Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Jeg tenkte ikke tanken før du skrev som du gjorde her jeg. Hadde virkelig ikke slått meg en gang, men ble ganske satt ut :(

Flink du er som har fått ordnet med så mange julegaver.

Skal du oppover til Toten i morgen? Og evt skal du ta toget (for det skal nemlig jeg ;) )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte ikke tanken før du skrev som du gjorde her jeg. Hadde virkelig ikke slått meg en gang, men ble ganske satt ut :(

Flink du er som har fått ordnet med så mange julegaver.

Skal du oppover til Toten i morgen? Og evt skal du ta toget (for det skal nemlig jeg ;) )?

Ja, ble helt satt ut jeg også. Det ble plutselig litt vanskeligere å konsentrere seg om jobb :(

Skal ikke oppover før lørdag :) Orker ikke stresse etter jobb i morgen, også vil jeg få med meg trening lørdag morgen. Treningsnarkoman jeg? Neeeida, overhodet ikke ;)

Skal du være på Toten fra i morgen og helt til over jul, og ikke minst: Har du planer om bytur 1.juledag? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Trist at du ikke reiser i morgen da, så kunne vi ha tatt følge på toget. Toget er bare så utrolig kjedelig; ikke noe å se på, også har jeg en tendens til å tiltrekke meg gamle kjerringer (nei huff, det var ikke pent sagt av meg) som absolutt skal sitte å snakke med meg hele togturen! Blir litt drøyt det i et par timer altså!!!

Jeg har planer om å være på Toten til 28. ja, og kan godt tenke meg å ta meg en bytur ut :lur: Nå skal riktignok samboern min (:fnise:) hjem også, så da må jeg nok kanskje ta med henne ut en tur også, men jo flere jo bedre som de sier :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du ikke reiser i morgen da, så kunne vi ha tatt følge på toget. Toget er bare så utrolig kjedelig; ikke noe å se på, også har jeg en tendens til å tiltrekke meg gamle kjerringer (nei huff, det var ikke pent sagt av meg) som absolutt skal sitte å snakke med meg hele togturen! Blir litt drøyt det i et par timer altså!!!

Jeg har planer om å være på Toten til 28. ja, og kan godt tenke meg å ta meg en bytur ut :lur: Nå skal riktignok samboern min (:fnise:) hjem også, så da må jeg nok kanskje ta med henne ut en tur også, men jo flere jo bedre som de sier :laugh:

Toget er gørr ja, så litt synd du ikke reiser lørdag ;) Det er fordi du er så søt og blond (no pun intended :ler:) at du tiltrekker deg sånne gamle kjerringer vet du ;)

Ansjoni og Ansjonimannen har også vage planer om å dra ut, så da kan det jo hende vi blir en hel liten gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor har jeg alltid headphones eller ørepropper på, selv om ikke ipoden står på. Jeg kan rett og slett ikke utstå fremmede skravlekopper. Når jeg er på tog/fly vil jeg bare slappe av! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg veit det, men gidder ikke å ta med meg laptopen min hjem til jul. Mamma og de måtte jo overta spill pc'n min når jeg flyttet inn i lille leiligheten, så derfor skal jeg okkupere den i hele jula :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg skulle vært med en tur til Toten, også kunne jeg fått den hest-i-kjerre-turen som Wolfmoon (halvveis) har lovet meg! :laugh:

Nei, dere får kose dere MASSE!

Det blir lite kg på meg fremover, så jeg håper du får en strålende julefeiring Enigma! :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lite kg på meg fremover, så jeg håper du får en strålende julefeiring Enigma! :klemmer:

-misa

Takk for det :klemmer:

Kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg!

Så det så! Lyst på sjokolade og brus har jeg også, og i tillegg er de fleste på jobben min dust. I dag er det bare irriterende når sjefen min ikke hører etter når jeg beskriver en sær feil for ham, og han foreslår ting som ikke vil funke og det hadde han visst hvis han bare hadde hørt etter når jeg forklarer. Eller når jeg forstår systemet hans bedre enn han selv gjør, og logikken hans er totalt bak mål når han tar feil og at han ikke HØRER ETTER!!! Attention span of a squirrel *sukk*

Også er folk som kommer med løsninger på ting som ikke er et problem irriterende. Som han i lunsjen som skulle hjelpe meg å finne løsninger på at jeg ikke ville kommet meg hjem hvis jeg jobbet juleaften? Altså, jeg VIL jo ikke jobbe juleaften. Det er ikke et problem at jeg ikke ville kommet meg hjem hvis jeg jobbet juleaften for jeg har jo tatt meg fri. Og når "hjelpen" ikke er ting som funker en gang så hva er poenget? Skjønner ikke poenget med å komme med ene løsningen etter den andre når jeg allerede har sagt at det er ikke akkurat et problem ettersom jeg overhodet ikke har noe ønske om å jobbe heller, og at jeg har tatt meg fri. Hvorfor skal folk fortsette når man selv har satt punktum?

