert til å gjøre forferdelig vondt, og han kommer sikkert til å torturere meg litt ekstra siden jeg ikke har vært der på evigheter, men så lenge det hjelper får man bare bite tenna sammen.

Er i så feriemodus at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg. :gjeiper: Huet er helt andre steder enn på jobb, drømmer meg langt bort og planlegger hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal spise osv. mens jeg er i Edinburgh. :fnise: Håper bare morgendagen kan gå litt ekstra fort. Har i det minste nok å henge fingra i fram til jeg drar.

Nå er det straks trening, også behandling, så må jeg hjem og mekke mat, pakke og rydde. Onsdag er det trening rett etter jobb, så hjem og ta i mot smaksprøver i forbindelse med en forbrukertest, også må jeg innom K og hente en film.

Torsdag skal jeg innom Nomaden og kjøpe små beholdere til shampo osv. Kjøpte det i sommer også, men de lekker litt, så da må jeg se om jeg finner et annet merke som kanskje lekker litt mindre. Nomaden er så nærme meg at det er mest praktisk å handle der, ellers må det være forholdsvis strøkent hos meg når jeg drar, deilig da å ha hele torsdagen til å trene, rydde og ordne på.

Flyet går ikke før på kvelden, så det skal ikke være noe problem å få ordnet alt. Deilig å ha litt god tid og kunne slippe å stresse den dagen man skal dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Huff, dumme ryggen!! :hug: Håper behandlingen hjelper litt. Det gjør vondt, men man må huske på at det er vondt som gjør godt senere. Selv om det er fordømt ubehagelig når det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsummere: Pain, pain, pain, pain, yay jeg kan puste igjen! Pain, pain, pain, pain, PAIN! Innimellom der var det litt banning, veldig mye hyling og veldig mye kjeft å få. E truet med å få legen til å tvangssykmelde meg hvis jeg ikke skjerpet meg, og begynte å ta litt bedre var på meg selv. Hans ord: rygghevelsen din sank med ca 3 cm på den tida du har vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

da kjefeter jeg litt på deg også! du må ta vare på deg selv!!

bra å høre at behandlingen hadde noe for seg hvertfall. høres utrolig slitsomt ut å ha det sånn :(

du skal innom K og hente en film ja..hva tror du om det da? blir det koselig eller blir det "rart"?

natta :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...