Gjest misa Skrevet 30. oktober 2009 #5981 Del Skrevet 30. oktober 2009 -----> K :slår: <----- misa, lucy, Wolfmoon, libe osv. -----> Enigma :slår: <----- misa, lucy, Wolfmoon, libe osv. Skulle også ønske at du slapp å tenke mer på han, og at han lar deg være i fred! Mannfolk kan være bra tette i pappen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. oktober 2009 #5982 Del Skrevet 30. oktober 2009 Signerer Misa! (Utrolig bra illustrert forøvrig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5983 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ga ham ganske klar beskjed om at jeg syntes ikke han trengte å dra den noe lenger, han prøvde seg nemlig på det. Han beklaget og kunne i grunnen skjønne den. Han påstod han selv øvde seg på å bli munk. Fatter ikke vitsen med det der. Nå pleier den type samtaler å føre til at det ikke går så alt for lang tid før han kommer krypende når han er full, men jeg må vel passe meg for å få forhåpninger. Greit, han skylder på meg når det gjelder hvorfor han synes ting ble komplisert, og dro fram eksempel fra konserten når han skulle "bevise" at ting var komplisert. "Problemet" var at den type situasjon (andre jenter til stede som han flørter med) har ikke oppstått mellom sist gang vi hadde sex og da han bestemte seg for at det var problematisk. Det som derimot skjedde forrige gang var at han ga uttrykk for følelser han enten ikke har, eller ikke vil ha. Tror heller det er det som kompliserer ting, enn mine følelser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 #5984 Del Skrevet 30. oktober 2009 300sider, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5985 Del Skrevet 30. oktober 2009 300sider, jo! Jau, men jeg feirer ikke sånne ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 #5986 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da gjør jeg det istedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5987 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da gjør jeg det istedet.... Det var et hint! Ikke i min bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 #5988 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tok hintet, derfor tuslet jeg avgårde istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #5989 Del Skrevet 30. oktober 2009 God heeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5990 Del Skrevet 31. oktober 2009 Som en kompis av meg sa til meg på facebook nettopp: I figured it out; life is simply having feelings for ppl who don't feel the same way about you.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. november 2009 #5991 Del Skrevet 1. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 #5992 Del Skrevet 2. november 2009 er du ikke frisk du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5993 Del Skrevet 2. november 2009 er du ikke frisk du heller? Nopes, hjemme fra jobb i dag, noe jeg nesten aldri er. Sitter under pleddet på sofaen og kjeder meg halvt ihjel. Var på butikken en tur nå og det var i overkant slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2009 #5994 Del Skrevet 2. november 2009 Da er vi tre som er hjemme pga at vi ikke er friske. God bedring vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 #5995 Del Skrevet 2. november 2009 Nopes, hjemme fra jobb i dag, noe jeg nesten aldri er. Sitter under pleddet på sofaen og kjeder meg halvt ihjel. Var på butikken en tur nå og det var i overkant slitsomt. Da er vi tre som er hjemme pga at vi ikke er friske. God bedring vennen. æsj da. er det svina som har kommet eller er det bare forkjølelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5996 Del Skrevet 2. november 2009 æsj da. er det svina som har kommet eller er det bare forkjølelse? Jeg er bare forkjøla med feber, heldigvis og *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2009 #5997 Del Skrevet 2. november 2009 æsj da. er det svina som har kommet eller er det bare forkjølelse? Jeg har ikke feber, men regner nesten med at dette er en reaksjon på vaksinen siden jeg tok den på fredag. + at jeg har vært litt sånn småekkel i halsen den siste uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5998 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har ikke feber, men regner nesten med at dette er en reaksjon på vaksinen siden jeg tok den på fredag. + at jeg har vært litt sånn småekkel i halsen den siste uken. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. november 2009 #5999 Del Skrevet 2. november 2009 Supergroggy i halsen her, men heldigvis opplagt nok til å gå på jobb og trening. Har jo sagt det før et par ganger nå, men god bedring! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. november 2009 #6000 Del Skrevet 2. november 2009 Og også til dere andre sjuklinger! God bedringsklem til alle -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg