Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Dét hørtes ut som en glimrende plan :nigo:

Jeg takler ikke folk som K jeg personlig. Gutter som holder jenter gående på gress fordi de ikke greier å bestemme seg eller hva pokker grunnen er til at de ikke kan enten gjøre det helt slutt eller gå inn i et ordentlig forhold. Nå har det gått et halvt år, og han greier fortsatt ikke bestemme seg! Sånne folk har jeg lite til overs for jeg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dét hørtes ut som en glimrende plan :nigo:

Jeg takler ikke folk som K jeg personlig. Gutter som holder jenter gående på gress fordi de ikke greier å bestemme seg eller hva pokker grunnen er til at de ikke kan enten gjøre det helt slutt eller gå inn i et ordentlig forhold. Nå har det gått et halvt år, og han greier fortsatt ikke bestemme seg! Sånne folk har jeg lite til overs for jeg altså...

Nå er du i overkant urettferdig, Grafica. Han har jo bestemt seg, han vil ikke ha noe forhold, til noen nå. K har gjort det rimelig klart at han ikke vet hva som skjer, og da vi bestemte oss for å gå tilbake til å være sexvenner så sa han at han var redd for at jeg da skulle bli gående og håpe, og at det at vi gikk tilbake skulle gi meg ekstra håp.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag til deg også :hug:

Det tror jeg absolutt det kan komme til å bli :) Planene for kvelden er nemlig først en grisetung styrkeøkt, deretter må jeg bare hjemom og dusje, så skal jeg til V. Vi skal mekke middag, se film og kose oss :) Har allerede forsikret meg om at det blir sunn og skikkelig middag :ler: Kyllingfilet med ris, saus og grønnsaker, må jo ha noe skikkelig å fylle på med etter treningsøkta.

Godt jeg har noenlunde forståelsesfulle kompiser, selv om de ikke kjører samme regimet selv. Hadde det vært DR jeg skulle til hadde det vel blitt forslag om Grandis tenker jeg :gjeiper: Det var V som kom opp med kyllingfilet, saus og ris, men han var ikke vanskelig å be da jeg ba om grønnsaker i tillegg, så lenge han ikke ble sittende med en masse grønnsaker han ikke fikk brukt opp før han stikker tilbake i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Kos deg i kveld :klemmer:

Nå setter jeg snuta sørover snart jeg, skal bare innom en tur å spise masse indisk før jeg reiser, sånn at det varer en stund :lur: Vi er jo tross alt ikke fremme før 3 i natt!

Kos deg masse i de kommende ukene, så må vi finne på noe når jeg er tilbake i Oslo igjen :) også skal jeg prøve å oppdatere meg her inne innimellom, men ikke sikkert jeg rekker det. Kommer an på hvor uoppdragende ungdommene er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
Det tror jeg absolutt det kan komme til å bli :) Planene for kvelden er nemlig først en grisetung styrkeøkt, deretter må jeg bare hjemom og dusje, så skal jeg til V. Vi skal mekke middag, se film og kose oss :) Har allerede forsikret meg om at det blir sunn og skikkelig middag :ler: Kyllingfilet med ris, saus og grønnsaker, må jo ha noe skikkelig å fylle på med etter treningsøkta.

Så deilig!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkadag, møkkafolk, jeg fatter virkelig ikke hvor jeg finner dem. Fy faen, nå er jeg drittlei. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding 1: Fare for at jeg må være superdust og avlyse

Melding 2 kom rett etterpå: T har lyst til å rekke å være familien på hytta, og jeg har liten lyst til å ta tog/buss ned i morra.

Siste meldinga var at han beklaga, og det var ikke meininga og skuffe meg og greier, men familien til T kunne ikke vente til i morra og det var vel ikke så himla vanskelig å skjønne at T heller ville dra på hyttetur enn å høre på oss på kvelden (WTF!?).

Whatever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slår:

kom til bergen så går vi å drikker vin.

Jeg hadde fryktelig lyst til å tømme en vinflaske eller to i går, eller enda bedre, portvinsflaska mi :ler: (Det er en hel liter). Tror bare det ville vært en dårlig deal for dagen på jobb i dag. Særlig ettersom jeg skal jobbe overtid i dag også. Akkurat nå vil jeg bare legge meg ned og sove, og helst sove til neste år. Jeg klarer ikke takle ting sånn jeg er nå, hver minste lille skuffelse gjør meg totalt nedkjørt. Egentlig kunne jeg trengt å reise langt vekk for en periode. Bare komme meg unna alt, men jeg vet jo at det egentlig ikke fungerer å rømme heller. Så jo det da jeg bodde i Edinburgh. Det var en måte å komme seg unna alle vanskeligheter på, men jeg skapte bare nye, og de gamle var der da jeg kom tilbake.

V kom på msn i går, virka som han var veldig redd for at jeg skulle være sur på ham eller ignorere ham. Jeg var vel ikke akkurat overstrømmende hyggelig, men gadd ikke gjøre noen stor sak ut av ting overfor ham. Men jeg ble irritert når han syntes det var kjipt at det ikke ble noe av, og at han hadde jo gleda seg han også osv. Javel, da kunne han jo kanskje tatt buss/tog i dag da, ellers kan det vel ikke ha vært så jævla farlig. Blæh! Men det er kanskje en jentegreie å tenke sånn?

Avviste E på msn i går også. Han prøvde å snakke med meg, men jeg orket bare ikke. Han merket jo med en gang at jeg ikke var i humør, og jeg gadd ikke forklare hvorfor. Da ville han vel bare begynt å sutre igjen. Reaksjonen hans da jeg sa jeg ikke var noe særlig i humør fikk meg til å ville :slår: Svaret hans var nemlig: Nei, du har vært litt sånn i det siste. Wtf!? Neida, jeg har ikke vært noen solstråle, men den kommentaren der får meg ikke til å ville betro meg til ham i alle fall. Humørsyk? Jeg? Nopes! :gjeiper:

Akkurat nå vil jeg bare ha en trygg og god armkrok å krype inn i. Være med noen som får meg til å føle meg tatt vare på, som får meg til å føle at alt kommer til å ordne seg. Krype tett inntil noen som viser at de er glad i meg, bryr seg om meg. En person som ikke forventer at jeg skal si noe, jeg orker ikke, klarer ikke forklare alle tankene som svirrer rundt i hodet mitt om dagen. Vet ikke om noen ville virkelig forstå heller, hvis jeg forsøkte å sette ord på dem. Jeg vet ikke om jeg forstår dem selv engang.

Half of life is fucking up - the other half is dealing with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg formulerte meg veldig dårlig i forrige posten min og det er jeg lei for. Ble bare så opprørt; det er hardt å sitte på sidelinja og se deg være lei deg. Det er bare fordi jeg er glad i deg :klemmer: Så unnskyld, det var ikke meningen å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg formulerte meg veldig dårlig i forrige posten min og det er jeg lei for. Ble bare så opprørt; det er hardt å sitte på sidelinja og se deg være lei deg. Det er bare fordi jeg er glad i deg :klemmer: Så unnskyld, det var ikke meningen å si det sånn.

Neida, skjønner det :klem: Er vel mest det at jeg føler meg så slem hvis jeg framstiller ham som en drittsekk.

Urk, akkurat nå føler jeg meg redusert til et stykke kjøtt. V erter meg ..., eller, jeg tror han gjør det i alle fall. Faen! Tror ikke han skjønner hvor usikker jeg faktisk er. Tror sånn sett ikke han har grunnlag for å forstå det heller, han har selvtillit så det holder.

Lurer på om det er en dum idé å dra til Porsgrunn ... Faen, føler meg så usikker. Altså, jeg føler meg trygg på V, men for min egen del ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Dra til Porsgrunn? Når da? Jeg aner ikke hvorfor du egentlig skal hit, men om du greier å skvise inn en kaffedate med meg synes jeg det er en glimrende idé :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Porsgrunn? Når da? Jeg aner ikke hvorfor du egentlig skal hit, men om du greier å skvise inn en kaffedate med meg synes jeg det er en glimrende idé :fnise:

Jeg skal nedover for å besøke V. Det burde absolutt gå an å få til en kaffedate om jeg ikke ombestemmer meg, og lar være å komme nedover. Skal nedover helt i begynnelsen av uka i så fall :) Nå ble det plutselig mer fristende å komme nedover :)

Altså, det er fristende uansett. V er en fin fyr han, og da får jeg noe å gjøre. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg vil reagerer på hele greia. Er lettere ustabil om dagen. Jeg reagerer på ting jeg ikke trodde jeg ville reagere på, kan være at det er fordi jeg er sliten. Har alarmen på senere enn jeg vanligvis står opp, men likevel våkner jeg trøttere enn noen gang. Er helt i svime.

Det blir ikke noen hyttetur denne helga da, litt glad for det. Er ikke i humør til å være med moren og søstera mi nå akkurat. Tror det kunne blitt temmelig katastrofalt. Nå kan jeg slappe av og trene i helga i stedet. Det er deilig å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du er usikker i forhold til å reise..når man har det sånn som du har det nå, så er det ikke alltid så greit å forholde seg til sånne turer osv.

klønete sagt men ja :ler:

deilig at du slapp hyttetur da! :nigo:

å bare skulle trene og slappe av i helgen hørtes herlig ut!

du, tror du det er stress å lage risotto til 7 mennesker? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...