*Enigma* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5301 Del Skrevet 10. juli 2009 Du får prøve å ignorere alle guttene mens du er borte (som om det er mulig når du har en av de med deg ) og kose deg ordentlig på tur Koser meg gjør jeg Været har vært fint i dag, sol og ca 16-18 grader. Jeg har fått kjøpt meg sneakers ( det tok ca 10 min :gjeiper: Inn, finne skoene jeg ville ha, få riktig størrelse, betale og gå.) Vi har vært i Edinburgh Dungeon. Edinburgh Dungeon er et slags opplevelsessenter der du går gjennom groteske historier osv, det er skuespillere som driver "turen" som tar ca 1 time framover. Morsomt, litt som å gå gjennom et avansert spøkelseshus. Deretter var vi på Wannaburger Spiste burger med camembert og cranberry sauce denne gangen. Veldig godt, men kanskje litt mye cranberry sauce. Deretter testet jeg banana peanutbutter milkshaken. Den var faktisk veldig god, jeg fryktet at den kunne være fryktelig kvalmende, og den kunne ikke vært noe større. En litt sær, men fin balanse av iskrem, banan og litt salt peanøttsmør. Skravler med V på msn nå. Jeg er visst savnet :gjeiper: Kan ikke helt si jeg skjønner meg på ham. Han har gått fra å snakke om at siden jeg har vært til sengs med kompiser av ham er jeg uaktuell, til å småflørte og påstå han savner meg. :klø: Gleder meg til i morgen og søndag da. Tror det blir utrolig bra. The Killers er nok det ultimate høydepunktet for meg i morgen, med Manic Street Preachers på en veldig god 2. plass. Bare håper de ikke spiller helt samtidig. Skulle bare ønske K var her ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5302 Del Skrevet 10. juli 2009 Argh! Dumme, teite gutter. Tror jeg skal holde meg langt unna msn resten av turen. Som om jeg ikke har hatt nok å gruble over i det siste. Trenger ikke enda mer å lure på eller gruble over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. juli 2009 #5303 Del Skrevet 11. juli 2009 Skru av msn, og kos deg der du er nå. Ikke noe å få gjort med noen andre allikevel mens du er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. juli 2009 #5304 Del Skrevet 11. juli 2009 Hello Håper dagen i dag blir super! Merker jeg er temmelig misunnelig på konsertene du skal på, kjenner på at jeg kanskje burde begynne å dra på festivaler igjen.. Priotritering prioriteringer! Enig med Wolfmoon, hold deg unna msn og sms denne helgen og nyt å være borte fra det hele! Du fortjener litt tankefri Stor klem fra solfylte Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. juli 2009 #5305 Del Skrevet 11. juli 2009 Grattis med nye sko! Hvordan klarer du å få til det på ti minutter?? Er det juksesurfing hjemme på forhånd? Høres ut som at du koser deg og at du får koblet av (det trenger du sikkert). Steng msn og nyt Edinburgh-livet med konserter og shopping! Savner en treningspartner i dag, men men. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juli 2009 #5306 Del Skrevet 11. juli 2009 Gleder meg til å se deg på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 12. juli 2009 #5307 Del Skrevet 12. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. juli 2009 #5308 Del Skrevet 12. juli 2009 Usj, dustegutter! Sier som de andre: Dropp msn for resten av turen, ingen vits i å belaste hodet med masse ekstra tanker. Kos deg masse masse på konserter idag! Savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. juli 2009 #5309 Del Skrevet 12. juli 2009 Sikkert greit å ta litt fri fra alskens nett og bare kose seg når man er på tur Håper du koser deg masse på festival!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 #5310 Del Skrevet 13. juli 2009 Kos deg med konserter og skottland og kople deg av nettet som dei seier her! Eg er misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. juli 2009 #5311 Del Skrevet 13. juli 2009 Gleder meg til å se deg på fredag. