Frk edderkopp Skrevet 16. april 2009 #4521 Skrevet 16. april 2009 kjærlighetssorg er ikke noe gøy nei! En klem til
FrizzleSizzle Skrevet 16. april 2009 #4522 Skrevet 16. april 2009 Så kjipt at du må gå igjennom dette. Håper det er en eller annen mening med det hele. Kanskje du har bedre ting i vente. Ja, det må være noe sånt.
Gjest Fancy Nancy Skrevet 16. april 2009 #4525 Skrevet 16. april 2009 dette var lei lesing.. håper det går bra med deg!
*Enigma* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4526 Skrevet 17. april 2009 Så søte dere er! Er så trøtt i dag at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har ikke sovet skikkelig i natt, fordi jeg bare hoster og er tett. Drikker også så mye vann fordi halsen er så sår at jeg flyr på do hele tida. Var så vidt jeg orket å drasse meg på jobb, men sjefen er borte i dag, så da føler jeg ikke at jeg ikke kan møte opp. Vurderte hjemmekontor også, men jeg synes det blir litt feil egentlig om ingen kommer på kontoret. Dessuten skal jeg til Nótt i dag, og det blir også litt feil dersom jeg ikke drar på jobb. Skal ikke trene i dag da, nytter ikke det så mye som jeg hoster, og så trøtt som jeg er. Tror egentlig det sier litt om hvor dritt jeg føler meg :gjeiper: Trening i morgen da, for da er det styrketrening som står på programmet, og det tror jeg jeg skal orke. Har tatt med meg kaffe på jobb. Kjøper den mørkbrente presskannekaffen til Evergood. Mye bedre enn trakterkaffen på jobb. Den er riktignok også Evergood, men for det første lager jo folk her kaffen så svak, og for det andre så vet jeg ikke når den Moccamasteren sist ble renset. Det verste egentlig er at jeg kan ikke huske å noen gang ha hatt det så jævlig pga. en fyr. I begge forholdene mine hadde jeg hatt tid på å forberede meg på et brudd, og jeg følte heller ikke at jeg mistet dem på samme måte. Min første eks bodde jeg jo fortsatt sammen med, og med J så snakket vi sammen hver dag på msn og han kom og besøkte meg i Edinburgh en uke etter bruddet. Nå er det riktignok jeg som har sagt at jeg ikke orker, men det er jo fordi jeg ikke klarer å la være å grine når jeg ser ham. Sånn var det ikke med de to andre. Nå høres jeg sikkert kald ut, med tanke på at jeg var sammen med de to andre i så lang tid. Det var bare en helt annen situasjon, og det gikk litt mer gradvis. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal takle dette her, for det er en helt ny situasjon for meg. Når jeg skal legge meg om kvelden har jeg mest lyst til å bare være svak og treffe K likevel. Kunne krype tett inntil ham og kose med ham, og drite i at han ikke vil noe mer. Jeg bare vet at det vil gjøre ting mye verre
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 #4527 Skrevet 17. april 2009 det høres ikke lett ut nei.. syns overhode ikke du høres kald ut, det er jo naturlig det da, når dette "bruddet" liksom nærmest ble tvunget frem fordi han fortsatte å vingle og ikke behandle deg slik han burde.. syns du er tøff jeg. og formen virker jo heller ikke som den er på topp det skal bli fint med helg for deg tenker jeg. slappe av og kose deg hva skal du og Nótt i dag da?
*Enigma* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4528 Skrevet 17. april 2009 det høres ikke lett ut nei.. syns overhode ikke du høres kald ut, det er jo naturlig det da, når dette "bruddet" liksom nærmest ble tvunget frem fordi han fortsatte å vingle og ikke behandle deg slik han burde.. syns du er tøff jeg. og formen virker jo heller ikke som den er på topp det skal bli fint med helg for deg tenker jeg. slappe av og kose deg hva skal du og Nótt i dag da? Nótt skal servere misa og meg nyrer til middag. Det høres litt ut som Prima Vera-sangen. Formen er helt jævlig. Det gjør vondt å svelge, jeg er så trøtt at jeg er svimmel og kvalm og det hjalp ikke at jeg har drukket alt for mye kaffe :gjeiper: Oh, well. Det går i det minste over da. Skulle bare holdt senga i dag, sikkert. Men det er så kjedelig, dessuten kan jeg ikke ligge for da bare hoster jeg. Synes i grunnen sånn passe synd på meg sjøl akkurat nå Føler meg litt som en gutt, de har det jo alltid mye verre enn alle andre når de er syke
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 #4529 Skrevet 17. april 2009 jeg syns også synd på deg! GOD BEDRING!
Frk edderkopp Skrevet 17. april 2009 #4530 Skrevet 17. april 2009 (endret) Når eg har vondt i hjertet blir eg alltid forkjøla. Tror det henger sammen. Skjønner godt at du vil krype inn til noen eg. God bedring! Endret 17. april 2009 av Frk edderkopp
Gjest Grafica Skrevet 17. april 2009 #4531 Skrevet 17. april 2009 Skjønner godt at du synes synd på deg selv, synes synd på deg jeg og, for formen min er akkurat lik, så jeg vet hvordan du har det Personlig synes jeg det er tull det mange sier om at en hoste ikke er grunn nok til at man ikke kan dra på jobb. Når man sitter og får hosteanfall som varer i ti minutter, har så sår hals at man omtrent ikke kan spise (og dermed ender opp svimmel og kvalm) og blir sliten i hele kroppen fordi man ikke får sove ordentlig og det gjør vondt i kroppen av hostinga... Ja, det synes jeg er god grunn til å holde seg hjemme fra jobb! Om ikke annet, så fordi det er innmari irriterende å sitte å høre på folk som hoster ekstremt (synes synd på Sondre og kollegene dine). Håper du får en kjempefin kveld med Nótt og misa i kveld, å tilringe tid med gode venninner er omtrent det beste man kan gjøre når det er vondt i hjertet
FrizzleSizzle Skrevet 17. april 2009 #4532 Skrevet 17. april 2009 Helt enig med Grafica, kvalitetstid med venner er det du trenger nå.
*Enigma* Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4533 Skrevet 17. april 2009 Sånn rent bortsett fra at jeg er så trøtt, sliten og ikke i form så er jeg veldig glad for at jeg skal til Nótt i dag. Tror nok det blir veldig koselig. Det er nok ingen som hadde reagert på at jeg hadde holdt meg hjemme i dag, men sjefen min har fri, og hvis jeg da er borte så er det ingen til stede som kan ta supporten, så jeg hadde ikke samvittighet til å ta ut egenmelding i dag. Hadde sjefen min vært på jobb hadde jeg ikke hatt noe problem med å bli hjemme. Du får ha god bedring du også da, Grafica. Det er synd på oss
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. april 2009 #4534 Skrevet 17. april 2009 Ha det fint i kveld da, og si ifra hvis formen skulle bli så bra i morgen at du har lyst til å ta en øl eller en tur på by'n
Gjest Grafica Skrevet 17. april 2009 #4535 Skrevet 17. april 2009 Du får ha god bedring du også da, Grafica. Det er synd på oss Aye aye!
*Enigma* Skrevet 18. april 2009 Forfatter #4540 Skrevet 18. april 2009 Takk for i går, Nótt. Som alltid veldig koselig å besøke deg og mannen. Hadde det så behagelig i sofaen med deg og misa. Trivelig å bare slappe av og skravle sånn Formen er litt bedre, etter masse "te" laget på ingefær, hvitløk, kardemommefrø, kanelstang og honning, bisolvon i tablettform, nesespray og ibux. Tror til og med jeg skal klare å komme meg på trening bare jeg får stukket og handlet inn til kyllingsuppe. Skal bare ha en styrkeøkt, så det burde gå. Nå må jeg ha en kaffe, så jeg klarer å komme meg ut, handle, og komme meg på trening Også håpe jeg ikke dør for jeg er absolutt ikke i form, men å skulke treninga når jeg tross alt har kommet så godt i gang etter ferien? Nopes!
Fremhevede innlegg