Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem:

Stor klem til deg :hug: Har ikke så mye konstruktivt å komme med, men du vet at jeg tenker på deg! Du fortjener det beste!!

:hug:

Føler jeg kanskje må utdype litt. Veldig lett å skylde på K og trekke fram ham som den store stygge ulven her. Ja, oppførselen hans trigger ting nå, men det er ikke bare hans feil heller. Det ligger så mye dritt begravet, som trigges av hele situasjonen. At dette med K ligger på overflaten har nok med at det fortsatt er såpass nytt, og sårene får aldri lov å gro. Hver gang de rekker å begynne å gro, blir skorpen revet av igjen.

De andre tingene, forholdet mitt til mat, problemene med å stole på andre, forholdet til kropp og utseende, den elendige selvtilliten, alle disse tingene har jeg levd med så lenge jeg kan huske. Dermed kommer de i bakgrunnen, selv om de puster liv i ilden som fyrer opp de vonde tankene, de gir brennstoff til depresjonen, men jeg enser dem ikke i like stor grad fordi de alltid er der.

Jula har alltid trigget disse følelsene, og nå får jeg på en måte dobbelt opp. Jul og K. Det blir for mye. Skal bli godt å komme seg vekk, rett og slett. Gleder meg til Edinburghturen, håper den kan gjøre at jeg får ting litt på avstand, at jeg får slappet av litt. Edinburgh har en tendens til å gjøre meg lykkelig, selv når jeg er langt nede.

Dagens lyspunkt: kollega som lurte på om det gikk bra med meg. Jeg svarte som sant er: Nei! Nei, han hadde i grunnen skjønt det, og jeg måtte bare si i fra dersom jeg trengte å prate. Han kjenner til situasjonen, han vet at jeg sliter og har slitt mye tidligere. Han er fin å prate med, så kanskje jeg tar imot tilbudet. Problemet er at denne gangen er problemene så sammensatt, det er ikke kun én ting, og det blir veldig personlig. Likevel er det godt å vite at noen bryr seg, og vil være der for meg hvis jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Koselig med kollegaen din, det er alltid godt å få bekreftet at andre bryr seg. Synes også det var tøft gjort av deg å svare ærlig; mange ville klistret på seg og smil og sagt at alt var flott. Det krever en sterk person for å vise seg sårbar! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du vet at jeg også er her om du trenger å prate.. :hjerte:

skulle ønske du hadde det litt bedre.. du fortjener ikke å ha det sånn her.

jeg vet jeg har spurt deg før, men når er du i oslo i jula? jeg er der fra 18 des til 2 januar.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kollegaen din, det er alltid godt å få bekreftet at andre bryr seg. Synes også det var tøft gjort av deg å svare ærlig; mange ville klistret på seg og smil og sagt at alt var flott. Det krever en sterk person for å vise seg sårbar! :hug:

Det ville egentlig ikke hjulpet å si at jeg har det bra. Han ville kanskje latt meg være i fred der og da, men han ser tvers igjennom enhver maske jeg tar på meg. Han kjenner meg såpass godt at han vet når jeg ikke har det bra.

Jeg håper du vet at jeg også er her om du trenger å prate.. :hjerte:

skulle ønske du hadde det litt bedre.. du fortjener ikke å ha det sånn her.

jeg vet jeg har spurt deg før, men når er du i oslo i jula? jeg er der fra 18 des til 2 januar.

:klemmer:

Det vet jeg :klemmer: Jeg er i Oslo stort sett hele jula. Reiser til Toten seint 23. desember, og kommer hjem igjen kvelden 1. juledag. Skal jobbe i jula, hadde vært veldig koselig å treffes :) Hva gjør du nyttårsaften, forresten? :gjeiper:

Godt å vite noen bryr seg om en... Det er noe jeg savner her, har ingen skikkelig nære venner. :(

Det er veldig godt å vite, og kanskje spesielt fordi det er en kollega. Man forventer på en måte ikke at kollegaer skal bry seg på den måten, og han jo et litt annet ståsted enn vennene mine også, samtidig som han gjør det klart at han er på min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du reise med toget til Toten den 23?

Jepp! Enten 19--toget eller 21-toget. Spørs vel om det ikke blir 19-toget så jeg ikke kommer til Gjøvik alt for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne samkjøre da, hvis du skal ta 19 toget. Jeg reiser samme dag, men tror ikke jeg orker å reise kl 21, blir litt seint!

Det hadde vært kjempehyggelig! :) Nå har jeg fått hjemmekontor den dagen, så da blir det 19-toget på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se deg på lørdag :klemmer:

Gleder meg til å se deg også :) Det kommer til å bli kjempekoselig!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en plan;

Du og meg + Law Abiding Citizen en dag snart?

Jepp :jepp: Litt mye som foregår framover, men en tur på kino skal man nok klare å få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp :jepp: Litt mye som foregår framover, men en tur på kino skal man nok klare å få til :)

du har vel ikke tid fredag kveld vel (i morgen) ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vel ikke tid fredag kveld vel (i morgen) ? :)

Hvis det blir kl 21 eller 21:15 så går det. Før det må jeg nesten fikse i leiligheten siden søsteren min kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir kl 21 eller 21:15 så går det. Før det må jeg nesten fikse i leiligheten siden søsteren min kommer i morgen.

Da tror jeg vi prøver neste uke. ellers er jeg redd jeg sovner under filmen :fnise:

Sånn er det med tidligvakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi prøver neste uke. ellers er jeg redd jeg sovner under filmen :fnise:

Sånn er det med tidligvakt :)

Neste uke har jeg ingen store planer akkurat nå annet enn på tirsdag, da har vi vedlikehold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...