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. juli 2009 #5312 Del Skrevet 13. juli 2009 Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #5313 Del Skrevet 13. juli 2009 jeg lurer sånn på hvordan det går med reisefølget, og alle konsertene og ja ALT!! håper du har det helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. juli 2009 #5314 Del Skrevet 13. juli 2009 Gleder meg til kino på fredag, håper bare du overlever inntil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5315 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Heisann folkens. Etter en nettfri helg er det deilig å være på nettet igjen Veldig gøy, men også veldig slitsomt med festival. Sov knapt natt til lørdag fordi folk på rommet snorket så infernalsk at det var umulig å få noe søvn. Deretter var det 12 timer på beina med masse hopping, dansing og gåing. Fikk med oss Bjorn again, Iglu and Hartly (masse liv!! veldig gøy!), Jason Mraz (greit nok, ikke noen høydare), og kveldens største høydepunkt The Killers. Fantastisk opplevelse, var en stund redd for at den svarte himmelen skulle dette ned i huet på oss, men vi slapp regnværet. På dagtid var det strålende sol, varmt og deilig! Søndagen var jeg så sliten at jeg sovnet med huet i en høytaler. Mye av søndagen ble sovet bort, og vi fikk bare med oss The Script, Snow Patrol og Blur. Klarte jo å få til litt drama også. Jeg ble en smule full og kom i snakk med noen skotske gutter. Plutselig er E dritforbanna på meg fordi jeg har visst rota med en av gutta (eh, jeg fikk ikke helt med meg det, jeg må ha vært sabla full :klø. Vel, vel. Det ordna seg da på et vis. Men han var såra og lei seg, ja. Jeg ble dritforbanna fordi han blanda seg. I dag startet vi dagen med en joggetur, spiste the famous big bank scottish breakfast som består av black pudding, 2 sausages, haggis, potato scone, hash brown, 2 rashes of bacon (HUGE), egg, mushrooms and fried tomato. Jeg spiste nå nesten opp porsjonen min jeg da, i motsetning til E :gjeiper: Deretter stakk jeg og kjøpte lilla Doc Martens og så møtte vi Rán og mannen og dro til Glenkinchiedestilleriet. Turen ut dit var en mjølkerute av en times busstur. Innom hver minste lille landsby, og bussen stoppet vel ved alle mulige stopp tror jeg. Vi ble sluppet av på den lokale gas station/spar shop i Pencaitland, og derfra måtte vi ta drosje opp til destilleriet. Vi ble kjørt av en trivelig, eldre fyr, som ble med inn på destilleriet og hørte etter når sånn ca vi ville være ferdig sånn at han kunne hente oss. Siden han ikke skulle ha mer enn £35 for å kjøre oss helt tilbake til Edinburgh, valgte vi den måten å komme oss hjem på, framfor en busstur lang som et vondt år. Han fikk litt ekstra for bryet, fyren skulle jo tross alt hjem igjen også, stakkar. Det blir nok stort sett avslapping resten av dagen, og enten meksikansk eller tapas til middag. Endret 13. juli 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #5316 Del Skrevet 13. juli 2009 velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. juli 2009 #5317 Del Skrevet 13. juli 2009 Det virker som du koser deg. Ha en fortsatt fin ferie og kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. juli 2009 #5318 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan var Snow Patrol? Kjempemisunnelig Også lilla Doc Martens da, kuuuuult! Og hva har E med å bli sjalu, er jo ikke som om dere er sammen på noe som helst nivå Dustete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. juli 2009 #5319 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Så gøy å lese at helgen har vært innholdsrik! Og haha, la bare E bli sur hvis han vil, det er da virkelig none of his business Vil du være med på bootcamp i morgen? Jeg tror både T og jeg skal.. edit: eller, hvor lenge blir du borte? Kanskje du ikke er hjemme i morgen.. :klø: Endret 13. juli 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. juli 2009 #5320 Del Skrevet 13. juli 2009 Så bra at du koser deg vennen! Og som sagt tidligere i dag så skal E bare passe sine egne saker ja. lucy, jeg tror ikke de kommer tilbake før torsdag. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg