Gjest lucy d-.-b Skrevet 7. juli 2009 #5261 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. juli 2009 #5262 Del Skrevet 7. juli 2009 Tenker på deg vennen. Husk at vi er her for deg hvis du trenger noen å prate med, eller bare litt trøst. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juli 2009 #5263 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2009 #5264 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper en treningsøkt gjorde underverker for humøret, og at det går greit med både vedlikeholdings og besøk. Snart skal du på festival!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2009 #5265 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper inderlig du rakk en treningsøkt. Jeg synes disse velikdeholdsdagene deres virker innmari tunge, uansett hvor nødvendige de er. Misunner deg de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5266 Del Skrevet 7. juli 2009 Tenker på deg vennen. Husk at vi er her for deg hvis du trenger noen å prate med, eller bare litt trøst. -misa Jepp, I know, og det er veldig deilig å vite Bare prøver å skyve sånne negative tanker unna akkurat nå. Orker ikke tygge på dem, orker ikke skrive dem ned og kunne lese dem senere. Må prøve å slutte å grave meg ned i svarte hull. De er så vanskelige å komme seg ut av. Håper en treningsøkt gjorde underverker for humøret, og at det går greit med både vedlikeholdings og besøk. Snart skal du på festival!! Treningsøkta hjalp til å skyve tankene unna i det minste. Vedlikeholdet er slitsomt og jeg gleder meg ikke til besøket! E spør om så mye teit om dagen, og alt han sier og gjør irriterer vettet av meg, så det kan jo bli interessant :gjeiper: Men gleder meg til festival da! Får nesten håpe han har lyst til å se noen andre konserter enn meg, så jeg slipper å ha ham diltende i hælene mine absolutt hele tida. Håper inderlig du rakk en treningsøkt. Jeg synes disse velikdeholdsdagene deres virker innmari tunge, uansett hvor nødvendige de er. Misunner deg de ikke Rakk fint en treningsøkt. Den ble slitsom nok til at jeg fikk ting litt på avstand. Så er det noe med å prøve å sette ting i perspektiv, tenke litt gjennom ting, og prøve å fokusere på de gode tingene som tross alt også er der. Ikke bare fokusere på de negative tingene, og overanalysere ting. Jeg har så lett for å se de negative tingene og dermed tolke alt negativt, selv ting som ikke burde tolkes negativt. I alle fall ikke før jeg har litt mer å basere det på. Vedlikeholdene er fryktelig slitsomme, like slitsomme som de er nødvendige. Var jeg som fikk dem innført, så jeg skal vel ikke si noe, og de letter virkelig det daglige arbeidet. Jeg får jo også betalt ekstra for dem, men de er slitsomme når de står på da. Føler meg virkelig slem overfor E nå. Svarer ikke pent, og er ganske avvisende. Lurer på hvordan det her skal gå ... Fikk på meg en bukse jeg rett og slett hadde avskrevet for lenge siden i dag da. Den ble avskrevet fordi den ble for liten rett etter at jeg kjøpte den, og ikke fordi jeg hadde lagt på meg mye, men fordi den krympet litt i vask. Dermed tenkte jeg som så at jeg ikke gadd å prøve å komme inn i den en gang. Men i dag fant jeg ut at jeg kunne jo prøve den på meg, og hvis den ikke passet så kunne jeg hive den ut, men jammen passet den. Kan ikke legge på meg mye før den ikke passer, så det kan hende den ryker ut etterhvert likevel. Men foreløpig synes jeg det er litt morsomt å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juli 2009 #5267 Del Skrevet 7. juli 2009 Så moro å komme inn i klær som faktisk har blitt for små pga at de har krympet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5268 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå er jeg glad! Rán og mannen er jo i Edinburgh samtidig med oss, så de blir med oss på en av turene, i tillegg skal vi treffes og spise en dag. Jeg får litt buffer i forhold til E, og i tillegg får jeg tilbringe tid sammen med Rán og mannen. Perfekt! Da kan jeg plutselig se litt lysere på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juli 2009 #5269 Del Skrevet 7. juli 2009 Gleder oss vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2009 #5270 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå er jeg glad! Rán og mannen er jo i Edinburgh samtidig med oss, så de blir med oss på en av turene, i tillegg skal vi treffes og spise en dag. Jeg får litt buffer i forhold til E, og i tillegg får jeg tilbringe tid sammen med Rán og mannen. Perfekt! Da kan jeg plutselig se litt lysere på turen. Det høres jo kjempedeilig ut da Jeg er ikke litt misunnelig i det hele tatt Forøvrig synes jeg egentlig du har litt rett til å være "krass" mot E. Når han vet om hele K-greia og at dere er "eksklusive" nå, og likevel driver og prøver seg og flørter etter at du har sagt ifra... Det er masete og innpåslitent og ikke noe ålreit. Det går ann å prøve å bare være venner også liksom! Hvilke band gleder du deg mest til å se på festivalen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5271 Del Skrevet 7. juli 2009 Det høres jo kjempedeilig ut da Jeg er ikke litt misunnelig i det hele tatt Forøvrig synes jeg egentlig du har litt rett til å være "krass" mot E. Når han vet om hele K-greia og at dere er "eksklusive" nå, og likevel driver og prøver seg og flørter etter at du har sagt ifra... Det er masete og innpåslitent og ikke noe ålreit. Det går ann å prøve å bare være venner også liksom! Hvilke band gleder du deg mest til å se på festivalen da? Det jeg har blitt aller mest sur på er en del av kommentarene hans som går langt utover det jeg godtar fra andre enn J (han kjenner meg godt nok, og vi er på en måte close nok) og en kjæreste ... Veldig kroppsfiksert og nesten litt sleskt synes jeg. Blæh! Føler det veldig ubehagelig. I tillegg så bare whatever han meg når jeg sier at jeg vil ha meg frabedt å få kjælenavn av ham. Det blir jeg utrolig provosert av. For det første liker jeg ikke kjælenavn fra andre enn J (han har alltid kalt meg litja, og det er helt greit. For det første er det søtt, og for det andre bruker han det bare i spesielle sammenhenger) og en eventuell kjæreste. Ingen andre får bruke kjælenavn på meg, og når han da faktisk ikke respekterer det en gang, og bare sier whatever når jeg sier jeg hater da, da blir jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2009 #5272 Del Skrevet 7. juli 2009 Det skjønner jeg godt! Veldig respektløst og kjipt, rett og slett. Hvertfall at han bare whatever og ikke bryr seg. Er så dritt med mennesker som ikke greier å forstå hvor andre sine grenser går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. juli 2009 #5273 Del Skrevet 7. juli 2009 Skikkelig irriterende med sånne mennesker, håper det ordner seg og at han tar til fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5274 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det skjønner jeg godt! Veldig respektløst og kjipt, rett og slett. Hvertfall at han bare whatever og ikke bryr seg. Er så dritt med mennesker som ikke greier å forstå hvor andre sine grenser går... Skikkelig irriterende med sånne mennesker, håper det ordner seg og at han tar til fornuft Tror nok egentlig han sier Whatever mest fordi han ikke helt vet hva han skal si, og føler seg dum når jeg blir så sur på ham, men kan han ikke bare drite i å kalle meg snuppa da? Så slipper han problemet liksom. Tipper han bare glemmer seg, men faen da. Argh! Kommer til å klikke på ham og gi ham en liten leksjon om mine grenser og intimsoner hvis han ikke skjerper seg snart. For meg er ikke oppførselen hans grei, nettopp fordi jeg veit hva han føler. Hadde de blitt sagt på fleip av enkelte andre kunne jeg ha godtatt dem, nå blir det bare ekkelt. Begynner forresten å se litt lysere på ting nå. I dag skal vi på trening og kino, i morgen jobber jeg jo, også skal vi trene etterpå, jeg må pakke og det må ryddes og ordnes før vi drar. Fredag skal jeg ut på en liten treningsøkt før vi stikker til flyplassen, og vi har allerede planlagt en del av ettermiddagen/kvelden i Edinburgh. Lørdag og søndag er det festival, så da går ting i ett og mandag skal vi være sammen med Rán og mannen en stund. Vi skal treffe dem en annen dag også, og vi har et ganske stramt program i forhold til å få sett og gjort alt vi skal og i tillegg få trent. Vi er bedt på fest lørdagen etter at vi kommer tilbake, nærmere bestemt jeg er bedt på fest, men det er lov å ha med seg noen. Vi skal jo også være sammen med J. Dermed blir kanskje ikke ting så ille som fryktet. Urk! Jeg får helt fnatt av en av kollegaene mine. Han har en helt forferdelig latter! Den er virkelig grusom, høres veldig anstrengt ut, som om han må prøve å presse fram en lyd som liksom skal være latter. Jeg var så glad for at kollegaen min som konstant satt og rapte, feis, plystret og lagde andre lyder forsvant, men den "latteren" til han som tok over plassen går virkelig gjennom marg og bein. Forferdelig! *grøsse* Endret 8. juli 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. juli 2009 #5275 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal jeg bestille billetter til i kveld? Noen sittepreferanser? Går ut fra at du ikke vil dele sofa med E hvertfall. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5276 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal jeg bestille billetter til i kveld? Noen sittepreferanser? Går ut fra at du ikke vil dele sofa med E hvertfall. -misa ikke noen sofaseter nei Midt på, midt på pleier å være en god deal, men så lenge vi får seter midt på raden er jeg egentlig fornøyd. Fint om du bestiller billetter ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5277 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm ... tror jeg må lage liste over alt som skal gjøres før vi drar. I dag: Handle Kjøpe små flasker til shampo osv. Henge opp klesvask Sette på ny klesvask Trene! Tapas på Matfinken (orker ikke mekke mat i dag) Kino Henge opp klesvask Rydde bort rene klær Legge fram viktige papirer som må med! I morgen: Jobb Shoppe sneakers? Klesvask Henge opp klesvask Trening Pakke!!! Sjekke om det er noe mer som skal vaskes Rydde! Fredag Pakke siste tingene Trene! Får se om jeg kommer på mer som må gjøres. Er litt stressa over å ha besøk når jeg må fikse og ordne. Hater folk som er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juli 2009 #5278 Del Skrevet 8. juli 2009 H&M har noen veldig kjekke småflasker i akkurat perfekt størrelse til shampo og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. juli 2009 #5279 Del Skrevet 8. juli 2009 Vi skal på Matfinken og spise tapas sammen med et vennepar i morgen. Blitt skikkelig poppis den plassen der. Nå har jeg bestilt billetter. Gleder meg til i kveld! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. juli 2009 #5280 Del Skrevet 8. juli 2009 H&M har noen veldig kjekke småflasker i akkurat perfekt størrelse til shampo og sånt XXL også, de er nok litt mer robuste. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg