Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Flink du er!

Det ble ikke trening på meg i dag. Tror du ikke den jæ*** skulderen holder et leven igjen...! Heldigvis har jeg fysiotime på torsdag igjen.

Ang. dietten, så er det faktisk vanskelig å klare å spise nok, plutselig. :fnise: Forresten så har jeg fått satt opp program (halvveis) etter nyttår, vi kan se på det sammen hvis du vil. :)

-misa

Uff da :troest: Kjipt med den skulderen din altså. Godt du har fysiotime snart igjen da. Håper du snart kan få skikk på den.

Nytt program kan vi gjerne se på, ja :) Jeg er ikke 100% fornøyd med mitt, men det er ikke så verst. Hadde strengt tatt ikke gjort meg noe om jeg hadde klart å spise litt mindre :gjeiper: Får du gode resultater skal jeg prøve meg over nyttår en gang. Må bare ha en uke der det ikke skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig med dagens treningsøkt. 10 min jogging og 1 t energy step. Det er travelt om dagen. I morgen blir det ingen treningsøkt, skal til frisøren, også er det nok andre ting som må ordnes. Har helt klart godt av å slappe av også. Er tung i hele kroppen og sliten.

Det blir hard trening på fredag i stedet, skal på Energytime. Egentlig er det lønningspils på fredag også, og siden jeg ikke har vært på det siden det startet opp har jeg litt dårlig samvittighet for å ikke dra, men jeg orker ikke og har ikke penger til det heller. Stor sjans for at jeg havner på fylla hvis jeg gjør det og det har jeg verken tid eller råd til. Drar jeg på trening er jeg hjemme tidlig og får tid til å gjøre litt her før jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp tur innom før leggetid for å gi deg en go' :klemmer:

Håper du får en fin torsdag!

-misa

Takk! :klemmer: Håper den blir bra. Starten har ikke vært den beste, men. Enkelte lærer bare ikke at det ikke går an å komme 15 min før en konsulent kommer også regne med at vi kan trylle fram utstyr. Ok, så kan vi i 9 av 10 tilfeller det, men det tar som regel litt mer tid enn 15 min, og det går med tid til unødvendig dill som vi da må betale konsulenten for. Vi sier i fra hver gang at dette ikke går an, og at vi må få beskjed, men det skjønner visst ikke folka i denne avdelingen. Det går ganske enkelt ikke inn.

Innom med en førhelgsklem! :klem:

Takk for det :klem:

Urk, ryggen min har slått seg fullstendig vrang nå. langs ryggraden på venstre side har det dannet seg en "pølse" i musklene, og nakke og skuldre er så stive og vonde at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre meg. Burde absolutt fått meg massasje, men det har jeg ikke råd til akkurat nå.

Skulle ønske søsknene mine hadde spurt meg om hva jeg ønsker meg, men de har ikke bedt om ønskeliste, og jeg er ganske sikker på at de allerede har kjøpt gave til meg. Overhørte nemlig søsteren og svigerinnen min snakke om at det måtte kjøpes gave og at svigerinnen min skulle fikse det. Er sikkert slem når jeg er litt skeptisk, men de kjenner meg veldig dårlig, og de bør i alle fall ikke gå ut fra ønskelista fra i fjor.... Vel, vel, vi får nå se. Moren min har heller ikke bedt om ønskeliste, så enten får jeg penger, eller så har hun også funnet på noe av seg selv.

Det hadde ikke gjort noe å få gavekort på massasje akkurat nå for å si det sånn. Så det lå noen brosjyrer på treningssenteret om massasje, tror de samarbeider med et behandlingssenter. Får kanskje sjekke ut tilbudet, for sånn klarer jeg ikke gå særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke helt bra ut med ryggen, god bedring! :troest: Gavekort på massasje hadde nok vært tingen, så deilig. Jeg fikk penger til spa til jul i fjor jeg, uten å ha fått somlet meg til å bruke det enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ikke helt bra ut med ryggen, god bedring! :troest: Gavekort på massasje hadde nok vært tingen, så deilig. Jeg fikk penger til spa til jul i fjor jeg, uten å ha fått somlet meg til å bruke det enda :sjenert:

Takk :) Nei, det er ikke helt godt. Jeg er i grunnen vant med det, har hatt disse problemene siden jeg var ganske liten. Det er en medfødt feil (pga arvelig sykdom) i ryggraden som er årsaken til problemene, men jeg har ikke hatt sånne problemer på ganske lenge.

