*Enigma* Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5501 Del Skrevet 5. august 2009 Ser dårlig ut foreløpig. Han foreslo i helga eller i morgen, begge deler passer rimelig dårlig ettersom jeg må hente bil i morgen kveld og i helga er jeg på Toten. Uansett er det jo en liten framgang da, at han faktisk foreslår at vi skal finne på noe. Det er som regel jeg som må spørre for tida, og han er veldig ofte opptatt. Typisk da at når han vil finne på noe, er jeg opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5502 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Tror jeg skal minne meg selv om å lese denne hver gang jeg er deppa og synes synd på meg selv. No amount of self-pity ever helped anybody feel better. Kjedelig dag på jobb. Sitter nå og setter opp den 3. pc-en for dagen. Har spist for mye snop på jobb, det står konstant sjokolade her og når det er så kjedelig på jobb som nå så blir det til at jeg spiser litt. Det er ikke det verste, det er jo bare et par sjokoladebiter, men i dag kom det is, nonstop og peanøtter fram også. Jaja, godt jeg ikke skeier ut så alt for ofte. Blir vel litt utskeielser både i morgen og på lørdag også, men med mengden trening jeg får skal jeg nok overleve. Så får jeg heller være flink neste uke. Endret 6. august 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5503 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Er så sinnsykt fornøyd med hvordan denne dagen ble Kom fra jobb og K tok kontakt for å si at det ble ikke noe av fotballen, men han var ikke i humør til å jogge, så kunne vi sykle i stedet? Jeg ble med, og vi fikk oss en nesten 3 t lang tur i nordmarka. Utrolig gøy selv om økta ble litt lenger enn jeg hadde regna med og girene mine streika etter 1 t :gjeiper: Så da hadde jeg bare ca halvparten av gira mine, også fant resten ut at de plutselig skulle funke en gang i blant, sånn når jeg ikke prøvde å gire. Veldig spennende Utrolig deilig å gjøre noe sånt med ham, ikke bare sitte i sofaen og se film eller kose. Jeg blir egentlig veldig rastløs av sånt, og han er friluftsmenneske, så det passa utrolig bra å få vise at jeg digger sånne ting. Den siden av meg har han ikke sett så mye. Ettersom turen ble så lang (den ble omtrent dobbelt så lang som planlagt :gjeiper:) var jeg veldig glad for at jeg faktisk hadde fått i meg den isen, nonstopen og peanøttene på jobb. Ellers tror jeg nok jeg hadde slitt med energien. Åt ikke noen enorme mengder mat før jeg dro. Har nettopp hatt i meg middag bestående av wokgrønnsaker, fullkornsris med grønnsaker (noen av de få frossen"middagene" jeg tyr til). Det er enkelt, sunt og smaker ikke så ille. Også går det veldig fort. Heiv oppi hvitløk, purre, paprika, sjampinjong og kylling i tillegg. Helte over litt soyasaus og middagen var klar. Nå skal jeg pakke, også kommer V og henter meg, så blir jeg der i natt. Håper han er snill og kan gi meg massasje, for korsryggen verker (jeg trente korsryggen godt i går, har mensen, og sykkelturen i dag tok også på), og det samme gjør skuldre og nakke. Livet er egentlig ganske digg! Endret 6. august 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2009 #5504 Del Skrevet 6. august 2009 Hørtes skikkelig deilig ut med den sykkelturen. Gleder meg til å se deg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 6. august 2009 #5505 Del Skrevet 6. august 2009 Livet er egentlig ganske digg! Så bra at du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. august 2009 #5506 Del Skrevet 6. august 2009 åå det gjør meg så glad å lese at du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2009 #5507 Del Skrevet 7. august 2009 Det hørtes virkelig ut som en kjempeherlig dag Håper idag blir en fin dag også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. august 2009 #5508 Del Skrevet 7. august 2009 Så deilig da, nå fikk jeg lyst å dra på sykkeltur God helg og kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. august 2009 Forfatter #5509 Del Skrevet 7. august 2009 Faen jeg er nervevrak :gjeiper: Det begynte ikke så bra med den bilkjøringa gitt. Sleit med å få den i revers. Mest fordi jeg hang meg opp i at toppen av girstanga var blitt snudd, så den viste jo helt feil. Idiotisk, for jeg tok kjøretimer i golf og kjørte jo golfen til pappa så mye, men jeg var stressa og ekstremt trøtt. Brukte litt tid på å komme inn i ting og få roa meg, Majorstukrysset er ikke akkurat der man får roet nervene om morgenen. :gjeiper: Vel, jeg kom meg da på jobb, en del seinere enn jeg hadde tenkt. Er forferdelig trøtt, og en smule stressa for å kjøre til Toten nå. Liker ikke helt den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2009 #5510 Del Skrevet 7. august 2009 Har du kommet trygt frem nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2009 #5511 Del Skrevet 7. august 2009 det ble skremmende stille.