Drittdag, er sur, irritert, synes alt og alle er teite og bare maser :gjeiper: Lunta mi er ca |-| så lang i dag, og det er ikke kødd engang. Når jeg er sånn så blir jeg sur på meg selv fordi jeg egentlig bare gjør det slitsomt for meg selv. Bli sur for ting man egentlig bare kan overse og drite i er jo kun dumt for meg selv. Jeg viser jo ikke andre at jeg er sur. Nei, skulle hatt hjemmekontor. Får høre på musikk og stenge verden ute i dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, kjennes som om hodet mitt skal eksplodere. Blir frustrert over folk som ikke gidder å gjøre som jeg sier fordi de ikke tror på at det skal ha noe å si, folk som konsekvent bruker kun første navnet mitt, til tross for at jeg har presisert at jeg vil de skal bruke begge, og på folk som ikke kjenner meg engang som bare bruker første navnet mitt. Uten å ha spurt om det er greit. Hvorfor er det så jævlig vanskelig å bruke begge navn? Folk presterer jo å si at siden jeg ikke har bindestrek så er det et mellomnavn også, og derfor trenger de ikke bruke det :frustrert: Som om de er stolte av at de ikke bruker begge navn når jeg blir sur av det? Sorry, men mellomnavn er pr. def. et navn som kan stå mellom et eller flere fornavn og etternavnet. 2 fornavn er 2 fornavn samme pokker om man har bindestrek eller ikke.

Æsj, det er bare et stort svart hull inni meg akkurat nå som truer med å svelge meg. Sånn føles det i alle fall. Har egentlig ikke noen grunn til at det skal føles sånn heller, ikke noe mer som har gått galt i dag enn ellers, og folk har ikke vært mer håpløse enn ellers heller. Jeg bare er skikkelig irritabel og når jeg da først har begynt å bli irritert så skal det ingenting til før det eskalerer. Da jeg var liten hadde jeg noen voldsomme raserianfall i blant, jeg kunne bli illsint for ingenting. Omtrent sånn føles det nå, som de gangene jeg i blindt hat og raseri kunne fly på broren min som plaget livet av meg og som ikke ga seg selv de gangene jeg hylte så jeg trodde huset skulle ramle ned, slo og sparket og heiv både kniver og tunge ting etter ham. Forskjellen er at nå behersker jeg meg, men jeg har samme følelsen inne i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke den greia med to fornavn altså! Hvorfor er det sånn at folk konsekvent bruker bare første navnet, om man egentlig bruker begge?! Og de som har to fornavn, men bare bruker ett, der skal folk liksom bruke begge. Tror de at de er morsomme?

Venninna mi har 3 fornavn. Alle år i skolen presiserte hun hvilket hun brukte, og hun ble kalt mange rare kombinasjoner opp gjennom åra, blant annet en lærer som kalte henne alle tre navnene... I baklengs rekkefølge. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:klemmer:

Følte at du trengte en sånn ;)

Også kan jeg bare si at togturen var ikke så ille som forventet. Ingen gamle damer som snakket til meg, og Pratchett's "A hat full of sky" på ipoden. Nesten så man ikke kan ha det bedre enn det :)

Håper dagen din ble litt bedre etter at du kom deg vekk fra dumme folk på jobb da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Følte at du trengte en sånn ;)

Også kan jeg bare si at togturen var ikke så ille som forventet. Ingen gamle damer som snakket til meg, og Pratchett's "A hat full of sky" på ipoden. Nesten så man ikke kan ha det bedre enn det :)

Håper dagen din ble litt bedre etter at du kom deg vekk fra dumme folk på jobb da ;)

Takk for det :klemmer: Så bra at du slapp plagsomme gamle damer. A hat full of sky på ipoden hørtes bra ut. Den boka er så utrolig morsomt.

Dagen ble litt bedre etter en kort treningsøkt og jeg fikk slappet av litt. Det var først da jeg innså hvor trøtt og sliten jeg faktisk er. Jeg har bare stresset rundt for å få trent nok, handlet julegaver, ordnet og stresset og ikke minst jobbet masse i det siste. Så det spilte nok litt inn det også på at jeg ble så irritabel. Ikke har jeg hatt noe særlig fri fra folka på jobb i det siste heller, og de har vært ekstra masete og slitsomme rett før jul.

Håper den frustrerende dagen din er blitt bedre nå. Blir bra med litt fri fra jobben da, tenker jeg :)

Ha en kjempefin jul! :)

Jeg skal riktignok jobbe både 22., 23. og 29. og 30., men en del mer fri blir det jo, og det blir få folk på jobb, så jeg kan få tid til å gjøre unna sånne kjipe småting som jeg aldri får gjort ellers fordi det alltid er noen som maser om at jeg skal hjelpe dem. Deilig med litt mer fri enn det vanligvis blir på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...