Penger til spa høres ut som en genial gave :) Det burde du jo forsøke å få tid til på nyåret :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du burde jo fått massasje på blå resept! Stakkars. Får håpe du blir positivt overrasket av familiens julegaver, kan hende de slår til, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt grinete for at jeg ikke har fått noen forespørsler fra familien hva jeg ønsker meg til bursdagen, for da hadde jeg helt klart ønsket meg gavekort på massasje... Ryggen min er en eneste stor muskelknute :P

Har mistanker om at jeg ikke får noen gave fra mammas side egentlig, siden vi skal jo ut og spise for å feire tante sin førtiårsdage (på min bursdag) og da blir vel gaven min at vi fikk lov til å bli med og dermed får middag. Altså, middag i gave er veldig ålreit det altså, hvis det hadde vært pga min bursdag at vi skulle ut og spise... :P Men når vi kun ble invitert med fordi de tilfeldigvis hadde bestilt bord på bursdagen min... :fnise: Jaja. Nå kupper jeg boka di. Såri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i sjokk nå, over nyhet i avisa. Tenkte på det da jeg leste avisa i går, men tenkte og håpet at nei, det kunne ikke være mulig. I dag fikk jeg bekreftet det jeg fryktet. Så utrolig grusomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Wolfmoon

Det hadde jeg ikke tenkt tanken på en gang, men når dere sier det så blir jeg skikkelig satt ut. Hvis det stemmer og vi snakker om det samme da selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke tenkt tanken på en gang, men når dere sier det så blir jeg skikkelig satt ut. Hvis det stemmer og vi snakker om det samme da selvfølgelig!

Jeg er i lettere sjokk selv her.

Tenkte ikke tanken før nyheten kom fram de siste dagene. Det er jo helt forferdelig. Regner med at vi snakker om det samme ja, Wolfmoon. :(

Da har jeg vært hos frisøren og fått frisket opp fargen litt. Er det mange som har et sånt forhold til frisøren sin som man ser i filmer og serier? Synes aldri frisørene prater stort jeg. Han jeg hadde i dag er ikke min vanlige frisør da. Jeg prøvde så vidt å holde en samtale i gang på begynnelsen, men måtte bare gi opp. Prater ikke så mye med hun vanlige heller.

Det nærmeste jeg har kommet å ha noe særlig personlig forhold til frisøren min er da Axel fikset håret mitt, men han vet jeg ikke hvor har blitt av. På en måte har jeg lyst til å spørre hvor han ble av, samtidig er jeg litt nervøs for at jeg skal finne ut et eller annet fryktelig om ham siden han ikke jobber der jeg klipper meg lenger :fnise:

Ellers har jeg gjort ferdig julegavekjøp, med unntak av kombinert jule- og bursdagsgave til svigerinnen min som jeg må kjøpe når jeg reiser oppover i helga, og å hente gaven til moren min. Julegaven til søsteren min får jeg nok når jeg er oppover nå den også. Bare håper den er fin, har nemlig ikke sett den, så litt nervøs er jeg. Brodern og svogeren min fikk jeg unna i dag. Fikk hjelp av svigerinnen min når det gjaldt brodern. Fikk også kjøpt til ei venninne av mamma som pleier å være hos oss på juleaften, og en liten delgave til tanten og onkelen min som kommer 1. juledag. Så nå kan jeg i grunnen slappe av. Fikk hentet bildene til mamma også, så da blir vel hun fornøyd.

Nå skal jeg bare slappe av littegrann, så skal jeg ut og handle litt. Skal handle littegrann til nyttårsaften, bare for å få unna de største tingene der, og være sikker på at jeg får dem. Det pleier gjerne å være ganske ribbet i butikkene for en del varer rett før nyttårsaften, så enkelte ting som kan lagres litt tar jeg ikke sjansen på å vente med. Må vaske opp og rydde litt her i dag også. Det blir søren ikke mye avslapping selv om jeg ikke trener nei.

I morgen må jeg pakke inn gaver som jeg skal ha med oppover i helga. Gavene til brodern med familie må jeg ha med oppover nå ettersom de ikke kommer på juleaften, også vil jeg prøve å få med noen av de andre også, så jeg slipper å drasse med alle sammen når jeg kommer oppover lille juleaften. Puh, blir nesten stressa bare av å tenke på alt som må gjøres :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...