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2009 #5512 Del Skrevet 7. august 2009 Selvfølgelig er du ikke fremme enda; det er jo treff ikveld Håper du koser deg på treff da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5513 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har hatt det så bra på treff i dag Sahara var topp som alltid, god mat, hyggelig service fra en som alltid like morsom og flørtende servitør. Glør og Sheherasade viste seg å være veldig trivelige, sosiale folk akkurat som resten av oss. Håper virkelig de trivdes og blir med på flere treff! Så utrolig koselig å se Regndråpe igjen også. Deilig å se henne ha det så bra! Åh, akkurat nå er jeg så glad! Vanskelig å sette ord på hvor mye jeg har kost meg med jentene i kveld. Etter Sahara stakk alle unntatt Sheherasade og Fancy Nancy på The Dubliner. Dere gikk glipp av noe Koselig å sitte der sammen med gjengen og få pratet litt med alle. Glør var kjempesporty som holdt ut til siste slutt sammen med Purple, Regndråpe og meg. Lenge siden jeg har ledd så mye og prata så mye jenteprat som jeg fikk gjort i dag. Tror det blir en tung dag i morgen da :gjeiper: Opp tidlig for å pakke osv. og så på trening, kjøre til Toten, ta med min kjære mor på skogstur ... Jeg overlever vel helga. Forhåpentligvis er kompis S hjemme på lørdagskvelden, så jeg kan ta en liten tur til ham og pjatte litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. august 2009 #5514 Del Skrevet 8. august 2009 God tur i dag, var gøy på treffet i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5515 Del Skrevet 8. august 2009 God tur i dag, var gøy på treffet i går Takk for det, tror dagen i dag kan bli en smule tung, men :gjeiper: Kjempekoselig å se deg igjen i går, trivelig at vi fikk pratet en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2009 #5516 Del Skrevet 8. august 2009 Takk for i går, det var veldig koselig som alltid. Håper turen til Toten har gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #5517 Del Skrevet 8. august 2009 så deilig å se hvor bra du har det for tiden! blir lykkelig av å lese sånt! og du står jammen fortsatt på med treninga, det må jeg si.. driver du og tar lappen?? jeg holder på med kjøretimer nå med kjørelærer.. eller har bare hatt én time ennå da.. men det er moro! men jeg skulle ønske jeg bare kunne bli flink med én gang.. :gjeiper: jeg er fryktelig utålmodig! håper du får en fin lørdag! planer for kvelden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5518 Del Skrevet 8. august 2009 så deilig å se hvor bra du har det for tiden! blir lykkelig av å lese sånt! og du står jammen fortsatt på med treninga, det må jeg si.. driver du og tar lappen?? jeg holder på med kjøretimer nå med kjørelærer.. eller har bare hatt én time ennå da.. men det er moro! men jeg skulle ønske jeg bare kunne bli flink med én gang.. :gjeiper: jeg er fryktelig utålmodig! håper du får en fin lørdag! planer for kvelden?? Har det slett ikke verst for tida Trening må til, er man treningsnarkoman så er man treningsnarkoman Driver nok ikke og tar lappen nei, da tror jeg ikke jeg hadde fått låne bil for å kjøre til Toten Har hatt lappen i 10 år snart tipper jeg. Hvis du bare har hatt én kjøretime kan du jo ikke forvente at du skal være så flink Du må nok kjøre en del først Jeg elsker å kjøre bil, men siden jeg ikke har bil sjøl så får jeg ikke kjørt så mye. Derfor var det utrolig deilig å få kjøre til Toten i dag. Det bor nok en liten råner inni meg et sted langt inne Fikk trent før jeg stakk til Toten i dag, det var litt tungt å stå opp, men etter en kopp kruttsterk kaffe våkna jeg til litt. Måtte opp tidlig for å få pakket før jeg dro. Da jeg kom fram dro moren min og jeg på åsen og gikk en liten tur, også har jeg vært en liten tur i båten til søsteren min og typen for å hilse på niesen min. Denne gangen var hun ikke så sjenert som forrige gang, og viste meg rundt på båten og skulle ha meg med for å leke med en gang. Veldig koselig å få litt tid sammen med henne, så håper jeg får sett henne i morgen også. Brodern, svigerinna mi og nevøen min kommer en tur, så da får jeg sett ham også. Har ikke sett ham siden bursdagen hans i mai. Har ikke helt samme forholdet til ham som jeg har til niesen min. Hadde et mye nærmere forhold til niesen min da hun var på hans alder også. Mulig det endrer seg litt etterhvert, men foreløpig er nok niesen min en liten favoritt. Fikk plukka litt blåbær da vi var på tur også da, og skal prøve å få plukket litt bringebær i morgen. Kjekt å ha litt sånt i fryseren. Var ikke så mye blåbær jeg rakk å plukke, men håper å få kommet meg ut i marka litt de neste helgene for å plukke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. august 2009 #5519 Del Skrevet 8. august 2009 bærplukking hørtes veldig zen og avslappende ut hyggelig å lese at du har hatt det ok der oppe, og så får vi bare håpe at søndagen blir bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. august 2009 #5520 Del Skrevet 9. august 2009 Oppdatert! Fint å lese at du har hatt noen fine dager! Den Nordmarka-turen hørtes utrolig herlig ut. Gleder meg til å ta noen skogsturer til høsten (selv om sykkelen byttes ut med soppkurv). Også må vi planlegge den teltturen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg