Bianca Skrevet 9. desember 2008 #3021 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei hei Er bare innom med en liten juleklem jeg Det har gått langt mellom hvert innlegg fra meg de siste månedene, men nå går jeg lysere KG-tider i møte. Håper du har det fint, Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. desember 2008 #3022 Del Skrevet 9. desember 2008 enigma, jeg var på harry pepper på søndag.. jobben hadde leid stedet til å ha julebord-fest på, så vi var der bare oss liksom. var så merkelig å tenke på at du hadde sittet der noen uker før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3023 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei hei Er bare innom med en liten juleklem jeg Det har gått langt mellom hvert innlegg fra meg de siste månedene, men nå går jeg lysere KG-tider i møte. Håper du har det fint, Enigma Hei Bianca, så hyggelig å se deg igjen Du har vært savnet, håper du kommer innom oftere i den nærmeste framtid. enigma, jeg var på harry pepper på søndag.. jobben hadde leid stedet til å ha julebord-fest på, så vi var der bare oss liksom. var så merkelig å tenke på at du hadde sittet der noen uker før Så kult! Hmmm...jeg vil tilbake til Stavanger og ny tur på Harry Pepper jeg Håper du har det fint, Enigma Jeg har en god jobb, jeg har et sted å bo som er stort, det ligger kjempesentralt og er ikke dyrt. Jeg har en sjef jeg kommer godt overens med, supersøte venninner fra kg, jeg har god økonomi, en familie som til tross for at vi er forskjellige er glade i meg. Jeg har en niese og en nevø jeg forguder, og får masse kjærlighet tilbake. Vel, fra niesen min i det minste, nevøen min viser sin kjærlighet ved å forsøke å klore ut øynene mine, og klype meg i eplekinnene som kommer fram når jeg smiler og ler. Likevel er jeg ikke lykkelig. Det mangler et eller annet i livet mitt. Jeg har det bra, det er ikke det, men jeg er ikke lykkelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. desember 2008 #3024 Del Skrevet 9. desember 2008 huff.. det er ekkelt når det er sånn. det er en guffen følelse å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 10. desember 2008 #3025 Del Skrevet 10. desember 2008 Nyttårsforsett: Bli lykkelig! Hehe, det passer kanskje bedre som nyttårsønske. Å tvinge seg til å føle seg lykkelig er neppe rett metode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. desember 2008 #3026 Del Skrevet 10. desember 2008 Det var leit å høre! Skal ønske litt lykke til deg blant mine jule- og nyttårsønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3027 Del Skrevet 10. desember 2008 Så søte dere er. Egentlig burde jeg jo ikke klage, jeg har det jo bra. Bare kjenner savnet etter en kjæreste, spesielt nå som det nærmer seg jul. Litt rart, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli gående så lenge uten kjæreste. Kanskje naivt av meg? Jeg tror at hvis jeg hadde turt å satse litt mer, ikke bare fløyet rundt og fått kos, oppmerksomhet og nærhet der jeg har hatt muligheten, så hadde jeg kanskje ikke vært aleine. Men jeg tør jo ikke satse alt på ett kort... Dumt tenkt kanskje. Uff, vet ikke. Litt frustrert over flørter som aldri har blitt noe av, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Anyway, dagens kurs er fortsatt litt i enkleste laget. Føler meg litt arrogant nå, men det ikke noen heksekunst disse tingene vi lærer. Når da standardfrasen til en av deltakerne er: Nå datt jeg av litt her..., og den kommer stort sett hver gang kursholder gjør et eller annet... 'nough said. Dagens lunsj ble betraktelig lettere enn gårsdagens igjen, merker jeg får mindre og mindre lyst på mat for hver dag. Heldigvis buffet i dag igjen, og det regner jeg med at det blir i morgen også. Kanskje jeg da klarer å begrense meg enda mer på dessertbuffeten også? Håper virkelig vi får avsluttet tidlig i dag også. I går var vi ferdig kl 14:30 så jeg fikk god tid til å kikke litt rundt etter bolero. Har forgjeves forsøkt å finne H&M-kjolen med rødt og lilla underskjørt. Har vært i 4 av de større H&M-butikkene og ikke sett snurten av den noe sted. Irriterende! Dermed må jeg bruke en av kjolene jeg har fra før. Ikke at jeg har brukt den så mange ganger, og jeg sparer jo penger på den måten, men er fortsatt litt snurt I dag må jeg vel helst finne en veske..., kjøpte en sølvveske i sommer, men den ble ødelagt. Skulle tatt litt bedre vare på kvitteringen, så hadde jeg klaget. Men den forsvant på et eller annet tidspunkt. Må også innom og kjøpe store hekter til jakken, den har liksom én hekte for lite synes jeg. Penere hvis jeg får bare en til, da sitter den mye bedre, og såpass skal jeg vel klare. Knapper o.l har jeg etterhvert blitt veldig god på å sy i, det er bare sånne ting som å hekse opp bukseben og skjørt osv. som tar så alt for lang tid til at jeg har tålmodighet til det. Hadde jeg hatt symaskin hadde det vært noe annet. I morgen kommer søsteren min for å overnatte, så da må jeg til med oppvask og litt rydding i dag. Heldigvis er det noenlunde ryddig etter at hun var hos meg forrige uke, så det blir ikke så fryktelig mye å gjøre. Burde ikke ta meg noe særlig mer enn en time, så skal det være rimelig greit. Hun har heller ikke de største forventningene tror jeg, hun kjenner meg ganske godt :gjeiperr: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2008 #3028 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan ser denne HM kjolen ut, den med rødt og lilla underskjørt???? Kan ikke si jeg husker å ha sett en sånn kjole i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. desember 2008 #3029 Del Skrevet 10. desember 2008 Var det ikke bilde av den i en sånn bildespesial her på guiden da, for noen uker siden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. desember 2008 #3030 Del Skrevet 10. desember 2008 Tror jeg