Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

-----> K :slår: <----- misa, lucy, Wolfmoon, libe osv.

-----> Enigma :slår: <----- misa, lucy, Wolfmoon, libe osv. ;)

Skulle også ønske at du slapp å tenke mer på han, og at han lar deg være i fred! Mannfolk kan være bra tette i pappen.

:hug:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ga ham ganske klar beskjed om at jeg syntes ikke han trengte å dra den noe lenger, han prøvde seg nemlig på det. Han beklaget og kunne i grunnen skjønne den. Han påstod han selv øvde seg på å bli munk. Fatter ikke vitsen med det der. Nå pleier den type samtaler å føre til at det ikke går så alt for lang tid før han kommer krypende når han er full, men jeg må vel passe meg for å få forhåpninger.

Greit, han skylder på meg når det gjelder hvorfor han synes ting ble komplisert, og dro fram eksempel fra konserten når han skulle "bevise" at ting var komplisert. "Problemet" var at den type situasjon (andre jenter til stede som han flørter med) har ikke oppstått mellom sist gang vi hadde sex og da han bestemte seg for at det var problematisk. Det som derimot skjedde forrige gang var at han ga uttrykk for følelser han enten ikke har, eller ikke vil ha. Tror heller det er det som kompliserer ting, enn mine følelser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en kompis av meg sa til meg på facebook nettopp:

I figured it out; life is simply having feelings for ppl who don't feel the same way about you..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ikke frisk du heller? :kose:

Nopes, hjemme fra jobb i dag, noe jeg nesten aldri er. Sitter under pleddet på sofaen og kjeder meg halvt ihjel. Var på butikken en tur nå og det var i overkant slitsomt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nopes, hjemme fra jobb i dag, noe jeg nesten aldri er. Sitter under pleddet på sofaen og kjeder meg halvt ihjel. Var på butikken en tur nå og det var i overkant slitsomt. :sukk:

Da er vi tre som er hjemme pga at vi ikke er friske. :klemmer: God bedring vennen.

æsj da.

er det svina som har kommet eller er det bare forkjølelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj da.

Jeg er bare forkjøla med feber, heldigvis og *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
æsj da.

Jeg har ikke feber, men regner nesten med at dette er en reaksjon på vaksinen siden jeg tok den på fredag. + at jeg har vært litt sånn småekkel i halsen den siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke feber, men regner nesten med at dette er en reaksjon på vaksinen siden jeg tok den på fredag. + at jeg har vært litt sånn småekkel i halsen den siste uken.

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supergroggy i halsen her, men heldigvis opplagt nok til å gå på jobb og trening. Har jo sagt det før et par ganger nå, men god bedring! ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...