Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

hehe, nåti nåti :lur:

JESS, ny uke, ny dag, nye muligheter!! :strix: i dag skal jeg jogge Enigma, er du bittelitt stolt av meg? :)

hehe :ler:

dritirriterende med sånne mennesker som han sjefen din, som må gå over ting etter at du har gjort. husker sjefen min var sånn i klesbutikken. hvis jeg f.eks. akkurat hadde kosta over gulvet, kom hun gjerne med en sånn kommentar etterpå: "noen må koste over gulvet, det ser helt jævlig ut her" takk skarruha jaa... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, nåti nåti :lur:

JESS, ny uke, ny dag, nye muligheter!! :strix: i dag skal jeg jogge Enigma, er du bittelitt stolt av meg? :)

hehe :ler:

dritirriterende med sånne mennesker som han sjefen din, som må gå over ting etter at du har gjort. husker sjefen min var sånn i klesbutikken. hvis jeg f.eks. akkurat hadde kosta over gulvet, kom hun gjerne med en sånn kommentar etterpå: "noen må koste over gulvet, det ser helt jævlig ut her" takk skarruha jaa... :roll:

Jeg er veldig stolt av deg, skorpio. Flink jente som jogger.

Det kan være veldig irriterende når sjefen min legger seg oppi ting ja. Han hører gjerne ikke med meg først, til tross for at jeg har lagt saken på meg i serviceverktøyet vårt og sender mail enten til meg og maser om at noe må gjøres (jeg har til og med avsluttet og lukket saken) eller sender mail til brukeren og skal gjøre avtaler på mine vegne når jeg allerede har sendt mail til brukeren for å avtale ettersom saken er satt over på meg. Han er også veldig glad i å forklare hvordan ting skal gjøres, til tross for at det er jeg som i utgangspunktet måtte forklare ham hvordan ting skulle gjøres. Jeg tror det er fordi jeg stort sett er såpass selvstendig og styrer for meg selv, så i blant føler han at han må vise hvem som faktisk er sjef.

Nå skal ikke jeg egentlig klage over sjefen min da. Han er helt topp og stort sett lar han meg styre som jeg selv vil. Han vet jo at jeg gjør jobben min og henger ikke over skuldrene mine for å sjekke hva jeg gjør. Jeg er også veldig heldig i forhold til at han sørger for at jeg har masse muligheter til å gjøre ting jeg synes er gøy, jeg får være med på masse seminarer og tilstelninger og jeg får kurs slik at jeg kan videreutvikle meg. Det bare er så irriterende de gangene han blander seg når det bare er tull at han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg nysgjerrig på hva du jobber som.. ;)

Det tror jeg jeg har sagt ganske mange ganger i dagboka mi :) Jeg jobber som IT-konsulent på intern-IT i en telecombedrift. Det er bare sjefen min og jeg som jobber på intern-IT så dermed deler vi ansvaret for support, drift av servere og pc-er, brukeradministrasjon og innkjøp. Disse 3 ukene som han er borte nå har jeg alt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Det tror jeg jeg har sagt ganske mange ganger i dagboka mi :) Jeg jobber som IT-konsulent på intern-IT i en telecombedrift. Det er bare sjefen min og jeg som jobber på intern-IT så dermed deler vi ansvaret for support, drift av servere og pc-er, brukeradministrasjon og innkjøp. Disse 3 ukene som han er borte nå har jeg alt ansvar.

ja, når du sier det så kan jeg huske at jeg har spurt om det før og :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Håper du får en fantastisk uke :klemmer:

Kanskje en kaffe en eller annen gang i siste del av uka eller noe? Føler at det er altfor lenge siden jeg har hatt gleden av ditt fantastiske selskap :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fantastisk uke :klemmer:

Kanskje en kaffe en eller annen gang i siste del av uka eller noe? Føler at det er altfor lenge siden jeg har hatt gleden av ditt fantastiske selskap :nigo:

Gjerne det! Alt for lenge siden sist, og jeg vil veldig gjerne ha en grundig oppdatering om Maltaturen og andre ting som foregår i livet ditt for tida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk! Jeg tåler ikke sånne sjokk så tidlig på morgenen. Enkelte kollegaer er onde! Satt her på plassen min og hørte på musikk, drømte meg bort og ante fred og ingen fare og plutselig er det noen som pirker meg på skulderen. Herregud som jeg skvatt. Ikke ville han noe spesielt heller, annet enn å si hei. Han hadde sett at jeg satt helt i min egen verden og regnet med at jeg ville få meg en liten støkk hvis han kom bort og sa hei. Sadist! *mumle*

Hey, jeg har jo helt glemt vodoodokka jeg fikk til bursdagen min. Kanskje jeg skulle finne fram den og plage ham litt? :fnise: Har i grunnen flere ting jeg kunne tenke meg å bruke den til ...

Regner med at jeg skal til V etter trening i dag. Han reiser til Thailand i morgen og blir borte i 14 dager, og hadde lyst til å se meg før han reiste. Jeg er egentlig ikke i humør, startet dagen med negative tanker. Rart det der, at av og til våkner man og bare er melankolsk og utenfor uten noen spesiell grunn. Da passer det godt med musikken jeg hører på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onde kolleger!!

:scorpis:

Åssen går det med deg, unntak av onde kollegaer og dustete sjef?

Se hva jeg har til deg, forresten :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har totalt mistet lysten til å dra til V i dag ... Føler jeg dra. Vil bare sitte i sofaen og slappe av. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onde kolleger!!

:scorpis:

Åssen går det med deg, unntak av onde kollegaer og dustete sjef?

Se hva jeg har til deg, forresten :is:

Der sneik du deg innimellom gitt :) Hehe, sjefen min er egentlig ikke dustete. Han er bare litt irriterende i blant ;) Oh, is! :hoppe: Yummy!

Har det egentlig helt greit. Har bare ikke lyst til å reise til V i dag, og føler meg som en dritt pga. det. Det bare er så mye styr, også er jeg sliten og vil dasse i fred på sofaen, ikke stæsje meg opp for å se noenlunde ok ut. Føler meg skikkelig dritt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke vil dra, så drar du ikke. Det er lov å følge sine egne behov iblant! Sleng deg på sofaen og slapp av :klem:

Du kan holde deg hjemme med god samvittighet, synes jeg. :klemmer:

-misa

Føler nesten jeg bør dra. Kan ikke poke på V og si at sorry, men jeg gidder ikke reise til deg i dag :gjeiper: Har fått pakka sekken og fått på litt sminke, så jeg ser i det minste ikke helt for jævlig ut. Får bare komme meg av gårde tenker jeg. Har ingen god unnskyldning for ikke å gjøre det, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle nok bare blitt hjemme i går. Jeg hadde bare ikke samvittighet til å komme opp med en eller annen lame excuse for å ikke dra. Fantes ikke sosial i går, så jeg snakket ikke mer enn høyst nødvendig, og ville egentlig helst bare sove. Endte opp med å se film da. Street kings med Forrest Whitaker og Keanu Reeves. Ikke noen sånn voldsomt bra film. Muligens litt fordi jeg var så trøtt. Sitter og er fryktelig trøtt nå også. Tipper jeg blir hjemme hvis jeg føler det sånn en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Nå skulle jeg gjerne hatt en telefon der mentale slag gikk gjennom telefonen og ga personen i andre enden et skikkelig slag i trynet. Faen! Hva tror egentlig folk jeg er ansatt for? Hvor mange ganger skal jeg få: Er det noe du kan fikse? Jævla idioter!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...