husker en sånn kjole i den guiden jeg også ja Men fant den ikke igjen på nettbutikken til hm, så kanskje den er utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2008 #3031 Del Skrevet 10. desember 2008 Fant den men kan ikke si at jeg har sett den kjolen i noen av HM butikkene jeg har vært i, i høst. Den var jo faktisk litt tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3032 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Fant den men kan ikke si at jeg har sett den kjolen i noen av HM butikkene jeg har vært i, i høst. Den var jo faktisk litt tøff. Det var den ja, men jeg har ikke sett den i nettbutikken i det hele tatt. Begynte å sjekke da jeg så den her og i flere blader, har også sett i butikkene, men ikke sett snurten av den noe sted. Jeg syntes også den var tøff. Endret 10. desember 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2008 #3033 Del Skrevet 10. desember 2008 Har sett et par ting innimellom i de artiklene her på KG som jeg har likt, men finner de aldri i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. desember 2008 #3034 Del Skrevet 10. desember 2008 Ring til hovedkontoret til H&M, det kan være de kan hjelpe deg! det gjorde jeg en gang med en kjole jeg så i et blad, og de hjalp meg å finne hvor jeg kunne få tak i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. desember 2008 #3035 Del Skrevet 10. desember 2008 Ring til hovedkontoret til H&M, det kan være de kan hjelpe deg! det gjorde jeg en gang med en kjole jeg så i et blad, og de hjalp meg å finne hvor jeg kunne få tak i den Jøss, er det sant??? Ante ikke at HM ytet så bra service... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3036 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk for tips, men har egentlig slått det fra meg nå. Har jo vært på de store i Oslo, og har eeeeegentlig ikke råd til enda en kjole Så får nok bare leve uten, må være fornuftig for en gangs skyld Men flott med tips, da bruker jeg det neste gang Hjemme fra dagens treningsøkt og fant ut at jeg må nok bare melde pass når det gjelder trening i morra. Jeg orker ikke stå opp så tidlig at jeg rekker det, og orker ikke trene mellom kurs og jobb for det blir bare stress. Har nok også godt av en treningsfri dag, har trent tungt de 3 siste dagene og kjenner det godt i beina. Dagens treningsøkt ble 25 min på AT og 1 t energy step. Nå må jeg rydde her og vaske opp litt så det ser ok ut her til søsteren min kommer. Må prøve å få trent litt på fredag. Vil ikke ha 2 dager uten trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2008 #3037 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan går det med albuen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3038 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan går det med albuen din da? Den er bedre. Fortsatt vond, men nå gjør det stort sett bare vondt når jeg bruker armen eller hvis jeg kommer borti. Så det er jo en forbedring. Håper det blir bra eller nesten bra igjen til fredag. Den er fortsatt litt hoven, men har ikke blitt noe særlig blå, så da blir det sikkert bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. desember 2008 #3039 Del Skrevet 10. desember 2008 Sender bli frisk tanker til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 10. desember 2008 #3040 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har en god jobb, jeg har et sted å bo som er stort, det ligger kjempesentralt og er ikke dyrt. Jeg har en sjef jeg kommer godt overens med, supersøte venninner fra kg, jeg har god økonomi, en familie som til tross for at vi er forskjellige er glade i meg. Jeg har en niese og en nevø jeg forguder, og får masse kjærlighet tilbake. Vel, fra niesen min i det minste, nevøen min viser sin kjærlighet ved å forsøke å klore ut øynene mine, og klype meg i eplekinnene som kommer fram når jeg smiler og ler. Likevel er jeg ikke lykkelig. Det mangler et eller annet i livet mitt. Jeg har det bra, det er ikke det, men jeg er ikke lykkelig..... Så søte dere er. Egentlig burde jeg jo ikke klage, jeg har det jo bra. Bare kjenner savnet etter en kjæreste, spesielt nå som det nærmer seg jul. Litt rart, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli gående så lenge uten kjæreste. Kanskje naivt av meg? Jeg tror at hvis jeg hadde turt å satse litt mer, ikke bare fløyet rundt og fått kos, oppmerksomhet og nærhet der jeg har hatt muligheten, så hadde jeg kanskje ikke vært aleine. Men jeg tør jo ikke satse alt på ett kort... Dumt tenkt kanskje. Uff, vet ikke. Litt frustrert over flørter som aldri har blitt noe av, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Noen ganger er det nesten skummelt å lese tankene dine, for det er som å lese mine egne. Jeg har det på akkurat samme måten. Har det egentlig veldig bra, med en god jobb jeg trives i, god lønn, fantastiske kolleger, min egen leilighet, familie som er glad i meg, venner, det meste man skulle trenge liksom. Men jeg er heller ikke lykkelig... Føler meg litt patetisk som går rundt og tror at jeg blir lykkelig bare jeg får meg en kjæreste. Jeg som sier til alle som maser på meg, at man trenger ikke en mann for å bli lykkelig. Likevel går jeg rundt og ønsker meg det, innerst inne... Håper virkelig vi får avsluttet tidlig i dag også. I går var vi ferdig kl 14:30 så jeg fikk god tid til å kikke litt rundt etter bolero. Har forgjeves forsøkt å finne H&M-kjolen med rødt og lilla underskjørt. Har vært i 4 av de større H&M-butikkene og ikke sett snurten av den noe sted. Irriterende! Dermed må jeg bruke en av kjolene jeg har fra før. Ikke at jeg har brukt den så mange ganger, og jeg sparer jo penger på den måten, men er fortsatt litt snurt Syns jeg husker å ha sett den i vinduet på H&M i Bogstadveien. Men det er isåfall noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg